• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Какао (порошок)

Торги відмінено

625 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 3 125.00 UAH
Період оскарження: 11.03.2022 11:43 - 23.03.2022 23:00
Вимога
Відхилено

дискримінація

Номер: e0bf789957724ef19e764afc15d51811
Ідентифікатор запиту: UA-2022-03-11-000462-c.c2
Назва: дискримінація
Вимога:
Під час війні не треба зазначати вимоги, які можуть виконати тільки "свої постачальники", а саме, щодо наявності сертифікатів, які стосуються діяльності учасників та актів перевірок. Вони жодним чином не відносяться до технічних якісних характеристик какао. Звертаємо увагу, що , предмет закупівлі - какао, продукт рослинного походження, який постачається в герметичних заводських упаковках. Отже, для постачання такого товару відповідно до ст.25 Закон України Про безпечність та якість харчових продуктів, постачальник повинен мати виключно державну ресторацію потужностей (склад і тд). Враховуючи зазначене, вимагаємо прибрати всі вимоги , які стосуються надання сертифікатів , які стосуються діяльності учасника та акти перевірок. зазначені вимоги обмежують коло потенційних учасників і зменшують конкуренцію, що призводить до перевитрачання бюджетних коштів шляхом закупівлі по завищеним цінам
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Відповідно до п.3 Статті 22 Закону «Тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації», за для впевненості у майбутньому постачальнику та його надійності. Чинним законодавством України не встановлено заборону щодо визначення Замовником у тендерній документації вимоги щодо наявності у учасника актів Держпродспоживслужби, складений за результатами проведення планового (позапланового) заходу державного контролю (інспектування) стосовно додержання операторами ринку вимог законодавства про харчові продукти та корми, здоров'я та благополуччя тварин (згідно Наказу Міністерства аграрної політики № 447 від 08.08.2019 р. Акт без виявлених порушень), датований не пізніше 3 (трьох) місячної давнини відносно кінцевої дати подання пропозиції; та актів Держпродспоживслужби, складений за результатами проведення заходу державного контролю у формі аудиту постійно діючих процедур, заснованих на принципах НАССР (згідно Наказу Міністерства аграрної політики № 446 від 08.08.2019 р. Акт без виявлених порушень), датований не пізніше 3 (трьох) місячної давнини відносно кінцевої дати подання пропозиції;---повідомляємо, що на сьогоднішній день єдиним органом котрий має право перевіряти підприємства котрі задіяні у сфері виробництві/переробці/реалізації харчових продуктів - є Держпродспоживслужба. А тому, для вивчення та підтвердження надійності учасника (потенційного постачальника), Замовник і вимагає підтвердження проведення планового (позапланового) заходу державного контролю контролюючим органом. Слід зазначити, що Держпродспоживслужба проводить позаплановий контроль оператора ринку на його вимогу (заявку). Що дозволяє новоствореним підприємствам пройти, при бажанні, перевірку Держпродспоживслужбою. Тобто, виконання такої вимоги є можливим. Також, чинним законодавством України не встановлено заборону щодо визначення Замовником у тендерній документації вимоги про наявність у учасників сертифікату на систему управління, який відповідає вимогам ДСТУ ISO 9001:2015 (ISO 9001:2015, ITD) або ДСТУ ISO 22000:2019 (ISO 22000:2018, ITD) або ДСТУ ISO 14001:2015 (ISO 14001:2015,ITD), виданого акредитованим Національним агентством з акредитації України. Вважаємо, що така вимога не є дискримінаційною та ні в якому разі не звужує коло учасників, оскільки в Україні є достатня кількість органів сертифікації, акредитованих Національним агентством з акредитації України, які проводять сертифікацію на відповідність вимогам ДСТУ ISO 9001:2015 (ISO 9001:2015, ITD) або ДСТУ ISO 22000:2019 (ISO 22000:2018, ITD) або ДСТУ ISO 14001:2015 (ISO 14001:2015,ITD). З їх переліком ви можете ознайомитись на сайті НААУ. Дані організації також здійснюють віддалену роботу, для проведення сертифікації підприємства чи ФОП. Тобто, виконання такої вимоги є можливим. Отримати зазначені сертифікати може будь-яка організація, що працює у відповідності до цих стандартів, а наявність зазначених сертифікатів сприяє більш ретельному та всебічному вивченню ділових якостей Учасника, його спроможності постачати продукцію, яка задовольняє вимоги замовника та застосовні законодавчі й регламентувальні вимоги. Замовник не вважає, що вимоги, які висуваються до предмету закупівлі, є такими, що якимось чином обмежують коло Учасників. У зв’язку з підвищеним рівнем відповідальності за життя та здоров’я дітей в закладах освіти та з метою уникнення будь-яких харчових отруєнь, Замовник особливу увагу приділяє якості продуктів харчування. На теперішній час єдиним документом, що підтверджує належну якість харчових продуктів є сертифікат системи управління безпечністю харчових продуктів та впровадження учасником системи НАССР, оскільки іншого способу впевнитися у безпечності харчового продукту немає. Керуючись нормами чинного законодавства України, Замовник правомірно та обґрунтовано зазначив вимоги до учасників в тендерній документації, щодо підтвердження відповідності. Також, слід зазначити, що у Вашій вимозі не було доведено та конкретно надано аргументованого/документального підтвердження, чому саме кваліфікаційні вимоги Замовника не можуть бути виконані Учасником та не дозволять Вам прийняти участь. Разом з тим у тендерній документації зазначено: «Якщо будь-який із документів не може бути наданий з причин його втрати чинності або зміни форми, назви тощо, учасник надає інший рівнозначний документ та письмове пояснення.»
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відхилено

