-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
Дезінфікуючі засоби
Завершена
70 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 350.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 350.00 UAH
Період оскарження:
24.10.2017 10:54 - 30.10.2017 09:00
Вимога
Залишено без розгляду
Вимога
Номер:
42d6913b615b42b5bf5c109ac47539f6
Ідентифікатор запиту:
UA-2017-10-24-000306-b.a1
Назва:
Вимога
Вимога:
Шановний Замовнику! Дивує Ваш фарс та цинізм, коли читаєш аргументацію відхилення нашої пропозиції. Простіше Вам було б написати, що колір етикеток на наші засоби Вам не пасують до кольорової гами установи, або могли б написати правду - ми не запропонували хабар, тому пропозиція відхилена. І не запропонуємо. Різниця в сумах пропозицій складає 25240,00!!! грн бюджетних коштів, і Замовник ігнорує цей факт. Саме ця різниця піде посадовим особам Замовника в якості хабаря. Тепер по суті. Стосовно не розгляду еквівалентів. Такий підхід грубо порушує положення Закону про публічні закупівлі та Наказу Зовнішторгвидав України №35, де чітко зазначено, що при формуванні технічного завдання на предмет закупівлі та проведенні процедури закупівлі Замовник повинен керуватися принципами недискримінаційного підходу до Учасників. Саме нерозгляд еквівалентів і є дискримінаційним підходом до Учасників, тому що значно звужує їх коло. Цей факт можна також трактувати, як намагання Замовника лобіювати інтереси певного виробника, або компаній-виробників. П.6.4 Наказу №35 Зовнішторгвидав України дає право Замовнику визначати,які саме еквіваленти він буде розглядати, але НЕ ДАЄ права Замовнику не розглядати еквіваленти взагалі!!! Це велика різниця! Зазначані в документації засоби не є унікальними і на ринку є безліч еквівалентів значно кращих та дешевших. Своїми діями Замовник дав чітко зрозуміти,що його не хвилює економія бюджетних коштів, а його цікавить хабар від постачальника та заробіток посадових осіб на бюджетному фінансуванні. Замовник заздалегідь запланував у переможці Учасника, з яким є корупційні домовленості, та незаконну аргументацію для відхилення небажаних пропозицій. Стосовно надання гарантійного листа від виробника. Вимога щодо надання гарантійного листа від виробника про гарантію поставки товару визнана рішеннями АМКУ дискримінаційною - рішення від 30.08.2017 №6000 р/пк-пз, від 26.02.2014 № 237-р/пк-ск, від 18.04.2014 № 429-р/пк-ск, від 11.02.2014 №172-р/пк-ск. Наша компанія, як учасник торгів, закупила засоби в асортименті згідно специфікації документації в необхідній кількості та належної якості, тобто є власником цих товарів, тому вимагати від нас, як від власника цих товарів, гарантії поставки від виробника є абсурдними. Нагадуємо, що рішення АМКУ є обов"язковими! Також ми звернули увагу, що Учасник, пропозиція якого була акцептована не конкурував по ціні в процесі редукціону, а сума його пропозиції впритул наближається до очікуванної вартості суми закупівлі Замовника! Це збіг обставин? Ясна річ, що ні! Учасник не конкурував, бо був впевнений, що його пропозиція буде акцептована незважаючи на всі можливі обставини. Всі ці факти свідчать про одне - корупційний зговір посадових осіб Замовника з заздалегідь запланованим у переможці Учасником! Зважаючи на вищевикладене, вимагаємо повернути нашу пропозицію до розгляду та провести неупередженну оцінку! В іншому випадку ми звернемося з відповідними заявами до Департаменту охорони здоров`я, Державної аудиторської служби України, Антикорупційного бюро Донецької області, Прокуратури та представників Громадського контролю з метою перешкоджання протиправних корупційних дій Замовника.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
23.11.2017 16:01