• Відкриті торги з публікацією англійською мовою
  • Безлотова
  • КЕП

Послуги їдалень (аутсорсинг)

Детальну інформацію викладено у Тендерній документації

Завершена

4 281 875.00 UAH без ПДВ
мін. крок: 0.5% або 21 409.38 UAH
Період оскарження: 28.02.2022 13:50 - 26.03.2022 23:00
Вимога
Вирішена

Внесення змін до ТД

Номер: 448854b96a54423d894fb8bfbce09750
Ідентифікатор запиту: UA-2022-02-28-001574-a.a2
Назва: Внесення змін до ТД
Вимога:
Шановний Замовник! Умовами тендерної документації передбачено, що учасник повинен надати у складі тендерної пропозиції - Сканований оригінал/копія “Звіт про фінансові результати (Звіт про сукупний дохід)” або “Фінансова звітність малого підприємства” або “Фінансова звітність мікропідприємства” за І квартал 2022 року за формами, що передбачені наказами Міністерства фінансів України від 07.02.2013 № 73 зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 28 лютого 2013 за № 336/22868 та від 25.02.2000 №39 зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 15 березня 2000 за №161/4382 відповідно та документ, що підтверджує прийняття звітності уповноваженим органом. Однак, згідно п. 5 Порядку подання фінансової звітності затвердженого Постановою Кабінету Міністрів України від 28 лютого 2000 р. № 419 Проміжна фінансова звітність (I квартал, перше півріччя, дев’ять місяців), крім консолідованої, подається підприємствами органам, зазначеним у пункті 2 цього Порядку (крім органів Казначейства), не пізніше 30 числа місяця, що настає за звітним кварталом. Таким чином, оскільки кінцевий термін подання тендерної пропозиції припадає на 31.03.2022р. до 13-32 год. (ще не закінчився квартал), вимога щодо надання сканованої оригінал/копія “Звіт про фінансові результати (Звіт про сукупний дохід)” або “Фінансова звітність малого підприємства” або “Фінансова звітність мікропідприємства” за І квартал 2022 року є незаконною. У зв’язку з цим, вимагаємо зміни до ТД, якими передбачити звітній період за 2021 рік.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Зміни до ТД будуть внесені.
Статус вимоги: Задоволено
Вимога
Відкликано скаржником

Внесення змін до ТД

Номер: 7a3f84c50f2d46609d8b7ffe28af2556
Ідентифікатор запиту: UA-2022-02-28-001574-a.a1
Назва: Внесення змін до ТД
Вимога:
Шановний Замовник! Умовами тендерної документації передбачено, що учасник повинен надати у складі тендерної пропозиції - Сканований оригінал/копія “Звіт про фінансові результати (Звіт про сукупний дохід)” або “Фінансова звітність малого підприємства” або “Фінансова звітність мікропідприємства” за І квартал 2022 року за формами, що передбачені наказами Міністерства фінансів України від 07.02.2013 № 73 зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 28 лютого 2013 за № 336/22868 та від 25.02.2000 №39 зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 15 березня 2000 за №161/4382 відповідно та документ, що підтверджує прийняття звітності уповноваженим органом. Однак, згідно п. 5 Порядку подання фінансової звітності затвердженого Постановою Кабінету Міністрів України від 28 лютого 2000 р. № 419 Проміжна фінансова звітність (I квартал, перше півріччя, дев’ять місяців), крім консолідованої, подається підприємствами органам, зазначеним у пункті 2 цього Порядку (крім органів Казначейства), не пізніше 30 числа місяця, що настає за звітним кварталом. Таким чином, оскільки кінцевий термін подання тендерної пропозиції припадає на 25.03.2022р. до 10-00 год. (ще не закінчився квартал), вимога щодо надання сканованої оригінал/копія “Звіт про фінансові результати (Звіт про сукупний дохід)” або “Фінансова звітність малого підприємства” або “Фінансова звітність мікропідприємства” за І квартал 2022 року є незаконною. У зв’язку з цим, вимагаємо зміни до ТД, якими передбачити звітній період за 2021 рік.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Опис причини скасування: Помилково
Дата скасування: 14.03.2022 16:25
Скарга
Виконана замовником

