-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Капітальний ремонт із застосуванням енергозберігаючих заходів по заміні вікон в хірургічному корпусі Комунальної установи охорони здоров’я Богодухівської центральної районної лікарні за адресою: Харківська область, Богодухівський район, м. Богодухів, вулиця Комарова, 3 (ДК 021:2015 - 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація)
Капітальний ремонт із застосуванням енергозберігаючих заходів по заміні вікон в хірургічному корпусі Комунальної установи охорони здоров’я Богодухівської центральної районної лікарні за адресою: Харківська область, Богодухівський район, м. Богодухів, вулиця Комарова, 3 (ДК 021:2015 - 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація)
Торги відмінено
2 328 276.20
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.1% або 2 329.00 UAH
мін. крок: 0.1% або 2 329.00 UAH
Період оскарження:
10.11.2017 16:34 - 24.11.2017 00:00
Вимога
Відхилено
Приведення тендерної документації у відповідність
Номер:
c456c06048b64a10a0003a783cdf58cb
Ідентифікатор запиту:
UA-2017-11-10-003126-b.a2
Назва:
Приведення тендерної документації у відповідність
Вимога:
Зазначений у Вашій відповіді вираз щодо «Основними перевагами вікон з профілю класу А вважаємо: більш надійне кріплення елементів фурнітури; більшу площу зварного шву кутів конструкцій, що підвищує протидію експлуатаційним навантаженням; більшу протидію вітровому навантаженню та зменшення прогину профілю під впливом навантаження склопакету за рахунок масивності профілю; порівняно більш високі показники міцності профілю, що важливі при виготовлені конструкцій великого розміру» вимагаємо пояснення, як все це відповідає дійсності та діючим стандартам України?
А також, у Вашій відповіді на нашу вимогу ви використовуєте підміну термінів та не коректно посилаєтесь на діючі Державні стандарти України. При посиланні на ДСТУ Б В.2.7-130:2007. «профілі полівінілхлоридні для огороджувальних будівельних конструкцій», далі за текстом Ви кажете про характеристики, що безпосередньо стосуються віконних блоків, а саме: «більш надійне кріплення елементів фурнітури; більшу площу зварного шву кутів конструкцій, що підвищує протидію експлуатаційним навантаженням; більшу протидію вітровому навантаженню та зменшення прогину профілю під впливом навантаження склопакету за рахунок масивності профілю; порівняно більш високі показники міцності профілю, що важливі при виготовлені конструкцій великого розміру», проте, технічні характеристики вікон (віконних блоків) регламентуються ДСТУ Б В.2.6-15:2011 «БЛОКИ ВІКОННІ ТА ДВЕРНІ ПОЛІВІНІЛХЛОРИДНІ» та ДСТУ Б В.2.6-23:2009 «БЛОКИ ВІКОННІ ТА ДВЕРНІ Загальні технічні умови» в частині класифікації та градації віконних блоків за технічними характеристиками, що вас цікавлять.
Також, довідково інформуємо вас, що жоден з елементів фурнітури не кріпиться до зовнішньої ЛИЦЬОВОЇ стінки розміри якої від 2,8 до 3 мм згідно з ДСТУ Б В.2.7-130:2007 та щодо якої висунуті вимоги в тендерній документації – на відповідь, про: «більш надійне кріплення елементів фурнітури»
Вимагаємо роз’яснення на які технічні характеристики та відповідно до яких ДСТУ та ДНБ впливає «більша площа зварного шву кутів конструкцій»?
Наступні висунуті вами вимоги до технічних характеристик: «протидію експлуатаційним навантаженням; більшу протидію вітровому навантаженню та зменшення прогину профілю під впливом навантаження склопакету за рахунок масивності профілю» під показники віконних блоків, які визначені в ДСТУ Б В.2.6-15:2011 «БЛОКИ ВІКОННІ ТА ДВЕРНІ ПОЛІВІНІЛХЛОРИДНІ» та ДСТУ Б В.2.6-23:2009 «БЛОКИ ВІКОННІ ТА ДВЕРНІ Загальні технічні умови», не відповідають вимогам:
- опір вітровому навантаженню
- повітропроникність
- опір вітровим навантаженням, довговічність
- надійність, опір статичним навантаженням
- опір статичним навантаженням що діють на замикаючі прилади та ручки.
