• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

«Фарби» код CPV за ДК 021:2015 44810000-1 (Емалі та Фарби)

«Фарби» код CPV за ДК 021:2015 44810000-1 (Емалі та Фарби)

Завершена

650 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.1% або 650.00 UAH
Період оскарження: 09.11.2017 11:30 - 23.11.2017 00:00
Вимога
Відхилено

Поставка товару

Номер: 11e28a40483d4f05b72a9501695a9613
Ідентифікатор запиту: UA-2017-11-09-000957-c.b2
Назва: Поставка товару
Вимога:
Згідно Додатку 2 "Технічне завдання" у розділі Вимоги замовника до Тендерної документації 8. Товар постачається окремими партіями згідно заявок Замовника до 2 днів, з дня отримання Заявки від Замовника. Об’єм партії Товару визначається Замовником самостійно та доводиться до Учасника відповідною заявкою. Під партією Товару розуміється частина Товару, що передається Замовником в одній заявці. Учасник зобов’язаний поставити Товар в денний та/або нічний час, а також вихідні та святкові дні у необхідній Замовнику кількості. Доставка (перевезення) та розвантаження товару здійснюється силами та за рахунок Учасника. Товар поставляється спеціальним автомобільним транспортом Учасника та за його рахунок. Пунктом постачання Товару за цим договором є: Студентське містечко Національного аерокосмічного університету ім. М. Є. Жуковського «Харківський авіаційний інститут», (м. Харків, вул. Чкалова, 1). Оскільки заявка від Замовника може прийти ввечері, або в п'ятницю ввечері, прохання змінити на Товар постачається окремими партіями згідно заявок Замовника до 2 робочих днів, з наступного дня після отримання Заявки від Замовника. Тобто, якщо Замовлення прийшло 01 числа, то поставка товару до 04 числа.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Вимога висунена Замовника Пунктом 8, Таблиці 2, Додатку № 2 до Тендерної документації, обумовлена проведенням Процедури Закупівлі в кінці року, у зв’язку з очікуванням надходжень коштів, яких він об’єктивно не міг передбачити і відповідно такі кошти не були вказані заздалегідь у бюджетному призначенні. Також просимо учасників звернути увагу, що на підставі пп.1 п.4 ст.36 Закону України «Про Публічні Закупівлі» обсяги закупівлі можуть бути зменшені, у разі не надходження коштів. Також нагадуємо Вам що, Згідно п. 2 Ст. 32 Закону «Про Публічні Закупівлі» Договір про закупівлю не може бути укладено раніше ніж через 10 днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір про закупівлю. Враховуючи те, що Замовнику потрібен час на розгляд тендерних пропозицій на відповідність вимогам тендерної документації з переліку учасників, також те, що закупівля здійснюється в кінці року, у Замовника виникає необхідність у Вимозі, зазначеної у П. 8, Таблиці «Вимоги Замовника», Додатку № 2 до Тендерної Документації. Також нагадуємо Вам, що в Таблиці «Вимоги Замовника» є колонка «Пропозиція Учасника», в якій Учасник має право запропонувати свої пропозиції. Виходячи з вищевикладеного, Ваша Вимога відхилена у зв’язку з необхідністю закупівлі, в кінці року , у зв’язку з очікуванням отримання коштів, надходження яких він об’єктивно не міг передбачити і відповідно такі кошти не були вказані заздалегідь у бюджетному призначенні.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Вирішена

Передача Зразка

Номер: 136d7f47bd894dddb6c39ed854c65f5d
Ідентифікатор запиту: UA-2017-11-09-000957-c.a1
Назва: Передача Зразка
Вимога:
Згідно Додатку 2 "Технічне завдання" у розділі Вимоги замовника до Тендерної документації 4. На вимогу Замовника Учасник, який перебуває у статусі «Кваліфікація», повинен надати у 1-денний строк з моменту початку його кваліфікації зразки товару, що пропонується ним для постачання за договором про закупівлю. Зразки товару надаються для проведення їх перевірки (випробувань) на відповідність вимогам, які встановлені Замовником до технічних, якісних та інших характеристик предмета Закупівлі. 1 день для передачі зразка, занадто малий строк, оскільки курьєрська служба не завжди спроможна з такою швидкістю перевезти вантаж, а також статус "Кваліфікація" може змінитися і у п'ятницю, а у вихідні дні Замовник не працює. Прохання збільшити строк передачі зразка принаймі на 3 дні.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Доброго Дня! Дякуємо за звернення! На підставі Вашого звернення внесені зміни до Тендерної Документації
Статус вимоги: Задоволено