-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
Запасні частини до вантажних транспортних засобів, тракторів, механізмів та легкових автомобілів
Строк поставки – з дати укладання договору до 31 грудня 2022 р. згідно із заявок Замовника. Товар поставляється на склад Замовника КП «Муніципальна дорожня компанія» м. Івано-Франківськ, вул. Максимовича, 13, індекс 76006. Доставка товару здійснюється за рахунок Продавця. Товар доставляється транспортом постачальника. Вартість доставки включається в ціну товару. Товар повинен бути новим, без механічних пошкоджень.
Завершена
199 990.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 999.95 UAH
мін. крок: 0.5% або 999.95 UAH
Період оскарження:
10.03.2022 14:19 - 16.03.2022 08:00
Вимога
Вирішена
Безпідставне відхилення та порушення Закону
Номер:
d360b852d1814a729db331e59e709087
Ідентифікатор запиту:
UA-2022-03-10-001364-c.b1
Назва:
Безпідставне відхилення та порушення Закону
Вимога:
Шановний замовник! Прошу не порушувати Вас Закон України Про публічні закупівлі та скасувати Ваше НЕЗАКОННЕ рішення, щодо моєї дискваліфікації. Повідомляю Вам, що я виконала всі вимоги оголошення про проведення спрощеної закупівлі. Вимогами оголошення НЕ ВИМАГАЛОСЬ надання підтверджуючих документів щодо наявності представництва у м. Івано-Франківськ. Тому Ви не маєте права стверджувати, що я не маю можливість поставити Товар протягом 2 годин та надала вам недостовірну інформацію. Також повідомляю, що на запропонований мною товар не накладено санкції. Також повідомляю, що Ви визначили переможцем процедури закупівлі ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ПАВАСКОМПЛЕКТ» с порушенням закону. Учасник вказав країну походження Товару – Україна, але це не відповідає дійсності так як запропонований учасником товар не виробляється на території України. Також повідомляю, що даний учасник також не довів, що він має можливість поставити Товар протягом 2 годин. Те що він знаходиться у м. Івано-Франківськ нічим не підтверджено. Прошу скасувати Ваше незаконне рішення. В іншому випадку я буду змушена звернутися до перевіряючих органів. Прошу поважати учасників закупівлі. Якщо Ви хочете здійснювати корупційні схеми з ТОВАРИСТВОМ З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ПАВАСКОМПЛЕКТ» то не витрачайте дорогоцінний час і гроші добросовісних учасників.
Пов'язані документи:
Замовник
- Протокол відповіді на вимогу ФОП Савро Г.О. від 28.03.2022 р..PDF 31.03.2022 10:17
Дата подачі:
28.03.2022 16:48
Вирішення:
Детально ознайомившись із вимогою щодо усунення порушення Учасника Фізичної особи-підприємця Савро Ганни Олександрівни, код ЄДРПОУ 3050711045, номер вимоги UA-2022-03-10-001364-c.b1, щодо безпідставного відхилення та порушення Закону, повідомляємо, що вказана вимога не відповідає умовам частини чотирнадцятої статті 14 та частини четвертої статті 33 Закону України «Про публічні закупівлі», а тому не підлягає задоволенню.
Водночас у відповідь на Вашу вимогу повідомляємо Вам наступне:
Згідно пунктів 4, 5 Додатку № 2 до документації до оголошення на проведення спрощеної процедури закупівлі: Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі: Екстрена поставка товару здійснюється протягом 2 (двох) годин робочого дня з моменту подання заявки на екстрену поставку товару. Учасник при поданні пропозиції надає лист-гарантію наступного змісту: «Ми ____________ (найменування Учасника), гарантуємо екстрену поставку товару (від однієї одиниці товару (запасної частини)) протягом 2 (двох) годин робочого дня з моменту подання заявки на екстрену поставку товару Замовником.».
