• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

ДК 021:2015 71240000-2 Архітектурні, інженерні та планувальні послуги (Послуги з технічної інвентаризації об’єктів нерухомого майна та виготовлення технічної документації (технічних паспортів) за результатами інвентаризації)

ДК 021:2015 71240000-2 Архітектурні, інженерні та планувальні послуги (Послуги з технічної інвентаризації об’єктів нерухомого майна та виготовлення технічної документації (технічних паспортів) за результатами інвентаризації) згідно документації.

Завершена

750 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 3 750.00 UAH
Період оскарження: 17.10.2017 10:23 - 30.10.2017 00:00
Скарга
Відхилено

Скарга на рішення

Номер: 9383cf2cf9a34ebfb013eee7526fe517
Ідентифікатор запиту: UA-2017-10-17-000319-a.b3
Назва: Скарга на рішення
Скарга:
Скарга На рішення замовника щодо визнання переможцем ТОВ «СОДЕЛЬ» код ЄДРПОУ 37734085 17.10.2017 Управління освіти та інноваційного розвитку Печерської районної в місті Києві державної адміністрації оголосило закупівлю в системі Рrоzоrrо за номером в ЦБД UA-2017-10-17-000319-а «ДК 021:2015 71240000-2 Архітектурні, інженерні та планувальні послуги (Послуги з технічної інвентаризації об’єктів нерухомого майна та виготовлення технічної документації (технічних паспортів) за результатами інвентаризації) В аукціоні прийняло участь п’ять учасників, а саме: 1) ТОВ "Київське міське бюро технічної інвентаризації» - код ЄДРПОУ 40524874. 2) КП Чернігівське міжміське бюро технічної інвентаризації ЧОР – код ЄДРПОУ 03358162. 3) ТОВ «Київське бюро технічної інвентаризації» - код ЄДРПОУ 36594197. 4) ФОП Поляков Роман Юрійович – ідентифікаційний номер 3111102178. 5) ТОВ «Содель» - код ЄДРПОУ 37734085. За результатами розгляду пропозицій Учасників, Замовник, відповідно до Протоколу розгляду тендерних пропозицій від 09.11.2017 р. (надалі - Протокол) прийняв тендерну пропозицію ТОВ "СОДЕЛЬ" код ЄДРПОУ 37734085 з ціновою пропозицією 289 890,00 грн. (надалі – Переможець). Детально та уважно вивчивши Тендерну документацію Замовника ми повідомляємо про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, зокрема про таке: 1.Учасник не вказав ціни в проекті договору. Відповідно до ст. 189 Господарського Кодексу України ціна є істотною умовою господарського договору. Ціна зазначається в договорі у гривнях. Договір є основним юридичним документом, який встановлює, змінює або припиняє права та обов'язки і регламентує відносини між Замовником та іншою стороною договору. Відповідно до ст.180 Господарського Кодексу України зміст господарського договору становлять умови договору, визначені угодою його сторін, спрямованою на встановлення, зміну або припинення господарських зобов'язань, як погоджені сторонами, так і ті, що приймаються ними як обов'язкові умови договору відповідно до законодавства. Згідно з Цивільним кодексом України договір укладається шляхом пропозиції однієї сторони укласти договір (оферти) і прийняття пропозиції (акцепту) другою стороною. Зокрема, статтею 642 ЦКУ передбачено що відповідь особи, якій адресована пропозиція укласти договір, про її прийняття (акцепт) повинна бути повною і безумовною. Документацією замовника вимагається надання учасником проекту договору відповідно до додатку документації, погодженого з боку учасника. 2. Скаржник, в результаті аналізу тендерної пропозиції ТОВ «СОДЕЛЬ», окрім вищевикладеного, виявив також невідповідність наданих ТОВ «СОДЕЛЬ» документів вимогам підпункту 4.1 пункту 4 «Склад реквізитів документів» Національного стандарту України «Державна уніфікована система документації. Уніфікована система організаційно-розпорядчої документації. Вимоги до оформлювання документів» ДСТУ 4163-2003, затвердженого наказом Держспоживстандарту України від 07.04.2003 р. № 55 (надалі – Національний стандарт України). Так, згідно вищевказаного підпункту 4.1 пункту 4 Національного стандарту України готуючи та оформлюючи документи, використовують, в тому числі, такі реквізити: -дата документа; -реєстраційний індекс документа (Вих. №). Відповідно до підпункту 5.11 пункту 5 «Вимоги до змісту та розташування реквізитів документів» дата документа - це дата його підписання, затвердження, прийняття, зареєстрування, яку оформлюють