-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
33190000-8 - Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні
Кількість: 11 найменувань згідно Додатку 2.
Призупинено
454 600.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 4 546.00 UAH
мін. крок: 1% або 4 546.00 UAH
Період оскарження:
18.02.2022 16:53 - 03.06.2022 00:00
Скарга
Скасована
Скарга на дискримінаційні умови
Номер:
8a9d434e5b0b4658a76a1bad1b7a0283
Ідентифікатор запиту:
UA-2022-02-18-014384-b.b2
Назва:
Скарга на дискримінаційні умови
Скарга:
Замовник оголосив закупівлю: “ДК 021:2015 – код 33190000-8 - Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні”.
23.02.22р., виявивши дискримінаційні умови у тендерній документації Замовника, учасником ТОВ “Ледум” була подана відповідна скарга. Рішенням АМКУ від 17.05.22р. дана скарга була задоволена та зобов'язано було Замовника внести вказані у скарзі зміни. Однак 26.05.22 року Замовник НІБИТО вніс зміни до ТД, проте зі змісту яких вбачається факт невиконання ним вказаного рішення АМКУ. Оскільки фактично Замовник не вніс змін, які були зазначені у скарзі ТОВ “Ледум” та з приводу яких було прийнято відповідне рішення АМКУ (на користь скаржника).
Ознайомившись з тендерною документацією (в редакції від 26.05.22р.), виявили у ній дискримінаційні вимоги, які суттєво обмежують конкуренцію та порушують права нашої компанії - учасника ТОВ “Ледум”, що обгрунтовується нижчезазначеними обставинами.
Ознайомившись з тендерною документацією (в редакції від 26.05.22р.), виявили у ній дискримінаційні вимоги, які суттєво обмежують конкуренцію та порушують права нашої компанії - учасника ТОВ “Ледум”, що вбачається з нижченаведеного.
Згідно до Додатку 2 до Тендерної документації (в редакції від 26.05.22р.) наведений перелік медичних виробів, які закуповуються Замовником та СУКУПНІ ВИМОГИ до них.
Повідомляємо, що, враховуючи саме СУКУПНІ ВИМОГИ до медичних виробів (за позиціями №1-11), ВІДСУТНІ ВЗАГАЛІ ВИРОБНИКИ, які можуть ОДРАЗУ РАЗОМ запропонувати такі медичні вироби, ЖОДЕН ВИРОБНИК НЕ МАЄ ТАКИХ МЕДИЧНИХ ВИРОБІВ САМЕ З ТАКИМИ СУКУПНИМИ ВИМОГАМИ. Зокрема, дискримінаційними є вимоги: позиції №9 та №11 (з огляду на весь перелік сукупних вимог до даних позицій).
Проте наразі існують декілька інших виробників, які мають своїх уповноважених представників в Україні, включаючи ТОВ “Ледум”, та мають можливість запропонувати медичні вироби (позиції №1-8,10), які відповідають загальновстановленим стандартам до медичних виробів, однак з іншими технічними характеристиками щодо даних позиціїй (зокрема це компанії-виробники: “Chengdu Rich Science Industry Co., Ltd” Китай, ТОВ “МІЗ МЕДБІЛРОС” Білорусь (уповноваженим представником яких є наша компанія — ТОВ “Ледум”, а також на підставі авторизаційного листа від ТОВ Мікромед). Однак, слід зауважити, ОКРІМ позицій №9, 11 ( відсутні взагалі виробники, враховуючи саме сукупні вимоги до даних позицій та які можуть запропонувати ОДРАЗУ ВСІ позиції №1-11).
Як наслідок, саме наявність встановлених Замовником ДИСКРИМІНАЦІЙНИХ СУКУПНИХ ВИМОГ (вищевказаних) до предмету закупівлі у чинній редакції (так як відсутні ВЗАГАЛІ ВИРОБНИКИ, які можуть запропонувати ОДРАЗУ ВСІ медичні вироби (№1-11), так як предмет закупівлі уцілому, без поділу на лоти. А тому ЖОДЕН ВИРОБНИК НЕ МАЄ (не може запропонувати) ТАКИХ МЕДИЧНИХ ВИРОБІВ САМЕ З ТАКИМИ СУКУПНИМИ ВИМОГАМИ ОДРАЗУ ЗА ВСІМА ПОЗИЦІЯМИ №1-11) позбавляє потенційного учасника ТОВ “Ледум” можливості прийняти участь у закупівлі, що є дискримінацією та порушенням його прав як учасника. Оскільки ТОВ “Ледум” має можливість поставити дані медичні вироби згідно переліку предмета закупівлі, які відповідають загальновстановленим стандартам (з іншими технічними характеристиками), однак лише за умови внесення змін до тендерної документації (усунення дискримінаційних вимог) !!!
