• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

Послуги з поводження з побутовими відходами в с. Олександрівка Чорноморської міської ради Одеського району Одеської області

Оцінка пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених замовником у оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, шляхом застосування електронного аукціону. Єдиним критерієм оцінки пропозицій є ціна (питома вага цінового критерію – 100%. Найбільш економічно вигідною пропозицією буде вважатися пропозиція з найнижчою ціною з урахуванням усіх податків та зборів (в тому числі податку на додану вартість (ПДВ), у разі якщо учасник є платником ПДВ або без ПДВ-у разі, якщо Учасник не є платником ПДВ або на предмет закупівлі ПДВ не нараховується). Детально - в доданому до цього оголошення файлі. Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі: визначається у додатку №1 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі (доданий файл).

Завершена

62 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 310.00 UAH
Період оскарження: 02.03.2022 22:31 - 10.03.2022 00:00
Вимога
Вирішена

Порушення принципів Закону України "Про публічні закупівлі"

Номер: 16a128a8c8374340aa8cd5d7ff28c593
Ідентифікатор запиту: UA-2022-03-02-003274-a.a1
Назва: Порушення принципів Закону України "Про публічні закупівлі"
Вимога:
Ретельно проаналізувавши розміщену на веб порталі тендерну документацію, нами виявлено дискримінаційні положення документації, які суперечать чинному законодавству щодо публічних закупівель та порушують принципи та норми визначені Законом України «Про публічні закупівлі», а саме нами виявлено наступне порушення: Відповідно до п. 3 Розділу 3 Додатку 2 до Оголошення – «Учасник в обов’язковому порядку до закінчення періоду уточнень повинен здійснити виїзд до місця надання послуг для ознайомлення з об’ємом та місцем надання послуг. Огляд проводиться в присутності відповідальної особи замовника. За результатами огляду складається довідка за підписом представника замовника та представника учасника. Вимога встановлена Замовником порушує права учасника на конфіденційність до моменту розкриття пропозицій і не відповідає вимогам та принципам Закону України «Про публічні закупівлі» з огляду на наступне. Відповідно ст. 12 Закону України «Про публічні закупівлі» електронна система закупівель повинна бути загальнодоступною та гарантувати недискримінацію, рівні права під час реєстрації всім заінтересованим особам та рівний доступ до інформації всім особам. Таким чином інформація про закупівлю має бути доступна всім, навіть тим особам, які не беруть участь в закупівлі, Замовником же встановлено такі вимоги, що частину інформації про закупівлі, отримають лише ті особи, які здійснять виїзд до Замовника. Також відповідно ст. 12 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачена конфіденційність даних про учасників до моменту розкриття тендерних пропозицій/пропозицій. В даному випадку Замовником встановлено такі вимоги, що порушують конфіденційність при участі в закупівлі, оскільки до момент моменту розкриття тендерних пропозицій/пропозицій Замовнику будуть відомі всі потенційні учасники закупівлі. Також відповідно п. 4 ч. 1 ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» закупівлі здійснюються за такими принципами, як запобігання корупційним діям і зловживанням. Замовник встановивши оскаржувану вимогу створив при проведенні закупівлі корупційні ризики, оскільки після здійснення відвідування та огляду об'єктів Замовника і оформлення довідки - представнику Замовника стає відома інформація про всіх учасників процедури закупівлі до моменту проведення аукціону. Відповідно п. 3 ч. 1 ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» закупівлі здійснюються за такими принципами, як відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель. Замовником порушено принципи відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, оскільки встановлена ним вимога передбачає, що частину інформації про закупівлю, отримають лише ті особи, які здійснять виїзд до Замовника. Згідно ч. 3 ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» замовники забезпечують вільний доступ усіх учасників до інформації про закупівлю, передбаченої цим Законом. В даному випадку порушено наше право та інших потенційних учасників на вільний доступ до інформації про закупівлю. Відповідно п. 3 ч. 2 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» у тендерній документації зазначаються такі відомості: інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі та технічні специфікації до предмета закупівлі повинні визначатися замовником з урахуванням вимог, визначених частиною четвертою статті 5 цього Закону. Таким чином Законом України «Про публічні закупівлі» визначено законний спосіб отримання інформації про закупівлю, а саме зазначення її в тендерній документації. З метою захисту порушених прав та враховуючи вищезазначене, ВИМАГАЄМО виключити з тендерної документації п. 3 Розділу 3 Додатку 2 до Оголошення – «Учасник в обов’язковому порядку до закінчення періоду уточнень повинен здійснити виїзд до місця надання послуг для ознайомлення з об’ємом та місцем надання послуг. Огляд проводиться в присутності відповідальної особи замовника. За результатами огляду складається довідка за підписом представника замовника та представника учасника.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Доброго дня. Шановний учаснику дякуємо за Ваше звернення. Відповідно до п.1 ст.12 повідомляємо, що електронна система закупівель повинна бути загальнодоступною та гарантувати недискримінацію, рівні права під час реєстрації всім заінтересованим особам та рівний доступ до інформації всім особам, що замовник і забезпечив. Повідомляємо, що Ваше посилання на п. 3 ч. 2 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» не відповідає дійсності оскільки ст.22 Закону «Тендерна документація» застосовується під час проведення процедури закупівлі і не застосовується у випадку проведення спрощеної закупівлі, адже спрощена закупівля не є процедурою закупівлі у розумінні Закону.
Статус вимоги: Відхилено
Задовільнена: Ні