-
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
-
Безлотова
-
КЕП
Телеметричне та термінальне обладнання (термінальне обладнання для обслуговування операцій з використанням електронних платіжних засобів)
Торги не відбулися
32 500 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 162 500.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 162 500.00 UAH
Період оскарження:
12.10.2017 17:23 - 21.11.2017 00:00
Вимога
Вирішена
підтвердження кваліфікації у поставках запропонованого обладнання банкам-еквайрам України
Номер:
9645d03e72294a219c5042e92aa82cfd
Ідентифікатор запиту:
UA-2017-10-12-002237-a.a9
Назва:
підтвердження кваліфікації у поставках запропонованого обладнання банкам-еквайрам України
Вимога:
Додаток №1 у таблиці «Кваліфікаційний критерій» рядок 1 у першому параграфі та Додаток № 3 п.1.1. містить посилання на «договори щонайменше з 2 банками-еквайрами» без уточнення їх державної належності, але надалі у списку документів щодо підтвердження такого критерію у четвертому, п’ятому та шостому параграфі рядка 1 таблиці Додатку № 1 та п.1.1 Додатку № 4 використовується термін «банк-еквайр Украіни», тому просимо надати нову редакцію тендерної документації, в якої в першому реченні 1-го рядка таблиці Додатку № 1 та п.1.1 Додатку № 4 замінити «договори щонайменше з 2 банками-еквайрами» на «договори щонайменше з 2 банками-еквайрами України».
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
15.11.2017 17:39
Вирішення:
Вітаємо та повідомляємо! Банк-еквайр - банк, як резидент, так і нерезидент України, що має ліцензію МПС VISA та/або Mastercard на здійснення еквайрингової діяльності. Підтвердженням того, що банк-резидент є еквайром, є наявність у такого банку платіжних терміналів (торговельних або банківських) згідно зі статистичними даними Національного банку України за звітний період (квартал), що передує даті подання тендерної пропозиції (Таблиця 4. Дані у розрізі банків-членів платіжних систем щодо кількості платіжних карток та інфраструктури їх обслуговування за станом на 01.10.2017 https://bank.gov.ua/control/uk/publish/category?cat_id=79219 ).
Статус вимоги:
Задоволено
Вимога
Вирішена
надання інформації щодо квалифікації учасника у використанні ПЗ на запропонованому обладнанні в Україні
Номер:
7f3e3480694a40e6a1292d527de9b6aa
Ідентифікатор запиту:
UA-2017-10-12-002237-a.a8
Назва:
надання інформації щодо квалифікації учасника у використанні ПЗ на запропонованому обладнанні в Україні
Вимога:
Додаток №1 у таблиці «Кваліфікаційний критерій» рядок 1 у 5-му параграфі та п.1.3. Додатку № 4 описує довідку від Партнера (технологічної компанії-резидента України) про «використання ПЗ не менше двома банками - еквайрами України», при тому що від виробника ПЗ у Додатку №1 у таблиці «Кваліфікаційний критерій» рядок 1 у 4-му параграфі вимагається надати “інформацію про використання ПЗ термінального обладнання виробника, що пропонується, не менше двома банками - еквайрами України», тобто до ПЗ термінального обладнання виставляються різні вимоги щодо роботи ПЗ взагалі та роботи ПЗ на запропонованому обладнанні в залежності від компанії-виробника ПЗ. З огляду на додержання принципів недискримінації учасників та по аналогії з використанням подібного словосполучення у другому параграфі строки 1 Таблиці у Додатку № 1 по відношенню до термінального обладнання, яке пропонується учасником, щодо вимоги від учасника показати досвід у поставках запропонованого обладнання в України вимагаємо замінити словосполучення у таблиці «Кваліфікаційний критерій» рядок 1 у 5-му параграфі та п.1.3. Додатку № 4 з «використання ПЗ не менше двома банками - еквайрами України» на «використання ПЗ на термінальному обладнанні виробника, що пропонується, не менше двома банками - еквайрами України».
