• Відкриті торги з публікацією англійською мовою
  • Безлотова
  • КЕП

30210000-4 Машини для обробки даних (апаратна частина) Моноблоки, комп’ютери та ноутбуки. На виконання заходів згідно з підпунктом 4.1.1.2, 4.1.1.3, 4.1.1.5 та 4.1.1.8 розділу 4 Інвестиційної програми ПрАТ «Волиньобленерго» на 2022 рік

Торги не відбулися

8 000 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 40 000.00 UAH
Період оскарження: 01.03.2022 13:55 - 28.03.2022 00:00
Вимога
Вирішена

Строк видачі довідок, листів, відомостей, відгуків, витягів отриманих від інших установ

Номер: 3f74987932424ab09f929df65ce4cc2f
Ідентифікатор запиту: UA-2022-03-01-001719-a.a2
Назва: Строк видачі довідок, листів, відомостей, відгуків, витягів отриманих від інших установ
Вимога:
Розділом III тендерної документації в закупівлі UA-2022-03-01-001719-a встановлена наступна вимога: «У випадку надання у складі тендерної пропозиції довідок, листів, відомостей, відгуків, витягів отриманих від інших установ, такі документи повинні бути видані в межах дворічної давнини, якщо далі даною тендерною документацією не передбачено інше.» Вважаємо вказану вимогу НЕЗАКОННОЮ та ДИСКРИМІНАЦІЙНОЮ оскільки давнина видачі довідки НІЯК НЕ ВПЛИВАЄ НА ЗАСВІДЧЕНИЙ НЕЮ СТАЛИЙ ЮРИДИЧНИЙ ФАКТ ЧИ ЗДІЙСНЕНИЙ ПРАВОЧИН, ЗАСВІДЧЕНУ ХАРАКТЕРИСТИКУ ЧИ БУДЬ-ЩО ІНШЕ. Статтею 3 Закону встановлено, що закупівлі здійснюються, зокрема, за принципом недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівлі, запобігання корупційним діям і зловживанням. Відповідно до ст.5 Закону, замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Ч.4 ст.22 Закону передбачено, що документація конкурсних торгів не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Більше того, в умовах ВОЄННОГО СТАНУ в Україні встановлення такої вимоги є нічим іншим аніж свідомою діяльністю на обмеження конкуренції, що тісно межує з МАРОДЕРСТВОМ, оскільки створює підстави для обмеження можливих пропозицій та відповідно до проведення процедури закупівлі і закупівлі товарів, робіт і послуг ЗА ЗАВИЩЕНИМИ ЦІНАМИ, що створює додаткове навантаження на державний бюджет. Указом Президента №64/2022 із 05 години 30 хвилин 24 лютого 2022 року в Україні введено воєнний стан. Робота державних органів, установ та організацій на більшій частині території України здійснюється нерегулярно та з об’єктивними обмеженнями у зв’язку з нестачею працівників, наближенням воєнних дій, з обмеженнями по кількості робочих годин. Учасники торгів також працюють в екстремальних умовах, розкидані по всій країні через те, що їм довелось провести евакуацію з їх місць постійного проживання та роботи, дехто працює прямо з укриття під час авіаційних ударів по їхньому місту. Як при всьому цьому у вас піднімається рука ставити серед умов тендерної документації подібні НЕЗАКОННІ ТА ДІСКРИМІНАЦІЙНІ умови? Зібрати оновлені довідки, які засвідчать абсолютно ті самі факти, що зазначені й у довідках виданих більш ніж два роки тому Є СУТТЄВО УСКЛАДНЕНИМ ЗАВДАННЯМ в сьогоденних умовах. Шановний замовник, надайте письмову відповідь щодо того, яким чином, наприклад, довідка про реєстрацію платником податку на додану вартість видана Учаснику закупівлі три або чотири роки тому, вас задовільнить більше ніж ТАКА САМА ВИДАНА ЗА ОСТАННІ ДВА РОКИ? Зважаючи на все вищевикладене, ВИМАГАЄМО дотримуватися принципів здійснення закупівель, норм чинного законодавства та ВИКЛЮЧИТИ ДИСКРИМІНАЦІЙНУ ВИМОГУ стосовно надання у складі тендерної пропозиції "довідок, листів, відомостей, відгуків, витягів отриманих від інших установ, виданих в межах не більше ніж дворічної давнини". Якщо наша законна вимога не буде виконана і щодо неї буде надана беззмістовна формальна відписка, ми змушені будемо оскаржити дану процедуру закупівлі у АМКУ.
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: Вашу вимогу задоволено. Відповідні зміни внесено на підставі протокольного рішення Уповноваженої особи від 22.03.2022 № 134, що додається.
Статус вимоги: Задоволено
Вимога
Вирішена

Критерії оцінки тенедрних пропозицій

Номер: 44f452b5c3ef4ba6b2c2167751edd171
Ідентифікатор запиту: UA-2022-03-01-001719-a.a1
Назва: Критерії оцінки тенедрних пропозицій
Вимога:
Шановний замовник! В абзаці 2 Розділу V тенедрної документації вказано, що єдиним критерієм для оцінки тендерних пропозицій учасників є ціна тендерної пропозиції. Проте, далі за текстом тендерної документації йдеться про те. що питома вага цінового критерію становить – 70 (сімдесят) % та додатково вводяться нецінові критерії, а саме неціновий критерій "Ефективність" , неціновий критерій «Якість» та неціновий критерій "Гарантія" з вагою критерію по 10% кожний. Вимагаємо усунути невідповідність в тексті тендерної документації, видаливши з неї нецінові критерії оцінки тендрних пропозицій та залишаючи єдиним критерієм оцінки - ціну тендерної пропозиції.
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: Вашу вимогу задоволено частково. Відповідні зміни внесено на підставі протокольного рішення Уповноваженої особи від 22.03.2022 № 134, що додається.
Статус вимоги: Задоволено