• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

33600000-6 – "Фармацевтична продукція" (Севофлуран, Хлоргексидину біглюконат, Повідон-йод, Ропівакаїн, Бупівакаїну гідрохлорид безводний, L- лізину есцинат, Електроліти для внутрішньовенного введення (монопрепарати та в комбінаціях)), Натрію гідрокарбонат, Гліцерил тринітрат, Ізосорбіду динітрат, Папаверин, Натрію хлорид, калію хлорид, магнію хлориду гексагідрат, кальцію хлориду дигідрат, натрію ацетату тригідрат, L-малонова кислота, Протамін).

У зв’язку із технічними особливостями даного майданчика строк початку поставки товару є орієнтовним та може мінятися за результатами укладеного договору.

Завершена

1 179 400.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 5 897.00 UAH
Період оскарження: 02.11.2017 15:02 - 16.11.2017 00:00
Вимога
Залишено без розгляду

Внесення змін до тендерної документації для дотримання принципів здійснення державних закупівель.

Номер: 0e5ff6103a68408da3c233800dab6ca3
Ідентифікатор запиту: UA-2017-11-02-000857-b.b2
Назва: Внесення змін до тендерної документації для дотримання принципів здійснення державних закупівель.
Вимога:
Наша компанія як потенційний учасник відкритих торгів на закупівлю ДК 021:2015 – 33600000-6 - Фармацевтична продукція (Севофлуран, Хлоргексидину біглюконат, Повідон-йод, Ропівакаїн, Бупівакаїну гідрохлорид безводний, L- лізину есцинат, Електроліти для внутрішньовенного введення (монопрепарати та в комбінаціях)), Натрію гідрокарбонат, Гліцерил тринітрат, Ізосорбіду динітрат, Папаверин, Натрію хлорид, калію хлорид, магнію хлориду гексагідрат, кальцію хлориду дигідрат, натрію ацетату тригідрат, L-малонова кислота, Протамін), ідентифікатор торгів UA-2017-11-02-000857-b, бажає прийняти участь у торгах. Наша компанія являється імпортером лікарського засобу для інгаляційного наркозу Севофлуран, рідина для інгаляцій 100% по 250 мл. Для дотримання принципів здійснення державних закупівель згідно статті 3 Закону України "Про публічні закупівлі" (далі - Закон) закупівля здійснюється за принципами добросовісної конкуренції серед учасників, максимальна економія та ефективність, недискримінація учасників та ін. просимо Вас винести в окремий лот препарат СЕВОРАН, 100%, у кількості 200 фл. Виходячи з вищевикладеного просимо Вас внести відповідні змвіни до тендерної документації згідно пункту 2 статті 23 Закону.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Доброго дня! Стосовно Вашого прохання- вивести в окремий лот препарат Севоран, то у відповідності до статті 23 Закону України «Про публічні закупівлі» №922-VIII від 25 грудня 2015 року (зі змінами та доповненнями) повідомляємо, що згідно пункту першого розділу ІІ Порядку визначення предмета закупівлі, затвердженного наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 17 березня 2016 року №454, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 25 березня 2016 року за №448/28578 (зі змінами та доповненнями), предмет закупівлі товарів і послуг визначається замовником згідно з пунктами 17 і 32 частини першої статті 1 Закону та на основі національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник”, затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23 грудня 2015 року № 1749 (далі – Єдиний закупівельний словник), за показником четвертої цифри основного словника із зазначенням у дужках конкретної назви товару чи послуги. При цьому замовник може визначити окремі частини предмета закупівлі (лоти) за показниками четвертої – восьмої цифр Єдиного закупівельного словника, а також за обсягом, номенклатурою та місцем поставки товарів, виконання робіт або надання послуг. Під час здійснення закупівлі лікарських засобів предмет закупівлі визначається за показником третьої цифри