• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Дезинфекційні засоби

Дезинфекційні засоби

Завершена

370 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1.5% або 5 550.00 UAH
Період оскарження: 03.11.2017 09:28 - 16.11.2017 00:00
Вимога
Без відповіді

Щодо написаного Замовником

Номер: fa12280a46184474aabde5789fd442f4
Ідентифікатор запиту: UA-2017-11-03-000147-c.c7
Назва: Щодо написаного Замовником
Вимога:
Замовнику-корупціонер! Зважаючи на формальні відписки на наші вимоги, ми вирішили звернутися з відповідними листами до вказаних у попередніх скаргах контролюючих органів! Хочете "погріти руки" на Державній запкупівлі - не вийде!
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вимога
Є відповідь

Щодо відповіді Замовника!

Номер: 57ab35ca844841c1aeaec29690983b25
Ідентифікатор запиту: UA-2017-11-03-000147-c.b6
Назва: Щодо відповіді Замовника!
Вимога:
Шановний Замовнику! Складається таке враження, що відповідь на нашу скаргу пише не фахівець, а дитина 3 класу - настільки незв"язно написано, що дуже важко вловити суть написаного, але спробуємо. Замовник зазначив, що запропонований засіб "Вернедор Плюс" згідно висновку сан-гіг. експертизи відноситься до 3 класу. Шановний,неуважно вивчаємо документи - "Вернедор Плюс" відноситься до 4 класу безпеки згідно того ж висновку при нанесенні на шкіру і до 3 класу безпеки при введенні в шлунок, як і всі дезінфікуючі засоби зареєстровані в Україні. Ви же не збираєтесь його пити???!!! Ще раз ацентуємо увагу, що всі засоби, зареєстровані в Україні відносяться до 3 класу при нанесенні введенні в шлунок і до 4 класу безпеки при нанесенні на шкіру!!! Спишемо на те, що Замовник неуважно вивчає матеріал. Далі, Замовник зазначив, що в засобі №1 відсутній режим дезінфекції виробів медичного призначення забруднених кровью. Шановний, в табл. 11методичних вказівок виписані режими використання для виробів медичного призначення різного забруднення. Не існує в природі шаблону написання методичних вказівок, де б було зазначені обов"язково окремо режим для дезінфекції ВМП не забруднених кров"ю та забруднених. Хтось, на свій розсуд, розділяє ці режими та вказує їх окремо, а ТОВ "МДМ" при реєстрації дезінфікуючого засобу об"єднав їх. Тим паче, що в п.1.4 методичних вказівок вказано, що засіб "Вернедор Плюс"видаляє білкові, жирові ( ут.ч. залишки крові) забруднення!!! Тож цей аргумент нічого спільного з істиною не має. Головний ПЕРЛ аргументації відхилення є зазначення Замовником того факту, що на засіб №2 ми запропонували таблетку вагою 2 г, при бажаній 3,5 г, відповідно Замовник вказав, що кількість речовин є МЕНШОЮ, бажаній, і це свідчить про низьку якість засобу! Можна давати Оскар за такий хід думки. Якщо б Замовник намагався розібратися в ситуації, то звернув би увагу, що ми запропонували фасування засобу 1050 г( як і вимагав Замовник), що в перерахунку на таблетки буде 525 шт. Враховуючи той факт, що вміст активного хлору в засобі "Санідез" складає 50%, як і в засобі, який бажав придбати Замовник, то з однієї банки засобу "Санідез" можна приготувати стільки ж робочого розчину, як і з засобу, який хотів Замовник,- не менше і не більше! А менша вага таблетки не має нічого спільного з якістю продукту, як Ви намагаєтесь стверджувати! Далі, стосовно терміну зберігання засобу та робочих розчинів. Замовнику, Ви закуповуєте засоби на 2017, максимум 2018 рік. До чого тут вимога щодо терміну придатності - 5 років? А 3 доби - термін