• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

рідина для склоомивача зимова

Завершена

111 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 1 110.00 UAH
Період оскарження: 05.10.2017 12:10 - 16.10.2017 00:00
Скарга
Відхилено

Оскарження результатів закупівлі

Номер: 495f8db9dafd4103b4660f3a825b5ec2
Ідентифікатор запиту: UA-2017-10-05-000511-a.a5
Назва: Оскарження результатів закупівлі
Скарга:
Скарга на неправомірне визначення переможцем ТОВ «Фортіс Юкрейн» I. Загальні відомості про конкурсні торги, за якими оскаржується рішення (дії) Замовника. 05.10.2017 року Філією «Українська залізнична швидкісна компанія» ПАТ «Українська залізниця» (надалі – Замовник) було розпочато конкурсну процедуру у системі Prozorro (посилання https://zakupki.prom.ua/gov/tenders/UA-2017-10-05-000511-а; ідентифікатор закупівлі: № UA-2017-10-05-000511-a) стосовно закупівлі – рідини для склоомивача, зимової. Скаржник виявів бажання взяти участь у відповідному конкурсі та згідно умов конкурсу подав свою пропозицію. Відповідно до протоколу розкриття від 23.10.2017 року у закупівлі взяли участь 3 учасники: 1. ТОВ "ВТБО "Гранд" 2. Товариство з обмеженою відповідальністю "ФОРТІС ЮКРЕЙН" 3. ТОВ КАНГАР-ТРЕЙД Ціна учасника ТОВ "ВТБО "Гранд" (Скажник), у розмірі – 69840 гривень, була визначена електронною системою закупівель, як найбільш економічно вигідна. Скаржник, згідно вимог тендерної документації («Вимоги до учасника» стор.25), під час розгляду та оцінки тендерним комітетом найбільш економічно вигідної пропозиції надав опломбований зразок товару 27.10.2017р. об 11-00 з супровідним листом передачі зразка № 27/10-01 від 26.10.2017, який був отриманий секретарем тендерного комітету Оніщенко О.Ф. Тендерний комітет оглядав зразок на відповідність технічним характеристикам на протязі 14 днів та 07.11.2017 об 15-46 завантажив у систему протокол розгляду тендерних пропозицій, згідно якого пропозиція ТОВ «ВТБО «ГРАНД» була відхилена по ряду несуттєвих недоліків, які в жодному разі не впливають на якісні характеристики товару. Звертаємо Вашу увагу про відсутність в протоколі претензій щодо якості товару. Того ж самого дня, 07.11.2017р. об 16-29, тобто через 45 хвилин, в системі Prozorro було опубліковано рішення про обрання переможця процедури закупівлі: Товариство з обмеженою відповідальністю "ФОРТІС ЮКРЕЙН" з ціною пропозиції 88 884,00 гривень. Проаналізувавши проміжок прийняття рішення щодо відхилення пропозиції ТОВ «ВТБО «ГРАНД» та визначення переможця торгів, та вивчивши тендерну пропозицію ТОВ «Фортіс Юкрейн» Скаржник дійшов висновку, що документи учасника не відповідають вимогам тендерної документації та Замовник порушив процедуру визначення переможця торгів. II. Правові та фактичні підстави подання скарги й обґрунтування вимог. Згідно п. ВИМОГИ ДО УЧАСНИКА тендерної документації: • Під час розгляду та оцінки тендерним комітетом найбільш економічно вигідної пропозиції учасника, що обрано електронною системою протягом 3 робочих днів з дня аукціону (для учасника з найменшою ціною) та протягом 3 робочих днів з моменту відхилення попередньої пропозиції, однак не пізніше п’ятого робочого дня, надати зразки товару у кількості однієї одиниці, визначеної в технічному описі товару, для огляду тендерному комітету на відповідність технічним характеристикам товару. В разі ненадання товару на огляд у визначений термін, пропозицію учасника буде відхиллено. Проміжок