• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

«45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи (Реконструкція системи киснепостачання Комунального некомерційного підприємства Полонської міської ради «Полонська міська багатопрофільна лікарня ім. Наталії Савеліївни Говорун» по вул. Лесі Українки, 177 в м. Полонне, Шепетівського району, Хмельницької області (45454000-4 Реконструкція)»

Закупівля здійснюється відповідно до Закону України «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України, спрямованих на запобігання виникненню і поширенню коронавірусної хвороби (COVID-19)» №530-IX від 17 березня 2020 рокузі змінами, Закону України від 01.07.2021 року №1599-ІХ «Про внесення змін до розділу Х «Прикінцеві та перехідні положення» Закону України «Про публічні закупівлі» щодо виключення можливості здійснення закупівель без використання електронної системи закупівель».

Торги не відбулися

295 232.60 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 476.16 UAH
Період оскарження: 05.03.2022 09:05 - 14.03.2022 12:00
Вимога
Залишено без розгляду

Вимога

Номер: 56bc2bae8d5c42ffbaed7ea748bbfc6d
Ідентифікатор запиту: UA-2022-03-05-000019-a.a1
Назва: Вимога
Вимога:
Товариство з обмеженою відповідальністю "Будівельна компанія "Західміськбуд" є учасником спрощеної закупівлі «45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи (Реконструкція системи киснепостачання Комунального некомерційного підприємства Полонської міської ради «Полонська міська багатопрофільна лікарня ім. Наталії Савеліївни Говорун» по вул. Лесі Українки, 177 в м. Полонне, Шепетівського району, Хмельницької області (45454000-4 Реконструкція)» (номер закупівлі UA-2022-03-05-000019-a). Протоколом щодо прийняття рішення уповноваженою особою Замовника №59 від 17.03.2022 пропозицію Товариства з обмеженою відповідальністю "Будівельна компанія "Західміськбуд" відхилено на підставі п.1 ч.13 ст.14 Закону України «Про публічні закупівлі». Товариство з обмеженою відповідальністю "Будівельна компанія "Західміськбуд" не погоджується з таким рішенням та діями Замовника, адже вони порушують вимоги Закону України «Про публічні закупівлі», законні права та інтереси нашого підприємства як Учасника закупівлі. Відповідно до ч.20 ст.14 Закону України «Про публічні закупівлі» з метою захисту своїх прав та охоронюваних законом інтересів учасник спрощеної закупівлі може звернутися до замовника та/або до органу, що здійснює контроль над замовником, або до суду. Рішення та дії замовника можуть бути оскаржені учасником спрощеної закупівлі у судовому порядку. Незаконність оскаржуваного рішення полягає в наступному: 1. Згідно мотивувальної частини оскаржуваного рішення зазначено, що: «Відсутні та не вірно виконані документи відповідно до Вимог до кваліфікації учасників та спосіб їх підтвердження у пункті 10: 3) локальні кошториси (надається окремим файлом); 4) розрахунок загально-виробничих витрат до локальних кошторисів (надається окремим файлом); 5) підсумкова відомість ресурсів (надається окремим файлом); 6) розрахунок показників вартості загально-виробничих витрат (виходячи зі структури будівельної організації) фактично за попередній рік (надається окремим файлом); 7) розрахунок показників вартості на покриття адміністративних витрат будівельно-монтажних організацій (виходячи з структури будівельної організації) фактично за попередній рік (надається окремим файлом)» На дане зауваження хочемо зазначити, що всі вище перелічені документи подані в складі нашої пропозиції, які знаходяться у файлі «Кошторис», тому Замовник не має права вказувати, що дані документи відсутні, а якщо Замовник вказує, що вони не вірно виконані, то він зобов’язаний вказати на помилки. Також хочемо додати, що надання документів в одному файлі або окремо, в даному випадку розрахунок договірної ціни, не має жодного значення на кінцевий результат пропозиції, адже всі документи подані, розрахунки проведені правильно (зауважень від Замовника не було), тому дану причину відхилення нашої пропозиції ми розглядаємо як дискримінаційну щодо нас як Учасника, і своїми діями Замовник порушує принципи недискримінації згідно Закону України «Про публічні закупівлі». 