• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

Медичні матеріали (Засоби індивідуального захисту).(Закупівля для запобігання пандемії COVID-19)

Процедура закупівель здійснюється відповідно до Закону України "Про внесення змін до деяких законодавчих актів України, спрямованих на запобігання виникненню і поширенню коронавірусної хвороби (COVID-19)" від 17.03.2020р. №530-ІХ. Відповідно до абз. 4 п. 31 Розділу X ЗУ «Про публічні закупівлі», на період дії встановленого Кабінетом Міністрів України карантину, відповідно до Закону України "Про захист населення від інфекційних хвороб", закупівля товарів (крім лікарських засобів, вакцин або інших медичних імунобіологічних препаратів, розхідних матеріалів для надання медичної допомоги хворим на COVID-19 та медичних виробів для вакцинації від COVID-19, медичного обладнання для закладів охорони здоров’я, що надають допомогу пацієнтам, хворим на COVID-19, систем постачання медичних газів) та послуг, необхідних для виконання заходів, спрямованих на запобігання виникненню і поширенню, локалізацію та ліквідацію спалахів, епідемій та пандемій коронавірусної хвороби (COVID-19), здійснюється в порядку, встановленому цим Законом для спрощених закупівель.

Завершена

115 000.00 UAH без ПДВ
мін. крок: 0.5% або 575.00 UAH
Період оскарження: 10.03.2022 14:50 - 16.03.2022 16:00
Вимога
Вирішена

Вимога

Номер: c17975d28e5643eaa2abb5b3beb9e4f9
Ідентифікатор запиту: UA-2022-03-10-001524-c.b1
Назва: Вимога
Вимога:
Про недотримання ФОП "ГУРЕЙ АЛІНА СЕРГІЇВНА" вимог Оголошення до спрощеної Закупівлі, що унеможливлює визнання такого учасника переможцем цієї Закупівлі.
Пов'язані документи: Учасник Замовник
Вирішення: ВІДПОВІДЬ НА ВИМОГУ ДЕРЖАВНОЮ УСТАНОВОЮ "КІРОВОГРАДСЬКИЙ ОБЛАСНИЙ ЦЕНТР КОНТРОЛЮ ТА ПРОФІЛАКТИКИ ХВОРОБ МІНІСТЕРСТВА ОХОРОНИ ЗДОРОВ'Я УКРАЇНИ" проводиться закупівля за предметом «Медичні матеріали (Засоби індивідуального захисту).(Закупівля для запобігання пандемії COVID-19)», з ідентифікатором UA-2022-03-10-001524-c. За результатами розгляду та оцінки, Замовником переможцем процедури закупівлі визначено ФОП "ГУРЕЙ АЛІНА СЕРГІЇВНА", протокол про що опублікований в електронній системі закупівель 28.03.2022 року. При цьому учасником, пропозиція якого не розглядалася, ПП "Релакс" в електронній системі закупівель 30.03.2022 року було опубліковано вимогу, предметом якої було: переглянути своє рішення щодо визначення ФОП «ГУРЕЙ АЛІНА СЕРГІЇВНА» переможцем спрощеної Закупівлі за ідентифікатором - UA-2022-03-10-001524-c та розглянути пропозицію ПП «РЕЛАКС», як наступну пропозицію учасника, який за результатами оцінки надав наступну найбільш економічно вигідну пропозицію. Так як Замовник проводить закупівлю виключно в рамках чинного законодавства, проаналізувавши прохальну частину вимоги повідомляємо наступне. Щодо першого аргумента Скаржника (ФОП «ГУРЕЙ АЛІНА СЕРГІЇВНА» не надала: 1. Копію відомостей з Єдиного державного реєстру підприємств та організацій України (ЄДРПОУ). Надані учасником Виписка та Витяг - є іншими документами). Законність прийнятого Замовником рішення підтверджує рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель №25368-р/пк-пз від 10.11.2021 за результатами розгляду скарги UA-2021-10-01-003224-b.c1: 4. Скаржник зазначає, що в пункті 2 "Інша інформація" розділу V "Оцінка тендерної пропозиції" Документації (на стор. 12-13) міститься умова наступного змісту: "6.