Таким чином, вимагаємо: висунути вимоги відносно вищезазначених показників. Та надати роз’яснення які з технічних характеристик досягаються лише за допомогою використання профілю класу А.
На зауваження відносно: «порівняно більш високі показники міцності профілю, що важливі при виготовлені конструкцій великого розміру», повідомляємо, що на конструювання віконних блоків та їх опір статичним та експлуатаційним навантаженням впливає:
- кількість камер в профілі;
- конфігурація та товщина армування;
- тип та структура склопакету;
- тип монтажу в прорізі.
Таким чином, віконні блоки із профілю інших класів, за експлуатаційними характеристиками та показниками надійності, при коректній комплектації, відповідають Вашим технічним вимогам до віконних блоків та можуть бутианалогічними віконним блокам із профілю класу А.
Окрім того, в тендерній документації та у відповіді зазначається, що до профільних систем класу А відносяться наступні: Rehau, Veka, Schuco. Вимагаємо надати роз’яснення та підтверджуючі документи, що вищезазначені профільні системи відносяться саме до профільних систем класу А!
Звертаємо Вашу увагу на те, що які б не були виробничі потужності та мобільність переможця вони не дозволять підряднику завершити роботи до 29.12.2017 року, оскільки в попередньому зверненні вже були чітко обмальовані строки, які залишаються для виконання робіт, тобто в кращому випадку підряднику залишається одинадцять днів на виконання всіх робіт визначених тендерною закупівлею, а в гіршому випадку тільки договір буде підписаний 29.12.2017 року, тобто в останній день здачі об’єкту.
Спираючись на усе вищевикладене та той факт, що безпосередньо предметом закупівлі є блоки віконні та супутні роботи, а не профіль вимагаємо:
1. Вилучити вимогу щодо застосування профілю класу А;
2. Визначити показники та технічні характеристики віконних блоків, які вас цікавлять та внести їх до тендерної документації замість вимоги стосовно класу профілю;
3. Дати чіткі роз’яснення із посиланням на ДІЮЧІ ДСТУ стосовно питань вище за текстом.
4. Змінити строки виконання робіт.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
18.11.2017 09:54
Вирішення:
Шановний Запитуваче!
Принагідно наголошуємо, що вимога Замовника щодо використання під час виконання робіт профілю класу А не є дискримінаційною. У відповідності до п. 3 частини другої ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація повинна містити «інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). При цьому технічна специфікація повинна містити: детальний опис товарів, робіт, послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики; вимоги щодо технічних і функціональних характеристик предмета закупівлі у разі, якщо опис скласти неможливо або якщо доцільніше зазначити такі показники; посилання на стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язану з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами. Технічна специфікація не повинна містити посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим, а специфікація повинна містити вираз "або еквівалент". Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі повинні передбачати необхідність застосування заходів із захисту довкілля». Класифікація профілю на класи є лише технічним показником товару, що характеризує товщину лицьової стінки профілю та впливає в свою чергу на якісні характеристики товару. Щодо використання профілів певних виробників, з метою дотримання одного з принципів, визначених у статті 3 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме принципу недискримінації учасників, додаток 1 до тендерної документації містить наступну інформацію: «До уваги учасників: Вважати зазначені у таблицях цього додатку посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника такими, що містять вираз «або еквівалент». Виходячи з принципу максимальної ефективності, визначеного ст. 3 Закону, перед Замовником закупівлі стоїть задача, не виходячи за межі фінансування, придбати роботи максимально можливої на ринку якості, з максимально можливими характеристиками, з максимально можливими показниками, з максимально можливим строком експлуатації, яка не буде потребувати додаткових коштів на обслуговування в процесі експлуатації, за мінімально можливу ціну.
Усі вимоги до технічних, якісних та кількісних характеристик предмета закупівлі, в тому числі з посиланням на ДСТУ, викладені в тендерній документації (додаток 1), яка складена з повним дотримання вимог діючого законодавства України у сфері публічних закупівель, зокрема ст. 22 Закону, і наші роз’яснення є виключно відповіддю на ваш запит та не є і не можуть бути «висунутими … вимогами до технічних характеристик», як ви це стверджуєте в вашому повторному запиті. Всі вимоги щодо технічних характеристик блоків віконних є законними і жодним чином не виходять за рамки ДСТУ Б В.2.6-15:2011 «БЛОКИ ВІКОННІ ТА ДВЕРНІ ПОЛІВІНІЛХЛОРИДНІ», ДСТУ Б В.2.6-23:2009 «БЛОКИ ВІКОННІ ТА ДВЕРНІ ЗАГАЛЬНІ ТЕХНІЧНІ УМОВИ», ДСТУ Б В.2.7-130:2007 «ПРОФІЛІ ПОЛІВІНІЛХЛОРИДНІ ДЛЯ ОГОРОДЖУВАЛЬНИХ БУДІВЕЛЬНИХ КОНСТРУКЦІЙ» та інших, на які є посилання в тендерній документації.