прийняття рішення щодо відхилення пропозиції ТОВ «ВТБО «ГРАНД» та визначення переможця торгів склав 45 хвилин. За даний проміжок часу наступний учасник (ТОВ «Фортіс Юкрейн») ознайомився з протоколом розгляду тендерних пропозицій у системі Prozorro, згідно якого пропозиція ТОВ «ВТБО «ГРАНД» була відхилена, знайшов відповідальну особу, доїхав до місця призначення, надав зразок товару, а Тендерний комітет вивчив тендерну пропозицію, оглянув зразок на відповідність технічним характеристикам, прийняв рішення, що до визначення переможця, оформив протокол та опублікував його у системі Prozorro. З цим не можна погодитись з наступних підстав: • у системі Prozorro не визначається час, коли будуть опубліковані рішення щодо розгляду тендерних пропозиції, тому малоймовірно, щоб учасник ознайомився з рішеннями в момент публікації. • у зв’язку з тим, що в тендерній документації не зазначена відповідальна особа щодо прийняття зразка товару, то на його пошук треба витрати час. Спираючись на наш досвід, пошук відповідальної особи, в нашому випадку, зайняв 2 доби – на наше письмове звернення від 26.10.17 у системі Prozorro дана інформація так і не була надана. 27.10.17 представник ТОВ «ВТБО «ГРАНД» витратив дві години за адресою Замовника (вул. Привокзальна, 3) поки не передав опломбований зразок товару секретарю тендерного комітету з супровідним листом передачі зразка № 27/10-01 від 26.10.2017 11:00 • щодо місця знаходження, - ТОВ «Фортіс Юкрейн» орендує офісне приміщення за адресою: м. Київ, Святошинський район, бульвар Вацлава Гавела, буд.4., згідно даних картографічного ресурсу Google Maps відстань до місця передачі зразка продукції – м. Київ, вул. Привокзальна, 3 складає 24,9 км., та час руху автомобільним транспортом – 40 хвилин. • розгляд Тендерним комітетом тендерної пропозиції, огляд зразка на відповідність технічним характеристикам, прийняття рішення, щодо визначення переможця, оформлення протоколу та опублікування його у системі Prozorro, теж займає час. Тендерну пропозицію Скаржника Замовник розглядав на протязі 14 діб. • на нашу вимогу в системі Prozorro до Замовника про надання інформації - Чи передавав ТОВ "ФОРТІС ЮКРЕЙН" зразок товару? Відповідь ні отримана. Отже, вважаємо, що наступний Учасник – ТОВ «Фортіс Юкрейн» не надавав зразок товару, а Замовник порушив процедуру визначення переможця процедури закупівлі та не відхилив його пропозицію, чим порушив основні принципи Закону України «Про публічні закупівлі» - під час здійснення Закупівель Замовники повинні дотримуватися таких принципів здійснення закупівель: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням, що є неприпустимим. Також цікава реакція співробітників ТОВ «ФОРТІС ЮКРЕЙН» на нашу вимогу до Замовника дискваліфікувати ТОВ «ФОРТІС ЮКРЕЙН» як переможця (копія тексту вимоги ТОВ «ФОРТІС ЮКРЕЙН» з платформи Prozorro): Уважаемый Заказчик, требуем предоставить справку с Глевахи и от нарколога о психическом состоянии директора ТОВ "ВТБО "Гранд" и всех его сотрудников. Проанализировав их поведение, мы заметили в их высказываниях и действиях, специфическое расстройство в мышлении, которое прогрессирует у человека вследствие поражения центрального органа нервной системы человека – головного мозга. Для патологии характерным является то, что больной человек в случайных стечениях обстоятельств, различных житейских ситуациях начинает видеть происки своих врагов. Он подозревает