2. Ще однією з підстав для відхилення пропозиції Товариства з обмеженою відповідальністю "Будівельна компанія "Західміськбуд" відповідно до мотивувальної частини оскаржуваного рішення є: «Відсутність документа підпункту 8 пункту 10 проект виконання робіт (подається окремим файлом)». По даному зауваженню хочемо навести для Замовника наступну інформацію: Проект виконання робіт (далі – ПВР) — це вид проектно-технологічної документації, яка розробляється на основі робочої документації та проекту організації будівництва і визначає та деталізує технологію, організацію й умови виконання будівельних робіт. Згідно з ДБН А.3.1-5:2016 «Організація будівельного виробництва» ПВР має містити рішення з технології та організації виконання будівельних робіт на об’єкті будівництва або окремих його черг, пускових комплексів, окремих видах чи етапах робіт, а також перелік необхідної виконавчої документації. Під час розробки ПВР до уваги беруться характеристики матеріалів і конструкцій, задіяних будівельних машин, обладнання, технічних засобів, а також умови виконання робіт. Якщо роботи виконуються в умовах ущільненої забудови, враховуються матеріали технічного обстеження прилеглих об’єктів, а також вимоги до виконання робіт в таких умовах. Перелік ПВР, необхідних для будівництва об’єкта, та ступінь їх деталізації встановлюється з урахуванням обсягів робіт, їх складності та ступеня механізації, розподілу між виконавцями, поетапних змін виробничих умов, категорії складності об’єкта будівництва, категорії відповідальності окремих конструкцій тощо. Орієнтовний склад і зміст ПВР визначається на основі Додатка K до ДБН А.3.1-5:2016 «Організація будівельного виробництва». У складі ПВР основними документами є: об’єктний будівельний генплан на виконання відповідного етапу робіт на об’єкті будівництва; за необхідності технологічні карти або схеми; схеми спільної роботи будівельних механізмів та/або обладнання; пояснювальна записка. Форми документів у складі ПВР приймаються згідно з Додатком Л до ДБН А.3.1-5:2016 «Організація будівельного виробництва». Проект виконання робіт повинен бути узгоджений з проектом організації будівництва (далі — ПОБ) за такими основними показниками: межі будівельного майданчика; прийняті методи будівництва; принципові рішення з організації і послідовності робіт; вимоги щодо міцності, стійкості та надійності об’єкта будівництва; вимоги комплексної безпеки будівництва. Вихідними матеріалами для розроблення ПВР є: ПОБ; робоча документація; умови поставки матеріалів, конструкцій, готових виробів і устаткування, виробничо-технологічної комплектації і перевезення будівельних вантажів; умови використання будівельних машин і транспортних засобів; умови забезпечення робочими кадрами будівельників з основних професій, можливі режими використання робочого часу, а в необхідних випадках – умови організації будівництва і виконання робіт вахтовим методом; матеріали і результати технічного обстеження існуючих будівель та споруд при їх реконструкції, капітальному ремонті чи технічному переоснащенні, а також вимоги до виконання будівельних робіт в умовах діючого об’єкта (виробництва); матеріали і результати технічного обстеження прилеглих будівель та споруд, а також вимоги до виконання робіт в умовах ущільненої існуючої забудови. ПВР розробляє будівельна організація на види та етапи робіт, які вона виконує. Для складних видів робіт ПВР може розроблятися із залученням проектних організацій (зокрема у складі проектної документації) або науково-дослідних організацій відповідного напряму діяльності. Отже, узагальнюючи вищевикладене, можна зробити короткі висновки: • проект виконання робіт (ПВР)- для його розробки необхідні наступні дані: робоча документація основних розділів (ГП,АБ,КБ,ПЗ), проект організації будівництва; • розробка ПВР виконується відповідно до ДБН А.3.1-5:2016; • замовник надає переможцю після оголошення його переможцем на наступний робочий день- робочу проєктну документацію для виконання ПВР. Тому вимога Замовника надати документ Проект виконання робіт та як підстава для відхилення нашої пропозиції є незаконною, адже Замовник не надав вихідних даних для розроблення проекту виконання робіт у складі Оголошення до спрощеної закупівлі, а також згідно чинного діючого законодавства даний документ розроблює Переможець закупівлі. 