• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

Агрохімічна продукція

Вся інформація та технічні характеристики зазначені в документації (оголошення).

Завершена

21 269.90 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 213.00 UAH
Період оскарження: 20.11.2017 11:25 - 22.11.2017 12:00
Вимога
Відхилено

неправомірна дискваліфікація!!!

Номер: a2320e6233484d8899b283eff49be998
Ідентифікатор запиту: UA-2017-11-20-000572-b.c1
Назва: неправомірна дискваліфікація!!!
Вимога:
"Шановний" замовнику, Ви мабуть в протоколі дискваліфікації виклали помилкове рішення, бо наша пропозиція повністю відповідає усім об'єктивним вимогам вашої тендерної документації. Єдиний аргумент для відхилення нашої пропозиції - не надання хабарів (відкатів) посадовим особам Вашого закладу! Ми запропонували абсолютно ідентичні аналоги, які нічим не поступаються дезінфекційним засобам зазначеним замовником у якості та за призначенням. Підтвердженням цих фактів є великий досвід нашої компанії, який до речі можливо відстежити у системі Prozorro по аналогічним торгам, в аналогічних закладах, в котрих інші замовники теж зазначали у специфікації такіж самі дезінфікуючі засоби як і в даному випадку, але ми подавали альтернативну пропозицію з аналогами, яка була більш привабливою за ціною в наслідок чого були обрані переможцями. Виходячи з вище наведеного вимагаємо повернути нашу пропозицію до розгляди та обрати у якості переможця!!! Згідно наказу №35 п.6.2. Під час здійснення Закупівель Замовники повинні дотримуватися таких принципів здійснення закупівель: 1. добросовісна конкуренція серед учасників; 2. максимальна економія та ефективність; 3. відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; 4. недискримінація учасників; 5. об’єктивна та неупереджена оцінка пропозицій; 6. запобігання корупційним діям і зловживанням. Також радимо Вам, хоч іноді змінювати специфікацію дезінфікуючих засобів, а не постійно пропіхувати до перемоги Лізоформ Медікал, або його представників, висуваючи медико-технічні вимоги з унікальними властивостями (склад засобу) препаратів та дискримінаційними вимогами (гаранійні листи, надання зразків, надання порівняльної таблиці). В іншому випадку ми змушені будемо звернутися до Департаменту охорони здоров’я, Фінансової інспекції, Антикорупційного органу та представників Громадського контролю з метою розібратися у даній ситуації та притягнути до відповідальності посадових осіб Замовника!
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний Учасник! Відповідно до потреб комунальним закладом «Дніпропетровська стоматологічна поліклініка №2» ДОР» в системі електронних закупівель ProZorro було оголошено допорогову закупівлю №UA-2017-11-20-000572-b за ДК 021:2015: «24450000-3 – Агрохімічна продукція». Регулювання допорогових закупівель через систему ProZorro здійснюється виключно до Порядку здійснення допорогових закупівель, який затверджено ДП «ЗОВНІШТОРГВИДАВ УКРАЇНИ» від 13.04.2016 N35. Замовник під час оголошення закупівлі розміщує в Системі ProZorro інформацію про предмет, очікувану вартість, умови договору, порядок та умови проведення закупівлі, строк подання пропозицій, а також вимоги до учасників та іншу інформацію, яка на його думку, є необхідною для проведення Закупівлі. Відносно закупівлі № UA-2017-11-20-000572-b за ДК 021:2015: «24450000-3 – Агрохімічна продукція», то медико- технічні вимоги цієї закупівлі складено з урахуванням потреб КЗ «Дніпропетровська стоматологічна поліклініка №2» ДОР» і в цих потребах не має дискримінації, так як засоби, які необхідні нашому закладу виробляє не один постачальник, тобто наш заклад підтримує статтю 5 Закону “Про Публічні закупівлі 922-VIII від 25.12.2015, яка визначає основні принципи здійснення закупівель: 1. добросовісна конкуренція; 2. відкритість; 3. максимальна економія; 4. недискримінація кожного з Учасників; 5. неупередженість. Під час проведення торгів інформація, зазначена під час оголошення Закупівлі, повинна збігатися з інформацією, що зазначена у прикріплених документах (за наявності). У разі невідповідності пріоритетною вважається інформація, зазначена Замовником під час оголошення Закупівлі. Враховуючи вищевикладене КЗ «Дніпропетровська стоматологічна поліклініка №2» ДОР» жодним чином не порушує Порядок здійснення допорогових закупівель, який затверджено ДП «ЗОВНІШТОРГВИДАВ УКРАЇНИ» вiд 13.04.2016 N35.
Статус вимоги: Відхилено