-
Переговорна процедура (скорочена)
-
Безлотова
-
КЕП
-
Без аукціону
72410000-7 Послуги провайдерів
Торги відмінено
79 278.00
UAH з ПДВ
Скарга
Виконана замовником
на порушення ЗУ Про публічні закупівлі та скасування переговорної процедури
Номер:
e77fc1fe2bf744319e7f743e6f9ae7b1
Ідентифікатор запиту:
UA-2022-03-01-000788-a.b1
Назва:
на порушення ЗУ Про публічні закупівлі та скасування переговорної процедури
Скарга:
До Антимонопольного комітету України адреса: 03035, м. Київ, вул. Митрополита Василя Липківського, 45. Скаржник ТОВ «Лєкол» 67560 , Одеська обл., Лиманський р-н,с.Ілічанка , вул.Шкільна 3,ЄДРПОУ 32398592,тел. (048)750-20-25,пошта: yurist@westele.com.ua.ЗамовникДП "Державний заклад "Спеціалізований (спеціальний) клінічний санаторій ім В.П.Чкалова" Міністерства охорони здоров’я України" код ЄДРПОУ 01982181, м.Одеса, Французький бульвар, 850487005115, ilupashko@ukr.net, Інформація про закупівлю:ДК 021:2015 72410000-7 Послуги провайдерів (Послуги доступу до мережі інтернет)Ідентифікатор закупівлі: UA-2022-03-01-000788-a.СКАРГАпро порушення Замовником порядку проведення процедури закупівлі.Замовником було оприлюднено переговорну процедуруіз очікуваною вартістю 79 278.00грн.В системі електронних закупівель Замовник оприлюднив 01.03.2022 року єдиний документ, а саме:Протокол проведення переговорів між ДП "Державний заклад "Спеціалізований (спеціальний) клінічний санаторій ім В.П.Чкалова" Міністерства охорони здоров’я України" та Одеською філією ПАТ «Укртелеком» щодо узгодження істотних умов та інших показників під час закупівлі послуг з доступу до мережі інтернет від 28 лютого 2022 року.Скаржник ознайомився із умовами закупівлі та зацікавлений у наданні зазначених послуг, але Протоколом уповноваженої особи Замовника про обрання переговорної процедури з певним Постачальником, Скаржник обмежений у своєму праві в наданні цієї послуги. Оператора ТОВ «Лєкол» на переговори запрошено не було, а пропозиції які ми надавали протягом 2021 року Замовником та які більш економічно вигідні до ували не бралися. ТОВ «Лєкол» вважає, що застосування Замовником переговорної процедури закупівлі є незаконним через наступне: На веб-порталі Уповноваженого органу містяться Протокол проведення переговорів від 28 лютого 2022 року. Інші документи, шо підтверджують те, що послуги можуть бути виконані, поставлені чи надані виключно певним суб’єктом господарювання за відсутністю конкуренції з технічних причин відсутні.У самому протоколі зазначені лише такі підстави, як: прокладання кабелю, переналаштування, зміна ІР-адреси, придбання та підключення кінцевого обладнання. Тобто всі підстави, які технічно виконати можливо, але, як вважає Замовник, може потягнути за собою додаткові витрати. Це не є дійсним. Так як сама послуга з надання доступу до мережі Інтернет будь-яким Провайдером послуг передбачає здійснення всіх зазначених вище заходів, а саме: прокладання кабелю, переналаштування, зміна ІР-адреси, придбання та підключення кінцевого обладнання, тощо. Та повідомляємо, що технічна можливість здійснити всі ці заходи є у будь-якого провайдера телекомунікаційних послуг.Замовник не надав відповідних документів які підтверджують, зокрема, можливість надання послуги виключно певним суб’єктом господарювання за відсутністю конкуренції з технічних причин. Також не обґрунтував відсутність конкуренції саме з технічних причин. Адже, підстави, викладені у Протоколі – не є доцільними, нічим не підтверджені, та не обґрунтовані технічні причини неможливості надати послуги (підключити до мережі Інтернет) за ці самі кошти та через власні мережі будь-яким іншим Оператором, провайдером телекомунікацій.ТОВ «Лєкол» звертає увагу, що правовідносини за даним предметом закупівлі (Послуги доступу до мережі Інтернет) регулюються ЗУ «Про електронні комунікації».згідно пункту 70 ст. 2 ЗУ «Про електронні комунікації», оператор електронних комунікацій (оператор) - суб’єкт господарювання, який володіє, здійснює експлуатацію та управління електронними комунікаційними мережами та/або пов’язаними засобами. Відповідно до пункту 87 цієї ж статті постачальник електронних комунікаційних послуг - суб’єкт господарювання, який фактично надає та/або має право надавати електронні комунікаційні послуги на власних мережах та/або на мережах інших постачальників електронних комунікаційних послуг.Суб’єкти господарювання, які мають намір здійснювати господарську діяльність як постачальники електронних комунікаційних мереж та/або послуг, повинні протягом місяця від початку такої діяльності надіслати до регуляторного органу повідомлення про початок здійснення діяльності у сфері електронних комунікацій. Згідно ч.1 ст. 18 ЗУ «Про електронні комунікації» суб’єктам господарювання забезпечується свобода постачання електронних комунікаційних мереж та послуг з дотриманням вимог, передбачених цим Законом.