-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
39180000-7 Лабораторні меблі (НК 024:2019: 10535 - Медична шафа; 13959 - Стіл для хірургічних інструментів; 13959 - Стіл для хірургічних інструментів)
Завершена
125 300.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 626.50 UAH
мін. крок: 0.5% або 626.50 UAH
Період оскарження:
22.02.2022 12:25 - 26.02.2022 12:30
Вимога
Вирішена
Вимагаємо від Замовника суворо дотримуватися законодавства України та видалити дискримінаційну вимогу «Висновок та протокол державного інституту визначення біоцидних властивостей зразку фарби RAL 9003, що виданий виробнику меблів».
Номер:
c84a8b57bb6a4d7c98670417bfa960c3
Ідентифікатор запиту:
UA-2022-02-22-006970-b.a2
Назва:
Вимагаємо від Замовника суворо дотримуватися законодавства України та видалити дискримінаційну вимогу «Висновок та протокол державного інституту визначення біоцидних властивостей зразку фарби RAL 9003, що виданий виробнику меблів».
Вимога:
Шановний Замовнику! У опису предмета закупівлі, в тому числі інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі до оголошення про проведення спрощеної закупівлі міститься вимога: «Висновок та протокол державного інституту визначення біоцидних властивостей зразку фарби RAL 9003, що виданий виробнику меблів)» (далі – вимога), яка порушує 5 статтю Закону України «Про публічні закупівлі», а саме: пп.1 п.1, пп.3 п.1, пп.4 п.1, пп.6 п.1, п.2, п.4. Звертаємо увагу Замовника, що документи для вищезазначеної вимоги має тільки ПНВП «АТОН», який не є офіційним відкритим джерелом для звернень всіх учасників – це є дискримінаційною вимога та порушення. пп.1 п.1, пп.3 п.1, пп.4 п.1, пп.6 п.1, п.2, п.4. ст.5 Закону України «Про публічні закупівлі». Звертаємо увагу Замовника, що вимагається саме «..зразку фарби RAL 9003…». Чому не зразки фарби RAL 9006, зразку фарби RAL 9010 тощо – це є дискримінаційною вимога та порушення. пп.1 п.1, пп.3 п.1, пп.4 п.1, пп.6 п.1, п.2, п.4. ст.5 та п.3, 4, 6 ст. 23 Закону України «Про публічні закупівлі». Також звертаємо увагу Замовника, що документи (висновок та протокол) ПНВП «АТОН» датовані 16.07.2019 р. стосовно чого виникають питання до об’єму та якості партії заявленої краски, якою більше двох років «красить» ПНВП «АТОН» термін придатности на фарбу 12 місяців – це є дискримінаційною вимога та порушення. пп.1 п.1, пп.3 п.1, пп.4 п.1, пп.6 п.1, п.2, п.4. ст.5 Закону України «Про публічні закупівлі». Довідка: термін придатності до фарби більшості виробників складає 12 місяців від дати виготовлення. Також звертаємо увагу Замовника, що згідно документів ПНВП «АТОН» зразки фарби RAL 9003, які були на випробуваннях наносилися на зразки з нержавіючої сталі, що також не відповідає технічним вимогам закупівлі, зокрема не може бути відповідними для металевих медичних виробів такі, як «Шафа медична ШМ-Д, Столик інструментальний медичний СТ-И-2Н-К, Столик маніпуляційний медичний СТ-М-2Н» які виготовлені з металу– це є дискримінаційною вимога та порушення. пп.1 п.1, пп.3 п.1, пп.4 п.1, пп.6 п.1, п.2, п.4. ст.5 та п.3, 4, 6 ст. 23 Закону України «Про публічні закупівлі». Вимагаємо від Замовника суворо дотримуватися законодавства України та видалити дискримінаційну вимогу «Висновок та протокол державного інституту визначення біоцидних властивостей зразку фарби RAL 9003, що виданий виробнику меблів».
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
26.02.2022 12:25
Вирішення:
Звертаємо вашу увагу, що ця закупівля є спрощеною.
Згідно частини четвертої статті 14 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник має право робити «посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника» при проведенні спрощеної закупівлі.
Також відповідно до частини четвертої статті 14 Закону України «Про публічні закупівлі» «замовник може вказати, які аналоги та/або еквіваленти приймаються у пропозиціях учасників», але це не є обов’язком Замовника.
Крім того, висновок та протокол Державного Інституту визначення біоцидних властивостей зразку фарби RAL 9003, що виданий виробнику меблів - не є дискримінаційною вимогою, так як такий документ може отримати кожний виробник. Підтверджені антибактеріальні властивості фарби є покращенням якості товару, та суттєвою умовою для Замовника при проведенні даної закупівлі.