цифровим способом. Елементи дати наводять арабськими цифрами в один рядок у послідовності: число, місяць, рік. Приклад Дату дозволено оформлювати у послідовності: рік, місяць, число. Приклад 15.01.2001 У нормативно-правових актах і фінансових документах застосовують словесно-цифровий спосіб оформлювання дати, наприклад: 29 січня 2001 року. Дату документа ставлять нижче назви документа поряд із реєстраційним індексом на спеціально відведеному місці на бланку. А також згідно підпункту 5.12. пункту 5 «Вимоги до змісту та розташування реквізитів документів» реєстраційний індекс документа складають з його порядкового номера, який можна доповнювати за рішенням організації індексом справи за номенклатурою справ, інформацією про кореспондента, виконавця тощо. Місце розташованості цього реквізиту залежить від бланка та виду документа. Якщо документ підготували дві чи більше організацій, то реєстраційний індекс складають із реєстраційних індексів кожної з цих організацій, які проставляють через правобіжну похилу риску згідно з послідовністю підписів авторів документа Однак, у наданих ТОВ «СОДЕЛЬ» документах а саме: «Гарантійний лист», «Довідка про наявність у власності та користуванні відповідного обладнання та устаткування», «Довідка щодо Єдиного державного реєстру осіб які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення», «Довідка щодо не засудження за злочин вчинений з корисливих мотивів», «Довідка щодо не притягнення до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України «Про захист економічної конкуренції», «Довідка щодо відсутності заборгованості», «Довідка щодо кінцевого бенефіціарного власника Товариства», «Довідка про виконання аналогічних договорів», «Довідка про наявність працівників відповідної кваліфікації які мають необхідні знання та досвід», «Довідка щодо системи оподаткування», «Довідка щодо надання ліцензії», «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики», «Інформаційна довідка щодо досвіду роботи учасника у сфері інвентаризації та паспортизації будівель», «Інформаційна довідка щодо залучення субпідрядника» та «Тендерна пропозиція» відсутні такі реквізити як дата документа та реєстраційний індекс документа. Отже, вищевказані документи не відповідають вимогам до оформлення документів, викладеним у Національному стандарті України. У зв’язку з вищевикладеним, пропозиція ТОВ «СОДЕЛЬ» не відповідає вимогам Оголошення та чинного законодавства України. Отже, прийняте Замовником рішення про визначення переможцем процедури закупівлі ТОВ «СОДЕЛЬ» є неправомірним та таким, що порушує принципи здійснення закупівель, визначені в Законі України «Про публічні закупівлі». Рішення Замовника про визначення переможцем процедури закупівлі ТОВ «СОДЕЛЬ» суперечить законодавству у сфері публічних закупівель, так як таким рішенням порушуються права та охоронювані законом інтереси інших учасників закупівлі, а також порушуються наступні принципи здійснення закупівель, визначені статтею 3 Закону: -добросовісна конкуренція серед учасників; -максимальна економія та ефективність; -недискримінація учасників; -об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій. На підставі вищевикладеного, керуючись Законом України «Про публічні закупівлі», Законом України «Про захист персональних даних», Національним стандартом України «Державна уніфікована система документації. Уніфікована система організаційно-розпорядчої документації, Вимоги до оформлювання документів» ДСТУ 4163-2003, затвердженим наказом Держспоживстандарту України від 07.04.2003 р. № 55, Просимо: 1) Прийняти скаргу з додатками до розгляду. 2) Встановити порушення процедури закупівлі за номером в ЦБД UA-2017-10-17-000319-а в частині визнання переможцем ТОВ «Содель» код ЄДРПОУ 37734085. 3) Зобов’язати замовника скасувати протокол розгляду тендерних пропозицій від 09.11.2017 р. та протокол про намір укласти договір від 09.11.2017 р. засідання тендерного комітету замовника щодо закупівлі UA-2017-10-17-000319-а. З повагою, Директор ______________О.А. Климентьєв
Дата прийняття рішення про відхилення скарги: 08.12.2017 19:50
Автор: ТОВ Київське міське бюро технічної інвентаризації, Смолюк Дмитро Олександрович 380503345314 dima@kkk.kiev.ua http://tehpasport.org
Вимога
Є відповідь