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
15.11.2017 17:24
Вирішення:
Вітаємо та повідомляємо! В частині кваліфікації щодо постачання ПЗ Замовник має на увазі, що Постачальник має надати інформацію про те, що банки-еквайри України мають позитивний досвід використання ПЗ Постачальника або його Партнера для будь-якого термінального обладнання. Тендерну документацію буде оновлено з урахуванням цього уточнення.
Статус вимоги:
Задоволено
Вимога
Вирішена
відсутність вимоги щодо надання листа-відгуку від банку-еквайра України щодо використання ПЗ на запропонованому обладнанні
Номер:
191b10ee6bd9483ba49e0bb28a8c031c
Ідентифікатор запиту:
UA-2017-10-12-002237-a.a7
Назва:
відсутність вимоги щодо надання листа-відгуку від банку-еквайра України щодо використання ПЗ на запропонованому обладнанні
Вимога:
Додаток №1 у таблиці «Кваліфікаційний критерій» та розділ 1 Додатку № 4 вимагає надати дві довідки щодо використання термінального обладнання та ПЗ банками-еквайрами України, перша з яких також підтверджується листом-відгуком щодо виконання договори поставки термінального обладнання (параграф 3), при цьому у параграфі 6 вимагається подати лист-відгук, який містить відгук «із підтвердженням високої якості наданих послуг». З огляду на аналогію в логікі підтвердження кваліфікації учасника у листі-відгуку параграфа 6 має бути вимога щодо відгука щодо використання запропонованого ПЗ одним з вказаних банків-еквайрів України, але там міститься вказівка на «із підтвердженням високої якості наданих послуг», тому з огляду на предмет закупівлі вимагаємо або замінити вимогу у параграфі 6 та п.1.5. Додатку № 4 з «із підтвердженням високої якості наданих послуг» на ««із підтвердженням високої якості програмного забезпечення для запропонованого термінального обладнання», або залишити цю вимогу для підтвердження якості послуг учасника щодо сервісу термінального обладнання та додати ще одну вимогу про надання листа-відгука про використання запропонованого ПЗ, наприклад у такому читанні: «- Скан-копія листа–відгуку від 1-го банку-еквайру України із підтвердженням високої якості ПЗ на запропонованому термінальному обладнанні та зазначенням даних контактної особи.»
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
15.11.2017 17:19
Вирішення:
Вітаємо та повідомляємо! До тендерної документації буде внесено зміни в частині зазначення у листі-відгуку від 1 банку-еквайру, вказаного в довідці, інформації щодо високої якості програмного забезпечення для термінального обладнання.
Статус вимоги:
Задоволено
Вимога
Вирішена
діскримінація учасників за страновим походженням
Номер:
bb4960e5341c4e7db0092127076cb073
Ідентифікатор запиту:
UA-2017-10-12-002237-a.a5
Назва:
діскримінація учасників за страновим походженням
Вимога:
П.8.7. проекту Договору накладає додаткові вимоги та значно погіршує умови проведення оплати постачальнику-резиденту по зрівнянню з постачальником-нерезидентом, таким чином це є явним порушенням вимог ЗУ «Про публічні закупівлі» в часті дискримінації учасників закупівлі з різних державних юрисдикцій, тому вимагаємо видалити п.8.7 з проекту Договору як такий, що порушує ст.3 ЗУ «Про публічні закупівлі».
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
15.11.2017 16:42
Вирішення:
Вітаємо та повідомляємо! Зазначена вимога буде застосована для постачальника-нерезидента. Зміни в Тендерну документацію будуть внесені, відповідно.
Статус вимоги:
Задоволено
Вимога
Вирішена
діскримінація участників за страновим походженням
Номер:
1ee0520025b04ee9a2ee72c83094a393
Ідентифікатор запиту:
UA-2017-10-12-002237-a.a4
Назва:
діскримінація участників за страновим походженням
Вимога:
П.8.9. проекту Договору накладає додаткові штрафні санкції по відношенню до постачальника-резидента по зрівнянню з можливими штрафними санкціями до постачальника-нерезидента, таким чином це є явним порушенням вимог ЗУ «Про публічні закупівлі» у часті дискримінації учасників закупівлі з різних державних юрисдикцій, тому вимагаємо видалити п.8.9 з проекту Договору як такий, що порушує ст.3 ЗУ «Про публічні закупівлі».