Єдиного закупівельного словника із зазначенням у дужках міжнародної непатентованої назви лікарського засобу (далі - МНН). У разі якщо предмет закупівлі лікарських засобів містить два та більше лікарських засобів, замовником у дужках зазначається МНН кожного лікарського засобу. При цьому замовник може визначити окремі частини предмета закупівлі (лоти) за МНН, за формою випуску, за дозуванням, за обсягом та/або за місцем поставки лікарських засобів. Таким чином, замовник має право, але не зобов’язаний, визначати окремі частини предмета закупівлі (лоти). Замовник при здійсненні закупівель, керується принципами здійснення закупівель відповідно до статті 3 Закону України «Про публічні закупівлі» №922-VIII від 25 грудня 2015 року (зі змінами та доповненнями), а саме (далі-Закон): "Закупівлі здійснюються за такими принципами: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням". При цьому Ваше прохання з зазначенням конкретної позиції, за якою Ви маєте можливість здійснити поставку, та виокремлення її в окремий лот, суперечить принципам здійснення закупівель у відповідності до статті 3 Закону України «Про публічні закупівлі» №922-VIII від 25 грудня 2015 року (зі змінами та доповненнями), оскільки виокремлення позиції відбуватиметься під конкретного учасника закупівель. Крім того повідомляємо, що Замовник визначає предмет закупівлі самостійно, а не за погодженням з усіма чи окремими учасниками процедури закупівлі, які взагалі не мають права впливати на тендерний комітет щодо вибору предмета закупівлі чи його обгрунтування. При складанні тендерної документації, Замовником дотримано вимоги статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» №922-VIII від 25 грудня 2015 року (зі змінами та доповненнями), з метою недискримінації Учасників технічна специфікація не повинна містити посилання на конкретну торгівельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинне бути обґрунтованим, а специфікація повинна містити вираз "або еквівалент". Замовником в повному обсязі дотримано вимогу статті та в тендерній документації відображено наступне:"Усі посилання у Додатку 3 до Документації на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, вважати такими, що містять вираз "або еквівалент". У разі, коли в описі предмета закупівлі містяться посилання на конкретні торгівельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, то разом з цим враховувати вираз "або еквівалент". Всі торгові назви препаратів, які застосовуються в тендерній документації з метою лаконічного та зрозумілого для фармацевтичних фахівців опису предмету закупівлі, містять вираз "або еквівалент за діючою речовиною". Еквівалентом (аналогом) лікарського засобу в розумінні даної тендерної документації є лікарський засіб, діюча речовина якого (міжнародна назва), дозування, форма випуску, концентрація та інші стандартні характеристики абсолютно співпадають з біологічними, токсикологічними, фармацевтичними та терапевтичними властивостями препарату, що є предметом закупівлі. Якщо учасник пропонує інший товар (аналог або еквівалент) ніж передбачений цією документацією, учасник повинен надати у складі Тендерної пропозиції належним чином засвідчені копії документів, які підтверджують еквівалентність запропонованого товару, зазначеному у цій документації.". Враховуючи вищевикладене, Комунальна установа "Одеська обласна дитяча клінічна лікарня" розгляне всі надані пропозиції в процедурі закупівлі згідно чинного законодавства з дотриманням принципів здійснення закупівель та сподівається на Вашу участь у торгах з охопленням всього переліку необхідних лікарських засобів. З повагою, КУ "Одеська обласна дитяча клінічна лікарня"!
Статус вимоги: Не задоволено
Вимога
Залишено без розгляду

