-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
код ДК 021:2015 – 15110000-2 М’ясо (тушки курей заморожені)
Торги не відбулися
1 350 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 7 380.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 7 380.00 UAH
Період оскарження:
18.02.2022 16:44 - 03.03.2022 00:00
Вимога
Без відповіді
Дискримінаційні вимоги тендерної документації
Номер:
29baf9209a1446039aba2515de073156
Ідентифікатор запиту:
UA-2022-02-18-003071-c.b9
Назва:
Дискримінаційні вимоги тендерної документації
Вимога:
Підтвердження проходження навчання працівників (зазначених у п. 2.1 ч. 2 Додатку № 1 до Тендерної документації) з питань гігієни персоналу, шляхом надання документів, що засвідчують дату та періодичність проведення навчання, надати програму навчання з питань гігієни персоналу та гігієнічних вимог до обігу харчових продуктів. Документально підтвердити виконання оператором ринку вищезазначених вимог у 2021 році, відповідно до Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів».
Виходячи з наведеного, взяти участь у Процедурі закупівлі зможуть суб’єкти господарювання, які мають такі документи САМЕ ЗА 2021 РІК.
Учасники, які мають всі вищевказані документи, на підтвердження оператором ринку вищезазначених вимог У 2022 РОЦІ, не зможуть прийняти участь у даній закупівлі.
Частиною першою статті 5 Закону визначено, що закупівлі здійснюються, зокрема, за принципом недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель.
Згідно з частиною четвертою статті 5 Закону замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.
Частиною четвертою статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Дії Замовника в частині встановлення у Документації наведених вище вимог порушують вимоги частини четвертої статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені частиною першою статті 5 Закону.
Враховуючи вище викладене, Замовник повинен усунути наведені вище невідповідності шляхом внесення відповідних змін до Документації в цій частині.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
23.02.2022 17:15
Вимога
Без відповіді
Дискримінаційні вимоги тендерної документації
Номер:
6fb1e6ad4050444e979daf5d77a5baec
Ідентифікатор запиту:
UA-2022-02-18-003071-c.b8
Назва:
Дискримінаційні вимоги тендерної документації
Вимога:
Згідно підпункту 2.1 Додатку № 1 до тендерної документації, Замовник вимагає: Інформаційна довідка про наявність працівників (окремо водії автотранспортних засобів, окремо експедитори транспортні, окремо вантажники, комірник, всі особи, що входять до групи НАССР, відповідно до наказу про створення групи безпечності (групи НАССР)), відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, та будуть залучені для обігу предмету закупівлі
Виходячи з наведеного, взяти участь у Процедурі закупівлі зможуть суб’єкти господарювання, які мають саме не менше трьох водіїв, трьох експедиторів, трьох вантажників, та трьох комірників (12 осіб), що є дискримінаційним по відношенню до інших суб'єктів господарювання.
Частиною першою статті 5 Закону визначено, що закупівлі здійснюються, зокрема, за принципом недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель.
Згідно з частиною четвертою статті 5 Закону замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.
Частиною четвертою статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Дії Замовника в частині встановлення у Документації наведених вище вимог порушують вимоги частини четвертої статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені частиною першою статті 5 Закону.
Враховуючи вище викладене, Замовник повинен усунути наведені вище невідповідності шляхом внесення відповідних змін до Документації в цій частині.
Звертаємо Вашу увагу, що подібні вимоги вже встановлювались замовниками, та потенційними Учасниками подавались скарги до Антимонопольного комітету України, та Постійно діючою колегією АМКУ з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель дані вимоги були визнані дискримінаційними.
