• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Генератори

Оголошення про проведення відкритих торгів 1) найменування, місцезнаходження та ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, його категорія: Комунальне підприємство «Горянин» Гірської сільської ради Бориспільського району Київської області; 08324, Київська обл., Бориспільський р-н, село Гора, вул.Центральна, будинок 5; 33678185 2) назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): Генератори (код ДК 021:2015 - 31120000-3: Генератори) 3) кількість та місце поставки товарів, обсяг і місце виконання робіт чи надання послуг: Місце поставки : 08324, Київська обл., Бориспільський р-н, село Гора, вул.Центральна, будинок 5; Кількість товару: Дизельний генератор на причепі потужністю 34 кВА – 1 комплект 4) очікувана вартість предмета закупівлі: 500000,00 грн з ПДВ 5) строк поставки товарів, виконання робіт, надання послуг: До 30.04.2022 року 6) кінцевий строк подання тендерних пропозицій: до 07.03.2022 00:00 7) умови оплати: Розрахунок за поставлений товар проводиться протягом 30 днів, після підписання супровідних документів (товарно-транспортних накладних, актів приймання-передачі) 8) мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Під час проведення процедур закупівель усі документи, що готуються замовником, викладаються українською мовою. Під час проведення процедури закупівлі усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та складаються безпосередньо учасником, викладаються українською мовою. У разі надання інших документів складених мовою іншою ніж українська мова або російська мова, такі документи повинні супроводжуватися перекладом українською мовою, переклад (або справжність підпису перекладача) - засвідчений нотаріально або легалізований у встановленому законодавством України порядку. Тексти повинні бути автентичними, визначальним є текст, викладений українською мовою. 9) розмір, вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати): не вимагається 10) дата та час розкриття тендерних пропозицій, якщо оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднюється відповідно до частини третьої статті 10 цього Закону: визначається автоматично 11) розмір мінімального кроку пониження ціни під час електронного аукціону у межах від 0,5 відсотка до 3 відсотків очікуваної вартості закупівлі або в грошових одиницях: Розмір мінімального кроку пониження ціни під час електронного аукціону складає – 1 відсоток від очікуваної вартості закупівлі. 12) математична формула для розрахунку приведеної ціни (у разі її застосування): Єдиним критерієм оцінки згідно даної процедури відкритих торгів є ціна (питома вага критерію – 100%). Згідно ч. 1 ст. 28 Закону оцінка тендерних пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критерію і методики оцінки, зазначених у цій тендерній документації, та шляхом застосування електронного аукціону. До початку проведення електронного аукціону в електронній системі закупівель автоматично розкривається інформація про ціну та перелік усіх цін пропозицій, розміщений у порядку від найнижчої до найвищої ціни без зазначення найменувань та інформації про учасників. Під час проведення електронного аукціону в електронній системі закупівель відображаються значення ціни тендерної пропозиції учасника. Електронний аукціон здійснюється у відповідності з положеннями ст. 30 Закону. 1.3. До оцінки тендерних пропозицій приймається сума, що становить загальну вартість тендерної пропозиції кожного окремого учасника, розрахована з урахуванням вимог щодо технічних, якісних та кількісних характеристик предмету закупівлі, визначених цією документацією, в тому числі з урахуванням включення до ціни податку на додану вартість (ПДВ), якщо учасник є платником ПДВ, інших податків та зборів, що передбачені чинним законодавством, та мають бути включені таким учасником до вартості товарів, робіт або послуг.

Торги не відбулися

500 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 5 000.00 UAH
Період оскарження: 18.02.2022 22:30 - 03.03.2022 00:00
Вимога
Відхилено