При цьому також наголошуємо на неможливості продовження строків виконання робіт та повідомляємо, що Замовник під час взяття бюджетних зобов’язань та здійснення платежів керується у своїй роботі ст. 48 Бюджетного кодексу України та Порядком реєстрації та обліку бюджетних зобов’язань розпорядників бюджетних коштів та одержувачів бюджетних коштів в органах Державної казначейської служби України, затвердженим наказом Міністерства фінансів України від 02.03.2012 №309.
Згідно п. 7 частини першої ст. 2 Бюджетного кодексу України «бюджетне зобов'язання - будь-яке здійснене відповідно до бюджетного асигнування розміщення замовлення, укладення договору, придбання товару, послуги чи здійснення інших аналогічних операцій протягом бюджетного періоду, згідно з якими необхідно здійснити платежі протягом цього ж періоду або у майбутньому». У свою чергу у відповідності до п. 6 частини першої ст. 2 Бюджетного кодексу України «бюджетне асигнування - повноваження розпорядника бюджетних коштів, надане відповідно до бюджетного призначення, на взяття бюджетного зобов'язання та здійснення платежів, яке має кількісні, часові та цільові обмеження», а відповідно до п. 8 частини першої ст. 2 Бюджетного кодексу України «бюджетне призначення - повноваження головного розпорядника бюджетних коштів, надане цим Кодексом, законом про Державний бюджет України (рішенням про місцевий бюджет), яке має кількісні, часові і цільові обмеження та дозволяє надавати бюджетні асигнування».
Оскільки взяття довгострокових зобов’язань не передбачається, договір, який передбачає витрачання бюджетних коштів у певному бюджетному періоді, може бути укладений виключно до кінця цього ж бюджетного періоду (31 грудня відповідного року).
Враховуючи вищезазначене, продовження терміну виконання робіт на наступний бюджетний період є неможливим.
Таким чином, ще раз наголошуємо на принципі максимальної ефективності витрачання бюджетних коштів, на нашому праві самостійно визначати характеристики предмету закупівлі та строки закупівлі і на нашому обов’язку придбати продукцію з максимально можливими показниками, а Вашу вимогу щодо вилучення з тендерної документації профілю класу А вважаємо як намагання примусити нас неефективно витратити кошти і придбати продукцію класом нижче.
Враховуючи вищезазначене, внесення змін до тендерної документації є недоцільним. Дякуємо за звернення.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Відхилено
Оскарження умов закупівлі №1673051, а саме: технічних характеристик предмету закупівлі та строків надання послуг (виконання робіт)
Номер:
9b4910535ea3441e8d46fcae7378cba3
Ідентифікатор запиту:
UA-2017-11-10-003126-b.c1
Назва:
Оскарження умов закупівлі №1673051, а саме: технічних характеристик предмету закупівлі та строків надання послуг (виконання робіт)
Вимога:
Шановний Замовник!
Додаток 1 до тендерної документації містить необґрунтовані та дискримінаційні вимоги, які обмежують коло потенційних учасників закупівлі та є фінансово не обґрунтованими, тобто значно удорожчують продукцію, а саме:
1) ПВХ профіль повинен мати монтажну ширину не менше ніж 70 мм, профіль повинен мати товщину зовнішніх стінок не менше ніж 3 (три) мм (клас А згідно ДСТУ Б В.2.7-130:2007 п. 5.2.4), профіль (західноєвропейської марки Rehau, Veka, Schuco або еквівалент) білого кольору, глибина фальцевої перегородки для встановлення склопакету не менш 21 мм, фальцева перегородка не повинна мати нахилу і бути горизонтальною, фурнітурний паз стулки повинен мати додаткову підтримуючу перегородку.
Профіль повинен забезпечити високу міцність та статику конструкцій, не руйнуватися від сонячного випромінювання (не всихати, не змінювати структуру, не випаровувати шкідливих речовин, не змінювати колір).
