-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Поточний ремонт доріг і тротуарних доріжок
Торги не відбулися
918 193.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 9 181.93 UAH
мін. крок: 1% або 9 181.93 UAH
Період оскарження:
03.03.2022 10:41 - 25.03.2022 23:00
Вимога
Є відповідь
Щодо скасування рішення уповноваженої особи
Номер:
41382befb74e403cb5fe6ce0c90eba9a
Ідентифікатор запиту:
UA-2022-03-03-000761-a.c1
Назва:
Щодо скасування рішення уповноваженої особи
Вимога:
За результатами електронного аукціону, що проводився автоматично електронною системою закупівель, пропозиція ТОВ «Управитель-В» визнана першою найбільш економічно вигідною. Згідно ПРОТОКОЛу №21 від 6 квітня 2022 року ЩОДО ПРИЙНЯТТЯ РІШЕННЯ УПОВНОВАЖЕНОЮ ОСОБОЮ в м. Вінниця прийнято рішення уповноваженої особи, яким тендерна пропозиція учасника ТОВ «Управитель-В»» була відхилена та дискваліфікована. 06.04.2022 року о 13 год. 15 хв. Протокол №21від 6 квітня 2022 року був оприлюднений на веб-порталі Уповноваженого органу.
За змістом Протоколу Замовника від 6 квітня 2022 року, підставою дискваліфікації Пропозиції Учасника стало те що:
1…тендерна закупівля підпадає під КВЕД 42.11 Будівництво доріг і автострад, підклас 45.23.0. У найбільш економічно вигідного учасника закупівлі (ТОВ «Управитель-В») серед переліку видів діяльності даний код КВЕД відсутній, що може бути підставою для відхилення його пропозиції.
1. Звертаємо увагу замовника на те, що Закон України про публічні закупівлі https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/922-19#Text не має вказівки на обов’язкову наявність в ЄДР чи статуті учасника кодів КВЕД, які стосуються предмету закупівлі.
Крім того ч. 2 ст. 19 Конституції України, відповідно до якої органи державної влади, їх посадові особи зобов’язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.
В основу цієї позиції покладений принцип свободи підприємницької діяльності та конституційне обмеження органів державної влади щодо можливості діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.
Відповідно до постанови № 11, п. 3.8 якої містить визначальні/ключові положення:
Юрособа має право здійснювати будь-які не заборонені законом правочини;
• відсутність у статутних документах чи в положеннях, якими регулюється діяльність суб’єктів господарювання, записів щодо можливості здійснення ними певної діяльності та, відповідно, вчинення тих чи інших правочинів не тягне за собою визнання таких правочинів за їх участю недійсними;
Додатково повідомляємо що на момент подання пропозиції ТОВ «Управитель-В» в країні був оголошений військовий стан, що унеможливило відкриття відповідного КВЕДу, наразі зміни до Статуту товариства вже внесено , а також дані з доповненням КВЕД в діяльність підприємства державним реєстратором. Відповідні дані є в загальному доступі.
2.ТОВ «Управитель-В» надав договір оренди техніки нотаріально не завірений згідно Додатку 1 до тендерної документації
Відповідно до додатку №1 тендерної документації п.1 Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій*
п.1.1 Довідка в довільній формі про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, необхідних для надання послуг / виконання робіт, визначених у технічних вимогах, із зазначенням найменування, кількості та правової підстави володіння / користування.
На підтвердження інформації стосовно наявності обладнання й матеріально-технічної бази, зазначеної в довідці, учасник має надати документи/документ, на підтвердження права власності/володіння/користування тощо відповідним майном. При цьому договір найму будівлі або іншої капітальної споруди (їхньої окремої частини) строком на три роки і більше, а також договір найму (оренди) транспортного засобу за участі фізичної особи у разі їх надання учасником, мають бути засвідчені нотаріально.
Повідомляємо що ТОВ «Управитель-В» не має у власності/володінні/користуванні автотранспорту а також найму (оренди) транспортного засобу за участі фізичної особи в розумінні та тлумаченні відповідно до ст. 799 ЦК України .
Для підтвердження спроможності виконати роботи за предметом закупівлі товариством надано договори №28/03/22 та 03/01 про надання послуг спецтехнікою з фізичною особою- підприємцем , що не зобов’язує відповідно до закону України посвідчувати дані договори нотаріально. Зазначимо що відповідно до до ч. 1 ст. 51 ЦК України «фізична особа-підприємець» та «фізична особа» мають різний податковий та правовий статус.
В частині вимог тендерної документації п.1 Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій п.1.1 тендерної документації не передбачалось будь-яких підтверджуючих документів на транспортні засоби ( свідоцтва, договорів куплі-продажу ітд) якщо учаснику надаються послуги транспорту або спецтехніки.
