-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Продукти харчування (Сніданок - 8000 шт.; обід - 8000 шт.; вечеря - 8000 шт.)
Для харчування затриманих в ІТТ та КЗД. Сніданок - 8000 шт.; обід - 8000 шт.; вечеря - 8000 шт.
Торги не відбулися
680 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 6 800.00 UAH
мін. крок: 1% або 6 800.00 UAH
Період оскарження:
22.11.2017 21:14 - 06.12.2017 00:00
Вимога
Відхилено
Щодо положень відносно предмету закупівлі
Номер:
aad4a04c95af454ca2f0c45111ea0281
Ідентифікатор запиту:
UA-2017-11-22-003140-a.a4
Назва:
Щодо положень відносно предмету закупівлі
Вимога:
Згідно оголошення про проведення відкритих торгів, предметом закупівлі є Продукти харчування (Сніданок – 8 000 шт.; обід – 8 000 шт., вечеря – 8 000 шт.), загалом кількість товарів складає 24 000 шт. Зазначене відображається також в формі Цінової пропозиції.
Щодо положень відносно предмету закупівлі, викладених в тендерній документації, звертаємо Вашу увагу на наступному:
1. Відповідно до пункту 4 Загальних положень предметом закупівлі є ГОТОВА ДО ВЖИВАННЯ ЇЖА сніданок, обід та вечеря - збалансована, розфасована, вакуумно-упакована, що в сукупності за добу за калорійністю та складом повинні відповідати вимогам НОРМИ № 3 (А – загальні норми та Б – норма дієтичного харчування), за винятком хлібобулочних виробів Постанови Кабінету міністрів України від 16 червня 1992 року № 336» (далі - Постанова).
2. Відповідно до підпункту 1 пункту 6 Інструкції з підготовки тендерної пропозиції необхідно надати зразки триденного меню ТРЬОХРАЗОВОГО ХАРЧУВАННЯ, ЗГІДНО З ВИМОГАМИ НОРМИ 3, затвердженою Постановою.
3. Згідно Технічних вимог, що розміщені в Додатку 2 до тендерної документації готова до вживання їжа, що є предметом закупівлі, ЯКА СКЛАДАЄТЬСЯ з сніданку, обіду та вечері, та повинна відповідати наданим Учасником триденним меню.
4. Згідно зазначених вище Технічних вимог постачання ПРОДУКТОВИХ НАБОРІВ здійснюється в кожне місце постачання (ІТТ).
5. Та насамкінець, особливо звертаємо Вашу увагу, що згідно додатку 3, за результатами проведення закупівлі Замовником планується укладання Договору про закупівлю ПРОДУКТОВИХ НАБОРІВ ДЛЯ ХАРЧУВАННЯ ЗАТРИМАНИХ.
З урахуванням аналізу тендерної документації, особливо викладених положень, зрозуміло, що закупівля проводиться для харчування осіб, які утримуються в ІТТ.
Вимоги, зазначені в Нормі № 3 Постанови визначені для таких осіб з розрахунку на одну особу Н А Д О Б У!!!. Виконуючи вимоги Норми №3, неможливо надати пропозицію харчування окремо сніданку, окремо обіду, та окремо вечері. Навіть, при зазначені, що відповідність норми є в сукупності за складом та калорійністю, оскільки в випадку «в сукупності за добу» це є ПРОДУКТОВИЙ НАБІР (як зазначено в технічних вимогах та проекті договору), або готова до вживання їжа (трьохразове харчування).
Оголошуючи закупівлю БУДЬ-ЧОГО для харчування затриманих, норми якого встановлені Постановою Кабінету міністрів України від 16 червня 1992 року № 336, неможливо робити прямий поділ на складові ДОБОВОЇ НОРМИ, ВИЗНАЧЕНОЇ ЗАКОНОДАВСТВОМ.
