• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

Агрохімічна продукція (дезінфекційні засоби).

Детальна інформація щодо предмету закупівлі у документації до оголошення.

Завершена

50 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 500.00 UAH
Період оскарження: 22.11.2017 13:07 - 24.11.2017 17:00
Вимога
Відхилено

Вимога

Номер: d160739a40dd4c1cba6c637dab97cf55
Ідентифікатор запиту: UA-2017-11-22-001308-a.c1
Назва: Вимога
Вимога:
Шановний! Те що ви написали в протоколі відхилення нашої пропозиції прямо вказує на корупційний "договірняк" з заздалегідь запланованим у переможці Учасником! Стосовно нерозгляду еквівалентів. Такий підхід грубо порушує положення Закону про публічні закупівлі та Наказу Зовнішторгвидав України №35, де чітко зазначено, що при формуванні технічного завдання на предмет закупівлі та проведенні процедури закупівлі Замовник повинен керуватися принципами недискримінаційного підходу до Учасників. Саме нерозгляд еквівалентів і є дискримінаційним підходом до Учасників, тому що значно звужує їх коло. Цей факт можна також трактувати, як намагання Замовника лобіювати інтереси певного виробника, або компаній-виробників. П.6.4 Наказу №35 Зовнішторгвидав України дає право Замовнику визначати,які саме еквіваленти він буде розглядати, але НЕ ДАЄ права Замовнику не розглядати еквіваленти взагалі!!! Це велика різниця! Зазначані в документації засоби не є унікальними і на ринку є безліч еквівалентів значно кращих та дешевших. Своїми діями Замовник дав чітко зрозуміти,що його не хвилює економія бюджетних коштів, а його цікавить хабар від постачальника та заробіток посадових осіб на бюджетному фінансуванні. Замовник заздалегідь запланував у переможці Учасника, з яким є корупційні домовленості, та незаконну аргументацію для відхилення небажаних пропозицій. А це вже привід для антикорупційного розслідування перевіряючими органами, куди ми направляємо лист. Вимагаємо повернути нашу пропозицію до розгляду, провести неупереджену оцінку. В іншому випадку ми звернемося з відповідними заявами до Департаменту охорони здоров`я, Державної аудиторської служби України, Антикорупційного бюро Донецької області та представників Громадського контролю з метою перешкоджання протиправних корупційних дій Замовника!
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: Шановний Учаснику, насамперед хочемо Вам зауважити, що ви звертаєтеся до нас на порталі Державних закупівель, та при цьому застосування "блатних жаргонів - "договірняк" є не те що не доречне, але й неприпустимо! Ви своїми безпідставними обвинуваченнями, наклепом на наш заклад та надання недостовірної інформації відомостей, що не відповідають дійсності, порушуєте наші права, принижуєте честь, гідність, репутацію нашого закладу та посадових осіб, що є недопустимо. Ви на свій лад трактуєте п.6.4. наказу ДП "Зовнішторгвидав України" від 13.04.16 № 35, намагаєтесь тиснути на нас, щоб ми обрали саме вашу продукцію, а не ту, яка нам потрібна, - це неприпустимо. Стосовно Вашої вимоги. Розглянувши вимогу щодо повернення Вашої пропозиції до розгляду та проведення неупередженої оцінки, повідомляємо наступне. Наказом ДП "Зовнішторгвидав України" від 13.04.2016 р. № 35 затверджений Порядок проведення допорогових закупівель (далі-Порядок). Згідно п. 6.4 даного Порядку "У вимогах до предмета Закупівлі, що містять посилання на певну торговельну марку (знак для товарів і послуг) або виробника, Замовник може вказати, які аналоги та/або еквіваленти прийматимуться у пропозиціях Учасників". Тобто вказувати чи не вказувати еквівалент в допорогових закупівлях є правом Замовника, а не обов'язком. Згідно діючого Законодавства України, наш заклад в цьому конкретному випадку скористався своїм правом обирати саме продукцію з такими показниками, яка нам потрібна. Вам нічого не заважає запропонувати нам дез.засоби, які відповідають вимогам предмета закупівлі, зазначеним у технічній документації, але Ви домагаєтеся, щоб купляли тільки у вас еквівалент в продажу якого ви чи виробник, з яким ви співпрацюєте зацікавлені, та хочете нас обмежити в наданому Законом праві вибору саме того засобу, який нам потрібен. Зважаючи на вищевикладене мови про дискримінацію не може бути, а також ваші посилання на те, що ми лобіюємо інтереси певного виробника, «або запланували у переможці Учасника, з яким є корупційні домовленості», є безпідставними. На підставі усього вищевикладеного, ми відхиляємо вимогу щодо повернення Вашої пропозиції до розгляду.
Статус вимоги: Відхилено