-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Одноразові системи для переливання крові, шприци, катери
Торги не відбулися
350 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1.1% або 4 000.00 UAH
мін. крок: 1.1% або 4 000.00 UAH
Період оскарження:
09.11.2017 11:25 - 20.11.2017 00:00
Вимога
Відхилено
Вимога на виділення в окремі лоти кожного найменування предмету закупівлі
Номер:
c3ff0551273b4aeea8e0db651533e71f
Ідентифікатор запиту:
UA-2017-11-09-000922-c.c1
Назва:
Вимога на виділення в окремі лоти кожного найменування предмету закупівлі
Вимога:
вих. № _____________
від «___»___________
КУ «Запорізька обласна клінічна лікарня ЗОР»
ВИМОГА
про внесення змін до тендерної документації
(закупівля № 1662968, номер тендеру у ЦБД UA-2017-11-09-000922-с)
27.11.2017 року відбудеться аукціон у відкритих торгах із закупівлі: За кодом ДК 021:2015 - 33140000-3 — Медичні матеріали (одноразові системи для переливання крові, шприци, катетери). Відповідно тендерної документації найменуваннями предмету закупівлі в даній процедурі закупівлі є:
№ п/п Найменування предмету закупівлі Одиниця виміру Кількість
1 Одноразова система для переливання крові (або еквівалент) шт. 4 000
2 Одноразова система для переливання інфузійних розчинів (або еквівалент) шт. 6 000
3 Одноразова система для переливання інфузійних розчинів (4-х ходові) (або еквівалент) шт. 50
4 Шприц ін'єкційний інсуліновий по 1,0 мл U-100 (або еквівалент) шт. 500
5 Шприц ін'єкційний 2,0 мл (або еквівалент) шт. 15 00
6 Шприц ін'єкційний 5,0 мл (або еквівалент) шт. 30 000
7 Шприц ін'єкційний 10,0 мл (або еквівалент) шт. 30 000
8 Шприц ін'єкційний 20,0 мл (або еквівалент) шт. 10 000
9 Канюля внутрішньовенна з ін'єкційним клапаном 16, 18, 20, 22, 24, 26 (або еквівалент) шт. 1 500
10 Трубка ендотрахеальна з манжетою 3,0; 3,5; 4,0; 4,5; 5,5; 5,5; 6,0; 6,5; 7,0; 7,5; 8,0; 8,5; 9,0; 9,5; 10,0 мм (або еквівалент) шт. 500
11 Леза для скальпеля 10, 11, 12, 15, 20,21 22, 23, 24 (або еквівалент) шт. 500
12 Шприц високого тиску 200 мл з трубкою швидкого наповнення (або еквівалент) шт. 100
13 Краник 3-х ходовий (або еквівалент) шт. 300
14 Одноразовий датчик тиску для системи інвазивного вимірювання тиску шт. 20
15 Подовжувач інфузійних помп 150 см. шт. 500
16 Дренаж профільний Слабінського (Блейка) шт. 500
ПАТ «Гемопласт» має бажання прийняти участь в даних відкритих торгах та має можливість здійснити поставку наступних позицій предмету закупівлі: Одноразова система для переливання крові (або еквівалент) – 4 000 шт.; Одноразова система для переливання інфузійних розчинів (або еквівалент) – 6 000 шт.; Шприц ін’єкційний інсуліновий по 1,0 мл U-100 (або еквівалент) – 500 шт.; Шприц ін'єкційний 2,0 мл (або еквівалент) – 15 00 шт.; Шприц ін'єкційний 5,0 мл (або еквівалент) - 30 000 шт.; Шприц ін'єкційний 10,0 мл (або еквівалент) – 30 000 шт.; Шприц ін'єкційний 20,0 мл (або еквівалент) – 10 000 шт.; Подовжувач інфузійних помп 150 см. – 500 шт., згідно тендерної документації Замовника за своєю найнижчою ціновою пропозицією, однак об’єднання всіх найменувань в предметі закупівлі позбавляє ПАТ «Гемопласт» права взяти участь у процедурі закупівлі.