щодо дискримінаційних вимог

Номер: e30c057daf794df788de2f2bfde8fd64
Ідентифікатор запиту: UA-2022-03-11-000462-c.c1
Назва: щодо дискримінаційних вимог
Вимога:
Наше підприємство є новостворене ( створене у 2022 році ), проте вже має досвід постачання продуктів харчування , в т.ч какао в шкільні заклади та інші установи. Разом з цим, у вашій документації є вимоги, які не дозволять прийняти нам участь і обмежують коло інших учасників,. тому просимо прибрати наступні вимоги чи внести зміни, що у разі новоствореного підприєства або ФОП надати довідку в довільній формі, що у зв'язку з військовим станом немає можливості отримати зазначені сертифікати та акти перевірок. А саме, і . Оригінал дійсного сертифікату на систему управління якістю ДСТУ ISO 9001:2015 (ISO 9001:2015, ITD) виданий на ім’я Учасника органом сертифікації, акредитованим Національним агентством з акредитації України. - Атестат акредитації, виданий Національним агентством з акредитації України, зі сферою акредитації органу сертифікації, який видав вказаний сертифікат ДСТУ ISO 9001:2015 (ISO 9001:2015, ITD); - Скан-копію плану останнього аудиту, щодо перевірки системи управління безпечністю харчових продуктів, що відповідає вимогам ДСТУ ISO 9001:2015; - Скан-копію останнього звіту за результатами сертифікаційної перевірки та оцінки системи управління, на підставі якого було видано/підтверджено сертифікат на систему управління безпечністю харчових продуктів, який відповідає вимогам ДСТУ ISO 9001:2015; 4.2. Оригінал дійсного сертифікату на систему управління безпечністю харчових продуктів, який відповідає вимогам ДСТУ ISO 22000:2019 (ISO 22000:2018, ITD) виданий на ім’я Учасника органом сертифікації, акредитованим Національним агентством з акредитації України. - Атестат акредитації, виданий Національним агентством з акредитації України, зі сферою акредитації органу сертифікації, який видав вказаний сертифікат ДСТУ ІБО 22000:2019 (ІБО 22000:2018. ГГО); - Скан-копію останнього плану аудиту, щодо перевірки системи управління безпечністю харчових продуктів, що відповідає вимогам ДСТУ ІБО 22000:2019; - Скан-копію останнього звіту за результатами сертифікаційної перевірки та оцінки системи управління, на підставі якого було видано/підтверджено сертифікат на систему управління безпечністю харчових продуктів, який відповідає вимогам ДСТУ ІБО 22000:2019; 4.3. Оригінал дійсного сертифікату на систему екологічного керування ДСТУ ІБО 14001:2015 (ІБО 14001:2015,ГГО), виданий на ім’я Учасника органом сертифікації, акредитованим Національним агентством з акредитації України. - Атестат акредитації, виданий Національним агентством з акредитації України, зі сферою акредитації органу сертифікації, який видав вказаний сертифікат ДСТУ ІБО 14001:2015 (ІБО 14001:2015,ПТ>); - Скан-копію останнього плану аудиту, щодо перевірки системи управління безпечністю харчових продуктів, що відповідає вимогам ДСТУ ІБО 14001:2015; - Скан-копію останнього звіту за результатами сертифікаційної перевірки та оцінки системи управління, на підставі якого було видано/підтверджено сертифікат на систему управління безпечністю харчових продуктів, який відповідає вимогам ДСТУ 180 14001:2015; 4.4. Скан-копії оригіналів актів Держпродспоживслужби, складений за результатами проведення планового (позапланового) заходу державного контролю (інспектування) стосовно додержання операторами ринку вимог законодавства про харчові продукти та корми, здоров'я та благополуччя тварин (згідно Наказу Міністерства аграрної політики № 447 від 08.08.2019 р. Акт без виявлених порушень), датований не пізніше 3 (трьох) місячної давнини відносно кінцевої дати подання пропозиції; 4.5. Скан-копії оригіналів актів Держпродспоживслужби, складений за результатами проведення заходу державного контролю у формі аудиту постійно діючих процедур, заснованих на принципах НАССР (згідно Наказу Міністерства аграрної політики № 446 від 08.08.2019 р. Акт без виявлених порушень), датований не пізніше 3 (трьох) місячної давнини відносно кінцевої дати подання пропозиції; крім того, ще стосується і фінансової звітності, щодо внесення змін для новостворенних підприємств чи ФОП. заздалегідь вдячні за порозуміння
