• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

Ноутбуки

Ноутбуки-7 од

Завершена

113 700.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 1 137.00 UAH
Період оскарження: 23.11.2017 17:45 - 29.11.2017 17:42
Вимога
Відхилено

Оскарження переможця

Номер: 845f05ff330541868a107e64c32ac691
Ідентифікатор запиту: UA-2017-11-23-001237-b.c1
Назва: Оскарження переможця
Вимога:
Доводимо до відома Замовника торгів неправомірність дискваліфікації учасника ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КОМТЕХСЕРВІС" 1. Стосовно гарантійних сервіс-центрів у нас є відповідь від компаніїї EPS, яка являється офіційним постачальником HP (hewlett packard). В м.Запоріжжя є ОФІЦІЙНІ сервісні центри .Ось посилання : http://service-fw.erc.ua/service/#&&p=24&m=2 2. Стосовно гарантійного обслуговування :В тендерній документації є офційний лист - файл Гарантійний лист виконання технічних вимог.pdf та файл Технічні вимоги і порівняльні характеристики.pdf, в якому чітко прописані згоди з усіма вимогами Замовника торгів щодо поставки запропонованої техніки, та її гарантійного та післягарантійного обслуговування. 3. Стосовно кваліфікації Лібра -Лайн даю вам посилання на ваші проведені тендери на відкритий ресурс Антикорупційного моніторингу тендерних закупівель, де прослідковується постійна тенденція дискваліфікації інших учасників закупівель ( навіть з набагато нижчою ціною та кращими пропозиціями ) на користь ПП "Лібра-Лайн". Ось посилання : http://acm-ua.org/poshuk.php?poshuk=+37611459 Вищевказана сукупність обставин обгрунтовує право ПП «Комтехсервіс» - як учасника торгів, просити Замовника переглянути результати торгів на предмет дискваліфікації нас (ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КОМТЕХСЕРВІС") як учасника закупівель, та повернути нам кваліфікацію переможця торгів. У разі ігнорування нашої скарги, будемо змушені звернутися до АМКУ та ДАС, з метою перевірки дотримання ЗУ при проведенні даної закупівлі та обов’якового притягнення до відповідальності осіб, що допустили порушення. Також ми залишаємо за собою право звернутись до засобів масової інформації з метою оприлюднення інформації, щодо цієї закупівлі, в разі Вашої бездіяльності, що може призвести до проведення економічно не обґрунтованої, на наш погляд, закупівлі товару за державні кошти. Просимо надати відповідь у встановлений законом термін.
Пов'язані документи: Учасник Замовник
Вирішення: Відповідно вимог щодо гарантійного обслуговування запропонований Учасником товар обов’язково забезпечується гарантійним ремонтом. Постачальник зобов’язаний виконувати гарантійне обслуговування, заміну неякісного (несправного) товару та ремонт устаткування із виїздом фахівця до місця розташування устаткування у Замовника протягом одного робочого дня з моменту виклику Замовником. Постачальник зобов’язаний протягом двох робочих днів з моменту виклику Замовником відремонтувати устаткування, яке підлягає гарантійному обслуговуванню та вийшло з ладу, або надати у той же термін устаткування для підміни, яке має технічні характеристики не гірше ніж у того, яке вийшло з ладу. Бажана наявність представництва фірми у м. Запоріжжі або сервісного центру (уповноваженого сервісного партнера) по ремонту і обслуговуванню обладнання, що постачається. Сервісні служби Постачальника повинні відреагувати на запит Замовника протягом 2 годин з моменту отримання повідомлення по телефону або електронній пошті, при цьому Постачальник реєструє звернення, за серійним номером перевіряє статус гарантії на обладнання та присвоює заявці індивідуальний номер, після чого повідомляє його відповідальній особі Замовника для ідентифікації даної гарантійної події. Термін ремонту не повинен перевищувати 14 робочих днів. При необхідності доставки до сервісного центру Постачальника устаткування, яке вийшло з ладу, доставка (включаючи повернення до Замовника) виконується Постачальником за його рахунок Згідно документу Сервіс КТХ, який надало ПП «КОМТЕХСЕРВІС» надано перелік сервісних центрів у м.Запоріжжя : «Мендер-Сервис» вул. Зелінського, 6 (зупинка Бульвар Шевченка) +38 (061) 707-13-10 «Service Co.» проспект Соборный, 91 (вход в бывший кинотеатр "ЗИРКА") +38 (061) 270-64-24 «IT-Online» пр-т Ленина, 93 +38 (061) 707-20-55 А також додаткова інформація на офіційному сайті HP : http://www8.hp.com/ua/ru/support/partners.html. Згідно офіційного сайту HP http://service-fw.erc.ua/service/#&&p=24&m=2 жоден з перелічених сервісних центрів не надає гарантійного обслуговування запропонованих ноутбуків. Оскільки сервісний центр ПП «КОМТЕХСЕРВІС» знаходиться у м.Рівне, доставка товару, який потребує гарантійного обслуговування здійснюється за рахунок Покупця, що не відповідає вимогам.
Статус вимоги: Відхилено