Учасник процедури закупівлі повинен в складі тендерної пропозиції додатково надати: - відомості з ЄДРПОУ про Учасника - юридичну особу або Учасника – фізичну особу – суб'єкта підприємницької діяльності Переможець на порушення вищезазначеної умови пункту 1 розділу ІІІ Тендерної документації НЕ НАДАВ у складі документів тендерної пропозиції відомості з ЄДРПОУ (єдиного державного реєстру підприємств та організацій України) про Учасника. Замовник зазначає, що в п.2 "Інша інформація", розділ V "Оцінка тендерної пропозиції" Замовник вимагав надати відомості з ЄДРПОУ про Учасника – юридичну особу або Учасника - фізичну особу – суб'єкта підприємницької діяльності Учасник надав Витяг від 22.09.2018р. , що не суперечить умовам закупівлі. У ході розгляду зазначеного питання АМКУ встановлено наступне. Відповідно до вимог Документації учасник процедури закупівлі: - відомості з ЄДРПОУ про Учасника - юридичну особу або Учасника - фізичну особу – суб'єкта підприємницької діяльності у формі відповідно до Положення про Єдиний держаний реєстр підприємств та організацій України, затвердженому постановою Кабінету Міністрів України від 22.01.1996 № 118 (із змінами), що видані не раніше 2018 року. У складі Пропозиції Переможця міститься: - витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, номер, дата та час формування витягу: 1004455961, 22.09.2018 08:50:14 (Витяг Прогрес). У складі Пропозиції Переможця відсутні відомості з ЄДРПОУ про Учасника. Відповідно до частини п'ятої статті 17 Закону замовник не вимагає документального підтвердження публічної інформації, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним, або публічної інформації, що є доступною в електронній системі закупівель. Відповідно до Положення про Єдиний державний реєстр підприємств та організацій України, затвердженого Постановою Кабінету Міністрів України від 22.01.1996 № 118, Єдиний державний реєстр підприємств та організацій України (ЄДРПОУ) – це автоматизована система збирання, накопичення та опрацювання даних про юридичних осіб всіх форм власності та організаційно-правових форм господарювання, відокремлені підрозділи юридичних осіб, що знаходяться на території України, а також відокремлені підрозділи юридичних осіб України, що знаходяться за її межами. Положення було введене в дію з 01.01.1996; Кабінет Міністрів України доручив Міністерству статистики вжити заходів для створення та ведення Єдиного державного реєстру підприємств та організацій України. Відповідно до пункту 3 Положення, Реєстр ведеться з метою: - забезпечення єдиного державного обліку та ідентифікації суб'єктів; - класифікації суб'єктів для отримання статистичної інформації у формалізованому вигляді; - проведення спостережень за структурними змінами в економіці щодо видів діяльності, створення, реорганізації (злиття, приєднання, поділу, перетворення) та ліквідації суб'єктів; - удосконалення статистичного обліку суб'єктів та створення реєстрів респондентів статистичних спостережень (статистичних реєстрів). Згідно із пунктом 4 Положення, інформаційний фонд Реєстру містить такі дані: - ідентифікаційні - ідентифікаційний код та найменування суб'єкта; - класифікаційні - види економічної діяльності, територіальна належність, форма власності, організаційно-правова форма господарювання, інституційний сектор економіки, найменування органу, до сфери управління якого належить суб'єкт, тощо; - довідкові - місцезнаходження, телефон, телефакс, прізвище керівника, засновників тощо; - реєстраційні - відомості про створення, припинення суб'єктів та вчинення інших реєстраційних дій щодо них; - економічні - виробничі та фінансово-економічні показники діяльності суб'єкта. Згідно з пунктом 5 Положення, до складу базових даних ЄДРПОУ входять: - ідентифікаційний код, організаційно-правова форма юридичної особи (відокремленого підрозділу); - ідентифікаційний код та найменування юридичної особи (для відокремлених підрозділів юридичних осіб); - територіальна належність та місцезнаходження; - прізвище та телефон керівника; - дані щодо видів економічної діяльності; - інституційний сектор економіки; - дата проведення первинної реєстрації; - дата та місце проведення останніх реєстраційних дій. До складу розширених даних входять: - ідентифікаційний код, організаційно-правова форма юридичної особи (відокремленого підрозділу); - ідентифікаційний код та найменування юридичної особи (для відокремлених підрозділів юридичних осіб); - територіальна належність та місцезнаходження; - прізвище, телефон/факс керівника/голови ліквідаційної комісії, керуючого санацією; - адреса