Посилання на процедуру, згідно якої було прийняте дане рішення: https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2021-02-09-006584-b (Скарга № UA-2021-02-09-006584-b.c3), рішення № 3953-р/пк-пз від 02.03.2021 року.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
23.02.2022 17:14
Вимога
Без відповіді
Дискримінаційні вимоги тендерної документації
Номер:
c659156ac28d45da8ebb8685b7458886
Ідентифікатор запиту:
UA-2022-02-18-003071-c.b7
Назва:
Дискримінаційні вимоги тендерної документації
Вимога:
Згідно підпункту 1.9 Додатку № 1 до тендерної документації, Замовник вимагає: Надати сертифікат (чинний на дату подання тендерної пропозиції) на систему екологічного управління, що відповідає ДСТУ ISO 14001:2015 «Системи екологічного управління. Вимоги та настанови щодо застосування» або ISO 14001:2015 «Системи екологічного менеджменту – вимоги та керівництво з використання», який виданий Учаснику або Перевізнику (у разі, якщо Учасником для перевезення предмету закупівлі залучається суб’єкт господарювання (Перевізник)) та Зберігачу (у разі, якщо Учасником будуть залучатись потужності (-ть) на будь-якій стадії виробництва та/або в обігу предмету закупівлі, для зберігання харчових продуктів використовуються потужності, які належать іншим особам (Зберігач, тощо).
Дана вимога є дискримінаційною, що підтверджується наступним:
Сертифікація ISO не є обов’язковою на території України, а вартість отримання такого сертифіката може становити 30 000 грн та більше. Оформлення такого сертифіката відбувається близько місяця. Проходження даної сертифікації є ДОБРОВІЛЬНИМ. В Україні сьогодні НЕ ІСНУЄ жодного нормативно-правового акту, який би ЗОБОВ’ЯЗУВАВ суб’єкта господарської діяльності мати такий сертифікат. Отримання даного сертифікату є правом суб’єкта, але не обов’язком. Прохання пояснити, на якій підставі Ви вимагаєте сертифікат, який не визначений Законодавством, як обов’язковий? Даними діями ви штучно звужуєте коло потенційних учасників та дискримінуєте тих учасників, які наразі не мають у наявності такого сертифікату.
Навіть у разі якщо Учасник замовив би даний сертифікат у перший же день оприлюднення Вами закупівлі, він НЕ ВСТИГ БИ отримати його до настання кінцевого терміну подання пропозицій.
Окрім цього, такими діями Ви покладаєте на потенційних учасників додаткові витрати та обов’язок здійснення дій, які не є обов’язковими згідно з нормами чинного законодавства, що прямо порушує принцип максимальної економії та ефективності.
Подібні дії можуть кваліфікуватись як попередня змова між Вами, та певним конкретним учасником, що має в наявності такий сертифікат.
Виходячи з наведеного, взяти участь у Процедурі закупівлі зможуть суб’єкти господарювання, які мають саме: сертифікат на систему екологічного управління, що відповідає ДСТУ ISO 14001:2015 «Системи екологічного управління. Вимоги та настанови щодо застосування» або ISO 14001:2015 «Системи екологічного менеджменту – вимоги та керівництво з використання», який виданий Учаснику або ПЕРЕВІЗНИКУ ТА ЗБЕРІГАЧУ, що є дискримінаційним по відношенню до інших суб'єктів господарювання.
Учасник не має змоги впливати на внутрішню діяльність інших суб'єкти господарювання, та змушувати ще І ПЕРЕВІЗНИКА І ЗБЕРІГАЧА отримувати сертифікати, які не є для них обов'язковими згідно чинного законодавства.
Частиною першою статті 5 Закону визначено, що закупівлі здійснюються, зокрема, за принципом недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель.
Згідно з частиною четвертою статті 5 Закону замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.
Частиною четвертою статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Дії Замовника в частині встановлення у Документації наведених вище вимог порушують вимоги частини четвертої статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені частиною першою статті 5 Закону.