Запит на зміни

Номер: 5697dbcf0179467a9280dd4dca9a3491
Ідентифікатор запиту: UA-2017-11-02-000857-b.c1
Назва: Запит на зміни
Вимога:
Детально у файлі.
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Доброго дня! Стосовно вимоги Учасника - поділити предмет закупівлі на окремі лоти, то у відповідності до статті 23 Закону України «Про публічні закупівлі» №922-VIII від 25 грудня 2015 року (зі змінами та доповненнями) повідомляємо, що згідно пункту першого розділу ІІ Порядку визначення предмета закупівлі, затвердженного наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 17 березня 2016 року №454, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 25 березня 2016 року за №448/28578 (зі змінами та доповненнями), предмет закупівлі товарів і послуг визначається замовником згідно з пунктами 17 і 32 частини першої статті 1 Закону та на основі національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник”, затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23 грудня 2015 року № 1749 (далі – Єдиний закупівельний словник), за показником четвертої цифри основного словника із зазначенням у дужках конкретної назви товару чи послуги. При цьому замовник може визначити окремі частини предмета закупівлі (лоти) за показниками четвертої – восьмої цифр Єдиного закупівельного словника, а також за обсягом, номенклатурою та місцем поставки товарів, виконання робіт або надання послуг. Під час здійснення закупівлі лікарських засобів предмет закупівлі визначається за показником третьої цифри Єдиного закупівельного словника із зазначенням у дужках міжнародної непатентованої назви лікарського засобу (далі - МНН). У разі якщо предмет закупівлі лікарських засобів містить два та більше лікарських засобів, замовником у дужках зазначається МНН кожного лікарського засобу. При цьому замовник може визначити окремі частини предмета закупівлі (лоти) за МНН, за формою випуску, за дозуванням, за обсягом та/або за місцем поставки лікарських засобів. Таким чином, замовник має право, але не зобов’язаний, визначати окремі частини предмета закупівлі (лоти). При складанні тендерної документації, Замовником дотримано вимоги статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» №922-VIII від 25 грудня 2015 року (зі змінами та доповненнями), з метою недискримінації Учасників технічна специфікація не повинна містити посилання на конкретну торгівельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинне бути обґрунтованим, а специфікація повинна містити вираз "або еквівалент". Замовником в повному обсязі дотримано вимогу статті та в тендерній документації відображено наступне:"Усі посилання у Додатку 3 до Документації на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, вважати такими, що містять вираз "або еквівалент". У разі, коли в описі предмета закупівлі містяться посилання на конкретні торгівельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, то разом з цим враховувати вираз "або еквівалент". Всі торгові назви препаратів, які застосовуються в тендерній документації з метою лаконічного та зрозумілого для фармацевтичних фахівців опису предмету закупівлі, містять вираз "або еквівалент за діючою речовиною". Еквівалентом (аналогом) лікарського засобу в розумінні даної тендерної документації є лікарський засіб, діюча речовина якого (міжнародна назва), дозування, форма випуску, концентрація та інші стандартні характеристики абсолютно співпадають з біологічними, токсикологічними, фармацевтичними та терапевтичними властивостями препарату, що є предметом закупівлі. Якщо учасник пропонує інший товар (аналог або еквівалент) ніж передбачений цією документацією, учасник повинен надати у складі Тендерної пропозиції належним чином засвідчені копії документів, які підтверджують еквівалентність запропонованого товару, зазначеному у цій документації.". Згідно статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» №922-VIII від 25 грудня 2015 року (зі змінами та доповненнями) (далі-Закон): "Найбільш економічно вигідна пропозиція – пропозиція, що визнана найкращою за результатами оцінки тендерних пропозицій відповідно до статті 28 цього Закону". Також, наголошуємо, що згідно частини другої статті 20 Закону України «Про публічні закупівлі» №922-VIII від 25 грудня 2015 року (зі змінами та доповненнями) (далі-Закон): "Під час проведення процедури відкритих торгів тендерні пропозиції мають право подавати всі зацікавлені особи". Стаття 43 Господарського кодексу України № 436-IV 16 січня 2003 року (зі змінами та доповненнями) передбачає свободу підприємництва, а саме: "Підприємці мають право без обмежень самостійно здійснювати будь-яку підприємницьку діяльність, яку не заборонено законом". Отже діюче законодавство не містить обмежень щодо участі у відкритих торгах виробників, посередників, фізичних осіб-підприємців, торговців товарами, в той же час виробники товарів не обмежені в можливості здійснювати торгівлю іншими товарами. Враховуючи вищевикладене, Комунальна установа "Одеська обласна дитяча клінічна лікарня" розгляне всі надані пропозиції в процедурі закупівлі згідно чинного законодавства з дотриманням принципів здійснення закупівель та сподівається на Вашу участь у торгах з охопленням всього переліку необхідних лікарських засобів. З повагою, КУ "Одеська обласна дитяча клінічна лікарня"!
Статус вимоги: Не задоволено