• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Нафтопродукти

Торги не відбулися

385 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 925.00 UAH
Період оскарження: 21.02.2022 09:47 - 05.03.2022 00:00
Вимога
Відхилено

Вимога

Номер: c53015181a09479a83a7b9dd7579174f
Ідентифікатор запиту: UA-2022-02-21-001492-b.c2
Назва: Вимога
Вимога:
Доброго дня! Прохання внести зміни до Тендерної документації щодо можливості використання не лише талонів/ скретч-карток номіналом номіналом 10л, 20 л на товар, а також еквіваленту - паливних карток (картки багаторазового використання (багатолітрові картки), якими можна багаторазово заправитись на АЗС на 10, 20 літрів або інший літраж). Дякуємо
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Інформуємо Вас, що відповідно до п.п. 3, 4, 5 частини 2 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі», тендерна документація повинна містити: 3) інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). При цьому технічна специфікація повинна містити: детальний опис товарів, робіт, послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики; вимоги щодо технічних і функціональних характеристик предмета закупівлі у разі, якщо опис скласти неможливо або якщо доцільніше зазначити такі показники; посилання на стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язану з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами. Технічна специфікація не повинна містити посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим, а специфікація повинна містити вираз "або еквівалент". Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі повинні передбачати необхідність застосування заходів із захисту довкілля; 4) кількість товару та місце його поставки; 5) місце, де повинні бути виконані роботи чи надані послуги, їх обсяги; 6) строки поставки товарів, виконання робіт, надання послуг; Під талонами на пальне слід розуміти спеціальні талони, придбані за умовами та відпускною ціною обумовленого номіналу, що підтверджують право їх власника на отримання фіксованої кількості нафтопродукту певного найменування і марки на АЗС. Таке визначення наведено у п. 3 Інструкції № 281. Із цього тлумачення випливає, що талони не є платіжними або розрахунковими документами, а лише засвідчують право покупця на отримання раніше оплачених паливно-мастильних матеріалів, які тимчасово зберігаються на АЗС. Форму, зміст та ступінь захисту бланків талонів установлює емітент талона. Зокрема, талони можуть бути різного номіналу (10 л, 20 л) і на придбання різних марок палива (А-95, газ, дизельне паливо). До того ж деякі талони дозволяють отримувати пальне тільки на АЗС однієї мережі, інші ж — проводити заправку у різних операторів. Але обов’язковим для всіх талонів є наявність на них серійного та порядкового номерів (п.п. 10.3.3.1 Інструкції № 281). При цьому головна перевага застосування талонів на паливно-мастильні матеріали полягає у тому, що зміна цін на пальне ніяк не впливає на кількість літрів, що відпускається за талонами. Відповідно до цієї ж Інструкції - паливні скретч-картки — це одноразові платіжні картки, на рахунку яких знаходиться відповідна кількість певного виду пального. Подальшому поповненню вони не підлягають. Вид паливно-мастильних матеріалів і номінал поповнення вказано на картці.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Вирішена

Дискримінаційні вимоги тендерної документації

Номер: 8a010aec64f946cf9f70d9397e813795
Ідентифікатор запиту: UA-2022-02-21-001492-b.b1
Назва: Дискримінаційні вимоги тендерної документації
Вимога:
В Додатку 4 Тендерної документації Замовника зазначено, що Учасник повинен у складі пропозиції надати довідку в довільній формі з переліком адрес ВЛАСНИХ АЗС. Замовник дискримінує Учасників торгів, які не мають власних АЗС, а співпрацюють з суб’єктами господарювання, у яких наявні відносини з власником (орендарем) партнерські відносини. Виконати зазначену умову ТД щодо наявності власних АЗС зможуть суб’єкти господарювання, які мають виключно власні АЗС, що є дискримінаційним по відношенню до інших суб’єктів господарювання, які не мають власних АЗС. Вимога ТД щодо наявності в учасника саме власної матеріально-технічної бази (АЗС) – звужує коло потенційних учасників торгів та призводить до усунення з ринку тих суб’єктів господарювання, які можуть надавати відповідні послуги із залученням партнерської матеріально-технічної бази. В своїх Рекомендаціях, спрямованих на розвиток конкуренції, запобігання порушенням законодавства про захист економічної конкуренції, Антимонопольним комітет України зазначив, «Разом із тим поставку замовнику нафтопродуктів суб’єкти господарювання можуть здійснювати з використанням карток, талонів тощо на пальне. У таких випадках продавець нафтопродуктів має право залучати необхідну кількість третіх осіб – підприємств, які мають відповідні права на експлуатацію АЗС (необхідних площ АЗС) і на виконання договірних відносин з продавцем забезпечують фактичну передачу (видачу) товару покупцю при пред’явленні останнім картки на пальне. Відтак продаж нафтопродуктів із використанням карток, талонів тощо на пальне не передбачає наявності в продавця розгалуженої системи саме власних або орендованих АЗС, а здійснюється через партнерські АЗС. Тобто, відпуск нафтопродуктів із використанням карток, талонів тощо, емітентом яких є потенційний учасник, не впливає на якість нафтопродуктів, а також на можливість та якість обслуговування на АЗС». Зазначене вище підтверджує думку Скаржника, що вимогою щодо наявності власних (орендованих) АЗС, Замовник обмежує коло учасників, зокрема дискримінує та призводить до усунення з ринку тих суб’єктів господарювання, які здійснюють свою діяльність на умовах партнерських договорів. Зокрема, аналогічної думки Антимонопольний комітет України, який у своїх Рекомендаціях, які спрямовані на забезпечення конкурентного середовища під час тендерних закупівель високооктанових бензинів, дизельного палива, мазуту та скрапленого газу наголосив, що замовники часто під час закупівлі пального використовують у тендерній документації надмірні вимоги до учасників. Найпоширенішими серед з них є саме наявність в учасника саме власних або орендованих АЗС / складів пально-мастильних матеріалів, при тому, що заправка пальним може здійснюватися через партнерські АЗС. Тому вимагаємо виключити вимогу щодо наявності власних АЗС та замінити на "наявність власних або орендованих або партнерських АЗС".
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Доброго дня, шановний учасник! Ознайомившись з Вашою вимогою, інформуємо, що зміни до тендерної документації внесено.
Статус вимоги: Задоволено