• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Маркетингове дослідження Київської області на визначення потенціалу адміністративно-територіальних одиниць області

Торги відмінено

1 000 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 5 000.00 UAH
Період оскарження: 29.09.2017 12:34 - 10.10.2017 00:00
Вимога
Є відповідь

Відмова ДУ «Інститут економіки та прогнозування НАН України» від виконання аналітичної роботи: Рекламні та маркетингові послуги – за кодом СРV за ДК 0212015 - 79340000 – 9 (Маркетингове дослідження Київської області на визначення потенціалу адміністратив

Номер: dce19967c66448bd8b26bbf9ebdeb70c
Ідентифікатор запиту: UA-2017-09-29-000575-b.a1
Назва: Відмова ДУ «Інститут економіки та прогнозування НАН України» від виконання аналітичної роботи: Рекламні та маркетингові послуги – за кодом СРV за ДК 0212015 - 79340000 – 9 (Маркетингове дослідження Київської області на визначення потенціалу адміністратив
Вимога:
ОБГРУНТУВАННЯ відмови ДУ «Інститут економіки та прогнозування НАН України» від виконання аналітичної роботи: Рекламні та маркетингові послуги – за кодом СРV за ДК 021:2015 - 79340000 – 9 (Маркетингове дослідження Київської області на визначення потенціалу адміністративно-територіальних одиниць області). Виконання у повному обсязі та отримання якісних результатів оцінки маркетингового дослідження Київської області на визначення потенціалу адміністративно-територіальних одиниць області згідно технічних вимог (Додаток 3) у зазначені у проекті Договору терміни до 10 грудня 2017 року не виявляється можливим. Основними причинами відмови ДУ «Інститут економіки та прогнозування НАН України» від виконання цієї аналітичної роботи є відсутність необхідної статистичної інформації, яка безпосередньо стосується завдань, наведених у наступних пунктах технічних вимог (Додаток 3). 2-3. Ефективність ринку праці, Динаміка рівня та якості життя населення за останні 5 років Отримання статистичної інформації у розрізі видів економічної діяльності переважно є недоступною в управлінні статистики Київської області, оскільки збирається за оперативною статистикою у розрізі незначної кількісті об‘єктів, і тому ця інформація відсутня у вільному доступі. Отримання якісної статистичної інформації потребує тривалого часу, що, відповідно, змінює часові вимоги до виконання науково-дослідної роботи. Деякі статистичні показники взагалі не збираються на рівні районів та міст області або отримані дані за вибірковими обстеженнями є не репрезентативними, а саме: кількість створених та ліквідованих робочих місць, потреба у нових робочих місцях, доходи та витрати населення. Тому оцінка ситуації в розрізі таких показників потребує або отримання опосередкованих статистичних матеріалів або проведення додаткових соціологічних досліджень, що значно збільшує час на виконання роботи. 4. Оцінка наявних природних ресурсів району (земельні, лісові, водні) Необхідна статистична інформація (яка на цей час відсутня) стосується даних щодо: основних показників стану й використання водних і лісових ресурсів та структури і динаміки землекористування в Україні в розрізі районів та міст обласного підпорядкування. 5. Екологія Обсяги статистичної інформації, які є у відкритому доступі, на цей час виявилися недостатніми для здійснення оцінки екологічних ризиків в районах та містах обласного значення, а також забезпеченості населених пунктів району або міста (обласного значення) каналізаційними та очисними спорудами. 6. Енергозабезпечення і енергоефективність Відповідно до вимог Закону України «Про державну статистику» велика частина статистичної інформації, зокрема щодо виробництва та використання енергетичних ресурсів, не може бути надана територіальними органами державної статистики через необхідність дотримання конфіденційності статистичної інформації. Це потребуватиме напрацювання альтернативних підходів до отримання та опрацювання первинних статистичних даних, зокрема, через процедуру запитів до місцевих органів виконавчої влади та регіональних відділень центральної влади, інших установ (комерційних банків, страхових компаній, професійних об’єднань тощо). 