• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

Офісне устаткування та приладдя різне (Папір офісний А4)

Офісне устаткування та приладдя різне (Папір офісний А4)

Торги не відбулися

104 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 520.00 UAH
Період оскарження: 16.03.2022 13:08 - 22.03.2022 00:00
Вимога
Залишено без розгляду

Бюджет та умови оплати

Номер: e47157abda294ffcb4b85deb6ffec82f
Ідентифікатор запиту: UA-2022-03-16-000996-c.b1
Назва: Бюджет та умови оплати
Вимога:
Маємо намір прийняти участь у електронних торгах №UA-2022-03-16-000996-c на закупівлю «Офісне устаткування та приладдя різне (Папір офісний А4)» де Замовником виступає Комунальне некомерційне підприємство «Житомирський обласний онкологічний диспансер» Житомирської обласної ради. Після вивчення тендерної документації до електронних торгів №UA-2022-03-16-000996-c нами було встановлено, що бюджетна ціна за одну пачку становить 115,55 грн. з ПДВ. Встановлена вами ціна є набагато меншою ніж її ринкова вартість на сьогодні. Пропонуємо Вам для успішного проведення тендеру встановити орієнтовну вартість за одну пачку паперу 220,00 грн. з ПДВ. Також у звязку з надзвичайною ситуацією в країні, хочемо звернути увагу на умови оплати, а саме змінити їх на - передплата.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Дякуємо за звернення , попередня оплата не дозволена бюджетним організаціям згідно законодавства.
Статус вимоги: Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 18.03.2022 08:10