Враховуючи вищевикладене, Замовник повинен усунути наведені вище невідповідності шляхом внесення відповідних змін до Документації в цій частині.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
23.02.2022 17:14
Вимога
Без відповіді
Дискримінаційні вимоги тендерної документації
Номер:
45988426295a413782070bb5fb9e9feb
Ідентифікатор запиту:
UA-2022-02-18-003071-c.b6
Назва:
Дискримінаційні вимоги тендерної документації
Вимога:
Згідно підпункту 1.8.4 Додатку № 1 до тендерної документації, Замовник вимагає: З метою підтвердження вимог щодо чищення вентиляційної системи потужностей (приміщень), інформація щодо яких надана Учасником відповідно до п.1.5. Додатку №1 до Тендерної документації, Учасник у складі пропозиції надає:
• договір про надання послуг за 2021 рік з чищення вентиляційної системи потужності (приміщень), зазначених у інформаційній довідці про потужності;
акт (-и) виконаних робіт за 2021 рік з чищення вентиляційної системи потужності (приміщень), зазначених у інформаційній довідці про потужності;
По-перше, не існує жодного законодавчого акту, який зобов’язував би суб’єкти господарювання укладати саме ДОГОВОРИ про надання послуг з чищення вентиляційної системи потужності (приміщень).
Суб’єкт господарювання, що володіє потужністю (приміщенням), має законне право здійснювати чищення вентиляційної системи потужності САМОСТІЙНО, та не укладати для цього окремі договори.
Незрозуміло, на якій підставі замовник вимагає від учасників укладати договори з окремими суб’єктами господарювання щодо послуг, які вони можуть здійснювати самостійно.
Таким чином, дана вимога є дискримінаційною до учасників, що мають намір прийняти участь у даній закупівлі, але здійнюють чищення вентиляційної системи потужності самостійно згідно чинного законодавства, та відповідно не мають Договору про надання послуг за 2021 рік з чищення вентиляційної системи потужності; та актів виконання робіт за такими договорами, та їх тендерні пропозиції буде відхилено.
Окрім цього, це дискримінує потенційних учасників, вентиляційні системи потужностей яких не проходили чищення у 2021 році, але пройшли у 2022 році.
Частиною першою статті 5 Закону визначено, що закупівлі здійснюються, зокрема, за принципом недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель.
Згідно з частиною четвертою статті 5 Закону замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.
Частиною четвертою статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Дії Замовника в частині встановлення у Документації наведених вище вимог порушують вимоги частини четвертої статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені частиною першою статті 5 Закону.
Враховуючи вище викладене, Замовник повинен усунути наведені вище невідповідності шляхом внесення відповідних змін до Документації в цій частині.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
23.02.2022 17:14
Вимога
Без відповіді
Дискримінаційні вимоги тендерної документації
Номер:
e655a6b0ff604f44b677eae40ee09d5f
Ідентифікатор запиту:
UA-2022-02-18-003071-c.b5
Назва:
Дискримінаційні вимоги тендерної документації
Вимога:
Згідно підпункту 1.8.3 Додатку № 1 до тендерної документації, Замовник вимагає: З метою підтвердження вимог щодо утилізації (знищення) харчових відходів (неїстівних субпродуктів та інших залишків) та дезінфекцію контейнерів розміщених на потужностях, інформація щодо яких надана Учасником відповідно до п.1.5. Додатку №1 до Тендерної документації, Учасник у складі тендерної пропозиції надає:
• Договір (договори) про надання послуг з вивезення твердих(побутових) відходів (далі -ТПВ) та дезінфекції контейнерів для збору ТПВ;
• акт(-и) виконаних робіт з вивезення твердих(побутових) відходів (далі -ТПВ) та дезінфекції контейнерів для збору ТПВ за останній місяць до дати подання тендерних пропозицій.
Дана вимога є дискримінаційною, що підтверджується наступним:
По-перше, не існує жодного законодавчого акту, який зобов’язував би суб’єкти господарювання укладати саме ДОГОВОРИ про надання послуг з вивезення твердих(побутових) відходів (далі -ТПВ) та дезінфекції контейнерів для збору ТПВ.
