• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

Код ДК 021:2015 15830000-5: Цукор і супутня продукція (цукор)

Торги не відбулися

75 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 375.00 UAH
Період оскарження: 18.02.2022 16:19 - 24.02.2022 00:00
Вимога
Залишено без розгляду

Дискримінаційні вимоги оголошення

Номер: 89f791a9bd4946fc948ae10a81c3279c
Ідентифікатор запиту: UA-2022-02-18-013818-b.b5
Назва: Дискримінаційні вимоги оголошення
Вимога:
Згідно підпункту 2.1 Додатку № 1, Замовник вимагає: Інформаційна довідка про наявність працівників (окремо водії автотранспортних засобів, окремо експедитори транспортні, окремо вантажники, комірник, всі особи, що входять до групи НАССР, відповідно до наказу про створення групи безпечності (групи НАССР)), відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, та будуть залучені для обігу предмету закупівлі Виходячи з наведеного, взяти участь у Процедурі закупівлі зможуть суб’єкти господарювання, які мають саме не менше 2 водіїв, 2 експедиторів, 2 вантажників, та 2 комірників (8 осіб), що є дискримінаційним по відношенню до інших суб'єктів господарювання. Частиною першою статті 5 Закону визначено, що закупівлі здійснюються, зокрема, за принципом недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель. Згідно з частиною четвертою статті 5 Закону замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників. Частиною четвертою статті 22 Закону передбачено, що документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Дії Замовника в частині встановлення у Документації наведених вище вимог порушують вимоги частини четвертої статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені частиною першою статті 5 Закону. Враховуючи вище викладене, Замовник повинен усунути наведені вище невідповідності шляхом внесення відповідних змін до Документації в цій частині. Звертаємо Вашу увагу, що подібні вимоги вже встановлювались замовниками, та потенційними Учасниками подавались скарги до Антимонопольного комітету України, та Постійно діючою колегією АМКУ з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель дані вимоги були визнані дискримінаційними. Посилання на процедуру, згідно якої було прийняте дане рішення: https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2021-02-09-006584-b (Скарга № UA-2021-02-09-006584-b.c3), рішення № 3953-р/пк-пз від 02.03.2021 року.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний учасник! Відповідно до п. 2.1. ч. 2 Додатку № 1 до Вимог до предмету закупівлі, з метою підтвердження наявності в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, учасник повинен надати інформаційну довідку про наявність працівників (окремо водії автотранспортних засобів, окремо експедитори транспортні, окремо вантажники, комірник, всі особи, що входять до групи НАССР, відповідно до наказу про створення групи безпечності (групи НАССР)), відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, та будуть залучені для обігу предмету закупівлі. Така кількість працівників необхідна для безперебійної поставки продуктів харчування протягом дії всього договору, а саме: до 31 грудня 2022 року, незалежно від погодних умов та інших форсмажорних обставин. Кожен з вищезазначених працівників має відповідні обов’язки, що зазначені у Державному класифікаторі професій, які не перетинаються один із одним. Постачання харчових продуктів має здійснюватись з суворим дотриманням затверджених графіків та маршрутів постачання та обсягів завозів. Відповідальність за безпечність та якість сировини, яка постачається до Замовника, дотримання вимог санітарного законодавства та законодавства з питань безпечності та якості харчових продуктів покладається на постачальника(-ів) харчових продуктів. З приводу надання інформація щодо осіб, які входять у групу НАССР, повідомляємо, що це передбачено Законом України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» № 771/97-ВР від 23.12.1997р. та наказу Міністерства аграрної політики та продовольства України від 01.10.2012 р. № 590 «Про затвердження вимог щодо розробки, впровадження та застосування постійно діючих процедур, заснованих на принципах Системи управління безпечністю харчових продуктів (НАССР)». Дякуємо за запитання.
Статус вимоги: Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 24.02.2022 17:59
Вимога
Залишено без розгляду

