• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Дезинфікуючі засоби

Торги не відбулися

253 520.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 267.60 UAH
Період оскарження: 21.02.2022 10:39 - 05.03.2022 00:00
Вимога
Вирішена

Вимагаємо внести зміни

Номер: 46e028ae759e4fedaf5fa9d6842399a7
Ідентифікатор запиту: UA-2022-02-21-002978-b.b1
Назва: Вимагаємо внести зміни
Вимога:
Шановний Замовник, звертаємо Вашу увагу на порушення чинного законодавства в умовах Тендерної документації. При проведенні закупівлі за державні кошти необхідно дотримуватись положень Закону України «Про публічні закупівлі», метою якого є забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції. Замовник повинен керуватися принципами недискримінаційного підходу до Учасників. Ми вважаємо, що Позиція 4 «Нью таб Актив» фасований 3,2гр ,20таб; та Позиція 15 «Даноксин» в сашетках 5 гр № 100 включені до тендерної закупки, щоб максимально звузити коло потенційних учасників та віддати перемогу заздалегідь визначеному постачальнику, оскільки таке фасування відсутнє у засобах інших виробників, які відповідають вимогам тендерної документації. Викладені положення мають дискримінаційні вимоги, створені штучно виробниками (постачальниками). Тому вимагаємо прибрати ці вимоги із закупівлі, або винести ці позиції в окремий лот. Такі вимоги порушують Закон України «Про публічні закупівлі», а саме: п.3 ч.2 ст.22 Закону, який встановлює, що Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі та технічні специфікації до предмета закупівлі повинні визначатися замовником з урахуванням вимог, визначених частиною четвертою статті 5 цього Закону (Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників). Стаття 5. Принципи здійснення публічних закупівель та недискримінація учасників 1. Закупівлі здійснюються за такими принципами: 1) добросовісна конкуренція серед учасників; 2) максимальна економія, ефективність та пропорційність; 3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; 4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них; 5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; 6) запобігання корупційним діям і зловживанням. На підставі вищевикладеного, а також з метою створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель в цій закупівлі вимагаємо видалити абсурдні та упереджені вимоги, що обмежують коло учасників. Також в Тендерній документації (п.5.2.3 Розділу III) визначені не у відповідності із діючою редакцією статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі» пункти 5, 6 частини першої. Вірне формулювання- 5) фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено у встановленому законом порядку; 6) службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію, була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено у встановленому законом порядку; Результати розгляду даної Вимоги просимо оприлюднити на офіційному веб-порталі. Повідомляємо, що у разі ігнорування наших законних вимог ми змушені будемо звернутися зі скаргою до Антимонопольного комітету України та повідомити про цей випадок Державну аудиторську службу України, та представників Громадського контролю з метою перевірки дотримання положень чинного законодавства під час проведення закупівлі! Крім того, нагадуємо, що ст. 164-14 Кодексу України про адміністративні правопорушення передбачена відповідальність за несвоєчасне надання або ненадання замовником роз’яснень щодо змісту тендерної документації у вигляді штрафу на службових (посадових), уповноважених осіб замовника у розмірі ста неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.
Пов'язані документи: Учасник Замовник
