-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
товар - код CPV 34910000-9 по ДК 021:2015 – Гужові чи ручні вози, інші транспортні засоби з немеханічним приводом, багажні вози та різні запасні частини (гужові чи ручні вози, інші транспортні засоби з немеханічним приводом, багажні вози та різні запасні частини).
Контактна особа замовника З технічних питань: Інженер УВТК Носко Михайло Іванович , т.05136 – 4-40-76
Завершена
818 300.00
UAH без ПДВ
мін. крок: 1.1% або 9 000.00 UAH
мін. крок: 1.1% або 9 000.00 UAH
Період оскарження:
27.10.2017 11:55 - 07.11.2017 00:00
Вимога
Відхилено
розділення предмета закупівлі на окремі лоти
Номер:
908bd9a1cfcf49399dbdd5e141906baa
Ідентифікатор запиту:
UA-2017-10-27-000691-b.b1
Назва:
розділення предмета закупівлі на окремі лоти
Вимога:
Доброго дня!
Для забезпечення основних принципів здійснення процедури публічних закупівель, викладених в ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме добросовісна конкуренція серед учасників, недискримінація учасників, максимальна економія та ефективність просимо розділити предмет закупівлі: ДК 021:2015: 34910000-9 — Гужові чи ручні вози, інші транспортні засоби з немеханічним приводом, багажні вози та різні запасні частини на окремі лоти. При розділенні предмета закупівлі просимо виділити всі заявлені до закупівлі позиції, а саме комплект підставок, домкрат, установка фільтровентиляційна, підкатний знімач, підкатний кран, ручний насос, стенд, круг механічний поворотний, верстат, підйомник, траверса в окремі лоти.
Так, зосередження одночасно в одному лоті одинадцяти найменувань товарів штучно унеможливлює доступ до зазначених торгів компанії, яка може запропонувати лише кілька позицій лоту проте по ціні, яка буде більш вигідною за ціну інших компаній, що можуть запропонувати всі зазначені позиції в лоті. Разом з тим, обставини при яких участь в закупівлі може прийняти лише компанія, яка має повний перелік одиниць лоту, створює монопольне становище для окремих учасників ринку та суперечить принципу недискримінації учасників.
Окрім того, при таких обставинах повністю нівелюється один з принципів відбору переможця торгів (вказаний в тендерній документації) – ціна, та пов'язаний з ним принцип публічних закупівель - максимальна економія та ефективність. Так, компанія може мати можливість поставити лише окремі товари лоту, але по ціні, що буде меншою, ніж в компанії, що може поставити всі товари лоту. У випадку вміщення в предмет закупівлі всіх 11 позицій Замовник торгів отримає той же результат – закупівля товару – проте з більшими фінансовими витратами, ніж у випадку розділення предмета закупівлі на окремі лоти по позиціях предмета закупівлі.
Більше того, в самій тендерній документації Замовником торгів вказано, що критерієм оцінки тендерних пропозицій та, відповідно, відбору переможця торгів є ціна. Однак при цьому, Замовник торгів не допускає до участі в торгах компанії, що можуть запропонувати більш конкуренту ціну шляхом наявності такої умови тендерної документації як поставка всіх заявлених позицій предмета закупівлі одночасно.
Також повідомляємо, що у разі розділення предмета закупівлі на окремі лоти, наша компанія могла б поставити 9 з 11 позицій предмета закупівлі по більш конкурентоспроможній ціні.
Відповідно, до вищезазначеного просимо внести зміни до тендерної документація шляхом розділення предмета закупівлі на окремі лоти відповідно до окремих позицій предмета закупівлі.
Дякую.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
01.11.2017 11:22
Вирішення:
Керуючись Законом України «Про публічні закупівлі», а також Наказом МІНІСТЕРСТВА ЕКОНОМІЧНОГО РОЗВИТКУ І ТОРГІВЛІ УКРАЇНИ № 454 від 17.03.2016 року Зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 25 березня 2016 р. за N 448/28578 Про затвердження Порядку визначення предмета закупівлі, розділ II «Визначення предмета закупівлі товарів і послуг» абзац 1. Предмет закупівлі товарів і послуг визначається замовником згідно з пунктами 17 і 32 частини першої статті 1 Закону та на основі Державного класифікатора продукції та послуг ДК 016:2010, затвердженого наказом Державного комітету України з питань технічного регулювання та споживчої політики від 11 жовтня 2010 року N 457, за показником п'ятого знака із зазначенням у дужках предмета закупівлі відповідно до показників третьої - п'ятої цифр основного словника національного класифікатора України ДК 021:2015 "Єдиний закупівельний словник", затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23 грудня 2015 року N 1749, а також конкретної назви товару чи послуги. Предмет закупівлі товарів і послуг визначається замовником згідно з пунктами 17 і 32 частини першої статті 1 Закону та на основі національного класифікатора України ДК 021:2015 "Єдиний закупівельний словник", затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23 грудня 2015 року N 1749 (далі - Єдиний закупівельний словник), за показником четвертої цифри основного словника із зазначенням у дужках конкретної назви товару. Враховуючи вище вказане, а також на основі рішення експертів товарів та продукції, котрі заздалегідь опрацювали та неодноразово переглянули технічні вимоги на ТМЦ, що закуповуються ВП ЮУ АЕС ДП «НАЕК»Енергоатом» даними торгами були віднесені до коду код CPV 34910000-9 по ДК 021:2015 – Гужові чи ручні вози, інші транспортні засоби з не механічним приводом, багажні вози та різні запасні частини.
Статус вимоги:
Відхилено