• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Поточний ремонт приміщень Обарівської амбулаторії ЗП/СМ за адресою: с. Обарів, вул. Шкільна, 52, Рівненського району Рівненської області (ДК 021:2015: 45450000-6 – Інші завершальні будівельні роботи)

Завершена

1 399 800.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 6 999.00 UAH
Період оскарження: 14.03.2022 11:53 - 07.04.2022 00:00
Вимога
Є відповідь

Вимога про усунення порушення

Номер: 5716ef36f3b34c4f84ebe29e5e526ba1
Ідентифікатор запиту: UA-2022-03-14-001453-a.a5
Назва: Вимога про усунення порушення
Вимога:
Товариство з обмеженою відповідальністю «Тепломодерн», яке є учасником закупівлі «Поточний ремонт приміщень Обарівської амбулаторії ЗП/СМ за адресою: с. Обарів, вул. Шкільна, 52, Рівненського району Рівненської області (ДК 021:2015: 45450000-6 – Інші завершальні будівельні роботи)» (ідентифікатор закупівлі – UA-2022-03-14-001453-a), на підставі ч.4 ст.33 Закону України «Про публічні закупівлі» повідомляє, що Уповноваженою особою Комунального некомерційного підприємства «Центр первинної медико-санітарної допомоги «Медичний простір» Городоцької сільської ради Рівненського району Рівненської області (далі – Замовник) були порушені права та законні інтереси Товариства з обмеженою відповідальністю «Тепломодерн», у зв'язку з чим, подаємо цю вимогу на рішення Уповноваженої особи Замовника щодо визначення переможцем закупівлі «Поточний ремонт приміщень Обарівської амбулаторії ЗП/СМ за адресою: с. Обарів, вул. Шкільна, 52, Рівненського району Рівненської області (ДК 021:2015: 45450000-6 – Інші завершальні будівельні роботи)» (ідентифікатор закупівлі – UA-2022-03-14-001453-a) ТОВ «ОЛЕНВІТ» (код ЄДРПОУ 42142186) згідно Протоколу щодо прийняття рішення Уповноваженою особою №1/22ВТ від «22» квітня 2022 року. Вважаємо, що таке рішення є незаконним та таким, що порушує права та законні інтереси Товариства з обмеженою відповідальністю «Тепломодерн», оскільки тендерна пропозиція ТОВ «ОЛЕНВІТ» не відповідає умовам, визначеним Тендерної документації та додатками до неї, а саме: • Згідно п.3 Додатку 2 до Тендерної документації вимагалось надати: «копія аналогічного договору (не менше одного договору)». Крім того, була встановлена умова: «Аналогічними договорами відповідно до умов цієї Документації є договори, щодо виконання робіт, що є предметом закупівлі, або робіт з найбільш схожими характеристиками.» Учасником ТОВ «ОЛЕНВІТ» надано у складі його пропозиції аналогічний договір підряду №150 від 22.09.2020р., укладений із Комунальним некомерційним підприємством «Центр первинної медико-санітарної допомоги «Ювілейний» Рівненської міської ради. Однак, згідно п.1.1. цього Договору, предметом такого Договору є – виконання будівельних робіт по об’єкту «Капітальний ремонт приміщень амбулаторії №1 КНП «ЦПМСД «Ювілейний» РМР за адресою м. Рівне, вул. Макарова, 3 (коригування)». Однак, такий договір не може вважатись аналогічним, оскільки предметом закупівлі є – поточний ремонт, а – не капітальний. Згідно п.3.7 ДБН А.2.2-3-2014 «Склад та зміст проектної документації на будівництво», капітальний ремонт – це сукупність робіт на об'єкті будівництва, введеному в експлуатацію в установленому порядку, без зміни його геометричних розмірів та функціонального призначення, що передбачають втручання у несучі та огороджувальні системи при заміні або відновленні конструкцій чи інженерних систем та обладнання у зв'язку з їх фізичною зношеністю та руйнуванням, поліпшення його експлуатаційних показників, а також благоустрій території. Капітальний ремонт передбачає призупинення на час виконання робіт експлуатації об'єкта в цілому або його частин (за умови їх автономності). Згідно листа Державного комітету України з будівництва та архітектури від 30.04.2003р. №7/7-401 «Щодо віднесення ремонтно-будівельних робіт до капітального та поточного ремонтів», поточний ремонт – це комплекс ремонтно-будівельних робіт, який передбачає систематичне та своєчасне підтримання експлуатаційних якостей та попередження передчасного