всех в том, что они строят против него различные заговоры. Это может быть либо признаками паранои, либо результатом очень сильной наркотической зависимости, что может привести к тому, что как и в первом, так и во втором случае может быть очень серьезной угрозой для нашего общества и страны в целом. Будьте бдительны и осторожны с такими учасниками. Со своей стороны мы будем инициировать в комитеты Верховной Рады изменение в Закон о публичных закупках о включении справок об отсутствии психических расстройств участников в часть квалификационных требований. Після оприлюднення результатів конкурсу (аукціону) було оприлюднено документи, що були подані переможцем конкурсу - Товариство з обмеженою відповідальністю "ФОРТІС ЮКРЕЙН". Скаржник, ретельно вивчивши документи ТОВ «Фортіс Юкрейн» дійшов висновку, що документи учасника не відповідають вимогам тендерної документації, а саме: 1. Згідно вимог тендерної документації - продукція повинна постачатись у непрозорій тарі та Учасники повинні надати в складі тендерних пропозицій фото пропонуємої продукції для визначення заявлених вимог. На фото товару учасників ТОВ «Фортіс Юкрейн» та ТОВ «Кангар-трейд» представлена продукція в прозорій тарі, що є порушенням вимог технічної специфікації (Додаток 3 тендерної документації). 2. Відповідно до частини 7 розділу III «підготовка тендерних пропозицій»: «Учасник повинен надати в складі тендерної пропозиції Довідку у довільній формі, що містить інформацію про раніше укладений аналогічний договір та копію аналогічного*договору. * Примітка: під аналогічними договорами у тендерній документації розуміється виконання учасником договору щодо поставки товарів, що є предметом торгів.» Учасником ТОВ «ФОРТІС ЮКРЕЙН» порушено дану вимогу. Згідно виписки з ЄДР ТОВ «ФОРТІС ЮКРЕЙН» зареєстроване 09.06.2017 р. В якості підтвердження досвіду виконання аналогічних договорів, була надана копія договору поставки від 14.07.2017 за №0171, в якому покупцем товару є ТОВ «Вік Сервіс». Згідно умов договору ціна за одиницю товару – Рідина склоомивач – омивач для скла -30С в каністрі 5л зазначена у розмірі 35,00 гривень без ПДВ. Таких цін на аналогічний товар на ринку України не існує. *Довідково - сума закупки по даній закупівлі аналогічного товару 185,00 гривень за одиницю об’ємом 5літрів, по результатам аукціону ціна за каністру у ТОВ «ВТБО «ГРАНД» склала 116,40 гривень, у ТОВ «ФОРТІС ЮКРЕЙН» - 148,14 гривень, у ТОВ «КАНГАР-ТРЕЙД» - 156,00 гривень. Також, згідно інформації, що міститься в формі 1-ДФ ТОВ «ФОРТІС ЮКРЕЙН», в третьому кварталі 2017 року в липні місяці цього року на підприємстві не було жодного працівника. Перший працівник на підприємстві був прийнятий 08.08.2017р., а інші чотири – з 01.09.2017р. Також, згідно інформації, що розташована на ресурсі партнера Dozorro - https://clarity-project.info/edr/36283860/relations-map - компанія ТОВ «ФОРТІС ЮКРЕЙН» та ТОВ «ВІК Сервіс» є пов’язаними між собою компаніями. Отже, інформація, яку повідомляє ТОВ «ФОРТІС ЮКРЕЙН» щодо виконання аналогічних договорів є недостовірною. Таким чином, тендерна пропозиція ТОВ «ФОРТІС ЮКРЕЙН» не відповідає вимогам тендерної документації та Закону України «Про публічні закупівлі» та мала бути відхилена.
Дата прийняття рішення про відхилення скарги: 08.12.2017 19:30
Автор: ООО "ВТБО "Гранд", Vladymyr Goloskokov +380674655630 goloskokov@hotmail.com http://stekloholst.com.ua
Скарга
Розгляд припинено

