-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
«Комунікаційне обладнання», код за ДК 021:2015 32570000-9 (Комутаційні кліматичні шафи для створення сенсорної частини системи відеоспостереження на виконання завдання 2 міської цільової програми «Безпечне місто Запоріжжя» )
Торги відмінено
964 886.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 9 649.00 UAH
мін. крок: 1% або 9 649.00 UAH
Період оскарження:
03.10.2017 14:16 - 22.10.2017 00:00
Скарга
Виконана замовником
СКАРГА на дії Замовника - Комунальне підприємство «Центр управління інформаційними технологіями»
Номер:
e7b2e9aad7a34d86a464f15a56ec8d9a
Ідентифікатор запиту:
UA-2017-10-03-000492-a.b1
Назва:
СКАРГА на дії Замовника - Комунальне підприємство «Центр управління інформаційними технологіями»
Скарга:
Необ’єктивна та упереджена оцінка тендерної пропозиції ТОВ "IP COM" (далі - Скаржника)
За результатами розгляду пропозиції Скаржника, Замовником було прийнято рішення про відхилення пропозиції ТОВ «IP COM» (протокол розгляду тендерних пропозицій від 01.11.2017 без номеру (далі – протокол від 01.11.2017).
Скаржник не може погодитися з такими рішеннями та вважає дії Замовника такими, що порушують його права та інтереси, також ці дії порушують норми Закону України від 25 грудня 2015 року № 922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі – ЗУ «Про публічні закупівлі») та Закону України від 11 січня 2001 року № 2210-III «Про захист економічної конкуренції».
Незаконне визначення переможцем ПП «АЗОВ-АРСЕНАЛ»
Підстави відхилення вказаної тендерної пропозиції, а саме - тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації, які передбачені п. 4 ч. 1 ст. 30 ЗУ «Про публічні закупівлі») у тендерного комітету були відсутні.
Таким чином, при розгляді економічно вигідної та технічно обґрунтованої тендерної пропозиції ТОВ «IP COM» тендерним комітетом Замовника винесене необґрунтоване та неправомірне рішення про її відхилення. Вказане рішення Замовника спричинило до прийняття ним необґрунтованого рішення про визнання переможцем закупівлі ПП «АЗОВ-АРСЕНАЛ».
Так, вивченням документації, наданої у складі тендерної пропозиції ПП «АЗОВ-АРСЕНАЛ» (надалі – Учасник № 2), остаточна цінова пропозиція якого за результатами аукціону 930 000 грн., та яке протоколом від 03.11.2017 без номеру Замовником визнано переможцем торгів за вказаною закупівлею, Скаржником встановлено не виконання Учасником № 2 вимог тендерної документації.
Відповідно до вимог частини першої статті 30 ЗУ «Про публічні закупівлі» Замовник відхиляє тендерну пропозицію в разі якщо:
1) учасник:
не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 цього Закону;
не надав забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником;
2) переможець:
відмовився від підписання договору про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації або укладення договору про закупівлю;
не надав документи, що підтверджують відсутність підстав, передбачених статтею 17 цього Закону;
3) наявні підстави, зазначені у статті 17 і частині сьомій статті 28 цього Закону;
4) тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації.
Згідно зі змістом частини 3 статті 16. «Кваліфікаційні критерії» ЗУ «Про публічні закупівлі»: «Визначені замовником згідно з цією статтею кваліфікаційні критерії та перелік документів, що підтверджують інформацію учасників про відповідність їх таким критеріям, зазначаються в тендерній документації та вимагаються під час проведення переговорів з учасником (у разі застосування переговорної процедури закупівлі)…».
Керуючись вищенаведеним, з урахуванням змісту вказаних вимог ст. ст. 16, 30 ЗУ «Про публічні закупівлі», та того, що ТОВ «IP COM» у складі тендерної пропозиції надана вся документація, передбачена Тендерною документацією Замовника, відхилення (дискваліфікація) пропозиції Скаржника на підставі п. 4 ч.1 ст. 30 ЗУ «Про публічні закупівлі» із зазначених у протоколі від 01.11.2017 висновків є необґрунтованим, безпідставним та таким, що суперечить нормам чинного законодавства.
Крім того, факти необ’єктивної та упередженої оцінки Замовником тендерної пропозиції Скаржника та відсутності претензій Замовника у тому числі і за аналогічних підстав до тендерної документації визнаного ним переможця торгів - ПП «АЗОВ-АРСЕНАЛ», свідчать про грубі порушення Тендерним комітетом Комунальним підприємством «Центр управління інформаційними технологіями» вимог ст. ст. 3, 4 ЗУ «Про публічні закупівлі» та ст. 6 Закону України від 11 січня 2001 року № 2210-III «Про захист економічної конкуренції».