зносу конструкцій і інженерного обладнання. Якщо будівля в цілому не підлягає капітальному ремонту, комплекс робіт поточного ремонту може враховувати окремі роботи, які класифікуються як такі, що відносяться до капітального ремонту (крім робіт, які передбачають заміну та модернізацію конструктивних елементів будівлі). Поточний ремонт повинен провадитись з періодичністю, що забезпечує ефективну експлуатацію будівлі або об'єкта з моменту завершення його будівництва (капітального ремонту) до моменту постановки на черговий капітальний ремонт (реконструкцію). Враховуючи викладене, учасник ТОВ «ОЛЕНВІТ» порушив умови Тендерної документації у цій частині. • Згідно п.2 Розділу 5 Тендерної документації вимагалось: «Додатково до ціни тендерної пропозиції (договірної ціни) мають бути надані підтверджуючі розрахунки за статтями витрат договірної ціни у відповідності до Національних стандартів України з урахуванням змін та доповнень, а саме: - розрахунок договірної ціни (динамічна); - пояснювальна записка; - зведений кошторисний розрахунок; - локальні кошториси; - підсумкова відомість ресурсів; - розрахунок загальновиробничих витрат.» Також, згідно вимог Додатку 1 до Тендерної документації, вимагалось: «Просимо звернути увагу, що додатково до ціни тендерної пропозиції (договірної ціни) мають бути надані підтверджуючі розрахунки за статтями витрат договірної ціни у відповідності до Національних стандартів України з урахуванням змін та доповнень, а саме: - розрахунок договірної ціни (динамічна); - пояснювальна записка; - зведений кошторисний розрахунок; - локальні кошториси; - підсумкова відомість ресурсів; - розрахунок загальновиробничих витрат.» Учасником ТОВ «ОЛЕНВІТ» надано у складі його пропозиції кошторисний розрахунок договірної ціни, зокрема: договірна ціна, пояснювальна записка до договірної ціни, зведений кошторисний розрахунок, пояснювальна записка до зведеного кошторисного розрахунку, локальний кошторис на будівельні роботи, підсумкова відомість ресурсів, розрахунок загальновиробничих витрат до локального кошторису. Згідно наданої учасником ТОВ «ОЛЕНВІТ» пояснювальної записки до договірної ціни, середньомісячна заробітна плата на 1 робітника в режимі повної зайнятості (при середньомісячній нормі тривалості робочого часу 166,17 люд-г та розряді 3,8 становить 10628,39 грн.. Однак, згідно даних та Листа Державного підприємства «Cпеціалізована державна експертна організація - центральна служба української державної будівельної експертизи» від 03.02.2022 року – «Постановою Кабінету Міністрів України від 31.05.2021 № 586 схвалено Прогноз економічного і соціального розвитку України на 2022-2024 роки та визначено основні прогнозні макропоказники економічного і соціального розвитку України, серед яких прогнозний індекс споживчих цін на 2022 рік становить 107,2 відсотків. Відповідно до наказу Мінрегіону від 20 жовтня 2016 року № 281 «Про затвердження Порядку розрахунку розміру кошторисної заробітної плати, який враховується при визначенні вартості будівництва об’єктів» (зареєстровано в Мін’юсті 11 листопада 2016 року за № 1469/29599): «4. Розмір кошторисної заробітної плати, який враховується при складанні інвесторської кошторисної документації (на стадії розроблення проектної документації), визначається замовником (інвестором) у складі вихідних даних на проектування для звичайних умов будівництва за розрядом складності робіт 3,8, але не нижче, ніж середньомісячна заробітна плата у будівництві (у розрахунку на одного штатного працівника) за попередній звітний рік, що оприлюднюється центральним органом виконавчої влади в галузі статистики, збільшена на прогнозний індекс споживчих цін на поточний рік (у середньому до попереднього року), який є складовою основних прогнозних макропоказників економічного і соціального розвитку України, що схвалюються Кабінетом Міністрів України.». За вказаними положеннями розмір кошторисної заробітної плати при визначенні вартості будівництва в 2022 році на стадії розроблення проектної документації має бути не