Вимога на рішення

Номер: d10164a0bbea4344a5454e09fb77eb24
Ідентифікатор запиту: UA-2017-10-17-000319-a.a2
Назва: Вимога на рішення
Вимога:
Вимога Просимо скасувати протокол розгляду тендерних пропозицій від 09.11.2017р. та протокол про намір укласти договір від 09.11.2017 р. засідання тендерного комітету Замовника щодо закупівлі UA-2017-10-17-000319-а з наступних підстав: 1.Учасник не вказав ціни в проекті договору. Відповідно до ст. 189 Господарського Кодексу України ціна є істотною умовою господарського договору. Ціна зазначається в договорі у гривнях. Договір є основним юридичним документом, який встановлює, змінює або припиняє права та обов'язки і регламентує відносини між Замовником та іншою стороною договору. Відповідно до ст.180 Господарського Кодексу України зміст господарського договору становлять умови договору, визначені угодою його сторін, спрямованою на встановлення, зміну або припинення господарських зобов'язань, як погоджені сторонами, так і ті, що приймаються ними як обов'язкові умови договору відповідно до законодавства. Згідно з Цивільним кодексом України договір укладається шляхом пропозиції однієї сторони укласти договір (оферти) і прийняття пропозиції (акцепту) другою стороною. Зокрема, статтею 642 ЦКУ передбачено що відповідь особи, якій адресована пропозиція укласти договір, про її прийняття (акцепт) повинна бути повною і безумовною. Документацією замовника вимагається надання учасником проекту договору відповідно до додатку документації, погодженого з боку учасника. 2. Скаржник, в результаті аналізу тендерної пропозиції ТОВ «СОДЕЛЬ», окрім вищевикладеного, виявив також невідповідність наданих ТОВ «СОДЕЛЬ» документів вимогам підпункту 4.1 пункту 4 «Склад реквізитів документів» Національного стандарту України «Державна уніфікована система документації. Уніфікована система організаційно-розпорядчої документації. Вимоги до оформлювання документів» ДСТУ 4163-2003, затвердженого наказом Держспоживстандарту України від 07.04.2003 р. № 55 (надалі – Національний стандарт України). Так, згідно вищевказаного підпункту 4.1 пункту 4 Національного стандарту України готуючи та оформлюючи документи, використовують, в тому числі, такі реквізити: -дата документа; -реєстраційний індекс документа (Вих. №). Відповідно до підпункту 5.11 пункту 5 «Вимоги до змісту та розташування реквізитів документів» дата документа - це дата його підписання, затвердження, прийняття, зареєстрування, яку оформлюють цифровим способом. Елементи дати наводять арабськими цифрами в один рядок у послідовності: число, місяць, рік. Приклад Дату дозволено оформлювати у послідовності: рік, місяць, число. Приклад 15.01.2001 У нормативно-правових актах і фінансових документах застосовують словесно-цифровий спосіб оформлювання дати, наприклад: 29 січня 2001 року. Дату документа ставлять нижче назви документа поряд із реєстраційним індексом на спеціально відведеному місці на бланку. А також згідно підпункту 5.12. пункту 5 «Вимоги до змісту та розташування реквізитів документів» реєстраційний індекс документа складають з його порядкового номера, який можна доповнювати за рішенням організації індексом справи за номенклатурою справ, інформацією про кореспондента, виконавця тощо. Місце розташованості цього реквізиту залежить від бланка та виду документа. Якщо документ підготували дві чи більше організацій, то реєстраційний індекс складають із реєстраційних індексів кожної з цих організацій, які проставляють через правобіжну похилу риску згідно з послідовністю підписів авторів документа Однак, у наданих ТОВ «СОДЕЛЬ» документах а саме: «Гарантійний лист», «Довідка про наявність у власності та користуванні відповідного обладнання та устаткування», «Довідка щодо Єдиного державного реєстру осіб які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення», «Довідка щодо не засудження за злочин вчинений з корисливих мотивів», «Довідка щодо не притягнення до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України «Про захист економічної конкуренції», «Довідка щодо відсутності заборгованості», «Довідка щодо кінцевого бенефіціарного власника Товариства», «Довідка про виконання аналогічних договорів», «Довідка про наявність працівників