Вищезгадані встановлені Замовником сукупні вимоги є дискримінаційними та призводять до звуження кола потенційних учасників та не забезпечує добросовісну конкуренцію, що може суттєво вплинути на ефективність проведення процедури закупівлі та прямо суперечить засадам здійснення публічних закупівель, бо призводить до відсутності фактичної конкуренції серед учасників. Дії Замовника в частині встановлення таких вимог порушують принципи здійснення закупівель – недискримінація учасників, та вимоги частини четвертої статті 22 Закону, згідно з якою тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Відповідно до ст. 5 ЗУ “Про публічні закупівлі” закупівля відбувається, зокрема, за принципами добросовісної конкуренції серед учасників, максимальної економії та ефективності, недискримінація учасників.
Згідно ч. 4 ст. 22 ЗУ “Про публічні закупівлі”: “Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.”
Враховуючи вищезазначене, з метою усунення дискримінаційних вимог, розширення кола потенційних учасників, забезпечення реальної добросовісної конкуренції, керуючись ст. ст. 5, 18, 20, 22, Закону України “Про публічні закупівлі”, -
ПРОШУ:
1.Прийняти скаргу до розгляду та призупинити процедуру закупівлі: “ДК 021:2015 – код 33190000-8 - Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні”(Ідентифікатор закупівлі UA-2022-02-18-014384-b).
2.Встановити викладені у скарзі порушення, допущені Замовником торгів щодо процедури закупівлі UA-2022-02-18-014384-b.
3.Зобов'язати Замовника внести зміни до тендерної документації: виокремити позиції №9 та 11 в окремий лот.
Додатки:
1. Копія декларації про відповідність - ТОВ “Ледум”, як представника виробника “Chengdu Rich Science Industry Co., Ltd” Китай.
2. Копія декларації про відповідність - ТОВ “Ледум”, як представника виробника ТОВ “МІЗ МЕДБІЛРОС” Білорусь.
3. Авторизаційний лист для ТОВ “Ледум” (від ТОВ “Мікромед).
4. Копія рішення АМКУ від 17.05.2022р.
5. Протокол та Перелік змін до ТД від Замовника (в редакції від 26.05.22р.)
Генеральний директор ТОВ “Ледум” Н.Б. Коваленко
01.06.2022 року
Пов'язані документи:
Учасник
- Медбілрос пробірки.pdf 01.06.2022 10:14
- Авторизац.лист для ТОВ Ледум.pdf 01.06.2022 10:14
- Скарга 01.06.22.pdf 01.06.2022 10:14
- Декларація CDRICH пробірки.pdf 01.06.2022 10:14
- рішення від 17.05.2022 №4613.pdf 01.06.2022 10:14
- Перелік змін до ТД пробірки 2022 ХОКЛ (1).pdf 01.06.2022 10:14
- ПРОТОКОЛ на рішення АМКУ.pdf 01.06.2022 10:14
Причина:
Скарга скасована суб'єктом оскарження
Дата скасування:
01.06.2022 10:35
Скарга
Виконана замовником
Скарга на умови закупівлі
Номер:
1467a6040d734f2893fb83daf5de208a
Ідентифікатор запиту:
UA-2022-02-18-014384-b.a1
Назва:
Скарга на умови закупівлі
Скарга:
18.02.2022 року Замовник оголосив закупівлю: ДК 021:2015 – код 33190000-8 - Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні.
Ознайомившись з тендерною документацією, виявили у ній дискримінаційні вимоги, які суттєво обмежують конкуренцію та порушують права нашої компанії - учасника ТОВ “Ледум”, що вбачається з нижченаведеного.
Відповідно у Додатку 2 до Тендерної документації наведений перелік медичних виробів, які закуповуються Замовником та СУКУПНІ ВИМОГИ до них.
Звертаємо Вашу увагу, що, враховуючи саме СУКУПНІ ВИМОГИ до медичних виробів (за позиціями №1-11), ВІДСУТНІ ВЗАГАЛІ ВИРОБНИКИ, які можуть ОДРАЗУ РАЗОМ запропонувати такі медичні вироби, ЖОДЕН ВИРОБНИК НЕ МАЄ ТАКИХ МЕДИЧНИХ ВИРОБІВ САМЕ З ТАКИМИ СУКУПНИМИ ВИМОГАМИ. Зокрема, дискримінаційними є вимоги: позиція №3 (в частині: Упаковка: 40 штук, Довжина капіляру: 56 мм. Діаметр просвіту капіляру: 2 мм. Капіляр повинен бути поруч з пробіркою (не вставлений в неї); позиції №9 та №11 (весь перелік сукупних вимог до даних позицій).
Слід зазначити, що наразі існують декілька інших виробників, які мають своїх уповноважених представників в Україні, включаючи ТОВ “Ледум”, та мають можливість запропонувати медичні вироби (позиції №1-8,10), які відповідають загальновстановленим стандартам до медичних виробів, однак з іншими технічними характеристиками щодо даних позиціїй (зокрема це компанії-виробники: “Chengdu Rich Science Industry Co., Ltd” Китай, ТОВ “МІЗ МЕДБІЛРОС” Білорусь (уповноваженим представником яких є наша компанія — ТОВ “Ледум”, а також на підставі авторизаційного листа від ТОВ Мікромед). Однак, слід зауважити, ОКРІМ позицій №9, 11 ( відсутні взагалі виробники, враховуючи саме сукупні вимоги до даних позицій).