Оскарження рішення Замовника

Номер: b8f13474b9ff47f9a126ff1942ffd7aa
Ідентифікатор запиту: UA-2022-02-28-001574-a.b3
Назва: Оскарження рішення Замовника
Скарга:
На офіційному сайті https://prozorro.gov.ua 28.02.2022 року КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД "МОГИЛІВСЬКИЙ ГЕРІАТРИЧНИЙ ПАНСІОНАТ" ДНІПРОПЕТРОВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ", далі «Замовник», було оголошено закупівлю за процедурою відкриті торги з публікацією англійською мовою за Предметом: код ДК 021:2015 - 55510000-8 Послуги їдалень (аутсорсинг). До зазначеного оголошення було опубліковано Тендерну документацію, затверджену уповноваженою особою 28.02.2022р., та зміни до тендерної документації, які були опубліковані 21.03.2022р. далі за текстом «Тендерна документація». Очікувана вартість предмету закупівлі оголошена у розмірі 4 281 875,00 грн (без ПДВ). Строк подання тендерних пропозицій було визначено до 31.03.2022р. 13:32 год. Після розкриття тендерних пропозицій за цією закупівлею до участі були допущені наступні учасники: 1. ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МІКА ГРУП"; 2. ТОВ «ЛІКЕА». Тендерна пропозиція ТОВ «Контракт Продрезерв 5» (надалі - Скаржник) 04 квітня 2022 року була дискваліфікована. Скаржник не погоджується із рішенням Замовника, та вважає, що його тендерна пропозиція відповідає умовам тендерної документації та ЗУ «Про публічні закупівлі» на підставі наступного. ПО-ПЕРШЕ, відповідно до частини другої статті 16 Закону замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв, зокрема, наявність в учасника процедури закупівлі обладнання та матеріально-технічної бази. Так, згідно із п. 10 Додатку № 3 «Інші документи, які мають бути надані учасником у складі тендерної пропозиції, учасник повинен надати: Копію акту Держпродспоживслужби, складений за результатами проведення заходу державного контролю у формі аудиту постійно діючих процедур, заснованих на принципах НАССР (наказ Міністерства аграрної політики та продовольства України від 08.08.2019 року № 446 «Про затвердження форми акта, складеного за результатами проведення заходу державного контролю у формі аудиту постійно діючих процедур, заснованих на принципах НАССР») на всі складські приміщення, що зазначені учасником у тендерній пропозиції. Так, на виконання зазначеної норми, ТОВ «Контракт Продрезерв 5» надає у складі тендерної пропозиції довідку № 811 від 14.03.2022р. про наявність обладнання та матеріально-технічної бази (додається). В рядку № 172 зазначеної довідки, Скаржник зазначив, що має в користуванні складське приміщення, що орендоване у ФОП Шаркун О.Г. Також, до цієї довідки, скаржник надав скановану копію договору оренди складського приміщення № 01/09-20 від 01.09.2020р. (додається) та скановану копію акту Держпродспоживслужби, складений за результатами проведення заходу державного контролю у формі аудиту постійно діючих процедур, заснованих на принципах НАССР (наказ Міністерства аграрної політики та продовольства України від 08.08.2019 року № 446 «Про затвердження форми акта, складеного за результатами проведення заходу державного контролю у формі аудиту постійно діючих процедур, заснованих на принципах НАССР») від 18.03.2022р. № 541/4-22 на зазначене в довідці складське приміщення (додається). Тобто, ТОВ «Контракт Продрезерв 5» надає інформацію лише про складське приміщення, що знаходиться за адресою: вул. Дніпросталівська, 1, м. Дніпро, а також, надає на зазначене складське приміщення усі необхідні документи, які вимагалися умовами тендерної документації. Однак, Замовник, зазначає у причинах дискваліфікації, що у складі тендерної пропозиції ТОВ «Контракт Продрезерв 5» надає (акти про дезінфекцію складу) (додаються), згідно яких зазначає наступні складські приміщення: м. Новомосковськ, пл. Перемоги, 8; м. Дніпро, вул. Дніпросталівська, 1; м. Дніпро, вул. Юдіна, 6, а у складі своєї пропозиції надає копії акту Держпродспоживслужби, складених за результатами проведення заходу державного контролю у формі аудиту постійно діючих процедур, заснованих на принципах НАССР (наказ Міністерства аграрної