відповідної кваліфікації які мають необхідні знання та досвід», «Довідка щодо системи оподаткування», «Довідка щодо надання ліцензії», «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики», «Інформаційна довідка щодо досвіду роботи учасника у сфері інвентаризації та паспортизації будівель», «Інформаційна довідка щодо залучення субпідрядника» та «Тендерна пропозиція» відсутні такі реквізити як дата документа та реєстраційний індекс документа. Отже, вищевказані документи не відповідають вимогам до оформлення документів, викладеним у Національному стандарті України. У зв’язку з вищевикладеним, пропозиція ТОВ «СОДЕЛЬ» не відповідає вимогам Оголошення та чинного законодавства України. Отже, прийняте Замовником рішення про визначення переможцем процедури закупівлі ТОВ «СОДЕЛЬ» є неправомірним та таким, що порушує принципи здійснення закупівель, визначені в Законі України «Про публічні закупівлі». Рішення Замовника про визначення переможцем процедури закупівлі ТОВ «СОДЕЛЬ» суперечить законодавству у сфері публічних закупівель, так як таким рішенням порушуються права та охоронювані законом інтереси інших учасників закупівлі, а також порушуються наступні принципи здійснення закупівель, визначені статтею 3 Закону: -добросовісна конкуренція серед учасників; -максимальна економія та ефективність; -недискримінація учасників; -об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій. На підставі вищевикладеного, керуючись Законом України «Про публічні закупівлі», Законом України «Про захист персональних даних», Національним стандартом України «Державна уніфікована система документації. Уніфікована система організаційно-розпорядчої документації. Вимоги до оформлювання документів» ДСТУ 4163-2003, затвердженим наказом Держспоживстандарту України від 07.04.2003 р. № 55, ПРОСИМО: 1. Скасувати протокол розгляду тендерних пропозицій від 09.11.2017 р. та протокол про намір укласти договір від 09.11.2017 р. засідання тендерного комітету замовника щодо закупівлі ДК 021:2015 71240000-2 Архітектурні, інженерні та планувальні послуги (Послуги з технічної інвентаризації об’єктів нерухомого майна та виготовлення технічної документації (технічних паспортів) за результатами інвентаризації»(№ UA-2017-10-17-000319-а). 2. Повторно розглянути пропозиції учасників на відповідність вимогам оголошення та вимогам чинного законодавства, закупівлі ДК 021:2015 71240000-2 Архітектурні, інженерні та планувальні послуги (Послуги з технічної інвентаризації об’єктів нерухомого майна та виготовлення технічної документації (технічних паспортів) за результатами інвентаризації» (№ UA-2017-10-17-000319-а). 3. Завершити процедуру закупівлі ДК 021:2015 71240000-2 Архітектурні, інженерні та планувальні послуги (Послуги з технічної інвентаризації об’єктів нерухомого майна та виготовлення технічної документації (технічних паспортів) за результатами інвентаризації» (№ UA-2017-10-17-000319-а) з дотриманням принципів Закону України «Про публічні закупівлі». У разі відмови скасування вищевказаного рішення ми будемо вимушені подати скаргу до Антимонопольного комітету України. З повагою, Директор ______________О.А. Климентьєв
Пов'язані документи: Учасник Замовник
Вирішення: Повідомляємо, що здійснюючи закупівлі Замовник чітко дотримується ст.3 Закону України «Про публічні закупівлі». Закупівлі здійснюються за такими принципами: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об`єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням. Тому немає жодних підстав вважати що рішення Замовника порушують права та інтереси інших Учасників закупівлі. Рішення Замовника про визначення переможцем процедури закупівлі ТОВ «СОДЕЛЬ» не суперечить законодавству у сфері публічних закупівель, так як Учасником не було порушено жодної статті закону України «Про публічні закупівлі». Враховуючи необґрунтованість наведених Скаржником доводів, тендерним комітетом управління освіти та інноваційного розвитку Печерської районної в місті Києві державної адміністрації було прийнято рішення про відмову в задоволенні вимоги Товариства з обмеженою відповідальністю «Київське міське бюро технічної інвентаризації».
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Залишено без розгляду