Вимога учасника щодо закупівлі

Номер: 0d4b6a2bbb194cb18290ff96cc943875
Ідентифікатор запиту: UA-2022-02-18-015515-b.a1
Назва: Вимога учасника щодо закупівлі
Вимога:
Комунальним підприємством «Горянин» Гірської сільської ради Бориспільського району Київської області (надалі – Замовник) було розпочато відкриті торги за ідентифікатором закупівлі UA-2022-02-18-015515-b. Детально проаналізувавши тендерну документацію, було встановлено декілька вимог, що обмежують наше право брати участь у закупівлі. Це всього кілька показників, зазначені нижче, зміна котрих надасть Замовнику можливість вибрати більш дешевший та не менш якісний товар. 1. В п. 3 додатку № 5 до тендерної документації вказано, що «Учасники у складі тендерної пропозиції надають лист-гарантію в довільній формі про те, що запропоноване учасником обладнання є в наявності на складі на момент проведення процедури закупівлі». 2. В п. 10 додатку № 5 до тендерної документації вказано, що «Замовник має право зробити вибіркове (часткове) лабораторне дослідження товару, який буде постачатися за Договором, або буде наданий учасником на вимогу Замовника у строк не пізніше 24 годин з моменту закінчення аукціону, на відповідність товару санітарно-гігієнічним нормам та\або якісним, технічним та іншим характеристикам, визначеним в тендерній документації. Результати лабораторних досліджень будь-якої частини товару розповсюджуються на всю партію. Витрати Замовника на лабораторні дослідження в повному обсязі відшкодовує Учасник – переможець (якщо дослідження було зроблено після укладання договору), або учасник торгів, який буде надавати зразок на вимогу замовника (учасник чию пропозицію буде визнано найбільш економічно вигідною за результатами аукціону). У випадку невідповідності товару заявленим вимогам та характеристикам, Замовник має право на дострокове розірвання договору в односторонньому порядку (у разі його укладання), або на дискваліфікацію учасника, який надав неякісний зразок товару на вимогу Замовника протягом 24 годин з моменту закінчення аукціону.» 3. В п. 11 додатку № 5 до тендерної документації вказано, що «На підтвердження цього учасник надає гарантійний лист, в якому погоджується на надання зразка товару, його лабораторне дослідження, а також на оплату послуг з лабораторних досліджень, які проводитимуться акредитованою Національним органом України з акредитації та/або іноземного органу з акредитації, або інших стандартів лабораторією, що має відповідні ліцензії та дозволи. Оплата повинна бути здійснена протягом 1 (одного) банківського дня з дня надання рахунку-фактури на дані послуги. У разі відмови учасника оплачувати послуги лабораторії (відсутності оплати у встановлений термін), його пропозиція буде відхилена або у разі укладення договору, замовник має право на розірвання договору в односторонньому порядку. Вимоги до тари та упаковки: Тара та упаковка підприємства-виробника. Тара – безповоротна.» ТОВ «ПВР КОНСТРАКШН» категорично не погоджується з даними вимогами замовника, оскільки згідно з ч. 4 ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі»: «Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників», а тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. ТОВ «ПВР КОНСТРАКШН» мусить зазначити, що вказані вище вимоги Замовника порушують один із головних принципів щодо недискримінації учасників та рівне ставлення до них, адже надання товару постачальником на вимогу Замовника повинно відбутися не пізніше 24 годин з моменту закінчення аукціону для проведення вибіркового (часткового) лабораторного дослідження, що прямо суперечить іншим вимогам, що зазначені в цій же тендерній документації. Так, в п. 4.4 «Розділ І. Загальні положення» строк поставки товарів (надання послуг, виконання робіт) має відбутися до 30.04.2022 року, що прямо суперечить вимозі наведеній вище, оскільки надання товару для проведення лабораторних робіт одразу (не пізніше 24-х годин) після проведення аукціону, повинно передбачати наявність такого товару у Постачальника вже ДО проведення аукціону, оскільки після результатів аукціону виготовити протягом 24-х годин та надати товар для проведення лабораторних робіт не є можливим. Тому слідує логічна думка, котра вказує на те, що наявність товару до проведення аукціону ймовірно суперечить чесній та прозорій закупівлі, що також ставить в стислі рамки інших учасників та надає можливість виконати дану вимогу конкретному учаснику. Тобто, в такі терміни надати товар протягом 24-х годин для проведення лабораторних робіт можливо лише за умови попередньої домовленості із Замовником. Окрім цього, наявність необхідного товару Замовнику на складі Постачальника може свідчити про його довготривале збереження, що в свою чергу ставить під сумнів його якість, а у подальшому і технічну можливість його використання. Також, окрім вищенаведеного Замовник вимагає від Постачальника надати гарантійний лист, в якому погоджується на оплату послуг з лабораторних досліджень, що ніяк не обґрунтовується Замовником, і що знову ж вимагає наявності товару у Постачальника до проведення аукціону. На глибоке переконання ТОВ «ПВР КОНСТРАКШН», вимагаючи у Постачальника оплату проведення лабораторних досліджень Замовник намагається штучно підвищити вартість закупівлі. Така ж позиція, щодо неправомірної вимоги наведена в рішенні № 11545-р/пк-пз від 11.06.2020 до закупівлі