З урахуванням викладеного, просимо предмет закупівлі, а також форму Цінової пропозиції викласти у відповідності до вимог законодавства, з обов’язковим дотриманням Постанови Кабінету міністрів України від 16 червня 1992 року № 336, посилання на яку йдеться по всьому тексту Тендерної документації та усунути порушення, що полягає в прямому поділі ДОБОВОЇ НОРМИ на такі складові, як сніданок. обід та вечеря. Адже побажання Замовника в частині «отримання сніданку, обіду та вечері» передбачено в частині надання трьохразового харчування затриманих осіб, ЗГІДНО З ВИМОГАМИ НОРМИ 3, затвердженою Постановою.
Пов'язані документи:
Учасник
- Витяг з Постанови.pdf 27.11.2017 16:41
Дата подачі:
27.11.2017 16:41
Вирішення:
Шановний Учасник. Технічні вимоги щодо предмета закупівлі, що викладені в тендерній документації відповідають специфіці нашої установи та не можуть бути змінені.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Відхилено
Щодо наявності обладнання, що не має відношення до предмету закупівлі
Номер:
9a179c27580a4a0a8ca0564202c230e5
Ідентифікатор запиту:
UA-2017-11-22-003140-a.a3
Назва:
Щодо наявності обладнання, що не має відношення до предмету закупівлі
Вимога:
Згідно підпункту 4 пункту 6 Інструкції з підготовки тендерної пропозиції Замовник вимагає від Учасника надати документальне підтвердження наявності необхідного обладнання для зберігання та приготування їжі (холодильників, мікрохвильових пічів та електричних чайників) з можливістю укладання договору оренди.
Щодо документального підтвердження наявності необхідного обладнання для зберігання та приготування їжі повідомляємо, що предметом закупівлі є ГОТОВА ДО ВЖИВАННЯ ЇЖА, яка НЕ ПОТРЕБУЄ ОСОБЛИВИХ УМОВ ЗБЕРІГАННЯ.
В нас, як у потенційного Учасника, виникає питання – з якою метою Замовник вимагає надання підтвердження наявності зазначеного обладнання по закупівлі, предметом якої є їжі, яка не потребує додаткового приготування, а також обладнання для її зберігання.
Вважаємо дану умову Тендерної документації такою, що звужує конкуренцію та позбавляє потенційних Учасників прийняти участь в закупівлі у зв’язку з відсутністю обладнання, що немає жодного відношення до предмету закупівлі.
Вимагаємо внести зміни до Тендерної документації та видалити дану вимогу
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
27.11.2017 15:33
Вирішення:
Ваша вимога буде винесена на обговорення Тендерним комітетом
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Вирішена
Щодо бюджетного призначення на 2018 рік
Номер:
087dcd7eb796409aa2fb47611f87d142
Ідентифікатор запиту:
UA-2017-11-22-003140-a.c2
Назва:
Щодо бюджетного призначення на 2018 рік
Вимога:
Згідно пункту 11.2 проекту договору про закупівлю продуктових наборів для харчування затриманих будь-які бюджетні зобов’язання та платежі з бюджету здійснюються лише за наявності відповідного бюджетного призначення на 2017 рік. У зв’язку з тим, що згідно Оголошення, тендерної документації та Проекту договору, платежі з бюджету здійснюватимуться в 2018 році, просимо привести даний пункт проекту договору у відповідність до чинного законодавства України.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
27.11.2017 15:32
Вирішення:
Зміни до Тендерної документації будуть внесені.
Статус вимоги:
Задоволено
Вимога
Вирішена
Щодо року постачання
Номер:
424e1fc37e6d48ddaac36d99f50a47b0
Ідентифікатор запиту:
UA-2017-11-22-003140-a.b1
Назва:
Щодо року постачання
Вимога:
Згідно додатку 2 до тендерної документації (Технічні вимоги) постачання продуктових наборів здійснюється в кожне місце постачання (ІТТ) на протязі 2017 року. У зв’язку з проведення закупівлі на 2018 рік, просимо внести відповідні зміни до Технічних вимог.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
27.11.2017 15:31
Вирішення:
Зміни до Тендерної документації будуть внесені.
Статус вимоги:
Задоволено