-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Підгузки для дорослих ДК 021:2015 – код 33750000-2 Засоби для догляду за малюками
Завершена
210 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 050.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 1 050.00 UAH
Період оскарження:
04.03.2022 14:54 - 17.03.2022 00:00
Вимога
Є відповідь
Вимога щодо скасування помилкового рішення
Номер:
f9d16654e3fb40a1bceaea64c1bcc1d6
Ідентифікатор запиту:
UA-2022-03-04-002286-a.b3
Назва:
Вимога щодо скасування помилкового рішення
Вимога:
вих. 22-А від 4.04.2022р.
Тендерному комітету
КЗ Комунальний заклад Львівської обласної ради "Підкамінський психоневрологічний інтернат"
Вимога
щодо скасування помилкового Рішення
КЗ Комунальний заклад Львівської обласної ради "Підкамінський психоневрологічний інтернат" 4.03.2022 року, оголошено тендер на закупівлю ДК 021:2015 – код 33750000-2 Засоби для догляду за малюками за ідентифікатором UA-2021-10-25-000459-a c (надалі за текстом – Закупівля).
Свої Цінові Пропозиції запропонували та прийняли участь у аукціоні Закупівлі три учасники, внаслідок чого 25.03.2022р Вами було сформовано повідомлення про намір підписати договір з одним із них – ТОВ «НАШЕ ЗДОРОВʼЯ».
Вважаємо дане рішення таким, що суперечить основним нормам та принципам Закону України «Про публічні закупівлі» з наступних підстав:
Додатком 5 до тендерної документації були визначені характеристики предмету закупівлі, що є повним відображенням вимог до предмету закупівлі, оскільки (враховуючи призначення товару та специфіку закладу) кожна вимога до товару - результат щоденної практики та потреб підопічних, в зв’язку із чим учасникам необхідно було заповнити таблицю відповідності, що відобразить наявність/відсутність усіх пунктів, що визначені Вами як еталон.
Учасником, що його було визнано переможцем, дійсно була заповнена таблиця відповідності, де учасник підтвердив усі Ваші вимоги, але серед інших вимог до товару, Вами, шановний замовнику, у переліку була окремо виділена вимога про наявність анатомічної форми підгузника, а окремою вимогою було наголошено, що дані на запропонований товар, вказані у таблиці відповідності, повинні повністю відповідати вимогам замовника та підтверджуватися наданими у складі пропозиції технічними характеристиками на запропонований товар, а також вказано про те, що у разі якщо документ, наданий у складі пропозиції не буде відповідати вищевказаним вимогам, викладеним у Таблиці відповідності, то пропозиція учасника буде відхилена як така, що не відповідає умовам документації.
У таблиці відповідності, наданій учасником, підтверджені усі пункти, визначені Вами, але жодного згадування про анатомічну форму, яка, до речі, була Вами виділена окремою характеристикою, що означає окрему технічну вимогу до товару - немає.
Враховуючи характер призначення товару та те, що замовники, визначаючись із технічними вимогами до товару, що є предметом закупівлі, керуються саме тими потребами підопічних, нехтування хоч однією з яких відобразиться на їх комфорті та життю в цілому (враховуючи специфіку даного товару), очевидно, що Вами було так чітко і детально прописано вимоги до товару, але не зовсім зрозуміло як учасник, товар якого не відповідає технічним вимогам Замовника, був визнаний переможцем даних електронних торгів, адже таблиця відповідності ще не є документом, підтверджуючим його відповідність вимогам Замовника.
Також звертаємо Вашу увагу, що на Ваші вимоги про надання листа, завіреного печаткою (штампом) виробника за кількістю поглинання (ISO 15621-2002 або ISO 11948-1), а також вимоги про надання у складі пропозиції технічних характеристик на товар, учасник , якого було визнано переможцем, у складі своєї пропозиції надав один єдиний лист, а не два різні документи.
Враховуючи викладене, вимагаємо відхилити пропозицію учасника ТОВ «НАШЕ ЗДОРОВʼЯ», запропонований у якості предмету закупівлі товар якого не відповідає технічним вимогам, визначеним у Додатку 5.
Пов'язані документи:
Учасник
- вимога.pdf 04.04.2022 13:41
Дата подачі:
04.04.2022 13:41
Вирішення:
Шановний Учасник, щодо Вашої вимоги готові повідомити наступне:
Учасником ТОВ «ТЕЛОС КОМПАНІ» 04.04.2022 13:41 було опубліковано вимогу UA-2022-03-04-002286-a.b3 відповідно до якої вимагає відхилити пропозицію учасника ТОВ «НАШЕ ЗДОРОВʼЯ», запропонований у якості предмету закупівлі товар якого не відповідає технічним вимогам, визначеним у Додатку 5.