Суб’єкт господарювання, що володіє потужністю (приміщенням), має законне право здійснювати вивіз ТПВ САМОСТІЙНО, та не укладати для цього окремі договори.
Підприємства, в діяльності яких утворюються відходи, можуть розміщувати їх САМОСТІЙНО у спеціально відведених місцях чи об’єктах відповідно до санітарних норм та правил.
В цьому випадку, укладання будь-яких договорів не потрібно.
Щодо дезінфекції контейнерів для збору ТПВ, повідомляємо:
Державними санітарними нормами та правилами утримання територій населених місць, затвердженими наказом МОЗ України від 17.03.2011р. №145, регламентований комплекс заходів по санітарному очищенню території від побутових відходів, згідно якого: Власник контейнерів для зберігання побутових відходів зобов'язаний забезпечити їх миття та знезараження дезінфекційними засобами, у літній період року – не рідше 1 раз в 10 діб, а в інші періоди року – не рідше 1 раз в місяць.
Жодним законодавчим актом не передбачено обов’язкового укладення договору з окремою організацією, для проведення дезінфекції таких контейнерів.
Тобто, учасник також може здійснювати її САМОСТІЙНО згідно чинного законодавства.
Незрозуміло, на якій підставі замовник вимагає від учасників укладати договори з окремими суб’єктами господарювання щодо послуг, які вони можуть здійснювати самостійно.
Таким чином, дана вимога є дискримінаційною до учасників, що мають намір прийняти участь у даній закупівлі, але здійнюють вивіз ТПВ та дезінфекцію контейнерів для їх збору самостійно згідно чинного законодавства, та відповідно не мають Договору про надання послуг з вивезення твердих(побутових) відходів (далі -ТПВ) та дезінфекції контейнерів для збору ТПВ; та актів виконання робіт за такими договорами, та їх тендерні пропозиції буде відхилено.
Частиною першою статті 5 Закону визначено, що закупівлі здійснюються, зокрема, за принципом недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель.
Згідно з частиною четвертою статті 5 Закону замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.
Частиною четвертою статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Дії Замовника в частині встановлення у Документації наведених вище вимог порушують вимоги частини четвертої статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені частиною першою статті 5 Закону.
Враховуючи вище викладене, Замовник повинен усунути наведені вище невідповідності шляхом внесення відповідних змін до Документації в цій частині.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
23.02.2022 17:14
Вимога
Без відповіді
Дискримінаційні вимоги тендерної документації
Номер:
16a64654a7e14baa8c4cec5232f8b40d
Ідентифікатор запиту:
UA-2022-02-18-003071-c.b4
Назва:
Дискримінаційні вимоги тендерної документації
Вимога:
Згідно підпункту 1.8.2 Додатку № 1 до тендерної документації, Замовник вимагає: З метою підтвердження здійснення контролю якості дезінфекції потужності (приміщень), інформація щодо яких надана Учасником відповідно до п.1.5. Додатку №1 до Тендерної документації, Учасник у складі тендерної пропозиції надає:
• Договір про надання послуг бактеріологічного контролю якості дезінфекції потужності (приміщень).
• Надати результати бактеріологічного контролю якості дезінфекції, оформлені у вигляді результатів лабораторних досліджень (протокол, висновок тощо), на потужності, інформація щодо яких зазначена Учасником на виконання п. 1.5. ч. 1 Додатку № 1 до Тендерної документації, за останні два місяці до дати подання тендерних пропозицій (дата відбору проб повинна збігатися з датою проведення дезінфекції потужності (приміщення)).
Дана вимога є дискримінаційною, що підтверджується наступним:
По-перше, не існує жодного законодавчого акту, який зобов’язував би суб’єкти господарювання окрім дезинфекції приміщення, проводити ще і бактеріологічний контроль якості такої дезінфекції.
