• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Придбання обладнання Карапчівською сільською радою для Йорданештського ЗЗСО І-ІІІ ступенів в рамках проекту EASY-B:Покращений доступ в школах прикордонних сільських територій Йорданешти і Балкауці:(інтерактивна дошка(панель) з приладдям та підтримкою)

Торги не відбулися

1 914 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 9 570.00 UAH
Період оскарження: 10.03.2022 10:41 - 22.03.2022 00:00
Вимога
Відхилено

Назвіть мінімум 2-х виробників які б відповідали даним вимогам!?

Номер: 2bbe1f1e58f94cd7bd81522ab6debbfc
Ідентифікатор запиту: UA-2022-03-10-000212-b.b3
Назва: Назвіть мінімум 2-х виробників які б відповідали даним вимогам!?
Вимога:
Шановний замовник. Вимагаємо вилучити пункт з технічного завдання "Єдиний програмний комплекс для моніторингу швидкості інтернету та моніторингу використання ПЗ групованного по його типу. Доступ до статистики моніторингу через власний кабінет користувача в on-line режимі з операційних систем Windows, MacOS та Linux. Статистика використання ПЗ відображається груповано по його типу та з погодинною, поденною, потижневою та помісячною розбивкою. Статистика швидкості інтернету відображається поденно. У користувача має бути доступ до необробленого логу, який відправляє комп'ютер на сервер статистики для контролю зібраної інформації. Україномовна локалізація. підписка (ліцензія) – не менше 2-х років." або надати назви мінімум 2-х виробників та програмних продуктів які б відповідали даним вимогам. На даний момент цим вимогам відповідає лише програмний засіб "EdPro Monitoring Service, Виробник ТОВ «ЕДПРО ДИСТРИБЮШН», версія 2.0.832 https://edpro.ua/monitoring". Ми вивчили ринок, тому якщо замовник не знає виробника або назву програмного засобу який би відповідав вимогам крім наведеного вище, то даний пункт являється дискримінаційною вимогою та порушує принципи недискримінації учасників під час публічних закупівель.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний учасник, відповідно до пункту 3 частини 2 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» у тендерній документації зазначається інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі та технічні специфікації до предмета закупівлі повинні визначатися замовником з урахуванням вимог, визначених частиною четвертою статті 5 цього Закону. Статтею 23 Закону визначено, що технічна специфікація повинна містити опис усіх необхідних характеристик товарів, робіт або послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні, функціональні та якісні характеристики. Характеристики товарів, робіт або послуг можуть містити опис конкретного технологічного процесу або технології виробництва чи порядку постачання товару (товарів), виконання необхідних робіт, надання послуги (послуг). Технічні специфікації можуть бути у формі переліку експлуатаційних або функціональних вимог, у тому числі екологічних характеристик, за умови, що такі вимоги є достатньо точними, щоб предмет закупівлі однозначно розумівся замовником і учасниками. Враховуючи зазначене повідомляємо, що вимога, визначена у технічному завданні, не є дискримінаційною, а визначає необхідні для Замовника експлуатаційні вимоги до предмета закупівлі. Водночас, у відповідь на ваше запитання повідомляємо, що Закон забороняє Замовника у
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відхилено

Дискримінаційна вимога

Номер: 0e54664987de4a9dbd3008c6571b8f10
Ідентифікатор запиту: UA-2022-03-10-000212-b.a2
Назва: Дискримінаційна вимога
Вимога:
Шановний замовник! В технічному завданні до закупівлі пнкт 3 зазначена дискримінаційна вимога щодо: -"об’єктом вказаних вище сертифікатів, декларацій повинен бути єдиний пристрій, що є предметом закупівлі - інтерактивна панель (ПЕОМ) з обладнанням радіо доступу та інтерфейсом передачі даних Bluetooth." Дана вимога має ознаку дискримінації, а саме: не надає рівноцінних правомочних умов виробникам, в яких пристрій візуалізації, пристрій ПЕОМ, та додаткові пристрої сертифікуються як окремі компоненти, та можуть використовуватись у різних поєднаннях для задоволення потреб різних замовників. Дана вимога не має законного підгрунтя в такому вигляді та є нікчемною. Вимагаємо видалити таку вимогу, або змінити її на: -"об’єктом вказаних вище сертифікатів, декларацій повинен бути пристрій або комплект від виробника пристроїв, що є предметом закупівлі - інтерактивна панель (ПЕОМ) з обладнанням радіо доступу та інтерфейсом передачі даних Bluetooth."
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний учасник, відповідно до пункту 3 частини 2 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» у тендерній документації зазначається інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). Предметом закупівлі є 12 комплектів інтерактивної дошки (панелі) з приладдям та підтримкою. Вказана в описі вимога згідно тендерної документації замовника не є дискримінаційною, а забезпечує отримання в результаті проведення закупівлі конкретного сертифікованого товару, що є предметом закупівлі.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відхилено