На Вашу вимогу повідомляємо, що відсутні підстави для задоволення пункту 1 вимоги, оскільки:
Відповідно до Додатку 5 до Тендерної документації передбачено, що інформація про відповідність запропонованого товару вимогам тендерної документації повинна бути підтверджена довідкою про детальний опис основних технічних характеристик товару, для чого учасник повинен заповнити Таблицю відповідності. Таблиця відповідності повинна містити: вимоги замовника та параметри запропонованого учасником товару. Дані на запропонований товар, вказані у Таблиці відповідності повинні повністю (характеристики, рівень поглинання) відповідати вимогам замовника та підтверджуватися наданими у складі пропозиції технічними характеристиками на запропонований товар.
Звертаємо увагу, що твердження, яке викладене у вимозі, що «У таблиці відповідності, наданій учасником, підтверджені усі пункти, визначені Вами, але жодного згадування про анатомічну форму, яка, до речі, була Вами виділена окремою характеристикою, що означає окрему технічну вимогу до товару - немає.
Враховуючи характер призначення товару та те, що замовники, визначаючись із технічними вимогами до товару, що є предметом закупівлі, керуються саме тими потребами підопічних, нехтування хоч однією з яких відобразиться на їх комфорті та життю в цілому (враховуючи специфіку даного товару), очевидно, що Вами було так чітко і детально прописано вимоги до товару, але не зовсім зрозуміло як учасник, товар якого не відповідає технічним вимогам Замовника, був визнаний переможцем даних електронних торгів, адже таблиця відповідності ще не є документом, підтверджуючим ЙОГО ВІДПОВІДНІСТЬ вимогам Замовника.» не відповідає дійсності.
У заповненій переможцем таблиці відповідності файли: «21. Таблиця відповідності.pdf», «16.1. Технічна специфікація.pdf», «16. Технічна специфікація за формою.pdf», зокрема, міститься інформація про таку характеристику, як анатомічна форма, що відповідає вимогам Замовника. Тому відсутні підстави для відхилення пропозиції переможця з цієї підстави.
Зауважуємо, що на вимогу Додатку 5 до Тендерної документації переможцем була надана таблиця відповідності, заповнена відповідно до вимог тендерної документації та яка є документом, що підтверджує відповідність запропонованого переможцем товару вимогам Замовника визначеними у тендерній документації, зокрема Додатком 5 до тендерної документації.
Разом з тим, звертаємо увагу, що тендерна документація не встановляє окремого переліку документів, які мають підтверджувати відповідність запропонованого товару встановленим вимогам Замовника.
Статус вимоги:
Не задоволено
Вимога
Є відповідь
вимога про скасування помилкового рішення
Номер:
ba75879b245643b6bbaa138416f114f2
Ідентифікатор запиту:
UA-2022-03-04-002286-a.b2
Назва:
вимога про скасування помилкового рішення
Вимога:
вих. 21-А від 25.03.2022р.
Тендерному комітету
КЗ Комунальний заклад Львівської обласної ради "Підкамінський психоневрологічний інтернат"
Вимога
щодо скасування помилкового Рішення та скасування відкритих торгів
КЗ Комунальний заклад Львівської обласної ради "Підкамінський психоневрологічний інтернат" 4.03.2022 року, оголошено тендер на закупівлю ДК 021:2015 – код 33750000-2 Засоби для догляду за малюками за ідентифікатором UA-2021-10-25-000459-a c (надалі за текстом – Закупівля).
Свої Цінові Пропозиції запропонували та прийняли участь у аукціоні Закупівлі три учасники, внаслідок чого 25.03.2022р Вами було сформовано повідомлення про намір підписати договір з одним із них.
Вважаємо дане рішення таким, що суперечить основним нормам та принципам Закону України «Про публічні закупівлі» з наступних підстав:
В зв’язку із ситуацією, що склалася в Україні, оголошеним військовим станом, нерегулярною роботою установ та підприємств, що знаходяться у містах небезпеки, а також враховуючи те, що багато людей вимушені працювати на віддаленій роботі навіть з бомбосховищ, а керівники та працівники частини з них були мобілізовані для здійснення захисту нашої країни від наступу ворога, або несуть варту на захисту мирного населення та займаються волонтерством, на сьогодні як ніколи важлива робота постачальників, які мають можливість забезпечити усім необхідним товаром Замовників.
Злочинні дії країни-агресора внесли корективи не тільки у життя кожного із нас, а і у налагоджену роками роботу підприємств, установ та суб’єктів бізнесу, в зв’язку із чим ТОВ «Телос Компані» у такий складний час також намагається підтримати Замовників, особливо якщо предметом закупівлі є товар, який дозволить (наскільки це можливо в сьогоднішніх умовах) зберегти комфорт ваших підопічних, але навіть у такі складні часи як постачальники, так і замовники мусять дотримуватись чинного Законодавства України та не звільняються від відповідальності за його порушення.