Внесення змін до тендерної документації

Номер: 354574eba8bf4b729a858ac777249102
Ідентифікатор запиту: UA-2017-10-17-000319-a.a1
Назва: Внесення змін до тендерної документації
Вимога:
Додаток № 1 до Тендерної документації визначає, що запропоновані Учасником послуги повинні відповідати вимогам «Інструкції про порядок проведення технічної інвентаризації об'єктів нерухомого майна», затвердженої наказом Державного комітету будівництва, архітектури та житлової політики України від 24 травня 2001 року №127 «Про затвердження Інструкції про порядок проведення технічної інвентаризації об’єктів нерухомого майна», зареєстрованої в Міністерстві юстиції України 10 липня 2001 за №582/ 5773 (зі змінами) (надалі – Інструкція) та чинному законодавству України. Але при цьому, по-перше: Додатком № 1 до Тендерної документації передбачено надання Замовнику за наслідками надання послуг, серед іншого, зведеного акту вартості об'єктів та оцінювального акту на господарські будівлі та споруди. При цьому, Додатком № 1 визначено перелік об’єктів, які включають навчальні заклади. Інструкцією, а саме, Розділом 9 «Визначення вартості об’єктів» передбачено, що оцінка за наслідками якої може бути наданий зведений акт вартості об’єктів та оцінювальний акт на господарські будівлі та споруди проводиться ВИКЛЮЧНО для житлової нерухомості, та вбудованих нежитлових приміщені в житлові. Окремо зазначимо, що Інструкцією не передбачена форма Зведеного акту вартості об’єкту для окремих нежитлових приміщень та оцінювальний акт на господарські будівлі та споруди для нежитлових приміщень. На підставі вищевикладеного, у зв’язку з відсутністю нормативів для оцінки нежитловичх приміщень, просимо внести зміну у Додаток № 1 та визначити - для яких саме об’єктів вимагається акт вартості об’єктів та оцінювальний акт на господарські будівлі. По-друге, у Додатку №1 до Тендерної документації Замовником визначено необхідність проведення Оцінки технічного стану об’єктів. Інструкцією передбачено проведення обстеження та оцінка технічного стану для визначення зносу будинків (п.3.1. Інструкції). У цьому ж пункті визначено, що «У процесі обстеження та оцінки технічного стану будинків слід керуватися єдиним класифікатором будинків за їх класністю. Залежно від якості житла та наявного інженерного обладнання наказом Держбуду України від 30.09.98 наказ N 215 затверджено Єдиний класифікатор житлових будинків, яким установлено шість класів будинків». При цьому у примітках визначено, що «1. Класифікація поширюється на квартирні та садибні житлові будинки, уключаючи квартирні будинки для людей похилого віку і сімей з інвалідами та гуртожитки, в основу яких покладено капітальність основних конструкцій, термін служби будинків та фактичний строк експлуатації, висота приміщень та ступінь забезпечення інженерним обладнанням.». Для не житлових приміщень даною Інструкцією не передбачено ні порядку проведення оцінки технічного стану, ні форми акту, звіту, довідки тощо про технічний стан. На підставі вищевикладеного, у зв’язку з відсутністю нормативного регулювання, просимо внести зміну у Додаток № 1 та визначити – для яких саме об’єктів вимагається проведення оцінки технічного стану.
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: Відповідно до ч.1 ст. 23 Закону України «Про публічні закупівлі» надаємо роз`яснення на звернення. Розділ 9 «Інструкції про порядок проведення технічної інвентаризації об'єктів нерухомого майна» доповнено новим абзацом згідно з Наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства N 2 від 08.01.2013, а саме: «При проведенні технічної інвентаризації визначення вартості об'єктів виконується за бажанням замовника.» Відповідно до Додатку 1 «ІНФОРМАЦІЯ ПРО НЕОБХІДНІ ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ» Тендерної документації, замовник бажає щоб було визначено вартість об`єктів та надано відповідні документи: зведений акт вартості об'єктів та оцінювальний акт на господарські будівлі та споруди, на всі об`єкти визначені Замовником. Наголошуємо, що для розуміння відсотку зносу будівель, Замовник бажає, щоб учасником-переможцем було виконано усі технічні завдання зазначені в Додатку 1 до Тендерної документації
Статус вимоги: Не задоволено