• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Поточний ремонт дорожнього покриття та пішохідних доріжок Здолбунівської територіальної громади ДК 021:201545000000-7 Будівельні роботи та поточний ремонт

Торги не відбулися

3 800 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 19 000.00 UAH
Період оскарження: 07.03.2022 13:47 - 19.03.2022 00:00
Скарга
Виконана замовником

СКАРГА про порушення законодавства в сфері публічних закупівель

Номер: 25b272ceeb6c4ca1b172a5cd0eb50c67
Ідентифікатор запиту: UA-2022-03-07-001136-a.b2
Назва: СКАРГА про порушення законодавства в сфері публічних закупівель
Скарга:
СКАРГА про порушення законодавства в сфері публічних закупівель
Дата розгляду скарги: 26.05.2022 11:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 04.05.2022 13:08
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 30.05.2022 11:28
Дата виконання рішення Замовником: 14.06.2022 16:35
Коментар замовника щодо усунення порушень: Порушення усунуто. Рішення виконано
Автор: Товариство з обмеженою відповідальністю-фірма "Кортакоз", Дашкель Олександр Володимирович 380976591003 kortakoz_bud@ukr.net
Вимога
Є відповідь

ВИМОГА про усунення порушення замовником порядку проведення процедури закупівлі

Номер: 5cf6b446994c44909a97694b9234fb6d
Ідентифікатор запиту: UA-2022-03-07-001136-a.a1
Назва: ВИМОГА про усунення порушення замовником порядку проведення процедури закупівлі
Вимога:
Товариство з обмеженою відповідальністю-фірма "Кортакоз" (далі – ТОВ-фірма «Кортакоз») є учасником відкритих торгів щодо закупівлі «Поточний ремонт дорожнього покриття та пішохідних доріжок Здолбунівської територіальної громади ДК 021:201545000000-7 Будівельні роботи та поточний ремонт», ідентифікатор закупівлі: UA-2022-03-07-001136-a. Протоколом уповноваженої особи № 233 визначено переможцем відкритих торгів Приватне підприємство "ЄВРОБУД-9". ТОВ-фірма «Кортакоз» вважає рішення таким, що прийняте з порушенням норм чинного законодавства та вимог Тендерної документації з даного предмету закупівлі з огляду на наступне. 1. Відповідно до п. 1 Розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Тендерної документації «1.1. Тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну, інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним критеріям, наявність/відсутність підстав, установлених у статті 17 Закону і цій тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у цій тендерній документації, а саме: 2) інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, а також відповідну технічну специфікацію (у разі потреби (плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі)), що повинна складатись з документів зазначених в Додатку 1 до тендерної документації;». Відповідно до п.5 Додатку 1 до Тендерної документації зазначено, що в процесі надання послуг та після їх закінчення Підрядник зобов’язаний очищати місце проведення від будівельного сміття, учасником в складі пропозиції надаються документи дозвільного характеру, що підтверджують право учасника на провадження діяльності з вивезення та утилізації будівельних відходів, або діючий договір по виконанню робіт по вивезенню та утилізації будівельних відходів, разом з копіями чинних документів дозвільного характеру. Учасник-переможець у складі тендерної пропозиції надав Договір № ЗТПВ-622 на надання послуг по захороненню твердих побутових відходів від 09.11.2021, укладений з КП «Автотранспортне підприємство 0628» Житомирської міської ради. При цьому, у складі тендерної пропозиції учасника-переможця відсутні копії чинних документів дозвільного характеру до наданого у складі тендерної пропозиції договору на надання послуг по захороненню твердих побутових відходів. Отже, тендерна пропозиція Приватного підприємства "ЄВРОБУД-9" не відповідає вимогам Тендерної документації в цій частині та підлягає відхиленню. 2. Відповідно до п. 1 Розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Тендерної документації «1.1. Тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну, інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним критеріям, наявність/відсутність підстав, установлених у статті 17 Закону і цій тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у цій тендерній документації, а саме: 10) інформація про ліцензію виконання робіт, вказаних у Додатку №2 до тендерної документації учасника та субпідрядника (-ів), з додатками до них та копії діючих дозволів (якщо отримання ліцензій та дозволів для виконання таких робіт передбачено діючим законодавством), а саме довідку, складену в довільній формі і завірену підписом уповноваженої особи Учасника, яка повинна містити дату прийняття рішення про видачу відповідної ліцензії, а також посилання на це рішення, опубліковане на офіційному веб-порталі органу, уповноваженого на видачу такої ліцензії; або довідку, складену в довільній формі і завірену підписом уповноваженої особи Учасника, яка містить відомості про рішення органу ліцензування щодо наявності у суб’єкта господарювання права на провадження визначеного