електронної пошти; - дані щодо всіх видів економічної діяльності, указаних у реєстраційних документах; - інституційний сектор економіки; - орган державної реєстрації; - дата проведення первинної реєстрації; - дата та місце проведення останніх реєстраційних дій. Відповідно до Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" Єдиний державний реєстр юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань (надалі – Єдиний державний реєстр) – єдина державна інформаційна система, що забезпечує збирання, накопичення, обробку, захист, облік та надання інформації про юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадські формування, що не мають статусу юридичної особи. Відповідно до ч. 4 статті 9 цього Закону, в Єдиному державному реєстрі містяться, зокрема, такі відомості про юридичну особу, крім державних органів і органів місцевого самоврядування як юридичних осіб: 1) найменування юридичної особи, у тому числі скорочене (за наявності); 2) ідентифікаційний код юридичної особи в Єдиному державному реєстрі підприємств і організацій України (далі - ідентифікаційний код); 3) організаційно-правова форма; 8) перелік засновників (учасників) юридичної особи: прізвище, ім'я, по батькові (за наявності), дата народження, країна громадянства, місце проживання, реєстраційний номер облікової картки платника податків (за наявності), серія та номер паспорта, якщо засновник - фізична особа; найменування, країна резидентства, місцезнаходження та ідентифікаційний код, якщо засновник - юридична особа; відмітка про закінчення повноважень засновника громадського формування у зв'язку з державною реєстрацією; Стаття 10 цього Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" встановлює презумпцію достовірності відомостей, внесених до Єдиного державного реєстру: Якщо документи та відомості, що підлягають внесенню до Єдиного державного реєстру, внесені до нього, такі документи та відомості вважаються достовірними і можуть бути використані у спорі з третьою особою (частина 1). Якщо відомості, що підлягають внесенню до Єдиного державного реєстру, є недостовірними і були внесені до нього, третя особа може посилатися на них у спорі як на достовірні. Третя особа не може посилатися на них у спорі у разі, якщо вона знала або могла знати про те, що такі відомості є недостовірними (частина 2). Якщо відомості, що підлягають внесенню до Єдиного державного реєстру, не внесені до нього, вони не можуть бути використані у спорі з третьою особою, крім випадків, коли третя особа знала або могла знати ці відомості (частина 3). Порядок інформаційної взаємодії між Єдиним державним реєстром юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців та інформаційними системами Державної служби статистики України, затвердженим наказом Міністерства юстиції України, Міністерства економічного розвитку і торгівлі України 28.09.2015 № 1834/5/1212, зареєстрованим в Міністерстві юстиції України 05.10.2015 р. за № 1192/27637 (далі – Порядок інформаційної взаємодії), визначає механізм інформаційної взаємодії між Єдиним державним реєстром та інформаційними системами Державної служби статистики України (включно із ЄДРПОУ), у тому числі передачі ідентифікаційних кодів ЄДРПОУ. Інформаційна взаємодія здійснюється на центральному рівні в електронній формі інформаційно-телекомунікаційними засобами (пункт 2). Інформаційну взаємодію забезпечує адміністратор Єдиного державного реєстру та Державна служба статистики України (пункт 4). Передача відомостей про проведені реєстраційні дії щодо юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців, у тому числі повідомлень державного реєстратора юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців, визначених Законом України «Про державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців», з Єдиного державного реєстру до реєстрів Державної служби статистики України здійснюється автоматично програмними засобами ведення Єдиного державного реєстру одночасно з проведенням відповідної реєстраційної