Учасник завантажив пдф файл «Документи пропозиції.pdf» в якому міститься Лист-гарантія, яким Учасник гарантує екстрену поставку товару (від однієї одиниці товару (запасної частини)) протягом 2 (двох) годин робочого дня з моменту подання заявки на екстрену поставку товару Замовником. В цьому листі-гарантії додатково повідомляє, що має представництво у м. Івано-Франківськ, що підтверджує можливість постачати товар протягом 2 годин.
Згідно завантаженого Учасником пдф файлу «Документи пропозиції.pdf», в якому містяться Відомості про учасника, юридична адреса та поштова адреса одні і ті ж самі: 23227, України, Вінницька область, Вінницький район, с. Агрономічне, вул. Мічуріна, буд. 31, кв. 14.
Жодних інформації чи документів, що підтверджують реальну можливість поставити товар з с. Агрономічне Вінницького району Вінницької області на склад Замовника (м. Івано-Франківськ, вул. Максимовича, 13) протягом 2 (двох) годин робочого дня з моменту подання заявки Замовником на екстрену поставку Товару Учасник не надав. А зазначення Учасником, що в нього є представництво у м. Івано-Франківську без зазначення назви такого представництва чи конкретної адреси розміщення такого представництва у м. Івано-Франківську не є належним підтвердженням реальної можливості поставити товар на склад Замовника (м. Івано-Франківськ, вул. Максимовича, 13) протягом 2 (двох) годин робочого дня з моменту подання заявки Замовником на екстрену поставку Товару.
До того ж, за усіма розрахунками час подолання відстані навіть власним автомобілем від с. Агрономічне Вінницького району Вінницької області до м. Івано-Франківськ становить, як мінімум, 6 годин, без врахування часу на оформлення товару, виписку накладних і завантаження.
У вимозі Учасник зазначає, що вимогами оголошення не вимагалося надання підтверджуючих документів щодо наявності представництва у м. Івано-Франківськ. Проте, Замовник розраховує відстань та оцінює можливість поставки товару згідно вимог Замовника. Ви зазначаєте, що зможете поставити товар згідно вимог Замовника, але при цьому розумієте і знаєте, що не в змозі поставити товар протягом 2 (двох) годин робочого дня з моменту подання заявки на екстрену поставку товару. Ви зазначаєте, що маєте представництво у м. Івано-Франківську, але цим самим вводите Замовника в оману, оскільки якщо б таке представництво у Вас було, то Ви зазначили б назву та конкретну адреси розміщення такого представництва у м. Івано-Франківську. Учасник має довести, що може поставити товар протягом 2 (двох) годин робочого дня з моменту подання заявки на екстрену поставку товару, але Ви такої можливості не довели. При цьому наголошуєте, що ТОВ «Паваскомплект» не доведено можливості поставити товар протягом 2 годин, оскільки те, що товариство знаходиться у м. Івано-Франківську нічим не підтверджено. Але ж, місцезнаходження ТОВ «Паваскомплект» у м. Івано-Франківьку, а Ваше - с. Агрономічне Вінницького району Вінницької області. Думаємо, що різниця у відстані розуміється, а також, хто зможе реально поставити товар протягом 2 (двох) годин робочого дня з моменту подання заявки на екстрену поставку товару.
Отже, Учасник надав недостовірну інформацію про підтвердження своєї пропозицій технічним, якісним, кількісним характеристикам до предмета закупівлі, технічній специфікації та іншим вимогам до предмету закупівлі, що містяться в документації, в т.ч. Додатку 2 документації спрощеної закупівлі, а також підтвердження можливість поставки товарів, у відповідності до вимог, визначених згідно з умовами тендерної документації. Адже, Учасник цим самим підтверджує можливість здійснення екстреної поставки товару протягом 2 (двох) годин робочого дня з моменту подання заявки на екстрену поставку товару. Проте, цим Учасник підтверджує (гарантує) неможливе виконання екстреної поставки Товару протягом 2 (двох) годин робочого дня з моменту подання заявки на екстрену поставку товару з с. Агрономічне Вінницького району Вінницької області до м. Івано-Франківськ (на склад Замовника: м. Івано-Франківськ, вул. Максимовича, 13).