ТОВ «Лєкол» є постачальником телекомунікаційних послуг та зареєстрований у реєстрі операторів провайдерів за номером 2049 у якості Оператора телекомунікаційних послуг, що надає право на здійснення діяльності у сфері електронних комунікацій у тому числі послуг проводового доступу до Інтернету.ТОВ «Лєкол» має ліцензію, видану Державною архітектурно-будівельною інспекцією України на будівництво об’єктів інженерної інфраструктури: зокрема, монтаж зовнішніх інженерних мереж, систем, монтаж внутрішніх інженерних мереж, тощо. Таким чином, наявність власних мереж АТ «Укртелеком» не обмежує права інших постачальників електронних комунікацій (телекомунікаційних послуг), зокрема і ТОВ «Лєкол» надавати послугу з доступу до мережі Інтернет та прокладання (будування) власних телекомунікаційних мереж або надавати послуги через вже наявні власні мережі.ТОВ «Лєкол», який є постачальником електронних комунікацій (телекомунікаційних послуг) зазначає, що по даному предмету є конкуренція на відповідному ринку між постачальниками (операторами, провайдерами), телекомунікаційних послуг і є альтернатива. Замовником не було залучено до переговорів принаймні декількох можливих постачальників для можливості вибору найбільш економічно вигідної пропозиції. Відповідно до пункту 8 частини шостої статті 40 Закону повідомлення про намір укласти договір про закупівлю повинно містити обґрунтування застосування переговорної процедури закупівлі з посиланням на експертні, нормативні, технічні та інші документи, що підтверджують наявність умов застосування переговорної процедури закупівлі. Замовником не обґрунтовані належним чином застосування переговорної процедури. Протокол проведення переговорів щодо застосування переговорної процедури закупівлі не містить будь-яких посилань та підтверджень застосування переговорної процедури (окрім посилання на закон України який втратив чинність) не підписаний, не містить дату прийняття такого рішення. Таким чином Замовник порушив вимоги частин другої та шостої статті 40 Закону. Відповідно до частини 18 статті 18 Закону за результатами розгляду скарги орган оскарження має право прийняти рішення:
1) про встановлення або відсутність порушень процедури закупівлі (у тому числі порушення порядку оприлюднення або неоприлюднення інформації про процедури закупівлі, передбаченої цим Законом); 2) про заходи, що повинні вживатися для їх усунення.Враховуючи викладене, права та законні інтереси Скаржника Товариства з обмеженою відповідальністю «Лєкол» можуть бути захищені шляхом зобов’язання Замовника відмінити Процедуру закупівлі.виходячи з вищевикладеного, керуючись ст. 18 ЗУ «Про публічні закупівлі»,ПРОШУ:Прийняти рішення про встановлення в діях Замовника : ДП "Державний заклад "Спеціалізований (спеціальний) клінічний санаторій ім В.П.Чкалова" Міністерства охорони здоров’я України" (код ЄДРПОУ 01982181) порушень процедури закупівлі.Зобов’язати Замовника - ДП "Державний заклад "Спеціалізований (спеціальний) клінічний санаторій ім В.П.Чкалова" Міністерства охорони здоров’я України відмінити процедуру закупівлі електронні комунікаційні послуги за Кодом ДК 021:2015 72410000-7 Послуги провайдерів (Послуги доступу до мережі інтернет), Ідентифікатор закупівлі: UA-2022-03-01-000788-a.Додатки:…Директор Н.А.Міндак
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга.pdf 04.03.2022 14:55
- Скарга .docx 04.03.2022 14:55
- рішення від 01.11.2021№24663.pdf 04.03.2022 14:55
- Лицензия Лекол (строительство).pdf 04.03.2022 14:55
- ВИТЯГ НКРЗІ 2020.pdf 04.03.2022 14:55
- Протокол переговорна Укртелеком.pdf 04.03.2022 14:55
- рішення від 03.05.2022 № 4263.pdf 04.05.2022 12:46
- інформація про резолютивну частину рішення від 25.05.2022 № 4733.pdf 26.05.2022 12:34
- рішення від 25.05.2022 № 4733.pdf 26.05.2022 15:45
- Пояснення до скарги укртелеком.doc 06.05.2022 17:04
- Пояснення щодо скарги.pdf 06.05.2022 17:04
- Відповідь на рішення АМКУ.doc 27.05.2022 15:54
Дата прийняття скарги до розгляду:
07.03.2022 10:40
Дата розгляду скарги:
25.05.2022 11:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
04.05.2022 12:47
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
26.05.2022 15:45
Дата виконання рішення Замовником:
27.05.2022 15:54
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Замовник на виконання цього рішення сформував протокол про відміну процедури згідно частини 8 статті 40 Закону України «Про публічні закупівлі» (неможливість усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель для оприлюднення його в електронній системі.