Звертаємо Вашу увагу, що виробники металопластикових вікон з профілю класу Б, можуть надати не менш надійні характеристики, ніж профіль класу А які будуть витримувати всі норми та стандарти затвердженні чинним законодавством України, відповідати всім вимогам Замовника, але коштуватимуть значно дешевше. А також, висунута вимога Замовника, щодо використання профілю класу А, значно скорочує можливість надання конкурентної цінової пропозиції, більш широкому кругу Учасників.
Використання профілю класу Б, ні в якому разі не погіршить якісних характеристик предмету закупівлі, а навпаки зекономить бюджетні кошти. Слід зазначити, що навмисне скорочення очікуваних Учасників закупівлі суперечить вимогам статті 3 Закону України «Про публічні закупівлі» та статті 1 Закону України «Про захист економічної конкуренції», а також це може призвести до економічно неефективної розтрати бюджетних коштів.
Також, ми би хотіли звернути Вашу увагу на те, що виконати закупівельну послугу до 29.12.2017 року – не можливо. Оскільки, навіть якщо ми зберемо всі терміни на кваліфікацію, вибір переможця, отримання дозволу та підписання договору визначені ЗУ «Про публічні закупівлі» з найменшим терміном, тобто
Аукціон пройде – 29 листопада 2017 року.
Переможець закупівлі буде оголошений через п’ять днів після проведення аукціону, а саме – 4 грудня 2017 року.
Договір буде підписаний не раніше – 14 грудня 2017 року.
Також відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України про «Деякі питання виконання підготовчих і будівельних робіт» будівельні роботи можуть виконуватися на підставі дозволу на виконання будівельних робіт - щодо об’єктів, які за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів із середніми (СС2) та значними (СС3) наслідками, який відповідно до вищезазначеної постанови видається протягом десяти робочих днів – тобто безпосередньо розпочати виконання робіт можливо не раніше 28 грудня 2017 року.
Це означає, що на виготовлення, доставку та виконання всіх робіт визначених тендерною документацією залишається 2 (два) робочих дні.
Тобто Ви вважаєте, що виготовити, доставити, зробити демонтаж старих віконних конструкцій, встановити нові металопластикові вікна у кількості 284 шт., а також зробити контрольні заміри віконних прорізів підрядник встигне за 2 (два) робочих дні, і це якщо ми рахуємо найкоротші терміни підписання договору.
Отже, вимагаємо:
1. З тендерної документації вилучити вимогу щодо необхідності застосування віконних блоків класу А;
2. Змінити терміни виконання робіт та подовжити їх на 2018 рік.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
14.11.2017 12:03
Вирішення:
Шановний Запитуваче!
На Ваше звернення про внесення змін до технічних характеристик предмета закупівлі, вилучення з тендерної документації вимогу щодо застосування віконних блоків класу А та продовження строків виконання робіт повідомляємо наступне.
Щодо необхідності посилання на використання під час виконання робіт, які є предметом закупівлі, віконних блоків класу А зауважуємо, що монтаж останніх передбачається у хірургічному корпусі Комунальної установи охорони здоров’я Богодухівської центральної районної лікарні. У зв’язку із цим вважаємо, що характеристики предмету закупівлі повинні відповідати найвищим вимогам щодо якісних та експлуатаційних характеристик. Дотримання цих вимог забезпечують блоки віконні з ПВХ профілю класу А, особливістю профілю класу А є найбільша товщина зовнішньої стінки профілю - від 2,8 до 3 мм згідно з ДСТУ Б В.2.7-130:2007. Основними перевагами вікон з профілю класу А вважаємо: більш надійне кріплення елементів фурнітури; більшу площу зварного шву кутів конструкцій, що підвищує протидію експлуатаційним навантаженням; більшу протидію вітровому навантаженню та зменшення прогину профілю під впливом навантаження склопакету за рахунок масивності профілю; порівняно більш високі показники міцності профілю, що важливі при виготовлені конструкцій великого розміру. Все це є перевагою перед профілями інших класів, особливо в умовах експлуатації у закладах охорони здоров’я.
Щодо начебто порушення вимог ст. 3 Закону зауважуємо, що закупівля здійснюється Замовником із дотриманням усіх принципів, встановлених статтею 3 Закону, а саме:
добросовісна конкуренція серед учасників;
максимальна економія та ефективність;
відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
недискримінація учасників;
об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій;
запобігання корупційним діям і зловживанням.
