-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Канцелярські товари різні
Під кількістю 44 одиниці слід розуміти кількість та обсяги найменувань згідно Додатку 3 до тендерної документації (технічна специфікація)
Завершена
460 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 4 600.00 UAH
мін. крок: 1% або 4 600.00 UAH
Період оскарження:
16.03.2022 11:36 - 29.03.2022 00:00
Вимога
Є відповідь
змова між замовником і учасником торгів, дискваліфікація ПП "Час-Пік"
Номер:
47834552e8d6451cab636a7046253db4
Ідентифікатор запиту:
UA-2022-03-16-000629-c.a1
Назва:
змова між замовником і учасником торгів, дискваліфікація ПП "Час-Пік"
Вимога:
Уповноваженій особі КНП ЛОР
"Львівський обласний центр екстреної
медичної допомоги та медицини катастроф"
фахівцю з публічних закупівель
Петруку Р. М.
Приватне підприємство «Час-Пік» звертається до Вас з вимогою переглянути рішення про відхилення пропозиції ПП «Час-Пік» закупівлі UA-2022-03-16-000629-c, предмета закупівлі - ДК 021:2015 – 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне (Канцелярські товари різні). Бюджет тендеру - 460 000,00 грн. з ПДВ.
Нагадуємо, що тендер завершився з наступними результатами:
ПП «Час-Пік» - 417 704,94 грн.
ТОВ «РОМУС-ПОЛІГРАФ» - 459 613,50 грн.
ТОВ «АВЕРС КАНЦЕЛЯРІЯ» - 460 000,00 грн
Аналіз тендерної документації (ДОДАТОК 3 до тендерної документації «Технічна специфікація», розділ - вимоги для підтвердження якості товарів), склад учасників аукціону, поведінка учасників під час проведення аукціону свідчить про наявну змову між замовником торгів і одним з його учасників, а саме, ТОВ «РОМУС-ПОЛІГРАФ». Ми стверджуємо, що з подачі ТОВ «РОМУС-ПОЛІГРАФ» в тендерну документацію замовником був внесений спеціальний перелік вимог, який не міг був виконаний решта учасниками тендеру, надавав ТОВ «РОМУС-ПОЛІГРАФ» конкурентну перевагу і забезпечував перемогу в тендері з максимальною вартістю торгів.
1. Вимоги для підтвердження якості товарів.
Замовник включив в Технічну специфікацію 44 найменування товарів, з яких 3 товари – виробництва ТОВ «РОМУС-ПОЛІГРАФ». Це - папка-швидкозшивач пластикова, папка швидкозшивач картонна і папка на зав’язку картонна (позиції 2-4 у Додатку 3 до тендерної документації «Технічна специфікація»). Для цих 3 позицій Замовник вимагає спеціальні документи, а саме:
«…- Сертифікат якості, завірений печаткою виробника або офіційним представництвом виробника на запропонований товар, який виданий на будь-яку попередню одиницю (партію) даної продукції, із зазначенням усіх технічних показників (документ повинен містити дату видачі та термін його дії);
- Авторизаційного листа про повноваження від виробника, що підтверджує право учасника торгів на постачання товарів у відповідності до позицій предмету закупівлі та укладання договору про їх постачання на території України із обов’язковим зазначенням найменування та номеру даних торгів, інформації щодо партнерських відносин між виробником та учасником закупівель (якщо учасник не є виробником продукції).
- Технічний сертифікат відповідності запропонованого товару, виданий виробником або офіційним представництвом виробника та завірений мокрою печаткою (у разі наявності печатки) виробника із зазначенням усіх технічних вимог до товару, що вимагаються Замовником, (згідно зразка наведеного в Додатку до технічної специфікації).
- Завірені мокрою печаткою виробника, або його офіційного представника в Україні копії сертифікатів ISO–9001 та ISO–14001 виданих виробнику на його власне виробництво товару, що є предметом даної закупівлі.»
Для підтвердження якості решти 40 товарних позицій учасник повинен надати документи, які традиційно вимагаються при тендерах на закупівлю канцтоварів, а саме: «…cертифікат якості та/або декларація відповідності та/або висновок санітарно-епідеміологічної експертизи, та/або довідку видану уповноваженим органом про відсутність необхідної обов’язкової сертифікації на товар.»