зберігання робочого розчину проти 15 діб заявленого!!! Жоден заклад України не використовує робочий розчин протягом навіть 3 діб! Що Ви пишете? Робочий розчин хлорвмісткого засобу використовується протягом робочої зміни, максимум- двох!!! Все це виписане Вами навмисно, щоб потім були аргументи для відхилення небажаних пропозицій небажених Учасників, з якими немає корупційних домовленостей. Далі, Замовник стверджує, що у листі №4629 ми зазначили, що всі запропоновані нами засоби відповідають ВИЧЕРПНОМУ переліку вимог Замовника. Цо не відповідає дійсності! Шановний, знову влучили повз цілі. В листі №4629 ми вказали,що запропоновані засоби відповідають вимогам документації (НЕ Вичерпним!!!) згідно інформації, зазначених в методичних вказівках! Тобто, запропоновані засоби є еквівалентами по тим характеристикам, по яким проводять еквівалентність поважні Державні Установи, і які зазначені в методичних вказівках, а саме: призначення, спектр антимікробної дії, режими використання, клас безпеки, умови зберігання та умови використання, а не по тим дискримінаційним вимогам написаним для протягування у переможці "свого" Учасника. Щодо складу, то ще раз зазначаємо - не існує жодного наказу, де регламентується, яка діюча чи допоміжна речовина повинна чи не повинна міститись у засобі, адже дезінфекція – знищення патогенних і умовно-патогенних мікроорганізмів, тому засоби повинні виконувати саме цю функцію. Враховуючи вищевикладене, жодного аргументу для відхилення нашої пропозиції не існує. Останній раз вимагаємо повернути нашу пропозицію до рогляду, провести неупередженну оцінку. Якщо цього не буде зроблене, ми звернемося зі скаргою до АМКУ, листами до Департаменту охорони здоров"я Донецької області, Державної аудиторської служби України, Національного антикорупційного бюро Донецької області з вимогою перешкодити корупційному зговору посадових осіб Замовника з Учасником!
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний учаснику, надаємо відповідь на Вашу вимогу.
Статус вимоги: Не задоволено
Дата виконання рішення Замовником: 30.11.2017 10:04
Підтвердження вирішення: Закупівля проводилась відповідно до Закону України "Про публічні Закупівлі" . Документація розроблена відповідно до статті 22 згаданого закону , опублікована відповідно до вимог статті 10 Закону. Згідно норм закону України та норм тендерної документації , оприлюдненої раніше, Замовник проводить оцінку пропозиції на предмет відповідності кваліфікаційним та технічним вимогам. По результату оцінки було виявлено не відповідність пропозиції Учасника з найменшою вартістю вимогам тендерної документації , зокрема ряду технічних вимог ( параметрів безпеки , режимів застосування , параметрів фасування ,тощо) . Аргументація відхилення та розширене пояснення на звернення Учасника опубліковано згідно норм Закону України "Про Публічні Закупівлі". Додатково звертаємо увагу що учасник у тексті звернення повідомляє про не повну відповідність заявленим критеріям ( параметрам безпеки , режимам застосування та фасування) . Учасник у праві діяти у межах правового поля України та не обмежений у праві звернення у будь які органи державної влади з метою захисту власних інтересів . Шановний учаснику, закликаємо Вас дотримуватися норм Законодавства, ділової репутації та гідності. Ви своїми безпідставними звинуваченнями порушуєте наші права, принижуєте репутацію нашого закладу та посадових осіб, що є недопустимо.
Вимога
Є відповідь

Вимога!