дії у цьому реєстрі (пункт 7). Передача відомостей з реєстрів Державної служби статистики України до Єдиного державного реєстру здійснюється автоматично програмними засобами ведення реєстрів Державної служби статистики України невідкладно після завершення опрацювання відомостей у цих реєстрах (пункт 9). Відповідно до підпункту 1 розділу VІІ Порядку надання відомостей з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, затвердженого наказом Міністерства юстиції України від 10.06.2016 № 1657/5 "Про затвердження Порядку надання відомостей з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" у виписці з Єдиного державного реєстру відображаються: 1) номер, дата та час формування виписки; 2) відомості про державного реєстратора, який сформував виписку; 3) відомості про особу, за запитом якої сформовано виписку (крім виписки за результатом проведеної державної реєстрації): прізвище, ім'я та по батькові (за наявності); 4) найменування юридичної особи, або відокремленого підрозділу юридичної особи, або громадського формування або прізвище, ім'я та по батькові (у разі наявності) фізичної особи - підприємця; 5) ідентифікаційний код юридичної особи або відокремленого підрозділу юридичної особи, або реєстраційний номер облікової картки платника податків, або серія та номер паспорта (для фізичних осіб, які через свої релігійні переконання відмовляються від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків та повідомили про це відповідний контролюючий орган і мають відмітку в паспорті про право здійснювати платежі за серією та номером паспорта) фізичної особи - підприємця; 6) місцезнаходження юридичної особи, або відокремленого підрозділу юридичної особи, або громадського формування або місцезнаходження (місце проживання або інша адреса, за якою здійснюється зв'язок з фізичною особою - підприємцем) фізичної особи - підприємця; 7) прізвища, імена, по батькові осіб, які мають право вчиняти юридичні дії від імені юридичної особи, або від імені фізичної особи - підприємця, або громадського формування без довіреності, у тому числі підписувати договори, дані про наявність обмежень щодо представництва від імені юридичної особи або фізичної особи - підприємця; 8) відомості, отримані в порядку інформаційної взаємодії між Єдиним державним реєстром та інформаційними системами державних органів: - дата запису про взяття на облік та зняття з обліку, назва та ідентифікаційний код органу державної статистики, в якому юридична особа, або її відокремлений підрозділ, або фізична особа - підприємець перебуває на обліку; - дата та номер запису про взяття на облік як платника податків та зборів, платника єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування, назва та ідентифікаційний код органу державної фіскальної служби, в якому юридична особа, або її відокремлений підрозділ, або фізична особа - підприємець перебуває на обліку; - клас професійного ризику виробництва платника єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування за основним видом його економічної діяльності; - термін, до якого юридична особа, або її відокремлений підрозділ, або фізична особа - підприємець перебуває на обліку в органі державної фіскальної служби за місцем попередньої реєстрації - у разі зміни їх місцезнаходження; 9) дата та номер запису в Єдиному державному реєстрі: - дата та номер запису в Єдиному державному реєстрі про проведення державної реєстрації юридичної особи, або фізичної особи - підприємця, або громадського формування; - дата державної реєстрації, дата та номер запису в Єдиному державному реєстрі про включення до Єдиного державного реєстру відомостей про юридичну особу або фізичну особу - підприємця - у разі якщо державна реєстрація юридичної особи або фізичної особи - підприємця була проведена до набрання чинності Законом України «Про державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців»; - дата державної реєстрації, дата та номер запису в Єдиному державному реєстрі про проведення державної