ЄДИНУ згадку про проведення такого контролю можна знайти на сайті Державної служби України з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів (ДЕРЖПРОДСПОЖИВСЛУЖБи), за посиланням: https://www.asf.vet.ua/purpose-project/dezinfektsiia/236-disinfection,-deodorization,-disinsection,-disinvasion,-deratization , у Додатку 3 «Методичні вказівки щодо контролю якості ветеринарної дезінфекції ОБ'ЄКТІВ ТВАРИННИЦТВА»
Об’єктами Тваринництва є господарські підприємства, що займаються розведенням і використанням сільськогосподарських тварин (Тобто, саме тваринницькі та птахівничі господарства, ферми, заводи та інше).
Згідно вищевказаного додатку, Бактеріологічний контроль якості дезінфекції здійснюють фахівці державних лабораторій ветеринарної медицини періодично чи в терміни, встановлені обліком епізоотичної ситуації, технології виробництва, мети дезінфекції й інших конкретних особливостей.
Бактеріологічний контроль якості дезінфекції повинен бути НЕСПОДІВАНИМ, без попереднього повідомлення працівників, відповідальних за проведення дезінфекції, і виконавців цих робіт про час та місце відбору проб для дослідження.
Таким чином, незрозуміло, на якій підставі Замовник вимагає від учасників проведення бактеріологічного контролю складських приміщень, оскільки надати результати бактеріологічного контролю зможуть лише ті учасники, що є ОБ’ЄКТАМИ ТВАРИННИЦТВА. Це дискримінує всіх інших учасників, які не є такими об’єктами.
Окрім цього, вимога надати договір про надання послуг бактеріологічного контролю якості дезінфекції потужності взагалі є незаконною, оскільки чинним законодавством обов’язковість укладення таких договорів не передбачена. Більше того, надати результати лабораторних досліджень (протокол, висновок тощо), на потужності, за останні два місяці до дати подання тендерних пропозицій, зможуть лише ті учасники, що попередньо уклали такі договори (які не є обов’язковими), та здійснювали такий контроль. Тобто, навіть якщо потенційний учасник зараз спробує укласти подібний договір (Не зрозуміло, з ким саме, оскільки бактеріологічний контроль здійснюють фахівці державних лабораторій ветеринарної медицини НЕСПОДІВАНО, а не за попередньо укладеними договорами), він фізично не зможе отримати результати його проведення ЗА ДВА МІСЯЦІ до дати подання тендерних пропозицій.
Ця вимога прописана під конкретного учасника, що уклав такий договір з незрозумілою організацією, та має акти проведення контролю за останні два місяці.
Таким чином, дана вимога є дискримінаційною до учасників, що мають намір прийняти участь у даній закупівлі, але не мають Договору про надання послуг бактеріологічного контролю якості дезінфекції потужності (приміщень) та результатів лабораторних досліджень (протокол, висновок тощо), на потужності, за останні два місяці до дати подання тендерних пропозицій, оскільки ці документи не є обов'язковими згідно чинного законодавства та не взагалі потрібні для постачання товару, що є предметом закупівлі, але їх тендерні пропозиції буде відхилено.
Частиною першою статті 5 Закону визначено, що закупівлі здійснюються, зокрема, за принципом недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель.
Згідно з частиною четвертою статті 5 Закону замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.
Частиною четвертою статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Дії Замовника в частині встановлення у Документації наведених вище вимог порушують вимоги частини четвертої статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені частиною першою статті 5 Закону.