Виходячи з вищевикладеного вважаємо що ТОВ «Управитель-В» було дотримано вимог тендерної документації в частині Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій.
3. Відсутня довідка про субпідрядника згідно статті 17 та довідки згоди субпідрядника
Відповідно до п.3 Протоколу № 21 від 6.04.2022 р. , щодо надання довідки про субпідрядника згідно ст.17 та довідки про згоду субпідрядника .
Повідомляємо, що ТОВ «Управитель-В» у складі тендерної пропозиції було надано довідку № 16 (реєстру пропозицій) вих № 533 від 29.03.2022 про те що до даної закупівлі товариством субпідрядники/співвиконавці залучатися не будуть, відповідно до даної довідки відсутня потреба про згоду субпідрядника.
Виходячи з вищевикладеного вважаємо що ТОВ «Управитель-В» було дотримано вимог тендерної документації в частині ст. 17 щодо залучення субпідрядників/ співвиконавців.
4. Учасник ТОВ «Управитель-В» у складі пропозиції подає договори на надання послуг на техніку, але відсутні будь-які підтверджувальні документи на транспортні засоби (свідоцтва на орендовану техніку)
Щодо п.4 Протоколу № 21 від 6.04.2022 р., про відсутність підтверджувальних документів на транспортні засоби (свідоцтва на орендовану техніку)
Повідомляємо, що відповідно до п.1 додатку №1 тендерної документації Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій* зокрема п.1.1. для учасника закупівлі вимагається ; Довідка в довільній формі про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, необхідних для надання послуг / виконання робіт, визначених у технічних вимогах, із зазначенням найменування, кількості та правової підстави володіння / користування.
На підтвердження інформації стосовно наявності обладнання й матеріально-технічної бази, зазначеної в довідці, учасник має надати документи/документ, на підтвердження права власності/володіння/користування тощо відповідним майном.
Зазначимо, що тендерною документацією не передбачалось будь-яких підтверджуючих документів на транспортні засоби ( свідоцтва, договорів куплі-продажу ітд) у випадку якщо учаснику надаються ПОСЛУГИ транспорту або спецтехніки. Відповідно до договорів №28/03/22 та 03/01, (наданими товариством у складі тендерної документації), про НАДАННЯ ПОСЛУГ, транспортні засоби та спецтехніка не відноситься до власності або користування ТОВ «Управитель-В», а правові відношення та господарська діяльність за даним договором, це господарські відношення Надавача послуг з власником транспорту або належить йому на праві власності, тому ТОВ «Управитель-В» є третьою стороною між власником техніки та надавачем послуг.
Виходячи з вищевикладеного, як отримувач послуг спецтехніки з екіпажем товариство не має законних підстав втручатися в господарську діяльність надавача послуг вищезазначеною технікою, ба більше того, для виконання робіт відповідно до технічного завдання , товариству , як виконавцю робіт немає різниці яка техніка буде надана на об’єкт в частині того який правовстановлюючий документ від власника було завантажено при подані тендерної пропозиції, більше того це не впливає на ціноутворення відповідно до умов замовника та договірної ціни.
5. Не надання фінансової звітності підприємства за 2021 рік є технічною помилкою та не впливає на зміст і ціноутворення пропозиції та відповідно до п.8 Унесення змін або відкликання тендерної пропозиції учасником Розділ 3. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції , Учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником.
Стаття 16 Закону України Про публічні закупівлі передбачає:
1. Замовник вимагає від учасників процедури закупівлі подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям.
2. Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв:
1) наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій;
2) наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід;
3) наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів);
4) наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю. Виправлення технічної помилки в частині фінансової звітності передбачалось тендерною документацією
Враховуючи вищенаведене, та з метою забезпечити рівні умови для всіх учасників, об’єктивний та чесний вибір переможця процедури закупівлі, керуючись Законом України «Про публічні закупівлі» ВИМАГАЮ:
1. Скасувати рішення про відхилення (дискваліфікацію) пропозиції учасника Товариство з обмеженою відповідальністю «Управитель-В» (Код ЄДРПОУ – 44022683, юридична адреса: м. Вінниця, вул. Хмельницьке шосе, 2 каб 103), зазначене в Протоколі №21 від 6 квітня 2022 року щодо прийняття рішення уповноваженою особою,
переглянути пропозицію ТОВ «Управитель-В» повторно, керуючись чинним законодавством.
Пов'язані документи:
Замовник
- Відповідь на Вимоги про усунення порушення 13.04.2022 12:25
Дата подачі:
07.04.2022 11:05
Вирішення:
відповідь на Вимоги про усунення порушення ТОВ Управитель-В.docx
Статус вимоги:
Задоволено