Дискримінаційні вимоги оголошення

Номер: b84802b228d34df1baddd9816afa7edf
Ідентифікатор запиту: UA-2022-02-18-013818-b.b4
Назва: Дискримінаційні вимоги оголошення
Вимога:
Згідно підпункту 1.9 Додатку № 1 до документації, Замовник вимагає: Надати сертифікат (чинний на дату подання тендерної пропозиції) на систему екологічного управління, що відповідає ДСТУ ISO 14001:2015 «Системи екологічного управління. Вимоги та настанови щодо застосування» або ISO 14001:2015 «Системи екологічного менеджменту – вимоги та керівництво з використання», який виданий Учаснику або Перевізнику (у разі, якщо Учасником для перевезення предмету закупівлі залучається суб’єкт господарювання (Перевізник)) та Зберігачу (у разі, якщо Учасником будуть залучатись потужності (-ть) на будь-якій стадії виробництва та/або в обігу предмету закупівлі, для зберігання харчових продуктів використовуються потужності, які належать іншим особам (Зберігач, тощо). Дана вимога є дискримінаційною, що підтверджується наступним: Сертифікація ISO не є обов’язковою на території України, а вартість отримання такого сертифіката може становити 30 000 грн та більше. Оформлення такого сертифіката відбувається близько місяця. Проходження даної сертифікації є ДОБРОВІЛЬНИМ. В Україні сьогодні НЕ ІСНУЄ жодного нормативно-правового акту, який би ЗОБОВ’ЯЗУВАВ суб’єкта господарської діяльності мати такий сертифікат. Отримання даного сертифікату є правом суб’єкта, але не обов’язком. Прохання пояснити, на якій підставі Ви вимагаєте сертифікат, який не визначений Законодавством, як обов’язковий? Даними діями ви штучно звужуєте коло потенційних учасників та дискримінуєте тих учасників, які наразі не мають у наявності такого сертифікату. Навіть у разі якщо Учасник замовив би даний сертифікат у перший же день оприлюднення Вами закупівлі, він НЕ ВСТИГ БИ отримати його до настання кінцевого терміну подання пропозицій. Окрім цього, такими діями Ви покладаєте на потенційних учасників додаткові витрати та обов’язок здійснення дій, які не є обов’язковими згідно з нормами чинного законодавства, що прямо порушує принцип максимальної економії та ефективності. Подібні дії можуть кваліфікуватись як попередня змова між Вами, та певним конкретним учасником, що має в наявності такий сертифікат. Виходячи з наведеного, взяти участь у Процедурі закупівлі зможуть суб’єкти господарювання, які мають саме: сертифікат на систему екологічного управління, що відповідає ДСТУ ISO 14001:2015 «Системи екологічного управління. Вимоги та настанови щодо застосування» або ISO 14001:2015 «Системи екологічного менеджменту – вимоги та керівництво з використання», який виданий Учаснику або ПЕРЕВІЗНИКУ ТА ЗБЕРІГАЧУ, що є дискримінаційним по відношенню до інших суб'єктів господарювання. Учасник не має змоги впливати на внутрішню діяльність інших суб'єкти господарювання, та змушувати ще І ПЕРЕВІЗНИКА І ЗБЕРІГАЧА отримувати сертифікати, які не є для них обов'язковими згідно чинного законодавства. Частиною першою статті 5 Закону визначено, що закупівлі здійснюються, зокрема, за принципом недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель. Згідно з частиною четвертою статті 5 Закону замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників. Частиною четвертою статті 22 Закону передбачено, що документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Дії Замовника в частині встановлення у Документації наведених вище вимог порушують вимоги частини четвертої статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені частиною першою статті 5 Закону. Враховуючи вищевикладене, Замовник повинен усунути наведені вище невідповідності шляхом внесення відповідних змін до Документації в цій частині.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний учасник! Відповідно до п. 1.9. ч. 1 Додатку № 1 до Вимог до предмету закупівлі, учасник повинен надати сертифікат на систему екологічного управління, що відповідає ДСТУ ISO 14001:2015 «Системи екологічного управління. Вимоги та настанови щодо застосування» або ISO 14001:2015 «Системи екологічного менеджменту – вимоги та керівництво з використання», який виданий Учаснику або Перевізнику (у разі, якщо Учасником для перевезення предмету закупівлі залучається суб’єкт господарювання (Перевізник)) та Зберігачу (у разі, якщо Учасником будуть залучатись потужності (-ть) на будь-якій стадії виробництва та/або в обігу предмету закупівлі, для зберігання харчових продуктів використовуються потужності, які належать іншим особам (Зберігач, тощо). Зазначений документ необхідний для підтвердження запровадження учасником або суб’єктом господарювання, що здійснює перевезення чи зберігання системи екологічного управління на підприємстві. Запровадження вищезазначеної організації управління виробництва/перевезення/зберігання забезпечує стабільний рівень якості продукції та виконання заходів із захисту довкілля. Також, хочемо зазначити, що стандарт ДСТУ ISO 14001:2015/ або ISO 14001:2015 є досить поширеним на теренах України та можливо отримати у найкоротші терміни. Дякуємо за запитання.
Статус вимоги: Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 24.02.2022 17:54
Вимога
Залишено без розгляду

