• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

Агрохімічна продукція (дезінфікуючі засоби).

Агрохімічна продукція (дезінфікуючі засоби), (код НК 024:2019:4154941549 – засіб миючий для прибирання приміщень "Санідез 1кг."; код НК 024:2019: 47631 – засіб дезінфікуючий для медичних виробів "Саніліт СТ 1кг."; код НК 024:2019: 47631 – засіб дезінфікуючий для медичних виробів "Еконорм DEZ Хлор 1 кг."; код НК 024:2019: 47631 – засіб дезінфікуючий для медичних виробів "Еконорм DEZ Актив (1000 мл.)"; код НК 024:2019: 47631 – засіб дезінфікуючий для медичних виробів "Вернедор (1000мл)"; код НК 024:2019: 41550 – дезінфікуючі засоби для рук "Манорм Експерт (1000мл) з насадкою").

Завершена

185 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 925.00 UAH
Період оскарження: 09.03.2022 14:50 - 15.03.2022 00:00
Вимога
Залишено без розгляду

Внесення змін в документацію

Номер: afcdf013fc84440396aa1b8f93d89d02
Ідентифікатор запиту: UA-2022-03-09-002374-a.a1
Назва: Внесення змін в документацію
Вимога:
У відповідності до абзацу 2 пункту 4 ст 14 Закону України «Про публічні закупівлі»: «У вимогах до предмета закупівлі, що містять посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, замовник може вказати, які аналоги та/або еквіваленти приймаються у пропозиціях учасників». Тобто, Закон надає лише право, але не зобов’язує Замовника здійснювати закупівлю аналогів предмету закупівлі. В Оголошенні про проведення спрощеної закупівлі (Додаток 2), Вами вказано, що «Аналоги або еквіваленти не пропонувати». Тобто у випадку наявності в пропозиції Учасника аналогів (еквівалентів) потрібної Вам продукції, такого Учасника буде відхилено. Шановний замовнику, Ваш припис про не розгляд еквівалентів є протизаконним. Закон дійсно вказує на можливість замовника самостійно обрати засоби та вказувати які еквіваленти може розглядати, тобто зазначити не конкретно один засіб, а декілька, через «або», не створюючи обмеження одним засобом чи виробником. Не розгляд еквівалентів, а тим більше заборона є порушенням Закону. Замовник повинен керуватися принципами недискримінаційного підходу до Учасників. При проведенні закупівлі за державні кошти необхідно дотримуватись Законів цієї держави, а саме Закону України «Про публічні закупівлі», метою якого є забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції. У відповідності до абзацу 2 пункту 4 ст.14 Закону України «Про публічні закупівлі»: «У вимогах до предмета закупівлі, що містять посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, замовник може вказати, які аналоги та/або еквіваленти приймаються у пропозиціях учасників». Тож Ваше трактування закону є однобічним і це дійсно підтверджує корупційну змову! Тож питання до вас, як професійних працівників "Вижницької багатопрофільної лікарні інтенсивного лікування": чи довіряєте Ви виробникам інших засобів, адже вони зареєстровані згідно чинного законодавства, мають всі документи, які підтверджують якість та безпечність засобу, інструкції по застосуванні? Чому віддаєте перевагу саме заявленим засобам, адже інші засоби, які можуть мати інший склад (різні спирти та допоміжні), але при цьому мають теж призначення, застосування, безпечність, та можуть мати інші кращі характеристики, як то ширший спектр дії, наприклад COVID-19 або економічніші у використанні. Це не привід переглянути своє категоричне відхилення будь яких еквівалентів? Такі вимоги можна трактувати, як намагання Замовника лобіювати інтереси певного виробника, та його представників, Замовник свідомо встановлює такі вимоги, щоб максимально звузити коло потенційних учасників та віддати перемогу заздалегідь визначеному постачальнику. Законом України «Про захист економічної конкуренції» передбачено, що економічна конкуренція (конкуренція) - змагання між суб’єктами господарювання з метою здобуття завдяки власним досягненням переваг над іншими суб’єктами господарювання, внаслідок чого споживачі, суб’єкти господарювання мають можливість вибирати між кількома продавцями, покупцями, а окремий суб’єкт господарювання не може визначати умови обороту товарів на ринку. Також статтею 4 цього Закону передбачено, що органи влади, органи місцевого самоврядування, а також органи адміністративно-господарського управління та контролю зобов’язані сприяти розвитку конкуренції та не вчиняти будь-яких неправомірних дій, які можуть мати негативний вплив на конкуренцію. На підставі вищевикладеного, а також з метою створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель в цій закупівлі вимагаємо внести відповідні зміни в Оголошення про проведення спрощеної закупівлі, а саме в «МЕДИКО-ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ, КІЛЬКІСНІ ВИМОГИ ДО ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ» (Додаток 2 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі), яким передбачити можливість подачі учасниками в тендерній пропозиції еквівалентів та додати вираз «або еквівалент». Результати розгляду даної Вимоги просимо оприлюднити на офіційному веб-порталі. У випадку ігнорування вищезгаданих вимог, ми будемо змушені звернутися до розпорядників коштів, представників Громадського контролю щодо надання ними належної правової оцінки умовам тендерної документації.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.