3. В наступній підставі для відхилення пропозиції Товариства з обмеженою відповідальністю "Будівельна компанія "Західміськбуд" зазначено, що відсутній документ в «п. 12 лист у довільній формі в якому потрібно зазначити: субпідрядні організації залучатися не будуть». На дане зауваження хочемо звернути увагу Замовника, що даний лист у довільній формі із зазначенням даної інформації поданий нами у складі пропозиції, який знаходить у файлі «Довідки» під №40 від 15.03.2022 р. Наявність даного зауваження на нашу думку може свідчити про неуважність Замовника при розгляді документів нашої пропозиції. На підставі викладеного, вбачається, що Замовник відхилив пропозицію Товариства з обмеженою відповідальністю "Будівельна компанія "Західміськбуд" з надуманих підстав, тим самим порушив вимоги ст.19 Конституції України та Закону України «Про публічні закупівлі» та не дотримався вимог власної Документації до спрощеної закупівлі. Відповідно до ст.19 Конституції України органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов’язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України. Відхиливши пропозицію Товариства з обмеженою відповідальністю "Будівельна компанія "Західміськбуд" Замовник порушив принципи здійснення закупівель (ст.5 Закону), а саме: принцип недискримінації учасників та рівне ставлення до них, об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі, тим самим порушив права та інтереси Товариства з обмеженою відповідальністю "Будівельна компанія "Західміськбуд" як учасника цієї закупівлі. Також хочемо додати, що у зв’язку з військовою агресією Російської Федерації проти України, що стало підставою введення воєнного стану із 05 години 30 хвилин 24.02.2022 строком на 30 діб, відповідно до Указу Президента України від 24.02.2022 № 64/2022 «Про введення воєнного стану в Україні», багато юридичних осію та осіб-підприємців, які займаються будівельною діяльністю, на даний час частково або і повністю втратили можливість щодо стабільної роботи. Проте Товариство з обмеженою відповідальністю "Будівельна компанія "Західміськбуд", надавши свою пропозицію для участі в спрощеній закупівлі, підтвердило свою готовність до виконання необхідних робіт в разі перемоги. Враховуючи той факт, що закупівля по даному предмету закупівлі Замовником проводиться вже вдруге, і якщо в першому випадку не було взагалі учасників, а в даному випадку наша пропозиція відхилена безпідставно, можна стверджувати, що Замовник взагалі не зацікавлений в тому, щоб в найкоротші строки знайти генпідрядника, який би якісно та вчасно виконав роботи, що передбачені предметом закупівлі, а саме «Реконструкція системи киснепостачання Комунального некомерційного підприємства Полонської міської ради «Полонська міська багатопрофільна лікарня ім. Наталії Савеліївни Говорун», що в ситуації, яка склалася на даний час в країні, є досить важливим завданням. І не варто забувати, що продовжений термін дії карантину та обмежувальних протиепідемічних заходів в Україні для запобігання розповсюдженню COVID-19 згідно Постанови КМУ від 09.12.2020 р. № 1236 «Про встановлення карантину та запровадження обмежувальних протиепідемічних заходів з метою запобігання поширенню на території України гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2» та змін до неї, тобто реконструкція системи киснепостачання для Замовника мала б мати першочергове значення для лікування важкохворих пацієнтів. На підставі викладеного, з метою приведення рішень Замовника у спрощеній закупівлі у відповідність до вимог чинного законодавства України, просимо скасувати рішення уповноваженої особи № 59 від 17.03.2022 р. та забезпечити розгляд пропозиції Товариства з обмеженою відповідальністю "Будівельна компанія "Західміськбуд" з урахуванням обставин, викладених у цій скарзі. У разі незадоволення скарги, у порядку встановленому ч.20 ст.14 Закону України «Про публічні закупівлі», будемо оскаржувати рішення у судовому порядку до Господарського суду Хмельницької області із вжиттям заходів забезпечення позову у формі заборони Замовнику вчинення дій передбачених Законом України «Про публічні закупівлі» направлені на завершення такої закупівлі, а також оскаржувати дії Замовника щодо проведення процедури закупівлі до Державної Аудиторської Служби України.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.