• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

ТВЕРДЕ ПАЛИВО (ВУГІЛЛЯ КАМ’ЯНЕ)

Завершена

602 423.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 3 012.12 UAH
Період оскарження: 07.11.2017 10:36 - 18.11.2017 00:00
Вимога
Вирішена

наявні дискримінаційні вимоги в тендерній документації

Номер: 4aadbf33d7d54233be82b05d69ce7566
Ідентифікатор запиту: UA-2017-11-07-000593-c.b2
Назва: наявні дискримінаційні вимоги в тендерній документації
Вимога:
Ще раз наголошуємо, що випорушуєте Закон. Ваші вимоги не обгрунтовані та не доказані, віддаленість в 5 км та несвоєчасна поставка це ваші припущення. Несвоєчасна поставка можлива з будь-яких причин і якщо склад знаходиться на території Білгород-Дністровського району. додатково вимагаємо внести зміни щодо надання Оригіналу або нотаріально завірена копія протоколу випробувань вугілля або сертифікат якості, виданого незалежною лабораторією на ім’я учасника торгів не раніше 2017 року яка акредитована національним агентством з акредитації України, відповідно до вимог стандарту ISO 17025 (надати копію атестату акредитації завірену мокрою печаткою лабораторії) . Ви не маєте право обмежувати вибір учасниками лабораторій, акредитованих іншими організаціями , якість вимірювань та випробувань яких не залежить від акредитуємих органів, це незаконно. До того ж вугілля камяне згідно із законодавством України не підлягає обовязковій сертифікації. Відповідно до ДСТУ 7146:2012 під час укладання договору на поставку вугілля для побутових потреб повинен бути представлений лише сертифікат генетичних, технологічних та якісних характеристик, який і засвідчує можливість виробляти та постачати певну марку вугілля Встановлена вимога, щодо надання у складі тендерної пропозиції учасника оригіналу або нотаріально завіреної копії протоколу випробування та сертифікату якості на марку вугілля, що є предметом закупівлі, який виданий на ім’я учасника торгів, є дискримінаційною, обмежує коло учасників процедури закупівлі та позбавляє можливості суб’єктів господарювання подати свої тендерні пропозиції. Наведена вище умова тендерної документації порушує вимоги частини 4 статті 22 та принципи здійснення закупівель, визначенні статтею 3 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме недискримінація учасників, добросовісна конкуренція серед учасників. Постійно діючою адміністративною колегію Антимонопольного комітету України неодноразово приймались рішення із зобов’язанням Замовника, щодо усунення дискримінаційних вимог та внесення відповідних змін до документації (Рішення № 1730-р/пк-ск. від 04.08.2016 р., рішення № 1784-р/пк-ск, від 11.08.2016 р., рішення № 1715-р/пк-ск від 01.08.2016 та інші). Відповідно до вищезазначеного,- ПРОСИМО: 1. Привести тендерну документацію у відповідність до чинного законодавства України та усунути дискримінаційні вимоги, які передбаченні Документацію. У разі, якщо Замовником будуть проігноровані зауваження та не будуть внесені відповідні зміни до Документації та не будуть усуненні дискримінаційні вимоги, будемо вимушені звернутись до керівної організації та Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: На чергову скаргу щодо закупівлі твердого палива до Білгород-Дністровського будинку-інтернату повідомляємо: нами було внесено зміни в тендернійй документації, а також в договорі поставки.
Статус вимоги: Задоволено
Вимога
Вирішена

наявність дискримінаційних вимог в тендерній документації

Номер: ac358e5277db4763bbf4331a58ae0bd6
Ідентифікатор запиту: UA-2017-11-07-000593-c.c1
Назва: наявність дискримінаційних вимог в тендерній документації
Вимога:
Вивчивши "Вимоги замовника щодо закупівлі вугілля" встановлено наявність дискримінаційних вимог до учасників, а саме такі що містяться в п. 5.1. п.п 5.1.2 щодо надання "Копії документів, підтверджуючих наявність складу та вагової на території м. Білгород-Дністровський, Одеської області чи мобільних ваг які можуть бути розташовані на зазначеній території " та звужують коло потенційних учасників. Саме, наше підприємство, що має складські приміщення та запаси вугілля в сусідньому районі на незначній відстані від Замовника, яке може бути доставлене протягом 1 дня вже не може прийняти участь в процедурі закупівлі. А сама вимога наявності складу та вагової на території м. Білгород-Дністровський ніяким чином не є доказом чи заходом , що гарантує своєчасну поставку вугілля. Таким чином вимога Тендерної документації щодо наявності в учасників процедури закупівлі складу та вагової на території м. Білгород-Дністровський, звужує коло потенційних учасників, адже у процедурі закупівлі не зможуть взяти участь ті суб'єкти господарювання, які мають матеріально-технічну базу за межами м. Білгород-Дністровський та які знаходяться на доступній для швидкого постачання відстані від місць поставки товару. Дії Замовника щодо встановлення зазначених вимог Тендерної документації порушують вимоги частини третьої статті 22 Закону та основні принципи здійснення закупівель, визначені статтею 3 Закону, а саме – недискримінація учасників, добросовісна конкуренція серед учасників. За даним питанням є чимала практика розгляду скарг Антимонопольним комітетом України (№ 260-р/пк-ск від 28.02.2014, та рішення АМКУ за №389-р/пк-пз від 31.01.2017р. Номер скарги: UA-2016-12-30-000549-a.b1) де були ухвалені позитивні рішення про внесення змін в тендерну документацію. Таким чином, Замовник має внести відповідні зміни до своїх вимог в цій частині та не порушувати законодавство про публічні закупівлі.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: На Вашу скаргу Білгород-Дністровський дитячий будинок інтернат повідомляє: Дитячий будинок- інтернат є соціальною установою, де перебувають діти інваліди. Складу на території дитячого будинку-інтернату для зберігання вугілля немає. Завоз вугілля передбачається по першій письмовій вимозі. Тому склад та вагові повинні бути на території Білгород-Дністровського р-ну. Віддаленість складу та не своєчасна поставка вугілля до інтернату несе за собою порушення санітарних вимог щодо теплового режиму в установах соціального закладу.
Статус вимоги: Задоволено