Всі вищенаведені незаконні дії Замовника призвели до неправомірного відхилення пропозиції Скаржника, що в свою чергу призвело до порушення його майнових прав, чия пропозиція повністю відповідає Вимогам Тендерної документації. Крім того незаконне відхилення нашої пропозиції призвело до незаконного визначення переможцем ПП «АЗОВ-АРСЕНАЛ».
Наявність порушених прав обґрунтовується тим фактом, що Скаржник є Учасником відповідної процедури та реально претендує на визнання його пропозиції як найкращої, та укладення договору з Замовником у майбутньому, крім того Скаржник є реальним учасником ринку виробництва та продажу шаф кліматичних, серверних, телекомунікаційних та іншого обладнання, на що має Сертифікат відповідності Державної системи сертифікації УкрСЕПРО Міністерства економічного розвитку і торгівлі України, зареєстрований 06.10.2017 № UA1.184.0016135-17. Має численні виконані угоди на постачання аналогічного обладнання.
Вважаємо, що Замовник необ’єктивно та упереджено оцінив пропозицію Скаржника, адже наша пропозиція повністю відповідає вимогам Замовника, що підтверджується поданими документами. Прийняв економічно необґрунтовану та не вигідну пропозицію, яка не сприяє більш ефективному використанню бюджетних коштів. Застосував різні критерії оцінки тендерних пропозицій до Скаржника та до ПП «АЗОВ-АРСЕНАЛ», що свідчить про сприяння недобросовісній конкуренції між учасниками закупівлі, дискримінації інших учасників. Крім того, рішення Замовника можуть свідчити про ймовірність корупційних дій та зловживань.
Зазначене свідчить, що Замовник порушив наступні принципи здійснення закупівель встановлених ч.1 ст.3 ЗУ «Про публічні закупівлі»:
- добросовісна конкуренція серед учасників;
- максимальна економія та ефективність;
- недискримінація учасників;
- об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій;
- запобігання корупційним діям і зловживанням.
Виходячи з вищевикладеного та керуючись ст. 18 ЗУ «Про публічні закупівлі» та Конституцією України,
ПРОСИМО:
1. Прийняти скаргу до розгляду.
2. Прийняти рішення про встановлення порушень процедури закупівлі
3. Зобов’язати замовника скасувати своє рішення про відхилення пропозиції ТОВ «IP COM» зазначене у протоколі розгляду тендерних пропозицій від «01» листопада 2017 року без номеру та всі наступні рішення, включаючи рішення про визначення переможцем ПП «АЗОВ-АРСЕНАЛ». зазначене у протоколі від «03» листопада 2017 року
Додатки:
1. Докази оплати за подання скарги з відміткою про зарахування коштів до державного бюджету (платіжне доручення від 13.11.2017 № 5484 з відміткою банку "Зараховано в дохід бюджету 5000 грн. (13.11.2017 р.)".
З повагою
Директор ТОВ «IP COM» _____________ Д.В. Волощук
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга.pdf 13.11.2017 17:15
- протокол відхилення.pdf 13.11.2017 17:15
- протокол переможця.pdf 13.11.2017 17:15
- протокол_15.09.2017.pdf 13.11.2017 17:16
- Платіжне доручення.pdf 13.11.2017 17:16
- Рішення від 15.11.2017 № 8017 + Лист Замовнику.pdf 16.11.2017 10:26
- Інформація про резолютивну частину рішення від 30.11.2017 № 8441.pdf 01.12.2017 13:09
- Рішення від 30.11.2017 № 8441.pdf 05.12.2017 21:14
Дата прийняття скарги до розгляду:
13.11.2017 17:16
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
05.12.2017 21:14
Дата виконання рішення Замовником:
08.12.2017 19:17
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Виконання резолютивної частини Рішення № 8441-р/пк-пз від 30.11.2017р прийнятого Постійно діючою адміністративною колегією Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, та скасування рішення про визначення приватного підприємства «Азов Арсенал» переможцем процедури закупівлі «Комунікаційне обладнання», код за ДК 021:2015 32570000-9 (Комутаційні кліматичні шафи для створення сенсорної частини системи відеоспостереження на виконання завдання 2 міської цільової програми «Безпечне місто Запоріжжя»).