нижче ніж 12101,81 гривні для звичайних умов будівництва за розрядом складності робіт 3,8.». Таким чином, Учасником ТОВ «ОЛЕНВІТ» було невірно застосовано розмір заробітної плати, застосований розмір учасником не відповідає вимогам будівельних норм та Правил, а тому пропозиція такого учасника підлягала відхиленню. Враховуючи викладене, учасник ТОВ «ОЛЕНВІТ» порушив умови Тендерної документації у цій частині. • Згідно вимог Тендерної документації Замовника термін виконання робіт та Оголошення про проведення процедури закупівлі передбаченні на 2022 рік. Згідно п.2 Розділу 5 Тендерної документації вимагалось: «Додатково до ціни тендерної пропозиції (договірної ціни) мають бути надані підтверджуючі розрахунки за статтями витрат договірної ціни у відповідності до Національних стандартів України з урахуванням змін та доповнень». Учасником ТОВ «ОЛЕНВІТ» надано у складі його пропозиції кошторисний розрахунок договірної ціни, зокрема: договірна ціна, пояснювальна записка до договірної ціни, зведений кошторисний розрахунок, пояснювальна записка до зведеного кошторисного розрахунку, локальний кошторис на будівельні роботи, підсумкова відомість ресурсів, розрахунок загальновиробничих витрат до локального кошторису. Згідно наданої учасником ТОВ «ОЛЕНВІТ» пояснювальної записки до договірної ціни, середньомісячна норма тривалості робочого часу, складає - 166,17 люд.-годин, що не відповідає такому показнику на 2022 рік (такий показник був передбачений на 2021 рік). Відповідно до даних Мінекономіки, зокрема Листа «Про розрахунок норми тривалості робочого часу на 2022 рік» – «при 40-годинному робочому тижні - 1987 годин», отже середньомісячна норма тривалості робочого часу на 2022 рік складає (1987/12) – а 165,58 люд-г. Таким чином, Учасником ТОВ «ОЛЕНВІТ» було невірно застосовано норми тривалості робочого часу працівників, при складанні кошторисних розрахунків до Договірної ціни, застосований розмір учасником не відповідає вимогам чинних норм та Правил, а тому пропозиція такого учасника підлягала відхиленню. Зазначаємо, що середньомісячна норма тривалості робочого часу впливає на розмір трудовитрат працівників у Договірній ціні та розміру заробітної плати на працівників (загальна), що в кінцевому випадку змінює суму Договірної ціни, що ставить в нерівні умови усіх учасників даних торгів. Враховуючи викладене, учасник ТОВ «ОЛЕНВІТ» порушив умови Тендерної документації у цій частині. Отже, враховуючи вищевикладене, тендерна пропозиція ТОВ «ОЛЕНВІТ» не відповідає умовам Тендерної документації та додаткам до неї. На підставі вищевикладеного, та керуючись положеннями Закону України «Про публічні закупівлі» просимо: - скасувати рішення про визначення переможцем закупівлі «Поточний ремонт приміщень Обарівської амбулаторії ЗП/СМ за адресою: с. Обарів, вул. Шкільна, 52, Рівненського району Рівненської області (ДК 021:2015: 45450000-6 – Інші завершальні будівельні роботи)» (ідентифікатор закупівлі – UA-2022-03-14-001453-a) ТОВ «ОЛЕНВІТ» (код ЄДРПОУ 42142186) згідно Протоколу щодо прийняття рішення Уповноваженою особою №1/22ВТ від «22» квітня 2022 року; - відхилити тендерну пропозицію учасника ТОВ «ОЛЕНВІТ» як таку, що не відповідає умовам Тендерної документації. Додатково повідомляємо, що у разі відхилення цієї вимоги, зберігаємо за собою право звернутись до Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області щодо ініціювання моніторингу закупівлі «Поточний ремонт приміщень Обарівської амбулаторії ЗП/СМ за адресою: с. Обарів, вул. Шкільна, 52, Рівненського району Рівненської області (ДК 021:2015: 45450000-6 – Інші завершальні будівельні роботи)» (ідентифікатор закупівлі – UA-2022-03-14-001453-a), Органу оскарження або суду, з метою захисту своїх прав та законних інтересів.
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: На основі гарантійних листів наданих ТОВ «ОЛЕНВІТ» вирішено відхилити Вашу вимогу, оскільки вважаємо, що Тендерна пропозиція учасника відповідає Тендерним вимогам.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Вирішена