реєстрації юридичної особи, яка утворена в результаті перетворення; - дата та номер запису про включення до Єдиного державного реєстру відомостей про відокремлений підрозділ юридичної особи; - дата і номер запису про проведену реєстраційну дію в Єдиному державному реєстрі; 10) запис про перебування юридичної особи в процесі припинення або про припинення підприємницької діяльності фізичної особи - підприємця - у разі якщо юридична особа перебуває у процесі припинення або підприємницьку діяльність фізичної особи - підприємця припинено; 11) види діяльності; 12) назви органів управління юридичної особи; 13) вид установчого документа (установчий акт, статут, модельний статут, засновницький договір, одноособова заява (меморандум), положення тощо); 14) відомості про установчий документ, на підставі якого діє громадське формування, - у разі створення юридичної особи на підставі установчого документа іншого громадського формування; 15) інформація для здійснення зв'язку з юридичною особою, фізичною особою - підприємцем: телефон, адреса електронної пошти. ТАКИМ ЧИНОМ, ЄДР МІСТИТЬ ТУ Ж САМУ ІНФОРМАЦІЮ, ЩО І ЄДРПОУ; ПОСТІЙНИЙ АВТОМАТИЧНИЙ ОБМІН ІНФОРМАЦІЄЮ МІЖ ДВОМА РЕЄСТРАМИ НОРМАТИВНО ЗАБЕЗПЕЧУЄТЬСЯ ПОРЯДКОМ ІНФОРМАЦІЙНОЇ ВЗАЄМОДІЇ. ВРАХОВУЮЧИ НАВЕДЕНЕ, ВІДСУТНІ ПІДСТАВИ ДЛЯ ЗАДОВОЛЕННЯ СКАРГИ В ЦІЙ ЧАСТИНІ. У зв’язку із цим, так як переможцем процедури закупівлі у складі пропозиції надано файли «3.Виписка ЄДР2.pdf» та «4.Витяг з ЄДР.pdf», рішення Замовника про визначення переможця є законним та кореспондується із практикою органу оскарження. Щодо другого аргумента Скаржника (ФОП «ГУРЕЙ АЛІНА СЕРГІЇВНА» не надала копію сертифікату відповідності на стерильну продукцію. Також відсутнє пояснення в довільній формі щодо ненадання цього документу (вимога встановлена в п. 2 Загальних вимог до предмета закупівлі Оголошення про проведення спрощеної закупівлі). В такому випадку замовник зазначає, що вимогами Додатку 2 До Оголошення «Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі» було передбачено: - додатково, на стерильну продукцію копію сертифікату відповідності, що виданий незалежним органом з оцінки відповідності та підтверджує впровадження виробником системи управління якості на стадіях виробничого процесу, що пов’язані із забезпеченням та збереженням стану стерильності (відповідно до вимог Додатку 6 Постанови КМУ від 02.10.2013 №753 «Про затвердження Технічного регламенту щодо медичних виробів»); У випадку, якщо вищезазначені документи не будуть додані до Вашої пропозиції ( або пояснення в довільній формі про відсутність одного з документів) замовник не буде приймати її до розгляду незалежно від ціни, яку Ви запропонуєте. Предметом закупівлі Є НЕСТЕРИЛЬНА ПРОДУКЦІЯ: У зв’язку із цим, так як предметом закупівлі Є НЕСТЕРИЛЬНА ПРОДУКЦІЯ учасники не повинні були подавати копію сертифікату відповідності, що виданий незалежним органом з оцінки відповідності та підтверджує впровадження виробником системи управління якості на стадіях виробничого процесу, що пов’язані із забезпеченням та збереженням стану стерильності (відповідно до вимог Додатку 6 Постанови КМУ від 02.10.2013 №753 «Про затвердження Технічного регламенту щодо медичних виробів»), а також пояснення в довільній формі про відсутність одного з документів. Так як сертифікат відповідності як документ «не є відсутнім» адже його подання не було передбачено для предмету цієї закупівлі. Попри це, переможцем закупівлі в складі пропозиції надано файл «МТВ.pdf» надано Гарантійний лист Вих. №4т від 21.03.2022 р., в якому зазначено: У зв’язку із цим, підстава вимоги є необґрунтована, а рішення Замовника про визначення переможця ФОП Гурей А.