політики та продовольства України від 08.08.2019 року № 446 «Про затвердження форми акта, складеного за результатами проведення заходу державного контролю у формі аудиту постійно діючих процедур, заснованих на принципах НАССР) тільки на складські приміщення м. Дніпро, вул. Дніпросталівська, 1; м. Дніпро, вул. Юдіна, 6. Акт на складське приміщення за адресою м. Новомосковськ, пл. Перемоги, 8 відсутній у складі пропозиції учасника, що свідчить про невідповідність пропозиції вимогам Тендерної документації та є підставою для відхилення згідно із п.2 ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі». Звертаю увагу шановної колегії на тому, що можливо приміщення, що знаходиться адресою м. Новомосковськ, пл. Перемоги, 8 помилково попало до вказаних вище актів про дезінфекцію складів, тому, що, якщо взяти до уваги листа головного управління Держпродспоживслужби в Дніпропетровській області № 04.4/3377 від 01.03.2021р., то в ньому не передбачено такої потужності, що знаходиться за адресою м. Новомосковськ, пл. Перемоги, 8. Таким чином, якщо взяти до уваги, що зазначене приміщення вказано в акті помилково, вважаємо, що наявні невідповідності в документах скаржника, визначених частиною шістнадцятою статті 29 Закону. Відповідно до частини шістнадцятої статті 29 Закону, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону; на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю. Згідно з частиною дев'ятою статті 26 Закону учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Враховуючи викладене, Замовник, не виявивши наведені невідповідності та не надавши Скаржнику можливість виправити наведені вище невідповідності, порушив вимоги частини шістнадцятої статті 29 Закону та частини дев'ятої статті 26 Закону. ПО-ДРУГЕ, П. 15. додатку 3 до тендерної документації «Інші документи, які мають бути надані учасником у складі тендерної пропозиції, учасник повинен надати: «Лист-згода на обробку персональних даних в довільній формі від кожної фізичної особи, яку учасник надає у складі тендерної пропозиції.». На виконання зазначеної вимоги, скаржник у складі тендерної пропозиції надає листи-згоди на обробку персональних даних на кожну особу, інформацію про яких Скаржник надає в складі тендерної пропозиції (додається). Однак, не звернувши на це своєї уваги, Замовник зазначає, що у складі пропозиції Скаржник надав документи: Наказ № 20 від 08.04.21 року «Про проведення навчання персоналу та приймання заліків щодо вимог системи НАССР», який підписаний наступними працівниками: Ковнір І.М., Щурова О.О., Біла О.С., Веремеєнко Е.В., Бебко О.В., листи-згоди на обробку персональних даних яких, відсутні у складі пропозиції, що свідчить про невідповідність пропозиції цього учасника вимогам Тендерної документації та є підставою для відхилення згідно із п. 2 ст. 31 ЗУ «Про публічні закупівлі». Звертаємо увагу шановної колегії на те, що згідно з абзацом десятим статті 2 Закону України "Про захист персональних даних" персональні дані – це відомості чи сукупність відомостей про фізичну особу, яка ідентифікована або може бути конкретно ідентифікована. Але законодавством України не встановлено і не може бути встановлено чіткого переліку відомостей про фізичну особу, які є персональними даними, задля можливості застосування положень Закону до різноманітних ситуацій, в тому числі при обробці персональних даних в інформаційних (автоматизованих) базах та картотеках персональних даних, що можуть виникнути у майбутньому, у зв’язку зі зміною в технологічній, соціальній, економічній та інших сферах суспільного життя. Виходячи з цього, оскільки будь-який документ підписаний особою і разом з підписом передбачені Прізвище та Ініціали, то це не є відомостями про фізичну особу, яка може бути конкретно ідентифікована. Якщо виходити із логіки Замовника, то учасники повинні надавати у складі своїх тендерних пропозиції листи-згоди на обробку персональних даних від усіх без виключення осіб, які підписали той чи інший документ і зазначили свої прізвище та ініціали. Крім зазначеного, в умовах тендерної документації, Замовник не передбачив, яку саме повинні містити інформацію, яка може ідентифікувати цю особу (ПІБ, паспортні дані, реєстраційний номер облікової картки платника податків та ін.) листи-згоди на обробку персональних даних від фізичних осіб. З огляду на описане, ТОВ «Контракт Продрезерв 5» не надає у складі тендерної пропозиції будь-яких відомостей про працівників: Ковнір І.