Таким чином, саме наявність встановлених Замовником ДИСКРИМІНАЦІЙНИХ СУКУПНИХ ВИМОГ (вищевказаних) до предмету закупівлі у чинній редакції (так як відсутні ВЗАГАЛІ ВИРОБНИКИ, які можуть запропонувати ОДРАЗУ ВСІ медичні вироби (№1-11), так як предмет закупівлі уцілому, без поділу на лоти. А тому ЖОДЕН ВИРОБНИК НЕ МАЄ (не може запропонувати) ТАКИХ МЕДИЧНИХ ВИРОБІВ САМЕ З ТАКИМИ СУКУПНИМИ ВИМОГАМИ ОДРАЗУ ЗА ВСІМА ПОЗИЦІЯМИ №1-11) позбавляє потенційного учасника ТОВ “Ледум” можливості прийняти участь у закупівлі, що є дискримінацією та порушенням його прав як учасника. Оскільки ТОВ “Ледум” має можливість поставити дані медичні вироби згідно переліку предмета закупівлі, які відповідають загальновстановленим стандартам (з іншими технічними характеристиками), однак лише за умови внесення змін до тендерної документації (усунення дискримінаційних вимог) !!!
Вищезгадані встановлені Замовником сукупні вимоги є дискримінаційними та призводять до звуження кола потенційних учасників та не забезпечує добросовісну конкуренцію, що може суттєво вплинути на ефективність проведення процедури закупівлі та прямо суперечить засадам здійснення публічних закупівель, бо призводить до відсутності фактичної конкуренції серед учасників. Дії Замовника в частині встановлення таких вимог порушують принципи здійснення закупівель – недискримінація учасників, та вимоги частини четвертої статті 22 Закону, згідно з якою тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Відповідно до ст. 5 ЗУ “Про публічні закупівлі” закупівля відбувається, зокрема, за принципами добросовісної конкуренції серед учасників, максимальної економії та ефективності, недискримінація учасників.
Згідно ч. 4 ст. 22 ЗУ “Про публічні закупівлі”: “Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.”
Враховуючи вищезазначене, з метою усунення дискримінаційних вимог, розширення кола потенційних учасників, забезпечення реальної добросовісної конкуренції, керуючись ст. ст. 5, 18, 20, 22, Закону України “Про публічні закупівлі”, -
ПРОШУ:
1.Прийняти скаргу до розгляду та призупинити процедуру закупівлі: “ДК 021:2015 – код 33190000-8 - Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні”(Ідентифікатор закупівлі UA-2022-02-18-014384-b).
2.Встановити викладені у скарзі порушення, допущені Замовником торгів щодо процедури закупівлі UA-2022-02-18-014384-b.
3.Зобов'язати Замовника внести зміни до тендерної документації:
Виокремити позиції №9 та 11 в окремий лот.
З переліку вимог до позиції №3 виключити наступні вимоги: “... Довжина капіляру: 56 мм. Діаметр просвіту капіляру: 2 мм. ”, а також викласти вимоги в наступній редакції: “Упаковка: 25 або 40 штук. Капіляр повинен бути поруч з пробіркою (не вставлений в неї) або наявність капіляру”.
Додатки:
1. Копія декларації про відповідність - ТОВ “Ледум”, як представника виробника “Chengdu Rich Science Industry Co., Ltd” Китай.
2. Копія декларації про відповідність - ТОВ “Ледум”, як представника виробника ТОВ “МІЗ МЕДБІЛРОС” Білорусь.
3. Авторизаційний лист для ТОВ “Ледум” (від ТОВ “Мікромед).
Генеральний директор ТОВ “Ледум” Н.Б. Коваленко
23.02.2022 року
Пов'язані документи:
Учасник
- Медбілрос пробірки.pdf 23.02.2022 11:26
- Авторизац.лист для ТОВ Ледум.pdf 23.02.2022 11:26
- Декларація CDRICH пробірки.pdf 23.02.2022 11:26
- Скарга.pdf 23.02.2022 11:26
- рішення від 03.05.2022 №4226.pdf 03.05.2022 16:12
- Інформація про резолютивну частину рішення від 17.05.2022 №4613.pdf 17.05.2022 15:00
- рішення від 17.05.2022 №4613.pdf 18.05.2022 12:51
- ПРОТОКОЛ на рішення АМКУ.docx 27.05.2022 11:40
- Відповідь АМКУ 3319.docx 27.05.2022 11:40
- ПРОТОКОЛ на рішення АМКУ.docx 27.05.2022 11:42
- Відповідь АМКУ 3319.docx 27.05.2022 11:42
Дата прийняття скарги до розгляду:
23.02.2022 13:11
Дата розгляду скарги:
17.05.2022 11:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
03.05.2022 16:12
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
18.05.2022 12:51
Дата виконання рішення Замовником:
27.05.2022 11:42
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Відповідь на виконання рішення АМКУ № 4613-р/пк-пз від 17.05.2022