Номер: 790b836a78a84d6bbea2ec8123841908
Ідентифікатор запиту: UA-2017-11-03-000147-c.b5
Назва: Вимога!
Вимога:
Шановний Замовнику! Ми обурені відсутністю аргументів дискваліфікації нашої економічно найвигіднішої пропозиції! Яким вимогам не відповідає наша пропозиція??? Ми запропонували повні еквіваленти тим засобам, які зазначені в документації по таких характеристикаях, як: призначення,є режими використання, спектр антимікробної дії, клас безпеки, умови зберігання. Якщо Ви натякаєте нам на те, що склад діючих речовин різний, так ми відповімо,що в жодному Наказі МОЗ чи інших нормативних документах немає вказівок, яка діюча чи допоміжна речовина повинна чи не повинна міститись у засобі, адже дезінфекція – знищення патогенних і умовно-патогенних мікроорганізмів, тому засоби повинні виконувати саме цю функцію. Враховуючи вищевикладене, вимагаємо повернути нашу пропозицію до розгляду, провести неупереджену оцінку. В іншому випадку ми звернемося з відповідними заявами до Департаменту охорони здоров`я, Державної аудиторської служби України, Антикорупційного бюро Донецької обдасті та представників Громадського контролю з метою перешкоджання протиправних корупційних дій Замовника та розтраті бюджетних коштів!
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний, Учаснику! Надаємо відповідь на Вашу вимогу.
Статус вимоги: Не задоволено
Дата виконання рішення Замовником: 27.11.2017 13:53
Підтвердження вирішення: Керуючись Законом України «Про публічні закупівлі» , зокрема статтею 22 та статтею 30 Замовником було визначено критерії та параметри засобів які необхідні для дотримання норм та правил Закону України про «Санітарно-епідеміологічний захист населення , нормативних актів МОЗ України та чинних санітарно-епідеміологічних норм. Відповідно до чинного законодавства було проведено електронну закупівлю у результаті якої розглянуто на відповідність згаданим нормам , завчасно опублікованим у складі тендерної документації Замовника, пропозицію ТОВ «ВІК – ХХІ ВІК» . У Складі тендерної пропозиції ТОВ «ВІК – ХХІ ВІК» завантажено файл технічні, якісні та кількісні вимоги до товару.pdf , з зазначенням ряду характеристик , сканованих дозвільних документів та Методичних вказівок. З метою оцінки відповідності запропонованих засобів до опублікованих раніше вимог Замовник вивчив надані документи та встановив наступне: Пропоновані Учасником засоби не відповідають ряду критичних параметрів опублікованих Замовником, а саме: 1.Засіб №1 запропонований учасником згідно наданого висновку санітарно-епідеміологічної експертизи відноситься до 3 класу небезпеки згідно ГОСТ , на противагу опублікованій потребі відношення до 4 класу небезпеки. У засобі №1 відсутній режим дезінфекції виробів медичного призначення забруднених кров’ю при вірусній етіології, що суперечить потребам Замовника. 2. Засіб №2 , запропонований учасником не відповідає якісному показнику , опублікованому Замовником, а саме вага таблетки згідно наданих Учасником Методичних вказівок становить 2 грама ,при бажаній замовником 3,5 грама, відповідно кількість речовин у таблетці є меншою бажаної , що свідчить про нижчу якість засобу. Додатково помічено що у зв’язку із зобов’язанням учасника поставити запропонований засіб у кількості 300 таблеток , і мінімальних номровитрат у 1,5 таблетки для приготування 10 літрів робочого розчину дана кількість та якість запропонованого засобу є економічно невигідною. Додатково засіб має зменшений термін придатності , відносно бажаного у 3 роки та термін придатності робочих розчинів у 3 дні , проти бажаних 15 діб. Додатково звертаю увагу Учасника на ряд невідповідностей відомостей поданих у складі тендерної документації та відомостей що містяться у супровідних дозвільних документах МОЗ ,а саме Учасником зазначено що засоби відповідають вичерпному переліку вимог Замовника: параметрам безпеки , умовам зберігання , режимам використання та, зокрема , місткості діючих речовин у них у документі вих. № 4629 від 16 листопада 2017 року . Дана інформація не відповідає наданим документам МОЗ України , зокрема Висновкам СЕС , Свідоцтвам реєстрації дезінфекційного засобу та Методичним вказівкам , документації виробника засобів що підтверджує якість , зокрема паспортів якості , наданим учасником що додатково порушує вимогу тендерної документації розділу 5 пункту 2 та норми Закону України , щодо надання достовірної та повної інформації . Також учасник поінформований розділом 3 пунктом 1 ТД про потребу надати усю необхідну інформації та відповідно до розділу 5 пункту 2 ТД прийнявши участь у закупівлі надав згоду на оцінку пропозиції на визначених та опублікованих відповідно чинного законодавства умовах. Даний перелік невідповідностей запропонованого учасником товару до бажаного замовником та обов’язок Замовника проводити неупереджену оцінку відповідно до опублікованої тендерної документації зобов’язують замовника відхилити тендерну пропозицію учасника ТОВ «ВІК – ХХІ ВІК» відповідно до статті 30 Закону України про Публічні закупівлі.
Вимога
Відхилено