Дискримінаційні вимоги оголошення

Номер: 7732b6bb0994406b9274aa372d2b8611
Ідентифікатор запиту: UA-2022-02-18-013818-b.b3
Назва: Дискримінаційні вимоги оголошення
Вимога:
Згідно підпункту 1.8.4 Додатку № 1 до Оголошення, Замовник вимагає: З метою підтвердження вимог щодо чищення вентиляційної системи потужностей (приміщень), інформація щодо яких надана Учасником відповідно до п.1.5. Додатку №1, Учасник у складі пропозиції надає: • договір про надання послуг за 2021 рік з чищення вентиляційної системи потужності (приміщень), зазначених у інформаційній довідці про потужності; акт (-и) виконаних робіт за 2021 рік з чищення вентиляційної системи потужності (приміщень), зазначених у інформаційній довідці про потужності; По-перше, не існує жодного законодавчого акту, який зобов’язував би суб’єкти господарювання укладати саме ДОГОВОРИ про надання послуг з чищення вентиляційної системи потужності (приміщень). Суб’єкт господарювання, що володіє потужністю (приміщенням), має законне право здійснювати чищення вентиляційної системи потужності САМОСТІЙНО, та не укладати для цього окремі договори. Незрозуміло, на якій підставі замовник вимагає від учасників укладати договори з окремими суб’єктами господарювання щодо послуг, які вони можуть здійснювати самостійно. Таким чином, дана вимога є дискримінаційною до учасників, що мають намір прийняти участь у даній закупівлі, але здійнюють чищення вентиляційної системи потужності самостійно згідно чинного законодавства, та відповідно не мають Договору про надання послуг за 2021 рік з чищення вентиляційної системи потужності; та актів виконання робіт за такими договорами, та їх пропозиції буде відхилено. Окрім цього, це дискримінує потенційних учасників, вентиляційні системи потужностей яких не проходили чищення у 2021 році, але пройшли у 2022 році. Частиною першою статті 5 Закону визначено, що закупівлі здійснюються, зокрема, за принципом недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель. Згідно з частиною четвертою статті 5 Закону замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників. Частиною четвертою статті 22 Закону передбачено, що документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Дії Замовника в частині встановлення у Документації наведених вище вимог порушують вимоги частини четвертої статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені частиною першою статті 5 Закону. Враховуючи вище викладене, Замовник повинен усунути наведені вище невідповідності шляхом внесення відповідних змін до Документації в цій частині.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Відповідно до ч. 1 ст. 41 Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» потужності, на яких здійснюється виробництво та/або обіг харчових продуктів, повинні відповідати таким вимогам: 1) підтримуватися в чистому та робочому стані; 2) бути спланованими, сконструйованими та розміщеними для належного утримання, чищення та/або дезінфекції, запобігання або мінімізації будь-якого забруднення, а також здійснення заходів, необхідних для забезпечення гігієнічних вимог, у тому числі заходів з боротьби із шкідниками, запобігання накопиченню бруду, контакту з токсичними речовинами та матеріалами, забрудненню харчових продуктів, підтримання необхідних температурних режимів; 3) мати належну природну або механічну вентиляцію. Система вентиляції має бути сконструйована таким чином, щоб механічний потік повітря із забрудненої зони не потрапляв до чистої зони, був забезпечений безперешкодний доступ до фільтрів та інших частин, які необхідно чистити або замінювати; 4) забезпечуватися належним природним та/або штучним освітленням приміщення, необхідним для виробництва та/або зберігання харчових продуктів; 5) підлога повинна мати достатню дренажну систему, конструкція якої запобігатиме ризику забруднення. При відкритих та/або частково відкритих дренажних каналах рух відходів має бути з чистої до забрудненої зони. Враховуючи вищезазначене, учасник/суб’єкт господарювання, що здійснює зберігання предмету закупівлі повинен періодично здійснювати чищення вентиляційної системи. У разі якщо учасник проводив чищення вентиляційної системи у 2022 році, це не буде підставою для відхилення пропозиції учасника. Дякуємо за запитання.
Статус вимоги: Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 24.02.2022 17:43
Вимога
Залишено без розгляду