Враховуючи вище викладене, Замовник повинен усунути наведені вище невідповідності шляхом внесення відповідних змін до Документації в цій частині.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
23.02.2022 17:13
Вимога
Без відповіді
Дискримінаційні вимоги тендерної документації
Номер:
e7cc5710b62e4846b8c49eb930757c06
Ідентифікатор запиту:
UA-2022-02-18-003071-c.b3
Назва:
Дискримінаційні вимоги тендерної документації
Вимога:
Згідно підпункту 1.7 Додатку № 1 до тендерної документації, Замовник вимагає: Документи, що підтверджують наявність холодильного обладнання (камери) (договір купівлі-продажу, договір оренди тощо), з обов’язковим зазначенням характеристик (об’єм, розміри, потужність, обладнання (камери), комплектація (найменування складових частин, найменування виробника(-ів)) обладнання та підтримання температурного режиму від 0 0С до + … С, для наступних харчових продуктів: молоко та вершки, м’ясопродукти, м'ясо охолоджене, сирні продукти, молочні продукти різні, яйця, овочі. У разі якщо в договорі не зазначена інформація щодо температурного режиму, додатково надати документ, яке підтверджує, що зазначене у договорі холодильне обладнання має можливість підтримання відповідного температурного режиму (паспорт).
Предметом закупівлі є: тушки курей ЗАМОРОЖЕНІ. Заморожене м'ясо зберігають за температури не вище ніж —12 °С.
Незрозуміло, навіщо Замовником вимагаються документи про наявність холодильного обладнання з можливістю підтримання температурного режиму від 0 0С до + … С, коли у такому обладнанні предмет закупівлі зберігати неможливо, для даного товару це обладнання НЕ ПОТРІБНО.
Таким чином, дана вимога є дискримінаційною до учасників, що мають намір прийняти участь у даній закупівлі, але не мають холодильного обладнання, яке НЕ ПОТРІБНО для даного предмету закупівлі, але їх тендерні пропозиції буде відхилено.
Частиною першою статті 5 Закону визначено, що закупівлі здійснюються, зокрема, за принципом недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель.
Згідно з частиною четвертою статті 5 Закону замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.
Частиною четвертою статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Дії Замовника в частині встановлення у Документації наведених вище вимог порушують вимоги частини четвертої статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені частиною першою статті 5 Закону.
Враховуючи вище викладене, Замовник повинен усунути наведені вище невідповідності шляхом внесення відповідних змін до Документації в цій частині.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
23.02.2022 17:13
Вимога
Без відповіді
Дискримінаційні вимоги тендерної документації
Номер:
bde3ba1a9721405580c1f6c176bc1256
Ідентифікатор запиту:
UA-2022-02-18-003071-c.b2
Назва:
Дискримінаційні вимоги тендерної документації
Вимога:
Згідно підпункту 1.7 Додатку № 1 до тендерної документації, Замовник вимагає: Документи, що підтверджують наявність морозильного обладнання (камери) (договір купівлі-продажу, договір оренди тощо), з обов’язковим зазначенням характеристик (об’єм, розміри, потужність, обладнання (камери), комплектація (найменування складових частин, найменування виробника(-ів)) обладнання та підтримання температурного режиму від - 18 0С до 0 0С, для наступних харчових продуктів: заморожене м’ясо та субпродукти (свинина, яловичина, телятина, м’ясо свійської птиці тощо); вершкове масло, заморожена риба. У разі якщо в договорі не зазначена інформація щодо температурного режиму, додатково надати документ, яке підтверджує, що зазначене у договорі морозильне обладнання має можливість підтримання відповідного температурного режиму (паспорт).
Вищевказана вимога є дискримінаційною, оскільки:
По-перше, це дискримінує Учасників, які не мають власних приміщень, та не орендують їх, а користуються послугами зберігання за відповідними договорами.
Таким чином, ці Учасники не можуть надати договір купівлі-продажу, договір оренди тощо морозильного обладнання, оскільки вони належать особі, що надає послуги зберігання, а самим Учасником таке обладнання не придбавалось та не орендувалось.
По-друге, це дискримінує учасників, які уже придбали, або уже орендували морозильне обладнання, але у договорі купівлі-продажу або у договорі оренди не зазначено характеристики, а саме: об’єм, розміри, потужність, обладнання (камери), комплектація (найменування складових частин, найменування виробника(-ів)) обладнання та підтримання температурного режиму від - 18 0С до 0 0С.