Аналогічний договір

Номер: eae278feca60475e8628f23d4e84c276
Ідентифікатор запиту: UA-2022-03-14-001453-a.a4
Назва: Аналогічний договір
Вимога:
Шановний Замовнику! Просимо привести у відповідність вимогу Додатку 2 до тендерної документації, а саме: «Аналогічними договорами відповідно до умов цієї Документації є договори, щодо поставки товару, який є предметом закупівлі, або товару з найбільш схожими характеристиками чи призначенням», адже предметом закупівлі є роботи або послуги з поточного ремонту, а не з поставки товару
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Добрий день. Дякую за зауваження. Дана помилка виявлена та усунена.
Статус вимоги: Задоволено
Вимога
Вирішена

Термін надання послуг

Номер: e49bc714a4fe4d739e73d829cfcc9c81
Ідентифікатор запиту: UA-2022-03-14-001453-a.a3
Назва: Термін надання послуг
Вимога:
Шановний Замовнику! Просимо привести у відповідність в Додатку 5 Проект договору п. 3. Порядок виконання та приймання робіт, зокрема підпункт 3.1 в частині «Термін надання послуг установлюється з дня підписання договору по 31.12.2021», адже проекті договору вказана дата по 31.12.2021, а в Тендерній документації до 31.12.2022
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Добрий день. Проєкт договору не є остаточним документом і може бути змінений за згодою сторін і є лише зразком. При цьому дякуємо за пильність. Повідомляємо, що дана помилка вже виправлена.
Статус вимоги: Задоволено
Вимога
Вирішена

Тверда чи динамічна ціна

Номер: 9d52b8d9d5a74b15a476ff551453bc4a
Ідентифікатор запиту: UA-2022-03-14-001453-a.a2
Назва: Тверда чи динамічна ціна
Вимога:
Шановний Замовнику! Просимо привести у відповідність документи процедури закупівлі, зокрема в частині виду ціни, тверда або динамічна, адже в пункті 2. Інша інформація розділу 5. ОЦІНКА ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ Тендерної документації та в Додатку 1 Тендерна пропозиція ціна вказана як динамічна, а в Додатку 5 Проект договору – як тверда.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Добрий день. Проєкт договору не є остаточним документом і може бути змінений за згодою сторін і є лише зразком. При цьому дякуємо за пильність. Повідомляємо, що дана помилка вже виправлена.
Статус вимоги: Задоволено
Вимога
Вирішена