UA-2020-05-12-004116-b, де колегія АМКУ зазначила, що вимога надати зразок порушує права учасників та є дискримінаційною, а ненадання зразків не може бути підставою для відхилення пропозиції:  зразки товару не є складовою Пропозиції учасника у розумінні Закону, отже відповідно наданих зразків чи їх ненадання не може бути підставою для відхилення Пропозиції учасника відповідно до вимог статті 31 Закону  дії Замовника надати зразок порушують вимоги частини четвертої статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також права та законні інтереси Скаржника, пов’язані з його участю у Процедурі закупівлі, та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені частиною першою статті 5 Закону. Оскільки Замовник не надає доцільність такої вимоги, можемо зробити власне припущення, що отримання зразків товару для проведення лабораторних робіт є дбанням про якість товару Замовником, однак саме собою надання зразку не гарантує, що Замовник отримає якісний товар, оскільки постачальник може відправити якісний зразок товару, а насправді в кінці процедури підписати договір на постачання «неякісного» товару, тому така вимоги є недоцільною. Так, в п. 3.7. проекту договору додатку № 8 до тендерної документації вказано, що Протягом строку гарантійного обслуговування Постачальник гарантує роботу Товару у відповідності характеристикам протягом обумовленого в договорі терміну, тобто постачання якісного товару є основною метою при виконанні умов договору, тому вимога щодо надання зразка товару для лабораторного дослідження жодним чином не обґрунтована Замовником, оскільки останній «застрахований» від використання неякісного продукту та «захищений» чинним законодавством. Додаткового мусимо зазначити, що п. 7 проекту договору додатку № 8 до тендерної документації передбачено відповідальність Постачальника за постачання неякісного товару та у разі порушення зобов’язань за Договором Постачальник сплачує Покупцю штрафні санкції (штраф, пеня) (п. 7.2. проекту договору додатку № 8 до тендерної документації). Підводячи підсумки, можна сказати, Замовник своїми вимогами ставить у «вузькі» рамки учасників закупівлі, тим самим надає можливість прийняти участь у закупівлі конкретному учаснику. 4. В Додатку № 5 до тендерної документації Замовником вимагається наявність у Постачальника Сертифікату походження обладнання. Так, сертифікат про походження товару - це документ, який однозначно свідчить про країну походження товару і виданий компетентним органом даної країни або країни вивезення, якщо у країні вивезення сертифікат видається на підставі сертифіката, виданого компетентним органом у країні походження товару. Країною походження товару вважається країна, в якій товар був повністю вироблений або підданий достатній переробці. (пункт 2 статті 36 Митного Кодексу). ТОВ «ПВР КОНСТРАКШН» категорично заперечує щодо наявності даної вимоги, оскільки відповідно до ч. 4 ст. 44 Митного кодексу України документи, які підтверджують країну походження товару, не вимагаються у разі, якщо: 1) товари, що переміщуються через митний кордон України, не підлягають письмовому декларуванню відповідно до цього Кодексу; 2) товари ввозяться громадянами та оподатковуються за єдиною ставкою мита відповідно до розділу XII цього Кодексу; 3) товари ввозяться на митну територію України в режимі тимчасового ввезення з умовним повним звільненням від оподаткування; 4) товари переміщуються митною територією України в режимі транзиту; 5) це передбачено міжнародним договором, згоду на обов’язковість якого надано Верховною Радою України; 6) через митний кордон України переміщуються зразки флори, фауни, ґрунтів, каміння тощо для наукових досліджень, відібрані на об’єктах України, які розташовані в полярних регіонах або на островах у нейтральних водах Світового океану, що знаходяться у сфері наукових інтересів України. Тобто, вже виходячи з умов даної статті, у певних випадках не вимагається наявність необхідного для закупівлі документа, котрий в свою чергу є обов’язковою вимогою для участі у закупівлі. Окрім цього, даною вимогою Замовник не надає можливості прийняти участь українським виробникам вітчизняного обладнання/товару або ж представникам українських виробників, що встановлює дискримінаційні вимоги для учасників та надає можливість прийняти участь тільки Постачальникам з обладнанням/товаром виробленого закордоном. Тобто, оцінивши вказані вимоги ТОВ «ПВР КОНСТРАКШН» твердо переконаний, що Замовник вимагаючи наявність сертифікату про походження товару та наявність обладнання на складі Постачальника для проведення лабораторних робіт не пізніше 24-х годин, оскільки виготовити обладнання в такі стислі терміни неможливо після завершення аукціону, має на меті визнати переможцем конкретного учасника, котрий заздалегідь має необхідне імпортоване обладнання, яке знаходиться на складі (іншому місці для зберігання). Підводячи підсумки, ТОВ «ПВР КОНСТРАКШН» вимагає змінити умови зазначені вище у закупівлі № 16528772, прибрати дискримінаційні вимоги та надати можливість прийняти участь більшому колу потенційних замовників.
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Просимо дотримуватись вимог тендерної документації! Жодних дискрімінаційних обмежень Замовником не збирається. Просимо пропонувати товар, який є на складі, або може бути виготовлений в найкоротші строки
Статус вимоги: Відхилено