М., Щурова О.О., Біла О.С., Веремеєнко Е.В., Бебко О.В., які б відносилися до персональних даних. Таким чином, права та законні інтереси Скаржника можуть бути захищені шляхом зобов’язання Замовника скасувати рішення про відхилення Тендерної Пропозиції ТОВ "КОНТРАКТ ПРОДРЕЗЕРВ 5" та прийняти рішення про допущення до участі. Звертаємо увагу, що розгляд тендерних пропозицій повинен відбуватися на підставі принципів здійснення закупівель, що передбачені ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме: «недискримінація учасників та рівне ставлення до них». За власною ініціативою тендерний комітет не може розширювати свої права, визначені Законом та Положенням про тендерний комітет, як наслідок не може ставити під сумнів, тим більш безпідставно відхиляти цінову пропозицію будь-якого учасника без достатнього на те аргументованого дослідження інформації та чіткого посилання на порушення вимоги за тендерною документацією або оголошенням. Тендерний комітет здійснює розгляд пропозицій на дотримання вимог тендерної документації або оголошення виключно та в межах поданих документів учасниками торгів. Нагадуємо, що тендерний комітет відповідно до статті 19 Конституції України з врахуванням рішення Конституційного Суду України № 7-рп/2009 від 16.04.2009р. зобов'язаний діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України. Враховуючи описані вище недоліки, вважаємо, що Замовник, відхиливши тендерну пропозицію ТОВ «Контракт Продрезерв 5», грубо порушив права та інтереси Скаржника через неупереджений та дискримінаційний підхід до оцінки тендерних пропозицій учасників, що призвело до незаконного рішення Замовника про відхилення тендерної пропозиції Скаржника. В ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі» наведено вичерпний перелік підстав, за яких скарга може бути залишена без розгляду. На виконання ч. 1 ст. 18 Закону, скарга ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «КОНТРАКТ ПРОДРЕЗЕРВ 5» містить «найменування замовника рішення, дії або бездіяльність якого оскаржуються; ім’я (найменування), місце проживання (місцезнаходження) суб’єкта оскарження; підстави подання скарги, посилання на порушення процедури закупівлі або прийняті рішення, дії або бездіяльність замовника, фактичні обставини, що це можуть підтверджувати; обґрунтування наявності порушених прав та охоронюваних законом інтересів з приводу рішення, дії чи бездіяльності замовника, що суперечать законодавству у сфері публічних закупівель і внаслідок яких порушено право чи законні інтереси такої особи; вимоги суб’єкта оскарження та їх обґрунтування». Скарга подана з дотриманням строку, встановленого електронною системою закупівель. Скаржник виконав усі вимоги, необхідні для прийняття даної скарги до розгляду. На підставі положень статті 18 Закону України «Про публічні закупівлі», ст. 7 Закону України «Про Антимонопольний комітет України», ПРОСИМО: 1. Прийняти Скаргу до розгляду. 2. Зобов’язати КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД "МОГИЛІВСЬКИЙ ГЕРІАТРИЧНИЙ ПАНСІОНАТ" ДНІПРОПЕТРОВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ" скасувати своє рішення про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «Контракт Продрезерв 5».
Дата розгляду скарги: 26.05.2022 11:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 04.05.2022 09:46
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 27.05.2022 12:43
Дата виконання рішення Замовником: 30.05.2022 09:48
Коментар замовника щодо усунення порушень: Рішення АМКУ № 4765-р/пк-пз від 26.05.2022 року по закупівлі UA-2022-02-28-001574-a згідно коду ДК: 0212015: 55510000-8 Послуги їдалень було розглянуто на виконано.
Задовільнена: Так
Автор: ТОВ "КОНТРАКТ ПРОДРЕЗЕРВ 5", Ганна Авілко +380676344888 kontraktprodrezerv5@i.ua