Вымога

Номер: 4b8af9c65d1c432b9731837ef4fa55c0
Ідентифікатор запиту: UA-2017-10-05-000511-a.a4
Назва: Вымога
Скарга:
Уважаемый Заказчик, требуем предоставить справку с Глевахи и от нарколога о психическом состоянии директора ТОВ "ВТБО "Гранд" и всех его сотрудников. Проанализировав их поведение, мы заметили в их высказываниях и действиях, специфическое расстройство в мышлении, которое прогрессирует у человека вследствие поражения центрального органа нервной системы человека – головного мозга. Для патологии характерным является то, что больной человек в случайных стечениях обстоятельств, различных житейских ситуациях начинает видеть происки своих врагов. Он подозревает всех в том, что они строят против него различные заговоры. Это может быть либо признаками паранои, либо результатом очень сильной наркотической зависимости, что может привести к тому, что как и в первом, так и во втором случае может быть очень серьезной угрозой для нашего общества и страны в целом. Будьте бдительны и осторожны с такими учасниками. Со своей стороны мы будем инициировать в комитеты Верховной Рады изменение в Закон о публичных закупках о включении справок об отсутствии психических расстройств участников в часть квалификационных требований.
Пов'язані документи: Орган оскарження
Опис причини скасування: ошибочно подано
Дата прийняття рішення про припинення розгляду скарги: 16.11.2017 23:13
Дата прийняття рішення про припинення розгляду скарги: 21.11.2017 16:09
Автор: Товариство з обмеженою відповідальністю "ФОРТІС ЮКРЕЙН", Діденко Інесса Петрівна 380949101335 41387@ukr.net
Вимога
Є відповідь

надання зразка товару

Номер: 351d684461cd4f7b83a8abc023c01f98
Ідентифікатор запиту: UA-2017-10-05-000511-a.a3
Назва: надання зразка товару
Вимога:
Просимо в найкоротший термін надати відповідь чи передавав вам ТОВ "ФОРТІС ЮКРЕЙН" зразок товару (згідно вимог тендерної документації). Якщо так, то просимо прикріпити супровідний лист передачі зразка товару.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Відповідно до ч.3 ст.30 ЗУ "Про публічні закупівлі" у разі, якщо учасник, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні, такий учасник може повторно звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію стосовно невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема технічній специфікації, замовник зобовязаний надати учаснику відповідь з такою інформацією не пізніше ніж через пять днів з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель. на Вашу попередню вимогу, Замовником 16.11.2017 за № УЗШК-14/1816 в межах закону надано Вам обгрунттовану відповідь. Підстави, для надання документів інших учасників закупівлі у замовника відсутні.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Є відповідь

ЗАЯВА про захист ділової репутації та спростування недостовірної інформації

Номер: b868038f8bb24d4f9930401d4cb95ff7
Ідентифікатор запиту: UA-2017-10-05-000511-a.b6
Назва: ЗАЯВА про захист ділової репутації та спростування недостовірної інформації
Вимога:
ЗАЯВА про захист ділової репутації та спростування недостовірної інформації В четверг 16 листопада 2017 року через мережу Інтернет, а саме на web-ресурсі Prozorro (https://my.zakupki.prom.ua/cabinet/purchases/state_purchase_complaint/view/62603) ТОВ «ФОРТІС ЮКРЕЙН» в особі Діденко Інесси Петрівни було поширено образливу інформацію, яка є недостовірною та принижує ділову репутацію Товариства з обмеженою відповідальністю «Виробниче торгово-будівельне об’єднання «ГРАНД». Інформацію було доведено невизначеному колу осіб, оскільки поширено в загальнодоступній мережі Інтернет. Вимагаємо у письмовому вигляді спростувати дану інформацію на web-ресурсі Prozorro та принести свої вибачення. У протилежному випадку змушені будемо звернутися до суду для захисту ділової репутації.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний учаснику, на електронному майданчику закупівель, до Замовника подаються вимоги, що стосуються закупівлі. За захистом свого порушеного права, просимо звертатися за належністю, розгляд подібних заяв не відноситься до компетенції Замовника.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Є відповідь