Вирішення: Шановний потенційний Учасник. Висловлюємо свою повагу та сподіваємось на подальшу співпрацю. Ваша вимога задоволена частково. Замовник дійсно керується в своїй закупівельній діяльності Законом України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 року № 922-VIII. Вимоги цього законодавчого акту були застосовані при складанні тендерної документації по відкритті даної процедури відкритих торгів. Відповідно до п.3 ч.2 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація по-винна вміщувати інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби – плани, креслення, малю-нки чи опис предмета закупівлі). Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі та технічні спе-цифікації до предмета закупівлі повинні визначатися замовником з урахуванням вимог, визначе-них частиною четвертою статті 5 цього Закону. Нами, як Замовником технічні якісні характеристи-ки предмета закупівлі визначені із урахуванням частини четвертої статті 5. Замовник здійснює свою професійну діяльність на протязі багатьох останніх років яка є стабіль-ною. Медичне обладнання, реактиви, дезінфікуючі засоби та інше закуповується щорічно і в рівних пропорціях та асортименті. Медичний персонал Замовника (медичні сестри, санітарки, обслуговую-чий персонал) постійно працює з одними і тими ж мед засобами. При підготовці плану закупівель та конкурентної процедури відкритих торгів була взята інфор-мація відповідальної особи мед підприємства по щорічній потребі необхідних, для проведення про-фесійної діяльності, дезінфікуючих засобів, які медперсонал використовував на протязі 2020 – 2021 року. Дезінфекційні засоби визначений лікарнею (Замовником) виходячи із специфіки потреб закладу, з урахуванням позитивного досвіду використання дезінфікуючих засобів саме з такими технічними характеристиками, з метою забезпечення санітарного і епідеміологічного захисту пацієнтів та персо-налу, прагнення мінімізації алергічних реакцій медичного персоналу лікарні при застосуванні засо-бів, визначення антимікробної активності до стійких мікроорганізмів, з точки зору функціональнос-ті, економічності, ефективності. Ваша думка про те, що Позиція 4 «Нью таб Актив» фасований 3,2гр ,20таб; та Позиція 15 «Да-ноксин» в сашетках 5 гр № 100 включені до тендерної закупки, щоб максимально звузити коло поте-нційних учасників є надуманою. У відповідності до чинного законодавства України, зареєстровані та дозволені до використання дезінфекційні засоби вносяться до Державного Реєстру дезінфекційних засобів. (далі Реєстр). В ре-єстр внесено як мінімум два дезінфекційних засоби, які як заявляють їх виробники випускаються в сашетках в т.ч. по 5.0, як заявлено Замовником по Позиції 15- «Засіб дезінфікуючий Тетрасепт» (п 6.1. Інструкції щодо застосування засобу дезінфекційного Тетрасепт» з метою дезінфекції, до стери-лізаційного очищення та стерилізації» - засоби фасують від 0,003 до 05 кг(л) у пакети з полімерної плівки («саше№, «стіп», «стріп» або іншого типу за домовленістю із споживачем). «Засіб дезінфі-куючий Аніосепт актив UA» п 6.1. Інструкції щодо застосування засобу дезінфекційного «Аніосепт актив» з метою дезінфекції, до стерилізаційного очищення та стерилізації – за домовленістю із Замо-вником асортимент пакування може бути зміненим або доповненим. Також Реєстр містить великий перелік дезінфікуючих засобів хлорвмісних у вигляді таблеток 3,2г, які пропонуються на ринку у фасуванні по 20 таб., наприклад засіб дезінфікуючий «Бланідас 300», засіб дезінфікуючий «Септохлор актив», і т.д. Оскільки показники, які характеризують певні параметри, зокрема фізичні властивості товару, фасування, не є торговельними марками та не міс-тять посилання на певного постачальника, зазначені Замовником технічні характеристики не є уні-кальними. Дезінфекційні засоби із зазначеними технічними характеристиками реалізує необмежене коло постачальників. Таким чином, Ваша вимога не містить жодних обґрунтувань неможливості по-ставки дезінфекційних засобів із зазначеними технічними характеристиками та не доводить, яким чином такі вимоги порушують права потенційних учасників і перешкоджають участь у процедурі закупівлі всім зацікавлених особам. На підставі вищевикладеного, Замовник не вбачає підстав для внесення змін до документації предмета закупівлі «ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» - 244550000-8 Дезінфекційні за-соби» в частині Медико-технічних вимог. Щодо вимоги невірного формулювання статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі» пунктів 5, 6 частини першої, то до Тендерної документації (п.5.2.3 Розділу III) будуть внесені зміни. З повагою, уповноважена особа.
Статус вимоги: Задоволено