• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

33190000-8 Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні - Пристрої – 4 найменування

1. Пристрій для переливання крові, кровозамінників та інфузійних розчинів типу ПК – 15000 шт.; 2. Пристрій для вливання інфузійних розчинів типу ПР – 15000 шт.; 3. Пристрій для внутрішньовенних інфузій з комбінованою металевою голкою та регулятором швидкості барабанного типу - 1500 шт.; 4. Пристрій для вливання крові, компонентів крові, кровозамінників та колоїдних розчинів із складною металевою голкою (голка в голці), з’єднання Луєр – Лок - 5000 шт.

Завершена

618 875.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 6 188.75 UAH
Період оскарження: 02.11.2017 11:38 - 16.11.2017 00:00
Вимога
Вирішена

Вимога

Номер: 2ecd270cc9f947a1b8e9f4e18e3936f2
Ідентифікатор запиту: UA-2017-11-02-000951-a.b1
Назва: Вимога
Вимога:
Національному інституту раку м. Київ, вул. Ломоносова,33/43 ВИМОГА про внесення змін до тендерної документації (закупівля № 1632002, номер тендеру у ЦБД UA-2017-11-02-000951-a) 21.11.2017 року відбудеться аукціон відкритих торгах із закупівлі: За кодом CPV за 33190000-8 Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні - Пристрої. Відповідно тендерної документації найменуваннями предмету закупівлі в даній процедурі закупівлі є: № Найменування товару Кількість Одиниці виміру 1 Пристрій для переливання крові, кровозамінників та інфузійних розчинів типу ПК 15000 шт. 2 Пристрій для вливання інфузійних розчинів типу ПР 15000 шт. 3 Пристрій для внутрішньовенних інфузій з комбінованою металевою голкою та регулятором швидкості барабанного типу 1500 шт. 4 Пристрій для вливання крові, компонентів крові, кровозамінників та колоїдних розчинів із складною металевою голкою (голка в голці), з’єднання Луєр – Лок. 5000 шт. ПАТ «Гемопласт» має бажання прийняти участь в даних відкритих торгах та має можливість здійснити поставку наступних позицій предмету закупівлі: Пристрій для переливання крові, кровозамінників та інфузійних розчинів типу ПК 15000 шт. Пристрій для вливання інфузійних розчинів типу ПР 15000 шт. (які складають найбільшу частину предмету закупівлі), згідно тендерної документації Замовника за своєю найнижчою ціновою пропозицією, однак об’єднання всіх найменувань в предметі закупівлі позбавляє ПАТ «Гемопласт» права взяти участь у процедурі закупівлі. Замовником не обґрунтовано необхідності об’єднання всіх найменувань в один лот. Таке об’єднання обмежує право тих суб’єктів господарювання, в тому числі ПАТ «Гемопласт», на участь в процедурі закупівлі, які не можуть одночасно запропонувати постачання всіх найменувань предмету закупівлі. Вважаємо, що Замовник має внести зміни до конкурсної документації шляхом виділення позицій предмету закупівлі в окремі лоти. В іншому випадку це значно звужує коло потенційних учасників, бажаючих прийняти участь в даній процедурі закупівлі, що має ознаки обмеження конкуренції та призводить до дискримінації учасників. Відповідно ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі» Закупівлі здійснюються за такими принципами: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням. Згідно до ч. 4 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Тобто чинне законодавство однозначно визначає заборону встановлювати дискримінаційні вимоги. Постійно діюча адміністративна колегія Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель в своєму рішенні № 388-р/пк-ск від 26.03.2015 року вже розглядала подібне питання і рішенням колегії було встановлено необхідність поділу предмета закупівлі на окремі лоти, якщо інше призведе до обмеження права певних суб’єктів господарювання взяти участь в процедурі закупівлі. Виокремлення кожного найменування предмету закупівлі в окремі лоти буде лише сприяти залученню максимальної кількості учасників. Відповідно ч. 1 п. 1 Порядку визначення предмету закупівлі, затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 17.03.2016 №454 Предмет закупівлі товарів і послуг визначається замовником згідно з пунктами 17 і 32 частини першої статті 1 Закону та на основі Державного класифікатора продукції та послуг ДК 016:2010, затвердженого наказом Державного комітету України з питань технічного регулювання та споживчої політики від 11 жовтня 2010 року № 457, за показником п'ятого знака