Дотримання принципу добросовісної конкуренції при публічних (державних) закупівлях означає, що закупівельна діяльність повинна здійснюватися за заздалегідь оголошеними правилами і критеріями, справедливо й чесно, забезпечувати рівні можливості для всіх постачальників, які беруть участь у торгах, що в повній мірі забезпечене при проведенні процедури відкритих торгів на закупівлю.
В ст. 1 Закону України «Про захист економічної конкуренції» визначено, що економічна конкуренція (конкуренція) - змагання між суб'єктами господарювання з метою здобуття завдяки власним досягненням переваг над іншими суб'єктами господарювання, внаслідок чого споживачі, суб'єкти господарювання мають можливість вибирати між кількома продавцями, покупцями, а окремий суб'єкт господарювання не може визначати умови обороту товарів на ринку.
Правила і критерії опубліковані в повному обсязі, заздалегідь, в порядку, передбаченому Законом. Будь-який учасник має змогу безперешкодно використати власні досягнення задля отримання переваги над іншими учасниками і подання найвигіднішої для замовника пропозиції.
Дотримання принципу максимальної економії та ефективності є одним з ключових принципів публічних закупівель. Реалізація принципу ефективності передбачає, що система публічних закупівель функціонує оперативно, з мінімальними бюрократичними процедурами й витратами на її утримання. Крім того, така система забезпечує конкурентний відбір виконавця робіт із найкращим для вирішення конкретного державного завдання співвідношенням ціни та якості. Для Замовника важливо знайти оптимальне співвідношення між поняттями «максимальна економія» та «максимальна ефективність», яке досягається саме завдяки встановленням технічних вимог до предмета закупівлі. При витрачанні бюджетних коштів важливо знайти зважений підхід до формування технічних вимог і запобігти ситуації, коли закупівля менш якісного предмету закупівлі в результаті дає низьку ефективність такої закупівлі, а в тривалішому періоді часу може й зумовити надмірне витрачання коштів внаслідок високих витрат на експлуатацію чи використання придбаного товару (роботи, послуги) за нібито низькою ціною.
Дотримання принципу максимальної економії та ефективності забезпечується за рахунок закупівлі продукції за нижчою ціною, запропонованою учасниками на конкурсних засадах, а також за рахунок придбання продукції довговічної, надійної у використанні, такої, яка не потребує додаткових бюджетних витрат в ході її експлуатації, в тому числі витрат на поточний ремонт, регулювання, заміну фурнітури, тощо, що знайшло своє відображення в Технічному завданні у вимогах до предмету закупівлі в цілому та вимогах до ПВХ профілю класу А зокрема.
Пред’явлення особливих і завищених вимог до якості та технічних характеристик предмету закупівлі, зокрема вимога щодо монтажу під час здійснення капітального ремонту віконних блоків з ПВХ профілю класу А, сприяє реалізації і дотриманню цього принципу, а заниження вимог до технічних характеристик навпаки порушує цей принцип.
Таким чином, цей принцип в повній мірі дотриманий в цих торгах і ваше твердження щодо його порушення є необґрунтованим.
Принцип відкритості та прозорості дотриманий в повному обсязі. Інформація щодо закупівлі опублікована на загальнодоступних ресурсах у достатньому обсязі із дотриманням вимог ст. 10, 12 Закону, інформація щодо закупівлі загальнодоступна, рівний доступ до інформації щодо закупівлі всім особам гарантований.
Одним із принципів, перелічених в ст. 3 Закону є принцип недискримінації учасників, який полягає в тому, що брати участь в процедурах закупівель на рівних умовах можуть вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм, а Замовники забезпечують вільний доступ усіх учасників до інформації про закупівлю, передбаченої цим Законом (ст. 5 Закону).
Також зауважуємо, що на ринку України достатньо профільних систем класу А та це зазначено в тендерній документації (Rehau, Veka, Schuco або аналог).
Щодо продовження строків виконання робіт доводимо до Вашого відома, що фінансування закупівлі планується у 2017 році у повному обсязі. Оскільки здійснення попередньої оплати не передбачається, сподіваємося, виробничі потужності та мобільність переможця торгів (підрядника) дозволять завершити роботи у визначений строк. Враховуючи вищезазначене, внесення змін до тендерної документації є недоцільним.
Дякуємо за звернення.
Статус вимоги:
Відхилено