Не існує жодного законодавчого акту, згідно якого у договорах купівлі-продажу ця інформація стосовно характеристик є обов'язково необхідною, а Замовник вимагає, щоб ця інформація обов'язково була зазначена саме у договорі.
Очевидно, що ця вимога прописана під конкретного учасника, який має саме такий договір, у якому прописана вся ця інформація.
По-третє, це дискримінує Учасників, які купили таку техніку, але не укладали договір купівлі-продажу, а мають у якості документу, який підтверджує факт придбання товару (касовий чек, або товарний чек, або видаткова накладна, тощо);
Виходячи з наведеного, взяти участь у Процедурі закупівлі зможуть суб’єкти господарювання, які мають саме «договір купівлі-продажу, договір оренди тощо), з обов’язковим зазначенням характеристик (об’єм, розміри, потужність, обладнання (камери), комплектація (найменування складових частин, найменування виробника(-ів)) обладнання та підтримання температурного режиму від - 18 0С до 0 0С», що є дискримінаційним по відношенню до інших суб'єктів господарювання, які мають морозильне обладнання, та мають документи, що підтверджують наявність цього обладнання, які повністю відповідають вимогам чинного законодавства, але не відповідають особисто безпідставно встановленим Замовником вимогам, та їх тендерні пропозиції буде відхилено.
Частиною першою статті 5 Закону визначено, що закупівлі здійснюються, зокрема, за принципом недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель.
Згідно з частиною четвертою статті 5 Закону замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.
Частиною четвертою статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Дії Замовника в частині встановлення у Документації наведених вище вимог порушують вимоги частини четвертої статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені частиною першою статті 5 Закону.
Враховуючи вище викладене, Замовник повинен усунути наведені вище невідповідності шляхом внесення відповідних змін до Документації в цій частині.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
23.02.2022 17:13
Вимога
Без відповіді
Дискримінаційні вимоги тендерної документації
Номер:
ca79d95fcd3247ea949a8c91d70c4d57
Ідентифікатор запиту:
UA-2022-02-18-003071-c.b1
Назва:
Дискримінаційні вимоги тендерної документації
Вимога:
Згідно підпункту 1.1 Додатку № 1 до тендерної документації, Замовник вимагає: Для перевезення харчових продуктів тваринного походження (молоко, м’ясо, риба, у тому числі свіжі, охолоджені або заморожені, яйця, мед, їх похідні та інші продукти, виготовлені з частин тварин, окремих їх органів та/або тканин, призначені для споживання людиною) та продуктів, що потребують особливих температурних умов зберігання залучаються не менше трьох рефрижераторів.
Виходячи з наведеного, взяти участь у Процедурі закупівлі зможуть суб’єкти господарювання, які мають саме не менше трьох одиниць автотранспорту, що є дискримінаційним по відношенню до інших суб'єктів господарювання.
Частиною першою статті 5 Закону визначено, що закупівлі здійснюються, зокрема, за принципом недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель.
Згідно з частиною четвертою статті 5 Закону замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.
Частиною четвертою статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Дії Замовника в частині встановлення у Документації наведених вище вимог порушують вимоги частини четвертої статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені частиною першою статті 5 Закону.
Враховуючи вище викладене, Замовник повинен усунути наведені вище невідповідності шляхом внесення відповідних змін до Документації в цій частині.
Звертаємо Вашу увагу, що подібні вимоги вже встановлювались замовниками, та потенційними Учасниками подавались скарги до Антимонопольного комітету України, та Постійно діючою колегією АМКУ з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель дані вимоги були визнані дискримінаційними.
Посилання на процедуру, згідно якої було прийняте дане рішення: https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2021-02-09-006584-b (Скарга № UA-2021-02-09-006584-b.c3), рішення № 3953-р/пк-пз від 02.03.2021 року.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
23.02.2022 17:13