із зазначенням у дужках предмета закупівлі відповідно до показників третьої – п'ятої цифр основного словника національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник”, затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23 грудня 2015 року № 1749, а також конкретної назви товару чи послуги. Предмет закупівлі товарів і послуг визначається замовником згідно з пунктами 17 і 32 частини першої статті 1 Закону та на основі національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник”, затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23 грудня 2015 року № 1749 (далі – Єдиний закупівельний словник), за показником четвертої цифри основного словника із зазначенням у дужках конкретної назви товару чи послуги. Замовник може визначити окремі частини предмета закупівлі (лоти) за показниками шостого – десятого знаків Державного класифікатора продукції та послуг ДК 016:2010, затвердженого наказом Державного комітету України з питань технічного регулювання та споживчої політики від 11 жовтня 2010 року № 457, із зазначенням у дужках предмета закупівлі відповідно до показників четвертої – восьмої цифр Єдиного закупівельного словника, а також за обсягом, номенклатурою та місцем поставки товарів, виконання робіт або надання послуг. Відповідно ч. 1 ст. 23 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник має право з власної ініціативи чи за результатами звернень або на підставі рішення органу оскарження внести зміни до тендерної документації. У разі внесення змін до тендерної документації строк для подання тендерних пропозицій продовжується в електронній системі закупівель таким чином, щоб з моменту внесення змін до тендерної документації до закінчення строку подання тендерних пропозицій залишалося не менше ніж сім днів. Враховуючи викладене, керуючись ст. 23 Закону України «Про публічні закупівлі», - ВИМАГАЄМО: Внести зміни до тендерної документації в процедурі закупівлі №1632002, номер тендеру у UA-2017-11-02-000951-a шляхом виділення в окремі лоти кожного найменування предмету закупівлі, які зазначені в тендерній документації в даній процедурі закупівлі, що забезпечить максимальну ефективність, економію та конкуренцію та усуне порушення вимог ч. 4 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі». З повагою, Голова правління Б.В.Подгорний
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Тендерний комітет Національного інституту раку (далі – Комітет) розглянув, вимогу ПАТ «Гемопласт», щодо закупівлі UA-2017-11-02-000951-a «33190000-8 Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні - Пристрої – 4 найменування» та повідомляє наступне. Так, Комітетом прийнято рішення про проведення зазначеної процедури закупівлі 01 листопада 2017 році на підставі рапорту Комісії з розробки вихідних даних щодо закупівлі лікарських засобів та виробів медичного призначення (далі – Комісія), яка діє в НІР на постійній основі. Враховуючі, нагальну потребу в пристроях для вливання крові та пристроїв для вливання інфузійних розчинів, про що обґрунтовано в рапорті Комісії, та враховуючі незначну кількість та відповідно вартість деяких позицій, керуючись п.18 ч.1 ст.1 Закону України «Про публічні закупівлі» № 922-VIII від 25 грудня 2015 року та наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України «Про затвердження Порядку визначення предмета закупівлі» № 454 від 17.03.2016р. зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 25 березня 2016 р. за № 448/28578 (далі – Наказ), Комітетом вирішено проводити процедуру закупівлі вцілому, визначивши предмет закупівлі товарів за показником четвертої цифри основного словника із зазначенням у дужках конкретної назви товару. Слід зазначити, що відповідно до Наказу замовник може визначити окремі частини предмета закупівлі (лоти) за показниками четвертої – восьмої цифр Єдиного закупівельного словника, а не зобов’язаний. Тобто це право замовника, а не обов’язок. Також, наголошуємо, ані Законом, ані Положенням про Тендерний комітет НІР, до повноважень Комітету не віднесено функції моніторингу ринку, вивчення асортименту постачальників та можливості поставки того або іншого товару, який є предметом закупівлі процедур закупівель. Тому, враховуючі, вищевикладене, Комітет не вбачає підстав для внесення змін до тендерної документації.
Статус вимоги: Задоволено