Оскарження результатів закупівлі

Номер: 440168b50934409c9ec3c61140f4f19c
Ідентифікатор запиту: UA-2017-10-05-000511-a.a2
Назва: Оскарження результатів закупівлі
Вимога:
Філією «Українська залізнична швидкісна компанія» ПАТ «Українська залізниця» (надалі – Замовник) було розпочато конкурсну процедуру у системі Prozorro (посилання https://zakupki.prom.ua/gov/tenders/UA-2017-10-05-000511-a; ідентифікатор закупівлі: № UA-2017-10-05-000511-a) стосовно закупівлі – рідини для склоомивача, зимової. Заявник (надалі - Підприємство) виявило бажання взяти участь у відповідному конкурсі та згідно умов конкурсу подало свою пропозицію. Відповідно до протоколу розкриття у закупівлі взяли участь 3 учасники: 1. ТОВ "ВТБО "Гранд" 2. Товариство з обмеженою відповідальністю "ФОРТІС ЮКРЕЙН" 3. ТОВ КАНГАР-ТРЕЙД Ціна учасника ТОВ "ВТБО "Гранд", у розмірі – 69840 гривень, була визначена електронною системою закупівель, як найбільш економічно вигідна. ТОВ «ВТБО «Гранд», згідно вимог тендерної документації («Вимоги до учасника» стор.25), під час розгляду та оцінки тендерним комітетом найбільш економічно вигідної пропозиції надав опломбований зразок товару 27.10.2017р. об 11-00 з супровідним листом передачі зразка № 27/10-01 від 26.10.2017, який був отриманий секретарем тендерного комітету Оніщенко О.Ф. Тендерний комітет оглядав зразок на відповідність технічним характеристикам на протязі 14 днів та 07.11.2017 об 15-46 завантажив у систему протокол розгляду тендерних пропозицій, згідно якого пропозиція ТОВ «ВТБО «ГРАНД» була відхилена по ряду несуттєвих недоліків, які в жодному разі не впливають на якісні характеристики товару. Звертаємо Вашу увагу про відсутність в протоколі претензій щодо якості товару. Того ж самого дня, 07.11.2017р. об 16-29, тобто через 45 хвилин, в системі «Prozorro» було опубліковано рішення про обрання переможця процедури закупівлі: Товариство з обмеженою відповідальністю "ФОРТІС ЮКРЕЙН" з ціною пропозиції 88 884,00 гривень. Проаналізувавши проміжок прийняття рішення щодо відхилення пропозиції ТОВ «ВТБО «ГРАНД» та визначення переможця торгів, виникло питання щодо можливості в такий короткий термін (45хв.) надання наступним Учасником зразка товару та його огляд на відповідність технічним характеристикам. Спираючись на наш досвід, дана процедура передачі зразка Учасника Замовнику в нашому випадку зайняла 2 доби – в ТД не зазначена відповідальна особа щодо прийняття зразка, на наше письмове звернення дана інформація так і не була надана. Представник ТОВ «ВТБО «ГРАНД» витратив пів дня за адресою Замовника (вул. Привокзальна, 3) поки не передав зразок секретарю тендерного комітету. Отже, вважаємо, що наступний Учасник не надавав зразок товару Замовнику, таким чином була порушена процедура визначення переможця процедури закупівлі. Після оприлюднення результатів конкурсу (аукціону) було оприлюднено документи, що були подані переможцем конкурсу - Товариство з обмеженою відповідальністю "ФОРТІС ЮКРЕЙН" , та іншим учасником - ТОВ КАНГАР-ТРЕЙД . Підприємство ретельно вивчивши документи інших учасників, дійшло висновку, що документи учасників не відповідають вимогам тендерної документації, а саме: 1. Згідно вимог ТД продукція повинна постачатись у непрозорій тарі та Учасники повинні надати в складі тендерних пропозицій фото пропонуємої продукції для визначення заявлених вимог. На фото товару вищевказаних учасників представлена продукція в прозорій тарі, що є порушенням вимог технічної специфікації (додаток 3 ТД). 