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
15.11.2017 16:39
Вирішення:
Вітаємо та повідомляємо! Зазначена вимога буде застосована для постачальника-нерезидента.В Тендерну документацію будуть внесені відповідні зміни.
Статус вимоги:
Задоволено
Вимога
Відхилено
продление срока подачи предложения
Номер:
5e614b12882f42399f49021ef3530e83
Ідентифікатор запиту:
UA-2017-10-12-002237-a.a3
Назва:
продление срока подачи предложения
Вимога:
В связи с отсутствием на данный момент перечня документов и проекта договора для компании, которая не является резидентом Украины, время для их изучения и подготовки документов для участия в торгах, значительно уменьшилось. Исходя из этого просим вас рассмотреть возможность продлить срок подачи предложения на две недели от момента получения документов указанных выше.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
31.10.2017 14:07
Вирішення:
Вітаємо та повідомляється! Замовник вбачає достатньо семи днів на подовження подання учасниками тендерних пропозицій.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Відхилено
щодо листа авторизації від виробника ПОС терміналів
Номер:
bbbfe08312c94180b398d581d1e43e96
Ідентифікатор запиту:
UA-2017-10-12-002237-a.a1
Назва:
щодо листа авторизації від виробника ПОС терміналів
Вимога:
Шановний замовнику! Згідно предмету закупівлі Замовник закупає як ПОС термінальне обладнання, так і ПОС термінальне програмне забезпечення, але в Додатку 4 відносно кваліфікаційних вимог учасника міститься лише вимога щодо авторизації статусу розробника програмного забезпечення, але відсутня вимога щодо авторизованого статусу постачальника ПОС термінального обладнання від його виробника, або статусу виробника. З огляду на вимоги МПС та стандартів PCI DSS ПОС термінальне обладнання має специфічні системи захисту від несанкціонованого втручання в апаратне та програмне забезпечення ПОС терміналів, доступ до яких виробник ПОС терміналів надає лише авторизованим партнерам, і відсутність такої авторизації з боку виробника може привести до неможливості роботи обладнання або відновлення його роботи, тому вимагаємо додати до списку вимог у Додатку 4 п.3 вимоги щодо наявності в учасника листа авторизації від виробника ПОС терміналів, або підтвердження статусу виробника.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
31.10.2017 05:21
Вирішення:
Вітаємо та повідомляємо!
Вимога щодо відповідності обладнання, що постачається, стандартам PCI DSS для Постачальника POS-терміналів викладена в п.п. 2.3 Додатку 3 до Тендерної документації - наявність у постачальника термінального обладнання дійсних сертифікатів PCI PTS.
Крім того, у разі відсутності авторизовано доступу, зазначеного у запитанні, постачальник не зможе виконати умови, зазначені у п.п.2.3.4 Додатку 4 Тендерної документації. Також, слід зазначити, що при поданні тендерної пропозиції постачальник оформлює лист-згоду з проектом договору (Додаток 7), який наведений у Додатку 6, предметом якого в тому числі є здійснення ініціалізації обладнання та гарантійного обслуговування, що включає в тому числі оновлення та інші роботи, які неможливо виконати неавторизованому постачальнику.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Вирішена
внесення однакових вимог щодо підтвердження авторських/майнових прав на ПЗ для розробника та для партнерів розробника
Номер:
7037f2a1359c4bba89ed729835f37686
Ідентифікатор запиту:
UA-2017-10-12-002237-a.a6
Назва:
внесення однакових вимог щодо підтвердження авторських/майнових прав на ПЗ для розробника та для партнерів розробника
Вимога:
Розділ 4 у Додатку №3 в п.4.5 та п.3.3. Додатку № 4 містить вимоги щодо надання листа авторизації або листа з підтвердженням партнерського статусу від учасника, який не є розробником програмного забезпечення для термінального обладнання, а для розробника – надання відповідного документу, який підтверджує права на зазначене ПЗ, тому згідно вимог ЗУ «Про публічні закупівлі» щодо недискримінаційних умов для усіх учасників незалежно від їх статусу щодо підтвердження авторських/майнових прав розпорядження зазначеним ПЗ вимагаємо ввести вимогу щодо надання стороною, яка авторизує учасника або надає партнерський лист, надання відповідних документів для підтвердження авторських/майнових прав на зазначене ПЗ та викласти 4-й параграф п.4.5 Додатку №3 та 4-й параграф п.3.3. Додатку № 4 у наступній редакції: « - якщо учасник є розробником програмного забезпечення предмету закупівлі або учасник надає авторизаційний або партнерський лист від розробника ПЗ – у складі тендерної пропозиції, надати відповідний сертифікат, ліцензію або авторські права, або інший документ, що підтверджує майнові права на зазначене програмне забезпечення такого учасника або аналогічні документи від третьої сторони, яка є розробником ПЗ і зазначена в авторизаційному або партнерському листі у якості сторони, яка надає учаснику авторизацію або партнерський статус.».
