-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
Послуги з охорони приміщення
Послуги з охорони приміщення
Завершена
180 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 1 800.00 UAH
мін. крок: 1% або 1 800.00 UAH
Період оскарження:
27.10.2017 17:03 - 31.10.2017 17:08
Вимога
Відхилено
щодо невідповідності пропозиції ТОВ "АЛЬЯНС ДНІПРО" умовам закупівлі
Номер:
f9537d87b8b143bba4d2800f01704cca
Ідентифікатор запиту:
UA-2017-10-27-001839-b.c3
Назва:
щодо невідповідності пропозиції ТОВ "АЛЬЯНС ДНІПРО" умовам закупівлі
Вимога:
Звертаємо увагу тендерного комітету, що пропозиція ТОВ «АЛЬЯНС ДНІПРО» не відповідає умовам закупівлі (розділ 1 підпункту 9.2. пункту 9 Порядку здійснення допорогових закупівель, затверджених Наказом ДП “Зовнішторгвидав України” від 13.04.2016 № 35), а саме:
- відповідно до вимоги п. 11 технічних вимог до закупівлі замовником передбачено надання учасниками підтвердження відповідності охоронців наступним критеріям: наявність довідки про стан здоров’я. В складі пропозиції ТОВ «АЛЬЯНС ДНІПРО» відсутні довідки про стан здоров’я охоронців які будуть залучені до охорони об’єкту замовника, а також відсутня інформація про стан здоров’я охоронців в наданій в складі пропозиції ТОВ “АЛЬЯНС ДНІПРО» довідці про наявність охоронців, що є невідповідністю умовам закупівлі.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
09.11.2017 09:30
Вирішення:
Щодо скарги на невідповідність пропозиції ТОВ "АЛЬЯНС ДНІПРО" умовам закупівлі номер у ЦБД UA-2017-10-27-001839-b.
При проведенні закупівлі, серед тендерної документації був перелік документів що необхідно додати до тендерної пропозиції, а саме:
1. Цінова пропозиція з вказанням особи що уповноважена вести переговори
2 Сканкопія ліцензії на здійснення господарської діяльності у сфері надання послуг з охорони власності та охорони громадян, отриману у порядку, встановленому Законом України «Про охоронну діяльність» та іншими нормативними актами.
3 Довідка за підписом уповноваженої особи учасника завірена печаткою (за наявності), бажано на фірмовому бланку (за наявності) про наявність в штаті працівників, які мають необхідні знання та досвід і будуть залучені до виконання умов договору за наведеним взірцем.
4 Відсканований лист – згода щодо підписання договору без його суттєвих змін.
Всі ці документи є в пропозиції що надало ТОВ "АЛЬЯНС ДНІПРО", тому вважаємо вашу скаргу безпідставною.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Відкликано скаржником
щодо відповіді замовника та обрання переможця торгів
Номер:
a942015552194ba382ac4ca5afd919a3
Ідентифікатор запиту:
UA-2017-10-27-001839-b.c2
Назва:
щодо відповіді замовника та обрання переможця торгів
Вимога:
Відповідно до вимог підпункту 10.1 п. 10 Порядку здійснення допорогових закупівель учасник має право вносити зміни та уточнення до поданої ним пропозиції до закінчення періоду прийому пропозицій, визначених Замовником. Надання додатково повного пакету згідно кваліфікаційних вимог є прямим порушенням вимог чинного законодавства в сфері допорогових закупівель. Виходячи з відповіді Замовника для участі в торгах учаснику можливо надати тільки ціну, а кваліфікаційні документи надати після обрання учасника переможцем торгів.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
06.11.2017 17:53
Опис причини скасування:
cancelled
Дата скасування:
08.11.2017 16:57
Вимога
Відкликано скаржником
щодо невідповідності пропозиції ФОП МогильнийО.І. умовам закупівлі
Номер:
d4bd98db000948789ec3f1c2f3e56ee9
Ідентифікатор запиту:
UA-2017-10-27-001839-b.b1
Назва:
щодо невідповідності пропозиції ФОП МогильнийО.І. умовам закупівлі
Вимога:
Звертаємо увагу тендерного комітету, що пропозиція ФОП Могильний О.І. не відповідає умовам закупівлі (розділ 1 підпункту 9.2. пункту 9 Порядку здійснення допорогових закупівель, затверджених Наказом ДП “Зовнішторгвидав України” від 13.04.2016 № 35), а саме:
- відповідно до оголошення розміщеного на електронному майданчику, номер у ЦБД UA-2017-10-27-001839-b, замовником встановлено період постачання з 11.11.2017 по 11.05.2018, тобто 182 дні. Згідно п.1 та п. 2 технічних вимог до закупівлі замовником планується забезпечення охорони об’єкту 24 годинним чергуванням, у тому числі у святкові та вихідні дні. Враховуючі вимоги замовника фонд робочого часу повинен становити 4 368 годин (182 дні х 24 год.). У пропозиції учасника ФОП Могильний О.І. зазначено 4 320 годин, тобто послуги пропонуються в меншому обсязі, що є невідповідністю умовам закупівлі;
- відповідно до вимоги п. 11 технічних вимог до закупівлі замовником передбачено надання учасниками підтвердження відповідності охоронців наступним критеріям: наявність довідки про стан здоров’я. В складі пропозиції ФОП Могильний О.І. відсутні довідки про стан здоров’я охоронців які будуть залучені до охорони об’єкту замовника, а також відсутня інформація про стан здоров’я охоронців в наданій в складі пропозиції ФОП Могильний О.І. довідці про наявність охоронців, що є невідповідністю умовам закупівлі.
Пов'язані документи:
Замовник
- Відповідь 06.11.2017 16:44
Дата подачі:
06.11.2017 10:14
Вирішення:
Розгорнута відповідь у вложеному файлі.
Статус вимоги:
Відхилено
Опис причини скасування:
cancelled
Дата скасування:
08.11.2017 16:57