Щодо відповіді Замовника!

Номер: 0d622855254b40e49e241ae444cf6e1b
Ідентифікатор запиту: UA-2017-11-03-000147-c.c4
Назва: Щодо відповіді Замовника!
Вимога:
Ще раз наголошуємо! Річ не іде про якість, річ іде про той факт, що цим вимогам відповідає лише одна торгова марка засобів. На ринку України не існує еквівалентів, крім певної торгової марки. Шановний, не робіть вигляд, що не розумієте написаного. Це класичний приклад кричущого порушення Закону про публічні закупівлі. Повірте, ми точно розуміємо, навіщо Ви це робите, та вимушені недопустити корупційному дерібану бюджетних коштів!
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: На звернення повідомляємо наступне:
Статус вимоги: Відхилено
Дата виконання рішення Замовником: 13.11.2017 11:42
Підтвердження вирішення: Замовником ,відповідно до вимог Закону України "Про публічні закупівлі" оголошено закупівлю засобів для дезінфекції, відповідно до потреб закладу . На виконання вимог Закону України на електронному майданчику розміщена вичерпна інформація ,в тому числі на виконання статті 22 Закону України технічні характеристики. Для дотримання принципів Закону України , зокрема статті 3 Замовник не передбачав будь-яку торгову марку ,виробника , тощо, у описі технічної частини та помістив помітку "або еквівалент". Відповідно Замовник готовий розглянути еквівалентні засоби за умов ,відповідно до статті 22 Закону України "Про публічні закупівлі" , якості не нижчої бажаній. Усі учасники ,в тому числі потенційні учасники , не обмежені в праві звернень у будь -які органи державної влади відповідно до чинного законодавства.
Вимога
Залишено без розгляду

Щодо відповіді Замоника!

Номер: ab0f488b76914fd18a51df200572ddd4
Ідентифікатор запиту: UA-2017-11-03-000147-c.c3
Назва: Щодо відповіді Замоника!
Вимога:
Зважаючи на факт формальної відписки на нашу вимогу, та небажання усунути протизаконні порушення, ми змушені привернути увагу контролюючих органів до цієї закупівлі.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Стосовно Ваших звинувачень!
Статус вимоги: Не задоволено
Дата виконання рішення Замовником: 13.11.2017 13:55
Підтвердження вирішення: Якщо у Вас є докази порушення нашим закладом Законодавства України, то Ваш обов'язок звернутися до контролюючих органів. Ви ж своїми діями, а саме безпідставним обвинуваченням нашого закладу грубо порушуєте наші права, принижуєте честь, репутацію нашого закладу та посадових осіб, що є недопустимим, та виходячи з вищевикладеного порушуєте Законодавство України, тому у цьому випадку ми будемо змушені скористатися своїм правом на захист. Наш медичний заклад має право сам визначити перелік продукції (товарів) які йому потрібні. Право на отримання саме тієї продукції яка потрібна Замовнику надано Законодавством України.
Вимога
Вирішена