Усунення дискримінаційних технічних вимог

Номер: bdb1b243668a452d88a2e17570dcc944
Ідентифікатор запиту: UA-2022-03-10-000212-b.a1
Назва: Усунення дискримінаційних технічних вимог
Вимога:
Шановний Замовник! Технічним завданням згідно додатку 2 до Тендерної документації, Вами встановлено такі технічні вимоги до предмету закупівлі, яким у сукупності відповідає лише одна модель інтерактивної панелі - EdPro ETP65S52568, зокрема 1) обмеження ваги "не більше 39 кг". Даний параметр не впливає на якісні характеристики продукту щодо застосування в освітньому процесі; 2) операційна система Android 9 з українською локалізацією. Більшість інтерактивних панелей працюють на ОС Android версії 8. При цьому суттєвим є оболонка і застосунки для освітнього процесу від безпосередньо виробника інтерактивної панелі, а не версія операційної системи, оскільки базова ОС Android призначена для мобільних пристроїв (сматрфони, плашети тощо) та не адаптована для інтерактивних панелей; 3) Інтерфейси: вказаний набір інтерфейсів є точною копією специфиікації зазначеної інтерактивної панелі EdPro ETP65S52568 і наявність саме такого набору інтерфейсів не є обгрунтованим в освітньому процесі; 4) Спеціалізоване програмне забезпечення навчального призначення. Зазначеним характеристикам відповідає лише ПЗ MozaBook, яким так само комплектуються вказані вище інтерактивні панелі; 5) Додаткове програмне забезпечення. Єдиний програмний комплекс для моніторингу швидкості інтернету. Не зрозуміло обгрунтування наявності такого ПЗ для викоритання в освітньому процесі. Не зважаючи на наявність у Технічному завданні умови "Будь-які посилання в технічних вимогах на конкретну торговельну марку чи фірму або виробника, передбачає надання еквіваленту", наданання "еквіваленту" не є можливим, оскільки за сукупністю технічних параметрів технічному завданню відповідає лише інтерактивна панель EdPro ETP65S52568. Враховуючи викладене, вимагаємо внести відповідні зміні, зокрема: 1) прибрати обмеження щодо ваги інтерактивної панелі; 2) встановити вимогу щодо ОС Android - версії не нижче 8; 3) прибрати деталізацію інтерфейсів; 4) видалили деталізовані вимоги щодо наявності Спеціалізованого програмне забезпечення навчального призначення (зокрема, "містить не менше 1200 вбудованих 3D моделей освітньої тематики українською мовою; містить вільний доступ користувачів до не менше 100-та україномовних ліцензійних цифрових підручників 1-11 класів": 5) видалити вимогу щодо наявності "Єдиного програмного комплексу для моніторингу швидкості інтернету та моніторингу використання ПЗ". Та/або привести технічні вимоги у відповідість до Наказу МОН №574
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний учасник, відповідно до пункту 3 частини 2 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» у тендерній документації зазначається інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі та технічні специфікації до предмета закупівлі повинні визначатися замовником з урахуванням вимог, визначених частиною четвертою статті 5 цього Закону. Статтею 23 Закону визначено, що технічна специфікація повинна містити опис усіх необхідних характеристик товарів, робіт або послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні, функціональні та якісні характеристики. Характеристики товарів, робіт або послуг можуть містити опис конкретного технологічного процесу або технології виробництва чи порядку постачання товару (товарів), виконання необхідних робіт, надання послуги (послуг). Технічні специфікації можуть бути у формі переліку експлуатаційних або функціональних вимог, у тому числі екологічних характеристик, за умови, що такі вимоги є достатньо точними, щоб предмет закупівлі однозначно розумівся замовником і учасниками. Враховуючи зазначене повідомляємо, що вимога, визначена у технічному завданні, не є дискримінаційною, а визначає необхідні для Замовника експлуатаційні вимоги до предмета закупівлі.
Статус вимоги: Відхилено