Ст.5 ЗУ «Про публічні закупівлі» передбачає Принципи здійснення публічних закупівель та недискримінація учасників, серед яких передбачені наступні: добросовісна конкуренція серед учасників, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, а також недискримінація учасників та рівне ставлення до них.
Так, проводячи відкриті торги, Вами, шановний Замовнику, було порушено принципи основного Закону, що регулює діяльність у сфері публічних закупівель, оскільки 7.03.2022року Антимонопольним комітетом України (АМКУ)було оприлюднено розпорядження, яким до припинення або скасування воєнного стану було зокрема розгляд скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, поданих до АМКУ,рішення по яким не було прийнято до 25.02.2022р., розгляд скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, поданих до АМКУ та рішеннях по яких не були прийняті до 25.02.2022року, рішення про прийняття скарги до розгляду, рішення про залишення скарги без розгляду, рішення за результатами розгляду скарги, інформації про резолютивну частину рішення за результатами розгляду скарги.
Таким чином, проводячи відкриті торги та обираючи переможцем одного учасника,фактично позбавляючи інших учасників права на оскарження результатів розгляду пропозиції, Ви, шановний Замовнику, порушуєте не тільки Законодавство, а ще й принцип неупередженості.
Саме для вирішення таких ситуацій про задоволення нагальних потреб Замовників у товарах, та для недопущення можливості порушувати законодавство, було прийнято Постанову Кабінету Міністрів України №169 від 28 лютого 2022 року зі змінами, яка вберігає Замовників від помилки, за яку потім прийдеться нести відповідальність, а учасникам дає можливість зберегти непорушення своїх прав, передбачених чинним законодавством.
ТОВ «Телос Компані» - добросовісний та надійний партнер, який поря-дністю та належним виконанням усіх вимог замовника напрацював собі гарну репутацію, в зв’язку із чим ми намагаємось знаходити будь-які варіанти задля того, щоб замовник дійсно отримав вказаний у Договорі товар вчасно, а наша організація – виключила була як і в мирний час захищена законодавством та тими, хто його не порушує, від порушення наших прав.
Враховуючи вищевикладене,
Вимагаємо скасувати помилкове Рішення викладене у Протоколі щодо прийняття рішення уповноваженою особою», опублікованому 25.02.2022року року за №7 та скасувати відкриті торги, щоб не порушувати права інших учасників, які є фундаментом проведення публічних закупівель та закріплені законодавством України.
Пов'язані документи:
Учасник
- вимога.pdf 25.03.2022 12:11
Дата подачі:
25.03.2022 12:11
Вирішення:
Шановний Учасник, щодо Вашої вимоги готові повідомити наступне:
Учасником ТОВ «ТЕЛОС КОМПАНІ» 25.03.2022 12:11 було опубліковано вимогу UA-2022-03-04-002286-a.b2 відповідно до якої вимагає скасувати помилкове Рішення викладене у Протоколі щодо прийняття рішення уповноваженою особою», опублікованому 25.02.2022року року за №7 та скасувати відкриті торги, щоб не порушувати права інших учасників, які є фундаментом проведення публічних закупівель та закріплені законодавством України.
На Вашу вимогу повідомляємо наступне, що відсутні підстави для задоволення вимоги, оскільки:
Відповідно до частини 3 статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено, що у разі якщо учасник, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні та протоколі розгляду тендерних пропозицій, такий учасник може звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію про причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема технічній специфікації, та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніш як через п’ять днів з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель.
Звертаємо Вашу увагу, що Ваша вимога не відповідає вимогам частини 3 статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі», оскільки Ваша тендерна пропозиція не була відхиленою, а також цією нормою не передбачено права Учасника вимагати від Замовника скасувати процедуру закупівлі.
Відповідно до частини 4 статті 33 Закону України «Про публічні закупівлі» Учасник, якого не визнано переможцем процедури закупівлі/спрощеної закупівлі за результатами оцінки та розгляду його тендерної пропозиції/пропозиції, може звернутися через електронну систему закупівель до замовника з вимогою щодо надання інформації про тендерну пропозицію/пропозицію переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі, у тому числі щодо зазначення її переваг порівняно з тендерною пропозицією/пропозицією учасника, який надіслав звернення, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь не пізніше ніж через п’ять днів з дня надходження такого звернення.