Чому така увага тільки до звичайних папок і зшивачів? Тому що виробник товарів на свою продукцію може видумати, зробити і надати будь-які сертифікати якості, авторизаційні листи, технічні сертифікати, тощо. Крім того, вітчизняні виробники картонних папок і зшивачів, окрім ТОВ «РОМУС-ПОЛІГРАФ», не мають сертифікатів ISO-9001 та ISO–14001. Таким чином, описані вимоги тендерної документації відсікають під перемоги в тендері всіх можливих конкурентів ТОВ «РОМУС-ПОЛІГРАФ».
2. В тендері приймали участь три учасники – ПП «Час-Пік», ТОВ «РОМУС-ПОЛІГРАФ» і ТОВ «АВЕРС КАНЦЕЛЯРІЯ». В тендерній пропозиції ТОВ «АВЕРС КАНЦЕЛЯРІЯ», відсутні будь-які документи, пов’язані з переліком товарів, що пропонується, цінами і технічними характеристиками товарів. Тобто, ТОВ «АВЕРС КАНЦЕЛЯРІЯ» була підставною фірмою, яка не планувала і не могла приймати реальну участь у торгах і наявність якої була необхідна ТОВ «РОМУС-ПОЛІГРАФ» для проведення тендеру (не менш, ніж 2 учасника), оскільки не було впевненості, що хтось ще буде приймати участь у торгах.
3. Під час проведення аукціону ТОВ «РОМУС-ПОЛІГРАФ» не намагався змінювати свою ціну і приймати активну участь в аукціоні, впевнений в тому, що інші учасники тендеру не нададуть вище перераховані документи у своїх тендерних пропозиціях і будуть дискваліфіковані. Так воно і сталось. Дуже груба і примітивна змова замовника і учасника.
Але крім комерційної складової, в цьому тендері присутні і інші моменти. Під час тяжкої і виснажливої війни дехто намагається любими шляхами і методами відібрати у держави більш, ніж 42000 грн. державних коштів – це різниця між сумами тендерних пропозицій ПП «Час-Пік» і ТОВ «РОМУС-ПОЛІГРАФ». Тут не йдеться про гіршу якість товару, його кількість чи якусь іншу суттєву різницю між товарами за 459 613,50 грн і 417 704,94 грн. Ми живемо в одній країні і торгуємо приблизно однаковим товаром. Тут йдеться про прибуток, який можна отримати і який може бути різним при продажі приблизно однакового товару. Прибуток з бюджетних коштів з різницею більш, ніж 42000 грн, під час війни.
Ми залишаємо за собою право інформувати відповідні органи про цей тендер за бюджетні кошти.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
06.04.2022 11:03
Вирішення:
Шановний учасник! На Вашу вимогу переглянути рішення про відхилення пропозиції ПП «Час-Пік» закупівлі UA-2022-03-16-000629-c, предмета закупівлі - ДК 021:2015 – 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне (Канцелярські товари різні) щодо дискримінаційних вимог повідомляю наступне: Відповідно до п.4 ч. 2 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі по тексту – Закон) у тендерній документації, у разі потреби зазначається інформація про маркування, протоколи випробувань або сертифікати, що підтверджують відповідність предмета закупівлі встановленим замовником вимогам. Відповідно до ч. 5 ст.23 ЗУ «Про публічні закупівлі», Замовник може вимагати від учасників підтвердження того, що запропоновані ними товари, послуги чи роботи за своїми екологічними чи іншими характеристиками відповідають вимогам, установленим у тендерній документації. У разі встановлення екологічних чи інших характеристик товару, роботи чи послуги замовник повинен в тендерній документації зазначити, які маркування, протоколи випробувань або сертифікати можуть підтвердити відповідність предмета закупівлі таким характеристикам. Відповідно до наказу ДП «УкрНДНЦ» від 31.12.2015 р. № 221 міжнародний стандарт ISO 9001 «Системи управління якістю. ВИМОГИ» та міжнародний стандарт ДСТУ ISO 14001 «Система екологічного управління» були прийняті також у якості Національного стандарту України. Отже вимога Замовника, щодо надання у складі тендерних пропозицій учасників вищезазначених сертифікатів є в повній мірі правомірною вимогою щодо підтвердження відповідності учасника міжнародним та національним стандартам якості та екологічної безпеки. На підставі вищезазначеного, Замовник повідомляє, що переглядати рішення щодо відхилення пропозиції ПП «Час-Пік» не буде.
Статус вимоги:
Відхилено