Статус вимоги:
Не задоволено
Задовільнена:
Ні
Вимога
Вирішена
Вимагаємо від Замовника суворо дотримуватися законодавства України та видалити дискримінаційну вимогу «Висновок та протокол державного інституту визначення біоцидних властивостей зразку фарби RAL 9003, що виданий виробнику меблів».
Номер:
be2947d9c8d34dbc8ea8861dd4028559
Ідентифікатор запиту:
UA-2022-02-22-006970-b.a1
Назва:
Вимагаємо від Замовника суворо дотримуватися законодавства України та видалити дискримінаційну вимогу «Висновок та протокол державного інституту визначення біоцидних властивостей зразку фарби RAL 9003, що виданий виробнику меблів».
Вимога:
Шановний Замовнику! У опису предмета закупівлі, в тому числі інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі до оголошення про проведення спрощеної закупівлі міститься вимога: «Висновок та протокол державного інституту визначення біоцидних властивостей зразку фарби RAL 9003, що виданий виробнику меблів)» (далі – вимога), яка порушує 5 статтю Закону України «Про публічні закупівлі», а саме: пп.1 п.1, пп.3 п.1, пп.4 п.1, пп.6 п.1, п.2, п.4. Звертаємо увагу Замовника, що документи для вищезазначеної вимоги має тільки ПНВП «АТОН», який не є офіційним відкритим джерелом для звернень всіх учасників – це є дискримінаційною вимога та порушення. пп.1 п.1, пп.3 п.1, пп.4 п.1, пп.6 п.1, п.2, п.4. ст.5 Закону України «Про публічні закупівлі». Звертаємо увагу Замовника, що вимагається саме «..зразку фарби RAL 9003…». Чому не зразки фарби RAL 9006, зразку фарби RAL 9010 тощо – це є дискримінаційною вимога та порушення. пп.1 п.1, пп.3 п.1, пп.4 п.1, пп.6 п.1, п.2, п.4. ст.5 та п.3, 4, 6 ст. 23 Закону України «Про публічні закупівлі». Також звертаємо увагу Замовника, що документи (висновок та протокол) ПНВП «АТОН» датовані 16.07.2019 р. стосовно чого виникають питання до об’єму та якості партії заявленої краски, якою більше двох років «красить» ПНВП «АТОН» – це є дискримінаційною вимога та порушення. пп.1 п.1, пп.3 п.1, пп.4 п.1, пп.6 п.1, п.2, п.4. ст.5 Закону України «Про публічні закупівлі». Довідка: термін придатності до фарби більшості виробників складає 12 місяців від дати виготовлення. Також звертаємо увагу Замовника, що згідно документів ПНВП «АТОН» зразки фарби RAL 9003, які були на випробуваннях наносилися на зразки з нержавіючої сталі, що також не відповідає технічним вимогам закупівлі, зокрема не може бути відповідними для металевих медичних виробів такі, як «Шафа медична ШМ-Д, Столик інструментальний медичний СТ-И-2Н-К, Столик маніпуляційний медичний СТ-М-2Н» які виготовлені з металу– це є дискримінаційною вимога та порушення. пп.1 п.1, пп.3 п.1, пп.4 п.1, пп.6 п.1, п.2, п.4. ст.5 та п.3, 4, 6 ст. 23 Закону України «Про публічні закупівлі». Вимагаємо від Замовника суворо дотримуватися законодавства України та видалити дискримінаційну вимогу «Висновок та протокол державного інституту визначення біоцидних властивостей зразку фарби RAL 9003, що виданий виробнику меблів».
Пов'язані документи:
Замовник
- Відповідь.doc 25.02.2022 13:46
Дата подачі:
25.02.2022 10:25
Вирішення:
Шановний Учаснику! Звертаємо вашу увагу, що ця закупівля є спрощеною.
Згідно частини четвертої статті 14 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник має право робити «посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника» при проведенні спрощеної закупівлі.
Також відповідно до частини четвертої статті 14 Закону України «Про публічні закупівлі» «замовник може вказати, які аналоги та/або еквіваленти приймаються у пропозиціях учасників», але це не є обов’язком Замовника.
Крім того, висновок та протокол Державного Інституту визначення біоцидних властивостей зразку фарби RAL 9003, що виданий виробнику меблів - не є дискримінаційною вимогою, так як такий документ може отримати кожний виробник. Підтверджені антибактеріальні властивості фарби є покращенням якості товару, та суттєвою умовою для Замовника при проведенні даної закупівлі.
Статус вимоги:
Не задоволено
Задовільнена:
Ні