• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

Бензин А-92 (в талонах)

Торги не відбулися

92 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 920.00 UAH
Період оскарження: 09.03.2022 13:46 - 15.03.2022 00:00
Вимога
Вирішена

зазначені дискримінаційні вимоги

Номер: fadf28c6660e41a099f39ca58a26dbbc
Ідентифікатор запиту: UA-2022-03-09-001004-c.c1
Назва: зазначені дискримінаційні вимоги
Вимога:
Відповідно до Тендерній документації (UA-2022-03-09-001004-c) Замовника КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "СТАРОСИНЯВСЬКИЙ ЦЕНТР ПЕРВИННОЇ МЕДИКО-САНІТАРНОЇ ДОПОМОГИ" зазначені дискримінаційні вимоги до учасників даної закупівлі, а саме: Додаток № 4 ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ - Учасник повинен мати (у користуванні або у власності) АЗС з обов’язковим розташуванням на території України, Хмельницької області, Старосинявського району (надати довідку про перелік АЗС). Повідомляємо, що дані вимоги дискримінує постачальників, які працюють за партнерським договорами та можуть в повному обсязі виконати вимоги Замовника щодо поставки товару. Крім того ж, дані вимоги значно звужує коло потенційних учасників, що суперечить принципам здійснення закупівель, які визначенні ЗУ «Про публічні закупівлі». В даному випадку Замовник значно обмежує коло учасників, які можуть прийняти участь в закупівлі. На підставі наведеного вище та керуючись ст. 23 Закону України «Про публічні закупівлі», ВИМАГАЄМО внести зміни до Тендерної документації: Викласти п3 Додаток № 4 ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ в наступній редакції: Учасник повинен мати (у користуванні або у власності або на умовах партнерських договорах АЗС) з обов’язковим розташуванням на території України, Хмельницької області, Старосинявського району (надати довідку про перелік АЗС). В своїх Рекомендаціях, спрямованих на розвиток конкуренції, запобігання порушенням законодавства про захист економічної конкуренції, Антимонопольним комітет України зазначив, «Разом із тим поставку замовнику нафтопродуктів суб’єкти господарювання можуть здійснювати з використанням карток, талонів тощо на пальне. У таких випадках продавець нафтопродуктів має право залучати необхідну кількість третіх осіб – підприємств, які мають відповідні права на експлуатацію АЗС (необхідних площ АЗС) і на виконання договірних відносин з продавцем забезпечують фактичну передачу (видачу) товару покупцю при пред’явленні останнім картки на пальне. Відтак продаж нафтопродуктів із використанням карток, талонів тощо на пальне не передбачає наявності в продавця розгалуженої системи саме власних або орендованих АЗС, а здійснюється через партнерські АЗС. Тобто, відпуск нафтопродуктів із використанням карток, талонів тощо, не впливає на якість нафтопродуктів, а також на можливість та якість обслуговування на АЗС». Зазначене вище підтверджує думку Скаржника, що вимогою щодо наявності власних (орендованих) АЗС, Замовник обмежує коло учасників, зокрема дискримінує та призводить до усунення з ринку тих суб’єктів господарювання, які здійснюють свою діяльність на умовах партнерських договорів. Зокрема, аналогічної думки Антимонопольний комітет України, який у своїх Рекомендаціях, які спрямовані на забезпечення конкурентного середовища під час тендерних закупівель високооктанових бензинів, дизельного палива, мазуту та скрапленого газу наголосив, що замовники часто під час закупівлі пального використовують у тендерній документації надмірні вимоги до учасників. Найпоширенішими серед з них є саме наявність в учасника саме власних або орендованих АЗС, при тому, що заправка пальним може здійснюватися через партнерські АЗС. Посилання на лист АМКУ з відповідною інформацією: https://amcu.gov.ua/news/minekonomiki-maye-vzhiti-diyevi-zahodi-dlya-zabezpechennya-realnoyi-konkurenciyi-pid-chas-tendernih-zakupivel-palnogo-amku Вимагаємо привести тендерну документацію у відповідності до предмету закупівлі: ДК 021:2015: 09130000-9 — Нафта і дистиляти Бензин А-92 (в талонах) а саме: Пункт 8. Замовник вимагає надати в електронному (сканованому) вигляді в складі своєї пропозиції наступні документи: - довідка про основний інженерно-технічний персонал та робітників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід (Додаток 1 форма 2); - довідка з інформацією, що містить відомості стосовно виконання аналогічних договорів з виконання робіт з капітального ремонту замовникам, з зазначенням дати укладання договору, інформації щодо обсягів (Додаток 1 форма 4) Перелік цих документів не відноситься до предмету закупівлі ДК 021:2015: 09130000-9 — Нафта і дистиляти Бензин А-92 (в талонах) Викласти п.8 в наступній редакції: Учасник повинен надати в електронному (сканованому) вигляді в складі своєї пропозиції наступні документи: - Довідка про робітників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід - Довідка з інформацією, що містить відомості стосовно виконання аналогічних договорів з поставки нафтопродуктів (бензину та/або дизельного палива) з зазначенням дати укладання договору, інформації щодо обсягів Повідомляємо, що якщо Замовником не буде приведено тендерну документацію у відповідність до вимог Закону України, а саме ст.5 про недискримінацію учасників – будемо вимушені звернутися до АМКУ за оскарженням умов документації.
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: Направлену скаргу розглянуто та задоволено, тендерну документацію приведено у відповідність до чинного законодавства, пункти в тендерній документації викладені з врахуванням вимог скарги
Статус вимоги: Задоволено