До попередньої скарги

Номер: 3edc778070194398bfad4fdd3037b752
Ідентифікатор запиту: UA-2017-11-03-000147-c.c2
Назва: До попередньої скарги
Вимога:
Шановний Замовнику! Вимоги до засобу №2 містять можливість дезінфекції води, водонапірних баків, баків зберігання води. Ви будете дезінфікувати ємності сдля води? Є такий вид дезінфекційних робіт в Вашій установі? Ми вважаємо це додатковими дискримінаційними вимогами. Така інформація буде цікава для контролюючих органів, якщо ці вимоги не приберете з документації!
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний Учаснику надаємо відповідь на ваше питання
Статус вимоги: Задоволено
Дата виконання рішення Замовником: 13.11.2017 11:54
Підтвердження вирішення: Стосовно дезінфекційного засобу №2, повідомляємо: Наш заклад знаходиться у Донецькій області,де проводиться АТО, через що виникають перебої з централізованим водопостачанням. У наслідок цього ми змушені використовувуати баки та ємкості для зберігання питної води.Тому в нас є потреба у використанні саме цього засобу для дезінфекції баків.
Вимога
Відхилено

Вимога

Номер: 0ff4a71a6a3e447ab76ba7dc73ec4ead
Ідентифікатор запиту: UA-2017-11-03-000147-c.c1
Назва: Вимога
Вимога:
Шановний! Попередній аукціон Ви скасували з формулюванням: неможливість усунення помилок. На вимоги не відповіли. Оголосили новий, а які помилики були виправлені???!!! В цій документації Вами знову ж сформовані дискримінаційні медико-технічні вимоги на продукцію в частині обмеженнь вмісту масової долі активно-діючих речовин (не менше... не більше...) Річ у тім, що зазначеним характеристикам(обмеженням) відповідає лише одна торгова марка засобу одного виробника по засобу №1,одна торгова дезіфнектанту одного виробника по засобу №2, теж саме по засобу №3 та №4, а подання продукції інших виробників НЕМОЖЛИВЕ!!! На ринку України немає зареєстрованих засобів альтернативних виробників. Складається таке враження, що Ви лобіюєте інтереси певних виробників. Згідно положень Закону про публічні закупівлі, при формуванні технічного завдання на продукцію Замовник повинен користуватися принципами НЕдискримінаційного підходу до Учасників, а саме: виписати вимоги до продукції таким чином, щоб як умога більша кількість Учасників, які пропонують продукцію різних виробників могли прийняти участь в цих торгах. На ринку України існує багато дезінфектантів, які значно дешевші, якісніші, мають таке ж призначення та характеристики, але до їх складу входять дещо інші складові. Ви же своїми обмеженнями по складу звужуєте коло потенційних виробників продукції до однієї торгової марки на кожну позицію документації. Це грубе порушення, яке вказує на заангажованість посадових осіб Замовника! Вимагаємо прибрати з документації дискримінаційні обмеження по складу та привести вид документації згідно чинного Законодавства. В іншому випадку ми будемо змушені звернутися з відповідними заявами до АМКУ, Департаменту охорони здоров"я та, Державної аудиторської служби України, представників Громадського контролю з метою перешкоджання протизаконним корупційним діям Замовника!
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний учаснику, надаємо відповідь на Вашу вимогу!
Статус вимоги: Відхилено
Дата виконання рішення Замовником: 08.11.2017 15:58
Підтвердження вирішення: Згідно закону України "Про публічні закупівлі" Замовник визначає предмет закупівлі. Згідно ст. 22 обов'язком Замовника є вказанням технічних характеристик предмета закупівлі з метою отримання товарів та послуг найвищої якості. До технічних характеристик відносяться в тому числі характеристики щодо складу засобів ,кількості активних речовин , терміну придатності,сфери застосування , економічності тощо... Тому Замовником у визначений Законом спосіб опубліковано дані щодо предмету Закупівлі , його технічних характеристик. Замовник на виконання Закону України "Про публічні закупівлі" допускає участь будь -яких еквівалентів з якістю не нижче бажаної та гарантує неупереджену їх оцінку. У жодному разу опублікована інформація не є обмеженням конкуренції. Заохочуємо до участі у закупівлі усіх зацікавлених осіб та підприємств для отримання оптимальної ціни на високоякісні засоби. У жодному разі ви не обмежені у праві звертатись у будь які громадські чи державні установи та організації відповідно до Закону України.