-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
Лазерний принтер Canon i-SENSYS LBP6030B
Категорія замовника. Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися пропозиції. Пропозиція та усі документи, що мають відношення до неї, складаються українською мовою. Інша інформація. Невід’ємними частинами оголошення є додатки: Додаток № 1. Вимоги до предмета закупівлі (інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі). Додаток № 2. Проєкт договору про закупівлю. Додаток № 3. Вимоги до учасників та інші вимоги. Додаток № 4. Цінова пропозиція. Питання, що не висвітленні у цьому оголошенні та його додатках, регулюються Законом України «Про публічні закупівлі», а також іншими чинними нормативно-правовими актами України.
Завершена
70 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 350.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 350.00 UAH
Період оскарження:
21.02.2022 09:26 - 25.02.2022 09:25
Вимога
Відхилено
1
Номер:
da66ca352b644ac18d596151217eab08
Ідентифікатор запиту:
UA-2022-02-21-000966-b.b1
Назва:
1
Вимога:
Під час укладення будь-якого договору, та здійснення господарської діяльності учасниками правовідносин, зокрема державними Замовниками та потенційними учасниками або переможцями відповідних закупівель, обов’язковим для всіх є дотримання чинного законодавства. За своїм визначенням, Закон — це нормативно-правовий акт, встановлений законодавчим органом загальнообов'язкове правило, яке має найвищу юридичну силу. Іншими словaми, нормaтивно-прaвовий aкт — це документ, прийнятий у визнaченому порядку компетентним оргaном публічної влaди, у якому містяться норми прaвa. У прaвовій системі Укрaїни нормaтивно-прaвовий aкт є основним джерелом прaвa. Слід зазначити, що зобов’язання за договором, укладеним за результатами закупівлі, виникають одне перед одним, а саме між Замовником і Учасником. Зобов’язання щодо постачання товару, що закуповується, покладається саме на учасника-переможця, з яким буде укладено відповідний договір. Відповідно до ч. 1 ст. 510 Цивільного кодексу України, сторонами у зобов'язанні є боржник і кредитор. Відповідно до ст. 511 Цивільного кодексу України, зобов'язання не створює обов'язку для третьої особи. У випадках, встановлених договором, зобов'язання може породжувати для третьої особи права щодо боржника та (або) кредитора. Таким чином, законодавством не передбачено можливості укладення договору між замовником та учасником-переможцем, який створить обов’язок для третьої особи (виробника або офіційного дистриб’ютора) без зазначення її як сторони договору. Таким чином, у випадку, якщо виробник або офіційний дистриб’ютор з яким, учасник зобов’язаний мати партнерський договір відмовиться від своїх гарантій, які зазначені в авторизаційному листі щодо постачання або якості товару, замовник буде позбавлений правових підстав для звернення до такого виробника або офіційного дистриб’ютора з позовом – тобто буде позбавлений можливості захистити свої права в судовому порядку. В той же час, положеннями Закону України «Про публічні закупівлі» не передбачено можливості укладення тристороннього чи багатостороннього договору, сторонами якого, крім замовника та учасника-переможця були б треті особи. Отже, з вищевказаного вбачається, що замовник за наслідками процедури закупівлі, проведеної відповідно до положень Закону України «Про публічні закупівлі», не може укласти договір, який створить обов’язки для третіх осіб (виробник або офіційний дистриб’ютор). У зв’язку з цим замовник не матиме права вимоги від виробника або його офіційного дистриб’ютора виконання умов договору. До того ж, на момент звернення, партнерській договір між виробником або його офіційним дистриб’ютором та Учасником вже може бути розірваним. Принагідно звертаємо увагу, Документи, що не передбачені законодавством для учасників – юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб-підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції. Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників – юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб – підприємців, у складі тендерної пропозиції, не може бути підставою для її відхилення замовником. Таким чином вимагаємо скасувати вимогу про надання так званого «авторизаційного листа», адже доведено, що такий лист не має юридичної сили та не несе зобов’язань перед замовником. Частиною 4 статті 22 Закону України "Про публічних закупівель" передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Відповідно ч. 4 ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі», Замовник не має права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до Учасників. Стаття 19. Конституції України проголошує: правовий порядок в Україні ґрунтується на засадах, відповідно до яких ніхто не може бути примушений робити те, що не передбачено законодавством. У ст. 15 Закону України № 2210-III «Про захист економічної конкуренції», — Редакції від 13.02.2020 року зазначено: не передбачені законами України заборони та обмеження самостійності підприємств, у тому числі щодо придбання чи реалізації товарів, … …визначаються антиконкурентними узгодженими діями органів влади, органів місцевого самоврядування, органів адміністративно-господарського управління та контролю, згідно п.3. ч. 2 ст 6. антиконкурентними узгодженими діями суб’єктів господарювання, зокрема, визнаються узгоджені дії, які стосуються: розподілу ринків чи джерел постачання за колом продавців, що відповідно ст 50. є порушенням законодавства про захист економічної конкуренції. Просимо Замовника не створювати умови не рівної конкуренції та проводити заходи на протидію корупції, а не на її розповсюдження, коли в закупівлі можуть прийняти участь обмежене коло учасників, які мають домовленості або з Замовником або з виробником чи офіційним дистриб’ютором.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
21.02.2022 19:24
Вирішення:
Документація Замовника не містить вимог щодо укладення договору із “третьою особою”, а наявний проєкт договору про закупівлю (Додаток № 2 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі) не передбачає умов, що “створювали б обов’язки для третіх осіб”.
“Документи, що не передбачені законодавством для учасників” - це документи, що не притаманні для особи — учасника та стосовно яких у законодавстві не встановлено прямих вимог обов’язкової наявності в особи — учасника. Зокрема, фізична особа не може мати витяг з Єдиного державного реєстру підприємств та організацій України, а юридична особа не може мати паспорт громадянина України.
Разом з тим, Закон України “Про публічні закупівлі” надає право замовнику включати до документації вимоги, які вважає за необхідне з дотриманням законодавства. Тобто вимоги документації визначаються замовником самостійно, виходячи із специфіки предмета закупівлі, керуючись принципами здійснення публічних закупівель та з дотриманням законодавства вцілому.
Вимога надання авторизаційного листа про повноваження від виробника персональних комп’ютерів або офіційного представника виробника в Україні (або дилера чи дистрибютора) не порушує принцип недискримінації учасників, не є антиконкурентною та обумовлена специфічним характером предмета закупівлі.
Наявність в учасників авторизаційного листа є додатковою гарантією захисту інтересів Замовника щодо авторизованого джерела постачання, а тому надійнішого використання коштів за призначенням.
Статус вимоги:
Відхилено