С. є законним. Щодо третього аргумента Скаржника (ФОП «ГУРЕЙ АЛІНА СЕРГІЇВНА» не надала Копію паспорта (стор. 14, 15, 16), коли за умовами Оголошення необхідно надати копію паспорта (тобто, всіх сторінок) (вимога встановлена в п. 1.2 Вимог до кваліфікації учасників та спосіб їх підтвердження Додаток № 2 до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі). Законність прийнятого Замовником рішення підтверджує рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель №28797 -р/пк-пз від 30.12.2021 за результатами розгляду скарги UA-2021-08-04-002975-a.c9: 2.3. Скаржник зазначає, що копія паспорту уповноваженої особи надана не у повному обсязі. Відсутні сторінки 14-16 паспорту, що свідчить що учасник не виконав вимоги п. 7.2 Додатку № 2 до ТД. Замовник зазначає, що ТОВ "ФАЛЬКОН ПРАЙМ" у складі Пропозиції надано копію паспорту директора ТОВ "ФАЛЬКОН ПРАЙМ" Соколова О.В., яка містить всю необхідну інформацію для встановлення особи та підтвердження повноважень на підписання тендерної пропозиції. При цьому, Скаржник жодним чином не доводить наявність сторінок 14 – 16 у вказаному паспорті та їх ненадання у складі тендерної пропозиції ТОВ "ФАЛЬКОН ПРАЙМ", а так само не обґрунтовує, що умовами тендерної документації передбачено надання всіх сторінок паспорту в повному обсязі. У ході розгляду зазначеного питання АМКУ встановлено наступне. Пунктом 7 додатку 2 Документації вимагаються документи, що підтверджують правомочність на укладення рамкової угоди та договору про закупівлю: 7.2.надається копія паспорту особи (осіб) уповноваженої (-них) на підписання тендерної пропозиції, рамкової угоди та договору (для учасників - юридичних осіб).. У складі Пропозиції ТОВ "ФАЛЬКОН ПРАЙМ" містяться, зокрема: - окремі сторінки паспорту Соколова О.В. (1-13) (файл Завірена копія паспорту УО Директора), які дають можливість встановити особу. Враховуючи вищевикладене, відсутні підстави для задоволення Скарги в цій частині. У зв’язку із цим, так як переможцем процедури закупівлі ФОП Гурей А.С. у складі пропозиції надано файли «6. паспорт та код.pdf», які дають можливість встановити особу, Замовником не вимагалося надання всіх сторінок паспорта, а тому рішення Замовника про визначення переможця є законним та кореспондується із практикою органу оскарження. Щодо четвертого аргумента Скаржника (Учасником надано лист від 08.02.2022 № 4.6, яким підтверджено факт наявності повноважень на підписання договору за результатами закупівлі за ідентифікатором: UA-2022-01-26-013108-b, в той час, коли ідентифікатор закупівлі: UA-2022-03-10-001524-c). Чинним законодавством України учасникам не заборонено у складі своєї пропозиції надавати додаткові документи. Замовник може не брати їх до уваги при розгляді пропозиції, однак не має права відхиляти учасника за ті документи, які не були передбачені умовами оголошення та які додатково подавались учасником з його власної ініціативи. Надавана учасником у складі пропозиції додаткова інформація, що не була передбачена умовами оголошення, не може бути предметом для відхилення пропозиції учасника. А тому рішення Замовника про визначення переможця є законним та кореспондується із практикою органу оскарження, а предмет вимоги - безпідставним. Щодо п’ятого аргумента Скаржника (ФОП «ГУРЕЙ АЛІНА СЕРГІЇВНА» не надала копію свідоцтва платника єдиного податку, натомість надано Витяг з реєстру платників єдиного податку. Свідоцтво та Витяг це різні документи (вимога встановлена в п. 1.2 Вимог до кваліфікації учасників та спосіб їх підтвердження Додаток № 2 до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі). В такому випадку Замовник зазначає, що Законом України від 24.10.2013 року № 657 «Про внесення змін до Податкового кодексу України щодо обліку та реєстрації платників та удосконалення деяких положень» передбачено, що з 2014 року платникам податків, які працюють на спрощеній системі оподаткування, свідоцтва платника єдиного податку не видаватимуть. Дата реєстрації ФОП Гурей Аліна Сергіївна - 18.03.2021 р., а тому в переможця і не повинно бути даного документа. Натомість ФОП Гурей Аліна Сергіївна в складі пропозиції було надано файл «5.