ним виду господарської діяльності;». У складі тендерної пропозиції Приватного підприємства "ЄВРОБУД-9" відсутня довідка, складена в довільній формі і завірена підписом уповноваженої особи Учасника, яка повинна містити дату прийняття рішення про видачу відповідної ліцензії, а також посилання на це рішення, опубліковане на офіційному веб-порталі органу, уповноваженого на видачу такої ліцензії; або довідка, складена в довільній формі і завірена підписом уповноваженої особи Учасника, яка містить відомості про рішення органу ліцензування щодо наявності у суб’єкта господарювання права на провадження визначеного ним виду господарської діяльності. Отже, тендерна пропозиція Приватного підприємства "ЄВРОБУД-9" не відповідає вимогам Тендерної документації в цій частині та підлягає відхиленню. 3. Тендерна пропозиція учасника-переможця не відповідає кваліфікаційним критеріям, зокрема: наявності в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід та наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів). 3.1. Відповідно до п.2.1 Додатку 2 до Тендерної документації на підтвердження кваліфікаційного критерію наявності в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід встановлена вимога, що для інженерно-технічних працівників обов’язкова наявність вищої або неповної вищої освіти з кваліфікацією «будівельник», «інженер-будівельник» тощо за спеціальністю пов’язаною з будівництвом, експлуатаційним утримання і ремонтом автомобільних доріг, мостів і аеродромів тощо. Учасник-переможець надав інформацію про наявність у нього таких інженерно-технічних працівників: директор, заступник директора, головний інженер, майстер ( довідка № 119 від 21.03.2022), при цьому не підтвердив наявності у його інженерно-технічних працівників вищої або неповної вищої освіти з кваліфікацією «будівельник», «інженер-будівельник» тощо за спеціальністю пов’язаною з будівництвом, експлуатаційним утримання і ремонтом автомобільних доріг, мостів і аеродромів тощо. 3.2. Відповідно до п.2.1 Додатку 2 до Тендерної документації на підтвердження кваліфікаційного критерію наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) зазначено, що «Аналогічним договором вважається виконаний договір генпідряду або субпідряду, предметом якого було виконання робіт/надання послуг по реконструкції/будівництву/капітального ремонту на автомобільних дорогах виду: вулиці і дороги міст та інших населених пунктів. Основним видом послуг є поточний ремонт дорожнього покриття.». Учасник Приватне підприємство "ЄВРОБУД-9" не підтвердив надання послуг з поточного ремонту дорожнього покриття, адже надав інформацію про 2 договори щодо капітального ремонту. Отже, тендерна пропозиція Приватного підприємства "ЄВРОБУД-9", у порядку встановленому п.1 ч. 1 ст.31 Закону України «Про публічні закупівлі» - підлягає відхиленню (учасник процедури закупівлі: не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16цього Закону та/або наявні підстави, встановлені частиною першою статті 17 цього Закону; не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 цього Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства). Відповідно до ч.4 ст.33 Закону України «Про публічні закупівлі» учасник, якого не визнано переможцем процедури закупівлі/спрощеної закупівлі за результатами оцінки та розгляду його тендерної пропозиції/пропозиції, може звернутися через електронну систему закупівель до замовника з вимогою щодо надання інформації про тендерну пропозицію/пропозицію переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі, у тому числі щодо зазначення її переваг порівняно з тендерною пропозицією/пропозицією учасника, який надіслав звернення, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь не пізніше ніж через п’ять днів з дня надходження такого звернення. Тендерна пропозиція ТОВ-фірми «Кортакоз», у порівнянні з тендерною пропозицією Приватного підприємства "ЄВРОБУД-9", не містить вище перелічених не відповідностей. При цьому, повідомляємо, що своїми діями Замовником порушено вимоги Закону України «Про публічні закупівлі», порушено принципи регламентовані цим Законом, зокрема: принципи недискримінації учасників та рівне ставлення до них, об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі, запобігання корупційним діям і зловживанням. Зазначене призвело до порушення Замовником прав ТОВ-фірми «Кортакоз» на об'єктивний та неупереджений розгляд його пропозиції. На підставі викладеного, вимагаємо привести дії та рішення Замовника у відповідність до вимог чинного законодавства. В свою чергу, повідомляємо, у разі незадоволення вимоги, будемо звертатися за захистом порушених прав до АМКУ у порядку встановленому ст.18 Закону України «Про публічні закупівлі», при цьому залишаємо за собою право на звернення до суду без попереднього звернення до органу оскарження, у порядку встановленому ч.24 ст.18 Закону України «Про публічні закупівлі».
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: Відхилити вимогу (протокол № 235 додається)
Статус вимоги: Відхилено