• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Комплексне надання послуг з охорони об’єкту Замовника (фізична охорона та пультова охорона)

Комплексне надання послуг з охорони об’єкту Замовника (фізична охорона та пультова охорона)

Завершена

560 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 3 000.00 UAH
Період оскарження: 07.11.2017 16:21 - 19.11.2017 00:00
Вимога
Залишено без розгляду

щодо надання копії Сертифікату системи управління якістю ДСТУ ISO 9001:2015

Номер: b4d5189775254f3e99b6cfeab14deef7
Ідентифікатор запиту: UA-2017-11-07-002705-c.b3
Назва: щодо надання копії Сертифікату системи управління якістю ДСТУ ISO 9001:2015
Вимога:
Відповідно до вимог пункту 2 додатку 2 до тендерної документації Замовником вимагається від учасників надання копії Сертифікату системи управління якістю ДСТУ ISO 9001:2015. Вважаю, що вимогою щодо надання Сертифікату на систему управління якістю ДСТУ ISO 9001:2015 Ви ставите учасників у різне становище в даній процедурі закупівлі, при чому одних в гірше (ті учасники, що не мають такого сертифікату, і при чому не зобов'язані його отримувати), а інших – у вигідне становище, автоматично збільшуючи шанси на визнання переможцем конкретної процедури закупівлі. Отримання такого Сертифікату не є обов'язком для учасників які здійснюють свою діяльність в сфері охоронних послуг. Вимогами ЗУ «Про охоронну діяльність» та Ліцензійними умовами провадження охоронної діяльності не передбачено обов'язок щодо отримання такого Сертифікату, тому вимога щодо наявності Сертифікату прямо порушує один із основних принципів здійснення публічних закупівель, а саме дотримання максимальної економії та ефективності при проведені торгів та веде до дискримінації учасників. Частиною 3 статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі» прямо передбачено, що Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Частиною 4 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» встановлено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Враховуючи викладене вважаю, що вимога Замовника викладена в пункту 2 додатку № 2 до тендерної документації щодо надання копії Сертифікату системи управління якістю ДСТУ ISO 9001:2015 порушує ч.1. ст 3, ч. 3. ст. 5 та ч. 4 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» та вимагаю внести зміни до тендерної документації, а саме видалити дану вимогу з тендерної документації.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Вважаємо, що встановлені тендерною документацією технічні, якісні та кількісні вимоги до предмета закупівлі не є дискримінаційними та відповідають вимогам чинного законодавства, а, отже, Ваші вимоги щодо видалення відповідної інформації з тендерної документації є необґрунтованими і задоволенню не підлягають.
Статус вимоги: Не задоволено
Дата виконання рішення Замовником: 14.11.2017 09:29
Підтвердження вирішення: За результатами розгляду Вашої скарги, в пояснення до резолюції, повідомляємо наступне. Згідно ч. 2, 3 ст. 22 ЗУ «Про публічні закупівлі» тендерна документація повинна містити: «….посилання на стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язану з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами…»«…іншу інформацію відповідно до законодавства, яку Замовник вважає за необхідне до неї включити.» Вимога щодо наявності у Учасника Сертифікату на систему управління якістю ДСТУ ISO 9001:2015 гарантує якість надання послуг. Система менеджменту якістю – це сукупність організаційної структури, методик, процесів і ресурсів, необхідних для здійснення загального управління якістю. Система менеджменту якістю компанії будується з урахуванням головної умови, згідно з якою для досягнення вищезазначених цілей необхідно організувати діяльність так, щоб тримати під контролем усі технічні, адміністративні та людські чинники, що впливають на якість послуг. Це гарантія спроможності Учасника стабільно та безперервно забезпечити якість та безпечність послуг протягом усього часу їх надання. Система менеджменту якістю забезпечує можливість зниження собівартості надання послуг, що в даному випадку призводить до економії бюджетних коштів, підвищення результативності і ефективності шляхом вдосконалення функціонування структурних підрозділів і їх посадових осіб, здатна виявити й оцінити наслідки, усунути, а головне, попередити надання послуг незадовільної якості. Отримати сертифікат якості може будь-яка організація, що працює у відповідності до стандартів ISO 9001, а наявність перелічених сертифікатів сприяє більш ретельному та всебічному вивченню ділових якостей Учасника, його спроможності щодо якісного надання послуг, тому не вважаємо дану вимогу дискримінаційною. Також, щодо аналогічної вимоги, Постійно діючою адміністративною колегією Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері державних закупівель прийнято рішення № 52-р/пк-ск від 18.01.2016 року. Згідно із зазначеним рішенням, вимога щодо наявності сертифікату системи менеджменту якістю ДСТУ ISO 9001 не є дискримінаційною.
Вимога
Залишено без розгляду