платник податку.pdf» з аналізу якого можливо встановити форму оподаткування переможця закупівлі. Крім цього, Замовник зазначає, що згідно Постанови Кабінету Міністрів України від 21.10.2015 №835 "Про затвердження Положення про набори даних, які підлягають оприлюдненню у формі відкритих даних" передбачено, що реєстр платників податку на додану вартість та реєстр платників єдиного податку ведуться Державною податковою службою України та оприлюднюються у формі відкритих даних. Відповідна технічна можливість безоплатно та вільно перевірити статус платника податків реалізована за допомогою електронного сервісу за посиланням: https://cabinet.tax.gov.ua/registers/pdv (або https://cabinet.tax.gov.ua/registers/edpod). Таким чином, Замовник має можливість перевірити дану інформацію самостійно: У зв’язку із цим, підстава вимоги є необґрунтована, а рішення Замовника про визначення переможця ФОП Гурей А.С. є законним. Щодо шостого та сьомого аргумента Скаржника (У наданій ФОП «ГУРЕЙ АЛІНА СЕРГІЇВНА» декларації не зазначено, що Халат ізолюючий, одноразового застосування саме на кнопках або липучці з наявною широкою, білою манжетою. Дана технічна характеристика повинна була бути відображена саме в декларації, яка додавалася до пропозиції). Так, вимогами Оголошення було передбачено подання: - копії декларацій про відповідність з додатками до них, що підтверджують характеристики товару згідно медико-технічних вимог (СКЛАД, РОЗМІР, МАТЕРІАЛ) та підтверджують можливість введення в обіг та/або експлуатацію (застосування) медичного виробу за результатами проходження процедури оцінки відповідності згідно вимог технічного регламенту (з урахуванням вимог Постанов КМУ від 02.10.2013 №753 «Про затвердження Технічного регламенту щодо медичних виробів»); Крім цього в складі пропозиції переможцем надано сертифікат якості виробника, який також підтверджує відповідність запропонованого товару ВСІМ вимогам Замовника. У зв’язку із цим, підстава вимоги є необґрунтована, а рішення Замовника про визначення переможця ФОП Гурей А.С. є законним. Щодо восьмого аргумента Скаржника (У наданій ФОП «ГУРЕЙ АЛІНА СЕРГІЇВНА» декларації не зазначено, що Шапочка хірургічна, одноразового використання, нестерильна, має еластичну тасьму по краю. Дана технічна характеристика повинна була бути відображена саме в декларації, яка додавалася до пропозиції.). Так, вимогами Оголошення було передбачено подання: - копії декларацій про відповідність з додатками до них, що підтверджують характеристики товару згідно медико-технічних вимог (СКЛАД, РОЗМІР, МАТЕРІАЛ) та підтверджують можливість введення в обіг та/або експлуатацію (застосування) медичного виробу за результатами проходження процедури оцінки відповідності згідно вимог технічного регламенту (з урахуванням вимог Постанов КМУ від 02.10.2013 №753 «Про затвердження Технічного регламенту щодо медичних виробів»); В наданій переможцем Додатку до Декларації про відповідність № UA.TR.MD. 753-001-20 від 05.10.2020р. ( в редакції № 4 від 28.06.2021р.) підтверджено інформацію, яка згідно вимог Оголошення повинна містити Декларація: Крім цього в складі пропозиції переможцем надано сертифікат якості виробника, який також підтверджує відповідність запропонованого товару ВСІМ вимогам Замовника. У зв’язку із цим, підстава вимоги є необґрунтована, а рішення Замовника про визначення переможця ФОП Гурей А.С. є законним. Щодо дев’ятого аргумента Скаржника (У Відомостях про учасника від 21.03.2022 № 1 не зазначено місцезнаходження учасника, лише вказано юридичну та поштову адресу (вимога встановлена п. 1.1. Вимог до кваліфікації учасників та спосіб їх підтвердження Додаток № 2 до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі). Згідно з п. 10 ч. 2 ст. 9 Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань» місцезнаходження вказується в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців і громадських формувань (далі – ЄДР) ще на етапі створення та держреєстрації. У зв’язку із цим, так як переможцем процедури закупівлі у складі пропозиції надано файли «3.Виписка ЄДР2.pdf» та «4.Витяг з ЄДР.pdf», Замовнику вдалося можливим встановити, що місцезнаходження фізичної особи-підприємця: Україна, 78653, Івано-Франківська обл., Косівський р-н, село Тюдів, вул.