Згідно Примітки (перший абзац) Додатку № 2 до документації до оголошення на проведення спрощеної процедури закупівлі: Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі:
* У разі, якщо товар, запропонований учасником, не відповідає технічним та якісним вимогам Замовника або Учасник не в змозі виконати умови постачання товару, висунуті Замовником, пропозиція такого Учасника відхиляється.
Згідно пункту 16 Додатку № 2 до документації до оголошення на проведення спрощеної процедури закупівлі: Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі: Учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати довідку в довільній формі про країну походження товару.
У завантаженому Учасником пдф файлі «Довідка країна походження.pdf» зазначено країну походження усього товару РФ, тобто Російська Федерація.
У своїй вимозі Ви наголошуєте, що запропонований ТОВ «Паваскомплект» товар не виробляється на території України. Але, останній зазначив, що країною походження товару є Україна, а Ви зазначили, що Російська Федерація. Замовник не буде перевіряти де виробляється n-кількість запчастин.
У зв’язку з військовою агресією Російської Федерації проти України, що стало підставою для введення воєнного стану із 05 години 30 хвилин 24.02.2022 р., відповідно до Указу Президента України від 24.02.2022 № 64/2022 «Про введення воєнного стану в Україні» (із змінами), Замовник в жодному разі не закуплятиме товари, які походять з Російської Федерації, яка є державою-агресором, що веде злочинно-терористичну військову агресію проти України, цілеспрямовано знищує український народ, бомбардує міста і вбиває наших громадян, вбиває дітей.
Законом України «Про санкції» визначено порядок реалізації суверенного права України на захист національних інтересів, національної безпеки, суверенітету і територіальної цілісності України, протидії терористичній діяльності, а також запобігання порушенню, відновлення порушених прав, свобод та законних інтересів громадян України, суспільства та держави шляхом застосовування санкцій (як певних спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів).
Відповідно до частини першої статті 5 Законом України «Про санкції» пропозиції щодо застосування, скасування та внесення змін до санкцій виносяться на розгляд Ради національної безпеки та оборони України Верховною Радою України, Президентом України, Кабінетом Міністрів України, Національним банком України, Службою безпеки України.
Так, розпорядженням Кабінету Міністрів України від 11.09.2014 № 829-р “Про пропозиції щодо застосування персональних спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів” відповідно до частини першої статті 5 Закону про санкції було схвалено Урядові пропозиції щодо застосування низки персональних спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів (санкцій), у тому числі у вигляді заборони здійснення державних закупівель товарів, робіт і послуг у юридичних осіб - резидентів Російської Федерації державної форми власності та юридичних осіб, частка статутного капіталу яких перебуває у власності Російської Федерації, а також у інших суб’єктів господарювання, що здійснюють продаж товарів, робіт і послуг походженням з Російської Федерації.
В той же час, у зв’язку з триваючою збройною агресією Російської Федерації проти України, сприянням і фінансуванням нею терористичної діяльності в Україні, що призвело до порушення територіальної цілісності України, прав і свобод її громадян, тимчасової окупації частини території, численних людських жертв, реальних та потенційних загроз національним інтересам, національній безпеці і суверенітету України, відповідно до статті 5 Закону про санкції, 28.04.2017 Радою національної безпеки і оборони України прийнято рішення “Про застосування персональних спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів (санкцій)”, яке введено в дію Указом Президента України від 15.05.2017 № 133/2017 (далі - Рішення), та відповідно до якого застосовано персональні спеціальні економічні та інші обмежувальні заходи (санкції) до низки фізичних та юридичних осіб згідно з додатками 1 - 2 до зазначеного Рішення, в тому числі заборони здійснення державних закупівель товарів, робіт і послуг у юридичних осіб – резидентів іноземної держави державної форми власності та юридичних осіб, частка статутного капіталу яких перебуває у власності іноземної держави, а також державних закупівель в інших суб’єктів господарювання, що здійснюють продаж товарів, робіт, послуг походженням з іноземної держави, до якої застосовано санкції згідно із Законом про санкції.