7. Розвиток транспортної інфраструктури Згідно інформації наданої службою автомобільних доріг у Київській області збір статистики за показником обсяги проведення реконструкції капітального та поточного ремонтів автодоріг (км) та щорічна потреба в обсягах проведення реконструкції капітального та поточного ремонтів автодоріг районів області в показниках довжини (км) взагалі не виконується. Для довідки. Служба автомобільних доріг у Київській області (тел. 200-04-72 Олена – керівник відділу – повідомила, що обсяги проведення реконструкції капітального та поточного ремонтів автодоріг в тис.км не збирається взагалі, є інформація тільки в грошах (грн). Фактичні обсяги витрат (в грн.) на поточний та капітальний ремонт, а також будівництво нових доріг вони можуть надати в ретроспективі лише за останні 2-3 роки, відповідно за 5 років - повну ретроспективу необхідну по проекту надати не можуть). 8. Оцінка економічного та інвестиційного потенціалу територій за основними видами економічної діяльності: 8.2. Сільське господарство: Відзначається відсутність інформації на рівні районів Київської області, зокрема, щодо: структури посівних площ та стану реалізації і причин невиконання сільгосппідприємствами і фермерськими господарствами власних інвестиційних проектів, а також неможливість проведення обстеження усіх районів області у відведений короткий термін з виїздом на місця (що є обов’язковим для виконання заявленого технічного завдання) тощо. 8.3.- 8.4. Будівельний комплекс, торгівля і сфера послуг На цей час (на початок листопада 2017 року) відсутня інформації у розрізі районів і міст Київської області щодо: прийняття в експлуатацію загальної площі введених в експлуатацію житлових будівель за їх видами у 2012-2017 рр., кв м загальної площі; прийняття в експлуатацію об’єктів соціальної сфери у 2012-2017 рр.; прийняття в експлуатацію окремих виробничих потужностей у 2012-2017 рр.; розподілу обсягів виконаних будівельних робіт за видами будівельної продукції у 2012-2017 рр., у фактичних цінах; млн. грн.; індексів будівельної продукції за видами у 2012-2017 рр., у % до попереднього року; обладнання житлового фонду у 2012-2017 рр., , %; потужності будівельних підприємств; роздрібного товарообороту підприємств, млн. (у міських поселеннях та сільській місцевості); роздрібного товарообороту на одну особу, грн. (у міських поселеннях та сільській місцевості; продовольчі та непродовольчі товари); індексів фізичного обсягу роздрібного товарообороту за товарними групами у 2012-2017 рр.; товарної структури роздрібного товарообороту у 2012-2017 рр.; частки продажу споживчих товарів, вироблених на території України, через торгову мережу підприємств у 2012-2017 рр.; кількості підприємств, що здійснювали діяльність з роздрібної торгівлі за видами економічної діяльності у 2012-2017 рр., , %; кількості ринків з продажу споживчих товарів у 2012-2017 рр.; кількості об’єктів роздрібної торгівлі підприємств у 2012-2017 р. 10. Зовнішньоекономічна діяльність Необхідна статистична інформація щодо: обсягів експорту та імпорту товарів по адміністративних одиницях Київської області за УКТЗЕД (на рівні 2 та 4 знаків) та за країнами світу в 2012-2017 рр.; обсягів експорту та імпорту послуг по адміністративних одиницях Київської області за КЗЕП (класифікатор зовнішньоекономічних послуг) в 2012-2017 рр.; обсягів прямих іноземних інвестицій (акціонерний капітал) в економіку адміністративних одиниць Київської області за видами економічної діяльності та за країнами світу, станом на 1 січня 2012-2017 рр. у повному обсязі може бути отримана в Головному управлінні