Франка Івана, будинок 15. Надана інформація про місцезнаходження у файлі «1. Відомості про учасника.pdf» повністю відповідає інформації з ЄДРПОУ про місцезнаходження ФОП. У зв’язку із цим, переможцем закупівлі ФОП Гурей А.С. БУЛО зазначено місцезнаходження учасника. Замовник звертає увагу ПП "Релакс" на рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від від 25.06.2018 р. №6238-р/пк-пз ідентифікатор закупівлі UA-2018-05-14-001719-b.a1: 2.12. Скаржник зауважує, що переможець надав довідку про відомості учасника, в якій не зазначено місцезнаходження учасника, а зазначені "юридична адреса" та "фактична адреса". Замовник з цього приводу надав пояснення, в яких зазначив, що Скаржник не довів і документально не підтвердив, що зазначення у складі довідки, яка містить відомості про 23 підприємство у довільній формі юридичної і фактичної адреси не є місцезнаходженням переможця. У ході розгляду зазначеного питання встановлено наступне. У складі Пропозиції ТОВ "Благострой Харків" міститься довідка від 25.05.2018 № 60, яка містить відомості про підприємство, зокрема, фактичну адресу та юридичну адресу. Враховуючи вищенаведене, ТОВ "Благострой Харків" не порушило умови Документації в цій частині, у зв'язку з чим відсутні підстави для задоволення Скарги в цій частині. А тому рішення Замовника про визначення переможцем ФОП Гурей А.С. є законним та кореспондується із практикою органу оскарження, а предмет вимоги - безпідставним. Щодо десятого аргумента Скаржника: 10.1 ФОП «ГУРЕЙ АЛІНА СЕРГІЇВНА» не надала пояснення в довільній формі: Щодо надання чи ненадання копії інструкцій з використання українською мовою (при постачанні товару) ( вимога встановлена в п. 2 Загальних вимог до предмета закупівлі Оголошення про проведення спрощеної закупівлі). Вимога Оголошення: Обов’язково надати копії інструкцій з використання українською мовою (при постачанні товару). А отже у складі пропозиції даний документ не вимагався для подання. 10.2. ФОП «ГУРЕЙ АЛІНА СЕРГІЇВНА» мала надати пояснення в довільній формі щодо не нарахування ПДВ. Замовнику незрозуміло на підставі чого ПП «Релакс» зроблено відповідний висновок. ФОП Гурей А.І не є платником ПДВ, а є платником єдиного податку, що відображено в документах пропозиції (Витяг, Цінова пропозиція). Крім цього, відповідно до частини 11 статті 16 Закону документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції/пропозиції та не вимагаються під час проведення переговорів з учасником (у разі застосування переговорної процедури закупівлі). Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, у складі тендерної пропозиції/пропозиції, не може бути підставою для її відхилення замовником. Лист-пояснення з приводу платника ПДВ не вимагався Оголошенням. 10.3 Щодо надання чи ненадання копії сертифікату відповідності на стерильну продукцію (вимога встановлена в п. 2 Загальних вимог до предмета закупівлі Оголошення про проведення спрощеної закупівлі). Позицію Замовника з цього приводу викладено в «аргумент №2». 10.4 Щодо не надання свідоцтва про реєстрацію платника ПДВ або витягу з реєстру платників ПДВ (вимога встановлена в п. 1.2 Вимог до кваліфікації учасників та спосіб їх підтвердження Додаток № 2 до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі). Позицію Замовника з цього приводу викладено в «аргумент №5». Крім цього акцентуємо, що вимога Замовника: копія свідоцтва про реєстрацію платника ПДВ або витяг з реєстру платників ПДВ (якщо Учасник є платником ПДВ) або копія свідоцтва платника єдиного податку (якщо Учасник є платником єдиного податку). У зв’язку із пропозиція ФОП Гурей А.С. повністю відповідала вимогам Оголошення, а зміст вимоги ПП «Релакс» – безпідставний, необґрунтований та такий, що виходить за рамки повноважень, наданих ст.14 Закону України «Про публічні закупівлі", а тому задоволенню не підлягає. Уповноважена особа Наталія КУЛИК
Статус вимоги: Відхилено
Задовільнена: Ні