Замовником не обґрунтовано необхідності об’єднання всіх найменувань в один лот. Таке об’єднання обмежує право тих суб’єктів господарювання, в тому числі ПАТ «Гемопласт», на участь в процедурі закупівлі, які не можуть одночасно запропонувати постачання всіх найменувань предмету закупівлі.
Вважаємо, що Замовник має внести зміни до конкурсної документації шляхом виділення позицій предмету закупівлі в окремі лоти. В іншому випадку це значно звужує коло потенційних учасників бажаючих прийняти участь в даній процедурі закупівлі, що має дискримінаційні ознаки.
Відповідно ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі» Закупівлі здійснюються за такими принципами: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням.
Згідно до ч. 4 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Тобто чинне законодавство однозначно визначає заборону встановлювати дискримінаційні вимоги.
Постійно діюча адміністративна колегія Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель в своєму рішенні № 388-р/пк-ск від 26.03.2015 року вже розглядала подібне питання і рішенням колегії було встановлено необхідність поділу предмета закупівлі на окремі лоти, якщо інше призведе до обмеження права певних суб’єктів господарювання взяти участь в процедурі закупівлі.
Виокремлення кожного найменування предмету закупівлі в окремі лоти буде лише сприяти залученню максимальної кількості учасників.
Відповідно ч. 1 п. 1 Порядку визначення предмету закупівлі, затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 17.03.2016 №454 Предмет закупівлі товарів і послуг визначається замовником згідно з пунктами 17 і 32 частини першої статті 1 Закону та на основі Державного класифікатора продукції та послуг ДК 016:2010, затвердженого наказом Державного комітету України з питань технічного регулювання та споживчої політики від 11 жовтня 2010 року № 457, за показником п'ятого знака із зазначенням у дужках предмета закупівлі відповідно до показників третьої – п'ятої цифр основного словника національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник”, затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23 грудня 2015 року № 1749, а також конкретної назви товару чи послуги.
Предмет закупівлі товарів і послуг визначається замовником згідно з пунктами 17 і 32 частини першої статті 1 Закону та на основі національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник”, затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23 грудня 2015 року № 1749 (далі – Єдиний закупівельний словник), за показником четвертої цифри основного словника із зазначенням у дужках конкретної назви товару чи послуги.
Замовник може визначити окремі частини предмета закупівлі (лоти) за показниками шостого – десятого знаків Державного класифікатора продукції та послуг ДК 016:2010, затвердженого наказом Державного комітету України з питань технічного регулювання та споживчої політики від 11 жовтня 2010 року № 457, із зазначенням у дужках предмета закупівлі відповідно до показників четвертої – восьмої цифр Єдиного закупівельного словника, а також за обсягом, номенклатурою та місцем поставки товарів, виконання робіт або надання послуг.
Відповідно ч. 1 ст. 23 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник має право з власної ініціативи чи за результатами звернень або на підставі рішення органу оскарження внести зміни до тендерної документації. У разі внесення змін до тендерної документації строк для подання тендерних пропозицій продовжується в електронній системі закупівель таким чином, щоб з моменту внесення змін до тендерної документації до закінчення строку подання тендерних пропозицій залишалося не менше ніж сім днів.
Враховуючи викладене, керуючись ст. 23 Закону України «Про публічні закупівлі», -
ВИМАГАЄМО:
Внести зміни до тендерної документації в процедурі закупівлі № 1662968, номер тендеру у UA-2017-11-09-000922-с шляхом виділення в окремі лоти кожного найменування предмету закупівлі, які зазначені в тендерній документації в даній процедурі закупівлі, що забезпечить максимальну ефективність, економію та конкуренцію.