статистики у Київській області не раніше 14 листопада 2017 р. 11. Оцінка виконання відповідного місцевого бюджету Виконання цих завдань потребує: • отримання від Фінансового управління Київської обласної державної адміністрації інформації за 2013-2016 рр., план 2017 (у форматі Excel) по бюджетам кожного з 25 районів області щодо доходів за кодами бюджетної класифікації (загальний фонд, спеціальний фонд, разом); видатків за кодами бюджетної класифікації (загальний фонд, спеціальний фонд, разом); видатків на економічною класифікацією видатків бюджету (загальний фонд, спеціальний фонд, разом); доходів та видатки бюджету розвитку за кодами бюджетної класифікації; • отримання від Фінансового управління Київської обласної державної адміністрації інформації за 2013-2016 рр., план 2017 (у форматі Excel) по бюджетам кожного з 12 міст (обласного значення) області щодо доходів за кодами бюджетної класифікації (загальний фонд, спеціальний фонд, разом); видатків за кодами бюджетної класифікації (загальний фонд, спеціальний фонд, разом); видатків на економічною класифікацією видатків бюджету (загальний фонд, спеціальний фонд, разом); доходів та видатки бюджету розвитку за кодами бюджетної класифікації; • формування аналітичних таблиць для проведення порівняльного аналізу бюджетів всіх районів та виявлення резервів підвищення рівня фінансової спроможності бюджету кожного району; • формування аналітичних таблиць для проведення порівняльного аналізу бюджетів всіх міст обласного значення та виявлення резервів підвищення рівня фінансової спроможності бюджету кожного міста; • виявлення бюджетних перешкод сталого розвитку 37 адміністративно-територіальних одиниць Київської області. Витрати часу (після отримання необхідної бюджетної інформації) на формування електронних аналітичних таблиць для проведення порівняльного аналізу бюджетів адміністративно-територіальних одиниць з метою проведення наступного аналізу та виконання завдань підрозділу 11 потребує щонайменше 90 людино-днів. 12.Оцінка бізнес-середовища та інвестиційного клімату Для забезпечення якісного, повного та своєчасного виконання роботи заважає відсутність повноти інформації, її часткова доступність (наявність інвестиційних проектів; результатів функціонування підприємств малого і середнього бізнесу). У цілому, уважно ознайомившись із технічним завданням, вивчивши наявну доступну статистичну інформацію, вважаємо, що якісне виконання поставлених завдань у такий короткий термін (до 10 грудня 2017 року) є неможливим. Відповідно, суттєво ускладниться або й взагалі унеможливиться оцінювання важливих процесів у сфері сільгоспвиробництва, у т.ч. й пов’язаних з обґрунтуванням ефективних напрямів інвестування й маркетингових стратегій районів області. Тому ДУ «Інститут економіки та прогнозування НАН України» відмовляється від підписання договору, оскільки вищенаведене інформаційне забезпечення є необхідною умовою виконання роботи з маркетингового дослідження потенціалу Київської області. Відповідно розкриття пунктів технічного завдання (Додаток 3) без використання вищезазаначених показників призвело б до неналежного виконання зобов’язань договору і ризику неприйняття роботи в цілому.
Пов'язані документи: Учасник Замовник
Вирішення: Тендерний комітет розглянувши лист ДЕРЖАВНОЇ УСТАНОВИ "ІНСТИТУТ ЕКОНОМІКИ ТА ПРОГНОЗУВАННЯ НАЦІОНАЛЬНОЇ АКАДЕМІЇ НАУК УКРАЇНИ" від 31.10.2017 № 135-18/574 про відмову від укладання договору на виконання рекламних та маркетингових послуг – за кодом СРV за ДК 021:2015 - 79340000 – 9 (Маркетингове дослідження Київської області на визначення потенціалу адміністративно-територіальних одиниць області) прийняв рішення про дискваліфікувати учасника ДЕРЖАВНА УСТАНОВА "ІНСТИТУТ ЕКОНОМІКИ ТА ПРОГНОЗУВАННЯ НАЦІОНАЛЬНОЇ АКАДЕМІЇ НАУК УКРАЇНИ" в зв’язку з його відмовою від укладання договору.
Статус вимоги: Задоволено