Підписавши тендерну пропозицію Учасник погодився, що у разі не відповідності умовам визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі, його пропозиція може бути відхилена.
Замовник діє у повній відповідності до Закону України «Про публічні закупівлі», із дотриманням усіх принципів здійснення публічних закупівель та недискримінації учасників, які встановлені у статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі», а тому, у разі наявності підстав для відхилення пропозиції, передбачених частиною 13 ст. 14 Закону України «Про публічні закупівлі», повинен відхилити таку пропозицію.
Ваша пропозиція відхилені з підстав невідповідності умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі.
Виходячи із вищеописаного вважаємо, що Замовником було прийнято правомірне рішення про відхилення пропозицію Учасника - Фізичної особи-підприємця Савро Ганни Олександрівни, а вимога Фізичної особи-підприємця Савро Ганни Олександрівни не підлягає задоволенню.
Водночас, наголошуємо, Замовник категорично не погоджується із зазначеними у вимозі обставинами та звинуваченнями зі сторони Учасника. Замовником було належним чином проведено кваліфікацію Учасника у відповідності до всіх вимог Закону України «Про публічні закупівлі», зокрема із дотриманням усіх принципів здійснення публічних закупівель та недискримінації учасників, які встановлені у статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі».
Додатково зазначаємо, що невірне трактування Учасником умов документації спрощеної закупівлі призвело до надання недостовірної інформації Учасником про гарантування поставки Товару на склад Замовника (м. Івано-Франківськ, вул. Максимовича, 13) 2 (двох) годин робочого дня з моменту подання заявки Замовником на екстрену поставку Товару, оскільки гарантує неможливе виконання екстреної поставки Товару протягом 2 (двох) годин робочого дня з моменту подання заявки на екстрену поставку товару з с. Агрономічне Вінницького району Вінницької області до м. Івано-Франківськ (на склад Замовника: м. Івано-Франківськ, вул. Максимовича, 13), а в кінцевому результаті це призвело до відхилення тендерної пропозиції Учасника.
Також, повторююся, для Замовника є неприпустимим закупляти товари, які походять з Російської Федерації, яка є державою-агресором, що веде злочинно-терористичну військову агресію проти України, цілеспрямовано знищує український народ, бомбардує міста і вбиває наших громадян, вбиває дітей. Щодо цього Замовник також посилається на чинні нормативно-правові акти.
Виходячи із вимоги Учасника та загалом із вищеописаного, можна зробити висновок, що Учасник недотримується етичної поведінки під час участі в публічних закупівлях, не виявляє повагу до інших суб’єктів сфери закупівель і чинить тиск на Замовника, з метою досягти своєї мети будь яким способом. Вважаємо, що під час здійснення кваліфікації Учасників у даній закупівлі Замовник дотримався усіх норм та вимог документації спрощеної закупівлі та Закону України «Про публічні закупівлі», а звинувачення висунуті Замовнику безпідставними та такими, які не відповідають дійсності.
Прошу ФОП Савро Г.О. в подальшому контролювати свої емоції з висловлювань в електронній системі закупівель, дотримуватися етичної поведінки під час участі в публічних закупівлях, виявляти повагу до інших суб’єктів сфери закупівель і не чинити тиск на Замовника КП «Муніципальна дорожня компанія» та інших Замовників, утримуватися від необґрунтованих звинувачень як щодо КП «Муніципальна дорожня компанія», так і інших Замовників та Учасників, та подавати інформацію, документи, які носять достовірний характер та у відповідності до встановлених вимог.
Статус вимоги:
Відхилено
Задовільнена:
Ні