2. Відповідно до частини 7 розділу III «підготовка тендерних пропозицій» учасник повинен надати в складі тендерної пропозиції «Довідку у довільній формі, що містить інформацію про раніше укладений аналогічний договір та копія аналогічного*договору. * Примітка: під аналогічними договорами у тендерній документації розуміється виконання учасником договору щодо поставки товарів, що є предметом торгів. Учасником ТОВ «ФОРТІС ЮКРЕЙН» порушено дану вимогу. Згідно виписки з ЄДР ТОВ «ФОРТІС ЮКРЕЙН» зареєстроване 09.06.2017 р. В якості підтвердження досвіду виконання аналогічних договорів, була надана копія договору поставки від 14.07.2017 за №0171, в якому покупцем товару є ТОВ «Вік Сервіс». Згідно умов договору ціна за одиницю товару – Рідина склоомивач – омивач для скла -30С в каністрі 5л зазначена у розмірі 35,00 гривень без ПДВ. Таких цін на подібний товар на ринку України не існує. Довідково, сума закупки по даній закупівлі аналогічного товару 185,00 гривень за одиницю об’ємом 5літрів, по результатам аукціону ціна за каністру у ТОВ «ВТБО «ГРАНД» склала 116,40 гривень, у ТОВ «ФОРТІС ЮКРЕЙН» - 148,14 гривень, у ТОВ «КАНГАР-ТРЕЙД» - 156,00 гривень. Також, згідно інформації, що міститься в формі 1-ДФ, в третьому кварталі 2017 року в липні місяці цього року на підприємстві ТОВ «ФОРТІС ЮКРЕЙН» не було жодного працівника. Перший працівник на підприємстві був прийнятий 08.08.2017р., а інші чотири – з 01.09.2017р. Також, згідно інформації, що розташована на ресурсі партнера Dozorro - https://clarity-project.info/edr/36283860/relations-map - компанія ТОВ «ФОРТІС ЮКРЕЙН» та ТОВ «ВІК Сервіс» є пов’язаними між собою компаніями. На підставі вищевикладеного вважаємо, що Замовник порушив основні принципи Закону України «Про публічні закупівлі» - під час здійснення Закупівель Замовники повинні дотримуватися таких принципів здійснення закупівель: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням. Всі зазначені документи є у системі «Prozorro». Виходячи з вищевикладеного та керуючись ЗУ «Про публічні закупівлі» та Конституцією України ПРОСИМО: 1. Прийняти заяву до розгляду. 2. Провести перевірку викладених фактів. 3. Скасувати рішення щодо визначення переможця закупівлі – ТОВ «ФОРТІС ЮКРЕЙН». 4. Дискваліфікувати учасників закупівлі ТОВ «ФОРТІС ЮКРЕЙН» та ТОВ «КАНГАР-Трейд» на підставі п.4 ч. 1 ст. 30 Закону (тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації Замовника). 5. У разі залишення нашої заяви без розгляду до 17.11.2017, залишаємо за собою право надати скаргу до АМКУ.
Пов'язані документи: Учасник Замовник
Вирішення: заяву розглянуто, надано обгрунтовану відповідь
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Є відповідь

Передача зразка продукції

Номер: 0706ecae30664604800c615755741498
Ідентифікатор запиту: UA-2017-10-05-000511-a.c1
Назва: Передача зразка продукції
Вимога:
По результатам торгів пропозиція Підприємства є найбільш економічно вигідною, що обрана електронною системою, та очікує рішення. Згідно вимог тендерної документації: під час розгляду та оцінки тендерним комітетом найбільш економічно вигідної пропозиції учасника, що обрана електронною системою, протягом 3 робочих днів з дня аукціону ….., однак не пізніше п’ятого робочого дня, надати зразки товару у кількості однієї одиниці, визначеної в технічному опису товару, для огляду тендерному комітету на відповідність технічним характеристикам товару. В разі не надання товару на огляд у визначений термін, пропозицію учасника буде відхилено. У зв'язку з тим, що в тендерній документації відсутні дані відповідальної посадової особи за приймання зразка продукції і в телефонному режимі дану інформацію не надають, прошу Вас повідомити його контактні дані - П.І.Б., посаду, номер телефону для складання акту прийому - передачі та адресу для доставки і передачі зразка продукції.
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Вашим товариством 27.10.2017 передано зразок продукції Замовнику.
Статус вимоги: Задоволено