Також зауважуємо, що оприлюднення Вами вимога не місить вимог щодо надання інформації про тендерну пропозицію переможця процедури закупівлі, у тому числі щодо зазначення її переваг порівняно з Вашою тендерною пропозицією, тому Ваша вимога не відповідає вимогам частини 4 статті 33 Закону України «Про публічні закупівлі»
Зважаючи на вказане подана Вами вимога не містить підстав для розгляду і в тому числі не містить підстав для її задоволення.
Щодо посилання Вами на Постанову Кабінету Міністрів України №169 від 28 лютого 2022 року зі змінами.
Звертаємо Вашу увагу, що Постанова Кабінету Міністрів України №169 від 28 лютого 2022 року зі змінами не містить заборони Замовникам проводити закупівлі через електронну систему закупівель.
Додатково зазначаємо, що також відсутня інша законодавчо закріплена заборона оголошувати та проводити Замовником закупівлі через електронну систему із дотриманням норм Закону України «Про публічні закупівлі».
Також варто зауважити, що Постанова Кабінету Міністрів України №169 від 28 лютого 2022 року зі змінами не містить застереження щодо відміни процедури закупівлі оголошеної через електронну систему закупівель.
Отже, зважаючи на все зазначене, відсутні підстави для задоволення Вашої вимоги та скасування Протоколу щодо прийняття рішення уповноваженою особою, опублікованому 25.02.2022 року за №7 та скасуванню відкритих торгів, оскільки відсутнє порушення прав учасників та відсутнє порушення статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі».
Статус вимоги:
Не задоволено
Вимога
Вирішена
про внесення змін до тендерної документації, шляхом усунення дискримінаційних вимог у тендерній документації та додатків до неї
Номер:
cbae5d03644046e588116f3b28a88e31
Ідентифікатор запиту:
UA-2022-03-04-002286-a.a1
Назва:
про внесення змін до тендерної документації, шляхом усунення дискримінаційних вимог у тендерній документації та додатків до неї
Вимога:
Шановний Замовнику, маючи намір прийняти участь у Вашій закупівлі, повідомля-ємо, що в зв’язку із ситуацією, яка склалася в Україні, оголошеним військовим станом, нере-гулярною роботою установ та підприємств, що знаходяться у містах небезпеки, а також вра-ховуючи те, що багато людей вимушені працювати на віддаленій роботі навіть з бомбосхо-вищ, а підписанти частини з них були мобілізовані для здійснення захисту нашої країни від наступу ворога, або не мають тимчасово фізичної можливості підписувати документи, оскі-льки несуть варту на захисту мирного населення та займаються волонтерством, замовники як ніколи мають дбати про відсутність порушення чинного законодавства України, у тому числі і законодавства у сфері публічних закупівель.
Так, передбачена Вами вимога про наявність документального підтвердження того, що Учасник являється виробником товару або офіційним дистриб’ютором уповноваженого представника виробника або імпортера товару в Україні, суперечить принципу дотримання конкуренції та являється дискримінаційною вимогою, оскільки позбавляє права приймати участь у даній закупівлі, наприклад, представника виробника або офіційного дистриб’ютора уповноваженого представника виробника або імпортера товару в Україні, або іншого учас-ника, який знаходиться у договірних відносинах із виробником або його представником та дистриб’ютором. Дана інформація аж ніяк не свідчить про якість запропонованого товару, не говорячи вже про його відповідність вимогам Замовника, адже навряд чи Замовник при фор-муванні потреби у даному товарі керувався саме конкретним видом його зв’язку із виробни-ком товару або офіційним дистриб’ютором уповноваженого представника виробника або імпортера товару в Україні.
Якщо Вами, замовнику, дана вимога була висунута для підтвердження та гарантії, що запропонований товар буде поставлено у належні строки, належної якості та у визначеній вами кількості, то про це свідчить саме лист від виробника, передбачений п.12 Додатку 5 тендерної документації цієї закупівлі, а не характер відносин із виробником чи офіційним дистриб’ютором уповноваженого представника виробника або імпортера товару в Україні.
Враховуючи вищевикладене, просимо:
Внести зміни до Тендерної документації, виключивши п 8 Додатку 5, або відкоригувавши його таким чином, щоб він відповідав одному із основних принципів проведення державних закупівель, та не дискримінував інших учасників, маючих намір прийняти участь у Вашій закупівлі і підтримати Вас у такий важкий для нашої країни час.
Пов'язані документи:
Замовник
- Протокол 11.03.2022 14:49
Дата подачі:
09.03.2022 19:07
Вирішення:
Рішеннм уповноваженої особи (протокол № 6 від 11.03.2022 року) внесено зміни до Додатку 5 тендерної документації, а зокрема п. 8 виключено та викладено Додаток 5 у новій редакції.
Статус вимоги:
Задоволено