стосовно некоректної відповіді на вимогу

Номер: aa0f41002feb453fb34246a255b66e9c
Ідентифікатор запиту: UA-2017-11-07-002705-c.a2
Назва: стосовно некоректної відповіді на вимогу
Вимога:
Шановний замовник! Довожу до Вашого відому, що в п. 1.1.3. розділу 1 Загальних правил Глави 1.1 Правил улаштування електроустановок надано визначення - електроустановки. Електроустановками називаються сукупність машин, апаратів, ліній і допоміжного устаткування (разом із спорудами і приміщеннями, в яких вони встановлені), призначених для виробництва, перетворення, трансформації, передавання, розподілу електричної енергії, а також перетворення її в іншій вид енергії. Таким чином, посилання в Вашій відповіді на п. 2.2.3. Правил безпечної експлуатації електроустановок , є не обгрунтованим та хибним, так як вимоги цього пункту не розповсюджуються на надання послуг і виконання робіт з ремонту та технічного обслуговування сигналізації охоронного призначення. Враховуючи викладене вважаю, що вимога Замовника викладена в п. 2 додатку 2 до тендерної документації, щодо надання учасниками копій посвідчень про допуск до роботи в електроустановках з напругою до 1000 В на працівників які будуть виконувати технічне обслуговування охоронної сигналізації , порушує ч.1. ст 3, ч.3. ст.5 та ч. 4 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» та вимагаю внести зміни до тендерної документації, а саме видалити дану вимогу з тенедерної документації.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Повторно повідомляємо, що вимога не підлягає задоволенню, оскільки зазначені вимоги Тендерної документації сформовані відповідно до норм Правил безпечної експлуатації електроустановок споживачів (http://zakon0.rada.gov.ua/laws/show/z0093-98) та Правил безпечної експлуатації електроустановок (http://zakon3.rada.gov.ua/laws/show/z0011-98/page).
Статус вимоги: Не задоволено
Дата виконання рішення Замовником: 13.11.2017 11:04
Підтвердження вирішення: Враховуючи Вашу цитату про визначення терміну «електроустановка» нагадуємо, що система охоронної сигналізації – це теж «сукупність машин, апаратів, ліній і допоміжного устаткування (разом із спорудами і приміщеннями, в яких вони встановлені), призначених для виробництва, перетворення, трансформації, передавання, розподілу електричної енергії, а також перетворення її в іншій вид енергії». Тут немає сенсу роз’яснювати Вам про те, який вид електричної енергії трансформується і перетворюється в цій системі, довжина ліній для передавання цієї енергії у кожного підприємства – своя, в залежності від загальної площі приміщень. В разі усунення будь-яких негараздів в роботі охоронної сигналізації спеціаліст охоронної компанії має працювати в електроустановці. А значить мати допуск до такої роботи, про що і записано у тендерній документації.
Вимога
Залишено без розгляду

Щодо дискримінаційної вимоги кваліфікаціних критеріїв тендерної документації

Номер: 809ff4f70a844db9b3ba772db0277d7b
Ідентифікатор запиту: UA-2017-11-07-002705-c.b1
Назва: Щодо дискримінаційної вимоги кваліфікаціних критеріїв тендерної документації
Вимога:
Довожу до відома Замовника, що охоронна сигналізація, пожежна сигналізація, комп’ютерна мережа, домофони, відноситься до слабкострумових електросистем з напругою нижче 36 Вольт, тобто сигнали передаються за допомогою слабких, безпечних для людини струмів. Для підтримання в робочому стані діючої у Замовника системи охоронно-тривожної сигналізації, шляхом проведення щомісячного технічного обслуговування та виконання ремонтних робіт не потрібно наявність спеціалістів (електромонтерів 3 групи) які мають допуск до роботи на електроустановках з напругою до 1000 Вольт. Вимога замовника щодо надання учасниками копій посвідчень про допуск до роботи в електроустановках з напругою до 1000В, на працівників які будуть виконувати технічне обслуговування охоронної сигналізації (п. 2 додатку 2 до тендерної документації) суттєво звужує коло учасників, обмежує конкуренцію та призводить до дискримінації учасників. Також можна стверджувати, що дана дискримінаційна вимога в документації прописана під конкретного учасника або учасників. Такі дії посадових осіб тендерного комітету вказують на особисту зацікавленості в результатах торгів, що може трактуватись як ознаки корупційного правопорушення. Згідно ч. 1. ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» - вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах. Частиною 3 статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено, що Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Частиною 4 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» встановлено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Враховуючи викладене вважаю, що вимога Замовника викладена в п. 2 додатку 2 до тендерної документації, щодо надання учасниками копій посвідчень про допуск до роботи в електроустановках з напругою до 1000В на працівників які будуть виконувати технічне обслуговування охоронної сигналізації , порушує ч.1. ст 3, ч.3. ст.5 та ч. 4 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» та вимагаю внести зміни до тендерної документації, а саме видалити дану вимогу з тенедерної документації.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Вимога не підлягає задоволенню, оскільки зазначені вимоги Тендерної документації сформовані відповідно до норм Правил безпечної експлуатації електроустановок споживачів (http://zakon0.rada.gov.ua/laws/show/z0093-98) та Правил безпечної експлуатації електроустановок (http://zakon3.rada.gov.ua/laws/show/z0011-98/page).
Статус вимоги: Не задоволено
Дата виконання рішення Замовником: 09.11.2017 16:03
Підтвердження вирішення: Підпункт 2.2.3 Правил безпечної експлуатації електроустановок споживачів передбачено наступне: «Оперативні працівники, які обслуговують електроустановки одноосібно, та ті старші в зміні чи бригаді оперативні працівники, за якими закріплені електроустановки, повинні мати групу з електробезпеки IV в електроустановках напругою понад 1000 В і III - в електроустановках напругою до 1000 В»