З повагою,
Голова правління Б.В.Подгорний
Публічне акціонерне товариство
«Підприємство по виробництву медичних виробів з полімерних матеріалів «Гемопласт»
67701, Україна, Одеська область, м. Білгород-Дністровський, вул. Маяковського, 57
рахунок 26001563451 в ПАТ «МАРФІН БАНК»; МФО 328168; код ЄДРПОУ 00480922,
тел.: (04849) 315-62; факс: (04849) 315-02; e-mail: hemo@hemoplast.ua; http://www.hemoplast.ua/
Пов'язані документи:
Учасник
- Вимога лист 1.jpg 13.11.2017 13:35
- Вимога лист 2.jpg 13.11.2017 13:35
- Відповідь на вимогу.docx 15.11.2017 09:28
Дата подачі:
13.11.2017 13:35
Вирішення:
Замовником КУ «Запорізька обласна клінічна лікарня» ЗОР оголошені відкриті торги на закупівлю за ДК 021:2015 - 33140000-3 — Медичні матеріали (одноразові системи для переливання крові, шприци, катетери) .
Уважно вивчивши вимогу повідомляємо наступне:
У відповідності до ст. 3 Закону Закупівлі здійснюються за такими принципами:
добросовісна конкуренція серед учасників;
максимальна економія та ефективність;
відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
недискримінація учасників;
об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій;
запобігання корупційним діям і зловживанням. учасників.
У відповідності до п.3 ч. 2 ст. 22 Закону, тендерна документація повинна містити інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). При цьому технічна специфікація повинна містити: детальний опис товарів, робіт, послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики; вимоги щодо технічних і функціональних характеристик предмета закупівлі у разі, якщо опис скласти неможливо або якщо доцільніше зазначити такі показники; посилання на стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов'язану з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами. Технічна специфікація не повинна містити посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим, а специфікація повинна містити вираз "або еквівалент".
У відповідності до ч. 3 ст. 22 тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити
Тендерна документація КУ «Запорізька обласна клінічна лікарня» ЗОР на відкриті торги на закупівлю ДК 021:2015 - 33140000-3 — Медичні матеріали (одноразові системи для переливання крові, шприци, катетери) не містить вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Медико-технічні вимоги не містять посилання на конкретні торговельну марку, фірму або виробника, та ніяким чином не обмежують коло потенційних учасників.
За визначенням п. 35 ст. 1 Закону учасник процедури закупівлі (далі - учасник) - фізична особа, у тому числі фізична особа - підприємець, юридична особа (резидент або нерезидент), яка письмово підтвердила намір взяти участь у процедурі закупівлі та/або подала пропозицію конкурсних торгів, або цінову пропозицію, або взяла участь у переговорах у разі застосування переговорної процедури закупівлі.
Таким чином, Закон не обмежує коло учасників виключно виробниками певних товарів (робіт, послуг), надаючи можливість брати участь у процедурі закупівлі усім господарюючим суб'єктам, у тому числі і тим, які не є виробниками, за умови їх відповідності кваліфікаційним критеріям та вимогам, установленим Законом.
Відповідно п. 37 ст. 1 Закону України « Про публічні закупівлі» «Частина предмета закупівлі (лот) - визначена замовником частина товарів, робіт чи послуг, на яку в межах єдиної процедури закупівлі учасникам дозволяється подавати тендерні пропозиції або пропозиції на переговорах (у разі застосування переговорної процедури закупівлі)».
Пропозицію про внесення змін за принципом «одна позиція – один лот» Замовник вважає недоцільною з огляду на вимоги абзацу третього частини першої ст. 3 Закону щодо максимальної економії та ефективності витрачання державних коштів оскільки об’єктивно створюється ризик неможливості закупівлі окремих найменувань медичних виробів що зможе призвести до необхідності фінансового навантаження на пацієнтів лікарні та збільшення соціального напруження.
Отже Замовник скористався виключно своїм правом, щодо формування предмету закупівля. Жодним нормативно-правовим актом не заборонено подавати номенклатуру продукції в одному або в декількох лотах. Замовник на свій розсуд, відповідно до власної потреби формує предмет закупівлі, що не суперечить вимогам чинного законодавства.
У зв’язку з вищевикладеним, ми не вбачаємо факту порушення норм чинного законодавства в тендерній документації та запрошуємо усіх бажаючих прийняти участь в процедурі закупівлі за рівними для всіх учасників вимогами.
Статус вимоги:
Відхилено