Послуги зі збирання та утилізації клінічних та подібних їм відходів інфікованих та потенційно інфікованих COVID-19 (засоби індивідуального захисту, збирання та утилізації клінічних та подібних їм відходів інфікованих та потенційно інфікованих COVID-19 (тара аптекарська), зберігання, оброблення, утилізації та знешкодження відходів, що виникають в результаті медичного догляду, при виконанні дослідницьких робіт стерилізовані (шрпици, системи та інші відходи категорії В) (90524000-6)) код ДК 021:2015: 90520000-8 - Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами).
мова (мови), якою (якими) повинні готуватися документи , які складаються безпосередньо учасником , повинні бути викладені української мовою. Заклад надає допомогу пацієнтам, хворим на COVID – 19. Послуги зі збирання та утилізації клінічних та подібних їм відходів інфікованих та потенційно інфікованих COVID-19 (засоби індивідуального захисту, збирання та утилізації клінічних та подібних їм відходів інфікованих та потенційно інфікованих COVID-19 (тара аптекарська), зберігання, оброблення, утилізації та знешкодження відходів, що виникають в результаті медичного догляду, при виконанні дослідницьких робіт стерилізовані (шрпици, системи та інші відходи категорії В) (90524000-6)) код ДК 021:2015: 90520000-8 - Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами).- враховуючи очікувану вартість предмета закупівлі – 102000 грн. з ПДВ,проводиться шляхом спрощеної процедури, керуючись Розділом X ПРИКІНЦЕВІ ТА ПЕРЕХІДНІ ПОЛОЖЕННЯ, п 3.1 «Установити, що на період дії встановленого Кабінетом Міністрів України карантину, відповідно до Закону України "Про захист населення від інфекційних хвороб", закупівля товарів (крім лікарських засобів, вакцин або інших медичних імунобіологічних препаратів, розхідних матеріалів для надання медичної допомоги хворим на COVID-19 та медичних виробів для вакцинації від COVID-19, медичного обладнання для закладів охорони здоров’я, що надають допомогу пацієнтам, хворим на COVID-19, систем постачання медичних газів) та послуг (робіт), необхідних для виконання заходів, спрямованих на запобігання виникненню і поширенню, локалізацію та ліквідацію спалахів, епідемій та пандемій коронавірусної хвороби (COVID-19), здійснюється в порядку, встановленому цим Законом для спрощених закупівель» На виконання вимог Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі (далі Порядку), затвердженого Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 11 червня 2020 року N 1082. назви товару, робіт та послуг кожної номенклатурної позиції предмета закупівлі, визначеного згідно з Єдиним закупівельним словником, що найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі: код згідно з Єдиним закупівельним словником ДК 021:2015 – 90524400-0 - Збирання, транспортування та утилізація/видалення відходів лікарень
Торги не відбулися
102 000.00UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 510.00 UAH
Період оскарження:10.03.2022 07:45 - 16.03.2022 00:00
Вимога
Вирішена
Скасування рішення Уповноваженої особи в закупівлях щодо не відповідності вимогам Замовника спрощеної закупівлі https://zakupki.prom.ua/gov/tenders/UA-2022-03-10-000025-a
Номер:7729d1f58ec245f1a2383bc12fd8913c
Пов'язана кваліфікація:ТОВ "ЕКО НОВА", UA-EDR 38541812
Ідентифікатор запиту:UA-2022-03-10-000025-a.b2
Назва:Скасування рішення Уповноваженої особи в закупівлях щодо не відповідності вимогам Замовника спрощеної закупівлі https://zakupki.prom.ua/gov/tenders/UA-2022-03-10-000025-a
Вимога:
Шановний Замовник!
Уповноважена особа вашого медичного закладу оголосила Протокольне рішення (протокол) №79 уповноваженої особи від 05.04.2022 про "Пропозиція учасника ТОВ ЕКО НОВА не відповідає вимогам встановленим в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі. А саме: не надано витяг з реєстру платників податку на додану вартість".
Ми, ТОВ ЕКО НОВА, не згодні з Протокольним рішення в частині 2 щодо "не відповідності вимогам встановленим в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі. А саме: не надано витяг з реєстру платників податку на додану вартість".
Підстави:
1. ТОВ ЕКО НОВА надала Свідоцтво про реєстрацію платника ПДВ № 200114987 від 01 квітня 2013 року, що є дійсним (Свідоцтво платника ПДВ.pdf).
Дане Свідоцтво надає Уповноваженій особі розуміння: ТОВ ЕКО НОВА є платником ПДВ.
2. Видані свідоцтва про реєстрацію платника ПДВ є дійсними і можуть застосовуватись як витяги з реєстру платників ПДВ. Дану інформацію можливо знайти, пройшовши за посиланням на сторінку Єдиного веб-порталу органів виконавчої влади України - https://www.kmu.gov.ua/service/vityag-z-reyestru-platnikiv-pdv
3. Уповноважена особа в Оголошенні Додатку 2 Кваліфікаційні вимоги зазначила (Оголошення мед відходів з додатками зі змінами.doc):
"3. У разі навності, надати копію свідоцтва про державну реєстрацію або інший документ, який свідчить про державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців.