вимога замовнику

Номер: 6654e435ae8340f1a8dfe649906a7e5e
Ідентифікатор запиту: UA-2022-03-14-001453-a.c1
Назва: вимога замовнику
Вимога:
Доброго дня, шановний Замовник! Відповідно до умов Додатку 3 Тендерної документації до процедури закупівлі за ідентифікатором № UA-2022-03-14-001453-a встановлена наступна вимога: «ПЕРЕМОЖЕЦЬ ПРОЦЕДУРИ ЗАКУПІВЛІ, У СТРОК, ЩО НЕ ПЕРЕВИЩУЄ 10 ДНІВ З ДАТИ ОПРИЛЮДНЕННЯ В ЕЛЕКТРОННІЙ СИСТЕМІ ЗАКУПІВЕЛЬ ПОВІДОМЛЕННЯ ПРО НАМІР УКЛАСТИ ДОГОВІР, ПОВИНЕН НАДАТИ ЗАМОВНИКУ НАСТУПНІ ДОКУМЕНТИ, ЩО ПІДТВЕРДЖУЮТЬ ВІДСУТНІСТЬ ПІДСТАВ, ВИЗНАЧЕНИХ ПУНКТАМИ 2, 3, 5, 6, 8, 12, 13 ЧАСТИНИ ПЕРШЇ ТА ЧАСТИНИ ДРУГОЇ СТАТТІ 17 ЗАКОНУ: Оригінал документа (довідки) виданої Департаментом інформатизації МВС України (територіальним органом з надання сервісних послуг МВС України), про те, що фізична особа, яка є переможцем торгів, засудженою не значиться чи довідку Міністерства внутрішніх справ України, отриману переможцем в електронній формі, про те, що фізична особа, яка є переможцем торгів, засудженою не значиться, для розміщення в електронному вигляді через електронну систему закупівель. Документ повинен бути не більше тридцятиденної давнини від дати подання документа. Додатково замовник може перевірити довідку на офіційному сайті МВС за посиланням http://wanted.mvs.gov.ua/test/. Оригінал документа (довідки) виданої Департаментом інформатизації МВС України (територіальним органом з надання сервісних послуг МВС України), про те, що службова (посадова) особа переможця процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію, засудженою не значиться чи довідку Міністерства внутрішніх справ України, отриману переможцем в електронній формі, про те, що службова (посадова) особа, яку уповноважено переможцем торгів підписувати тендерну пропозицію, засудженою не значиться, для розміщення в електронному вигляді через електронну систему закупівель. Документ повинен бути не більше тридцятиденної давнини від дати подання документа. Додатково замовник може перевірити довідку на офіційному сайті МВС за посиланням http://wanted.mvs.gov.ua/test/. Оригінал документа (довідки) виданої Департаментом інформатизації МВС України (територіальним органом з надання сервісних послуг МВС України), про те, що службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, засудженою не значиться, чи довідку Міністерства внутрішніх справ України, отриману переможцем в електронній формі, про те, що службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, засудженою не значиться, для розміщення в електронному вигляді через електронну систему закупівель. Документ повинен бути не більше тридцятиденної давнини від дати подання документа.» Довідка, що видана, Державною податковою службою України про відсутність заборгованості з платежів, контроль за справлянням яких покладено на контролюючі органи, форма якої затверджена наказом Міністерства фінансів України від 03.09.2018 року №733 (Автоматично формується в електронній системі закупівель в результаті інтеграції електронної системи закупівель з інформаційними системами Державної фіскальної служби України) У випадку якщо учасник-переможець має заборгованість із сплати податків і зборів (обов’язкових платежів), але здійснив заходи щодо розстрочення і відстрочення такої заборгованості у порядку та на умовах, визначених законодавством країни реєстрації такого учасника-переможця, він надає документ про розстрочення/ відстрочення такої заборгованості наданий відповідним органом. Звертаємо Вашу увагу на те, що у зв’язку з військовою агресією Російської Федерації проти України, що стало підставою введення воєнного стану із 05 години 30 хвилин 24.02.2022 строком на 30 діб, відповідно до Указу Президента України від 24.02.2022 № 64/2022 «Про введення воєнного стану в Україні», отримання довідки з МВС про те, що фізична особа, яка є учасником (переможцем) процедури закупівлі та/або службова (посадова) особа учасника (переможця) процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію, до кримінальної відповідальності не притягується, незнятої чи непогашеної судимості не має та в розшуку не перебуває, Є НЕМОЖЛИВИМ. Це також підтверджується і зверненням ДП «Прозорро» до замовників від 28 лютого 2022 року: «Щодо довідок МВС. Замовники, що проводять відкриті закупівлі наразі не можуть отримувати довідки МВС від Постачальників, через те що Міністерство внутрішніх справ зараз нищить загарбників. Просимо поставитися із розумінням та не