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Відповідно до п.3 Статті 22 Закону «Тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації», за для впевненості у майбутньому постачальнику та його надійності. Чинним законодавством України не встановлено заборону щодо визначення Замовником у тендерній документації вимоги щодо наявності у учасника актів Держпродспоживслужби, складений за результатами проведення планового (позапланового) заходу державного контролю (інспектування) стосовно додержання операторами ринку вимог законодавства про харчові продукти та корми, здоров'я та благополуччя тварин (згідно Наказу Міністерства аграрної політики № 447 від 08.08.2019 р. Акт без виявлених порушень), датований не пізніше 3 (трьох) місячної давнини відносно кінцевої дати подання пропозиції; та актів Держпродспоживслужби, складений за результатами проведення заходу державного контролю у формі аудиту постійно діючих процедур, заснованих на принципах НАССР (згідно Наказу Міністерства аграрної політики № 446 від 08.08.2019 р. Акт без виявлених порушень), датований не пізніше 3 (трьох) місячної давнини відносно кінцевої дати подання пропозиції;---повідомляємо, що на сьогоднішній день єдиним органом котрий має право перевіряти підприємства котрі задіяні у сфері виробництві/переробці/реалізації харчових продуктів - є Держпродспоживслужба. А тому, для вивчення та підтвердження надійності учасника (потенційного постачальника), Замовник і вимагає підтвердження проведення планового (позапланового) заходу державного контролю контролюючим органом. Слід зазначити, що Держпродспоживслужба проводить позаплановий контроль оператора ринку на його вимогу (заявку). Що дозволяє новоствореним підприємствам пройти, при бажанні, перевірку Держпродспоживслужбою. Тобто, виконання такої вимоги є можливим. Також, чинним законодавством України не встановлено заборону щодо визначення Замовником у тендерній документації вимоги про наявність у учасників сертифікату на систему управління, який відповідає вимогам ДСТУ ISO 9001:2015 (ISO 9001:2015, ITD) або ДСТУ ISO 22000:2019 (ISO 22000:2018, ITD) або ДСТУ ISO 14001:2015 (ISO 14001:2015,ITD), виданого акредитованим Національним агентством з акредитації України. Вважаємо, що така вимога не є дискримінаційною та ні в якому разі не звужує коло учасників, оскільки в Україні є достатня кількість органів сертифікації, акредитованих Національним агентством з акредитації України, які проводять сертифікацію на відповідність вимогам ДСТУ ISO 9001:2015 (ISO 9001:2015, ITD) або ДСТУ ISO 22000:2019 (ISO 22000:2018, ITD) або ДСТУ ISO 14001:2015 (ISO 14001:2015,ITD). З їх переліком ви можете ознайомитись на сайті НААУ. Дані організації також здійснюють віддалену роботу, для проведення сертифікації підприємства чи ФОП. Тобто, виконання такої вимоги є можливим. Отримати зазначені сертифікати може будь-яка організація, що працює у відповідності до цих стандартів, а наявність зазначених сертифікатів сприяє більш ретельному та всебічному вивченню ділових якостей Учасника, його спроможності постачати продукцію, яка задовольняє вимоги замовника та застосовні законодавчі й регламентувальні вимоги. Замовник не вважає, що вимоги, які висуваються до предмету закупівлі, є такими, що якимось чином обмежують коло Учасників. У зв’язку з підвищеним рівнем відповідальності за життя та здоров’я дітей в закладах освіти та з метою уникнення будь-яких харчових отруєнь, Замовник особливу увагу приділяє якості продуктів харчування. На теперішній час єдиним документом, що підтверджує належну якість харчових продуктів є сертифікат системи управління безпечністю харчових продуктів та впровадження учасником системи НАССР, оскільки іншого способу впевнитися у безпечності харчового продукту немає. Керуючись нормами чинного законодавства України, Замовник правомірно та обґрунтовано зазначив вимоги до учасників в тендерній документації, щодо підтвердження відповідності. Також, слід зазначити, що у Вашій вимозі не було доведено та конкретно надано аргументованого/документального підтвердження, чому саме кваліфікаційні вимоги Замовника не можуть бути виконані Учасником та не дозволять Вам прийняти участь. Разом з тим у тендерній документації зазначено: «Якщо будь-який із документів не може бути наданий з причин його втрати чинності або зміни форми, назви тощо, учасник надає інший рівнозначний документ та письмове пояснення.»
Статус вимоги: Відхилено