5.У разі наявності, надати копія довідки або іншого документа, що свідчить про взяття на облік платника податків.
7.У разі наявності, надати витяг з реєстру платників податку на додану вартість або з реєстру платників єдиного податку".
Уповноважена особа чітко вказала на "у разі наявності"!
Отже, Учаснику, згідно вимог, дозволяється надавати або Свідоцтво про реєстрацію платника ПДВ, або Витяг з реєстру платників ПДВ, або взагалі будь-який інший документ, що надає чітке розуміння про факт платника ПДВ.
4. Якщо Уповноважена особа бажає саме і тільки Витяг з реєстру платника ПДВ для переконання в тому, що він був і є в наявності - в прикріпленій документації надаємо його як підтвердження.
5. Окрім того Уповноважена особа в справах закупівель має право і можливість перевіряти шляхом запитів на аутентичність поданих документів, достовірність даних тощо, що подані будь-яким Учасником.
Враховуючи вище зазначене, ТОВ ЕКО НОВА не згодна з не відповідністю вимогам Замовника та вимагає скасування неправомірного в частині 2 Протокольного рішення (протокол) №79 уповноваженої особи від 05.04.2022.
Вирішення:Доброго дня шановний Учаснику!
Розглянувши Вашу вимогу відносно Скасування рішення щодо не відповідності вимогам Замовника спрощеної закупівлі https://zakupki.prom.ua/gov/tenders/UA-2022-03-10-000025-a повідомляємо.
Відповідно до п. 7 Додатку 2 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі Учаснику необхідно надати у разі наявності, надати витяг з реєстру платників податку на додану вартість або з реєстру платників єдиного податку.
Разом з цим, оголошенням передбачено, що у разі відсутності в Учасника цінової пропозиції або документа, передбаченого оголошенням про закупівлю або наявності документів з іншою назвою, які містять необхідні відомості відповідно до чинного законодавства України, Учасник в складі своєї пропозиції обов’язково надає письмове пояснення причини відсутності або надання іншого документа ніж зазначеного в оголошенні разом з копією документа, який містить відповідні відомості.
Під час розгляду пропозиції виявлено, що Учасником не надано витягу з реєстру платників податку на додану вартість або з реєстру платників єдиного податку, натомість подано Свідоцтво про реєстрацію платника ПДВ.
Таким чином, Учасник надавши Свідоцтво про реєстрацію платника ПДВ та не надавши витяг з реєстру платників податку на додану вартість, відповідно до умов оголошення повинен був надати письмове пояснення причини відсутності або надання іншого документа ніж зазначеного в оголошенні. При цьому, пропозиція Учасника не містить такого письмового пояснення.
Статус вимоги:Відхилено
Задовільнена:Ні
declined
0
resolved
Вимога
Вирішена
Вимога на рішення Замовника
Номер:0738119fe6554c65a8448e970009a3b8
Пов'язана кваліфікація:ТОВ "ЕКОВДМ", UA-EDR 36904975
Ідентифікатор запиту:UA-2022-03-10-000025-a.b1
Назва:Вимога на рішення Замовника
Вимога:
Необгрунтоване рішення Замовника щодо дискваліфікації Учасника № 1
Вирішення:Доброго дня, шановний Учаснику, розглянувши Вашу вимогу Замовник повідомляє наступне: замовником в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі «Послуги зі збирання та утилізації клінічних та подібних їм відходів інфікованих та потенційно інфікованих COVID-19 (засоби індивідуального захисту, збирання та утилізації клінічних та подібних їм відходів інфікованих та потенційно інфікованих COVID-19 (тара аптекарська), зберігання, оброблення, утилізації та знешкодження відходів, що виникають в результаті медичного догляду, при виконанні дослідницьких робіт стерилізовані (шрпици, системи та інші відходи категорії В) (90524000-6)) код ДК 021:2015: 90520000-8 - Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами)» чітко встановлена вимога : « Учасник в складі своєї пропозиції обов’язково надає письмове пояснення причини відсутності або надання іншого документа ніж зазначеного в оголошенні разом з копією документа, який містить відповідні відомості» (сторінка 3, абзац 3). Отже, Учасник у складі своєї пропозиції повинен був надати письмове пояснення (довідка, гарантійний лист, тощо) про причини відсутності та/або недіючої, та/або протермінованої Ліцензії на ведення операцій у сфері поводження з небезпечними відходами з поясненням та посилання на реєстри та/або сайти у вільному доступі за яким Замовник може ознайомитися з документами, які надають ТОВ "ЕКОВДМ" право на ведення операцій у сфері поводження з небезпечними відходами.
Учасник ТОВ "ЕКОВДМ" відповідно до вимог Оголошення був зобов’язаний надати у складі пропозиції повідомлення про ліцензування, саме таке, яке Ви додали до своєї вимоги.
Враховуючи вищенаведене, Ваша вимога не може бути задоволена.