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
15.11.2017 17:00
Вирішення:
Вітаємо та повідомляємо! Учасник повинен мати партнерський статус або бути авторизованим представником розробника, або бути розробником Програмного забезпечення для термінального обладнання:
– для підтвердження авторизації, у складі тендерної пропозиції, учасник повинен надати підписаний розробником програмного забезпечення авторизаційний лист;
– для підтвердження партнерського статусу, у складі тендерної пропозиції, учасник повинен надати лист, підписаний розробником програмного забезпечення, для платіжних терміналів з підтвердженням щодо партнерського статусу учасника;
– будь-який розробник ПЗ предмету закупівлі має надати відповідний сертифікат, ліцензію або авторські права, або інший документ, що підтверджує права на зазначене програмне забезпечення.
В Тендерну документацію будуть відповідно внесені зміни.
Статус вимоги:
Задоволено
Задовільнена:
Так
Вимога
Вирішена
сертифікація ПЗ щодо функціоналу завантаження криптографічних ключів
Номер:
bb844518f00b419e872c41ab3923a70d
Ідентифікатор запиту:
UA-2017-10-12-002237-a.a2
Назва:
сертифікація ПЗ щодо функціоналу завантаження криптографічних ключів
Вимога:
Шановний замовнику! Проект Договору у п. 7.3.10 містить вимогу «Постачальник повинен в термін до 3 (трьох) місяців від дати підписання цього Договору за власні кошти пройти відповідну сертифікацію ПЗ щодо функціоналу завантаження криптографічних ключів.», але дана вимога не містить ніяких конкретних посилань на якусь конкретну сертифікацію (є лише посилання на «відповідну»), з якою організацію та яким чином така сертифікація має бути підтверджена. Відповідно дана вимога не може бути оцінена учасником в грошовому еквіваленті для підготовки пропозиції у закупівлі та відповідно виконана постачальником, так як відсутні необхідна уточнююча інформація. Згідно з вимогами МПС процедури управління криптографічними ключами (включаючи генерацію, зберігання, передачу, завантаження ключів тощо) мають бути організовані та проходити відповідну сертифікацію (наприклад Visa PIN security) або учасником платіжної системи або його процесінговим центром, але ніяк не постачальником кінцевого обладнання, яким є ПОС термінальне обладнання. Відповідно вимагаємо або видалити даний пункт, або привести його у відповідність таким чином, щоб учасник мав точне розуміння яка сертифікація вимагається, та мав можливість оцінки її вартості для підготовки пропозиції у закупівлю, або привести його зміст по аналогії зі змістом п.7.3.12 Проекту договору, що містить зобов’язання постачальника щодо надання відповідної інформаційної та ресурсної підтримки процесу проходження Замовником (ПЦ Замовника) сертифікації управлыння ключами у МПС, так як постачальник згідно з вимогами має приймати участь у процесі завантаження ключів.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
31.10.2017 05:56
Вирішення:
Вітаємо та повідомляємо! Зауваження враховано у новій редакції п.п. 7.3.10 проекту договору, а саме:
«7.3.10 Постачальник повинен в термін до 3 (трьох) місяців від дати підписання цього Договору за власні кошти виконати відповідні налаштування ПЗ щодо функціоналу завантаження криптографічних ключів.»
Тендерну документацію буде оновлено відповідно.
Статус вимоги:
Задоволено
Задовільнена:
Так