відхиляти постачальників за цією підставою» (https://prozorro.gov.ua/news/vazhlyvo-zakupivli-v-umovah-voyennogo-stanu). Просимо Вас видалити вищезазначену вимогу у зв’язку з неможливістю її виконання будь-яким з учасників процедури закупівлі, оскільки Міністерство внутрішніх справ зараз не видає такі довідки та, відповідно, через ризик зриву процедури закупівлі у разі наявності такої умови у Тендерній документації, оскільки відповідно до абзацу 3 пункту 3 частини 1 статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі», замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо переможець процедури закупівлі не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 цього Закону. Натомість Ви можете встановити вимогу щодо надання переможцем Гарантійного листа щодо довідки МВС про відсутність судимості, в якому учасник-переможець має гарантувати, що: – службова (посадова) особа переможця процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію, до кримінальної відповідальності не притягується, незнятої чи непогашеної судимості не має та в розшуку не перебуває (для юридичних осіб); – фізична особа, яка є переможцем процедури закупівлі, до кримінальної відповідальності не притягується, незнятої чи непогашеної судимості не має та в розшуку не перебуває (для фізичних осіб та фізичних осіб-підприємців). Теж саме стосується довідки з ДПС,що теж підтверджується зверненням ДП «Прозорро» до замовників від 28 лютого 2022 року: «Повідомляємо вас, що наразі виникають складнощі з автоматичним отриманням та відображенням довідок щодо відсутності заборгованості, наданих ДПС. Просимо замовників до налагодження взаємодії Prozorro та ДПС користуватися відкритим сервісом ДПС щодо пошуку у базах даних, доступних для публічного використання, інформації про учасників процедур закупівель щодо наявності (відсутності) заборгованості зі сплати податків і зборів (обов’язкових платежів): https://tax.gov.ua/businesspartner» (https://prozorro.gov.ua/news/uvaga-mozhlyvi-tehnichni-skladnoshchi-shchodo-dovidok-dps). Просимо Вас видалити вищезазначену вимогу у зв’язку з неможливістю її виконання будь-яким з учасників процедури закупівлі, оскільки Державна податкова служба зараз не видає такі довідки, а також часто не відповідає на запити електронної системи закупівель щодо надання Квитанції №2, яка підтверджує відсутність заборгованості в учасника-переможця, та, відповідно, через ризик зриву процедури закупівлі у разі наявності такої умови у Тендерній документації, оскільки відповідно до абзацу 3 пункту 3 частини 1 статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі», замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо переможець процедури закупівлі не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 цього Закону. Натомість Ви можете встановити вимогу щодо надання переможцем Гарантійного листа щодо довідки ДПС про відсутність заборгованості зі сплати податків та зборів (обов’язкових платежів) для переможця, в якому учасник-переможець має гарантувати, що учасник (переможець) процедури закупівлі не має заборгованості із сплати податків і зборів (обов’язкових платежів) або ж має заборгованість, але здійснив заходи щодо розстрочення і відстрочення такої заборгованості у порядку та на умовах, визначених законодавством країни реєстрації такого учасника (зокрема для суб’єктів господарювання, що зареєстровані на території України – рішення органу доходів і зборів та/або укладений договір про розстрочення (відстрочення), прийняте/укладений згідно порядку розстрочення (відстрочення) грошових зобов’язань (податкового боргу) платників податків, затвердженого наказом Міністерства доходів і зборів України від 10.10.2013р. № 574). Додатково учасник може надати видруківку з сервісу ДПС «ДІЗНАЙСЯ БІЛЬШЕ ПРО СВОГО БІЗНЕС-ПАРТНЕРА» (https://tax.gov.ua/businesspartner»), в якій підтверджується, що учасник-переможець як платник податків не має податкового боргу (звертаємо Вашу увагу, що в даних умовах інформація, на жаль, оновлюється не щоденно). Просимо Вас внести зміни до Тендерної документації в цій частині, цим самим запобігти зриву процедури закупівлі, та разом піднімати економіку нашої країни. Слава Україні!
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Якщо на момент розгляду пропозиції не будуть доступні реєстри державних служб, то переможець закупівлі може надати гарантійний лист з подальшим наданням довідок після розблокування сервісів.
Статус вимоги: Задоволено