Дискримінаційні вимоги оголошення

Номер: 86100fe99e8c4148929f3f20ab4904f8
Ідентифікатор запиту: UA-2022-02-18-013818-b.b2
Назва: Дискримінаційні вимоги оголошення
Вимога:
Згідно підпункту 1.8.3 Додатку № 1 до Оголошення, Замовник вимагає: З метою підтвердження вимог щодо утилізації (знищення) харчових відходів (неїстівних субпродуктів та інших залишків) та дезінфекцію контейнерів розміщених на потужностях, інформація щодо яких надана Учасником відповідно до п.1.5. Додатку №1 до Тендерної документації, Учасник у складі пропозиції надає: • Договір (договори) про надання послуг з вивезення твердих(побутових) відходів (далі -ТПВ) та дезінфекції контейнерів для збору ТПВ; • акт(-и) виконаних робіт з вивезення твердих(побутових) відходів (далі -ТПВ) та дезінфекції контейнерів для збору ТПВ за останній місяць до дати подання тендерних пропозицій. Дана вимога є дискримінаційною, що підтверджується наступним: По-перше, не існує жодного законодавчого акту, який зобов’язував би суб’єкти господарювання укладати саме ДОГОВОРИ про надання послуг з вивезення твердих(побутових) відходів (далі -ТПВ) та дезінфекції контейнерів для збору ТПВ. Суб’єкт господарювання, що володіє потужністю (приміщенням), має законне право здійснювати вивіз ТПВ САМОСТІЙНО, та не укладати для цього окремі договори. Підприємства, в діяльності яких утворюються відходи, можуть розміщувати їх САМОСТІЙНО у спеціально відведених місцях чи об’єктах відповідно до санітарних норм та правил. В цьому випадку, укладання будь-яких договорів не потрібно. Щодо дезінфекції контейнерів для збору ТПВ, повідомляємо: Державними санітарними нормами та правилами утримання територій населених місць, затвердженими наказом МОЗ України від 17.03.2011р. №145, регламентований комплекс заходів по санітарному очищенню території від побутових відходів, згідно якого: Власник контейнерів для зберігання побутових відходів зобов'язаний забезпечити їх миття та знезараження дезінфекційними засобами, у літній період року – не рідше 1 раз в 10 діб, а в інші періоди року – не рідше 1 раз в місяць. Жодним законодавчим актом не передбачено обов’язкового укладення договору з окремою організацією, для проведення дезінфекції таких контейнерів. Тобто, учасник також може здійснювати її САМОСТІЙНО згідно чинного законодавства. Незрозуміло, на якій підставі замовник вимагає від учасників укладати договори з окремими суб’єктами господарювання щодо послуг, які вони можуть здійснювати самостійно. Таким чином, дана вимога є дискримінаційною до учасників, що мають намір прийняти участь у даній закупівлі, але здійнюють вивіз ТПВ та дезінфекцію контейнерів для їх збору самостійно згідно чинного законодавства, та відповідно не мають Договору про надання послуг з вивезення твердих(побутових) відходів (далі -ТПВ) та дезінфекції контейнерів для збору ТПВ; та актів виконання робіт за такими договорами, та їх пропозиції буде відхилено. Частиною першою статті 5 Закону визначено, що закупівлі здійснюються, зокрема, за принципом недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель. Згідно з частиною четвертою статті 5 Закону замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників. Частиною четвертою статті 22 Закону передбачено, що документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Дії Замовника в частині встановлення у Документації наведених вище вимог порушують вимоги частини четвертої статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені частиною першою статті 5 Закону. Враховуючи вище викладене, Замовник повинен усунути наведені вище невідповідності шляхом внесення відповідних змін до Документації в цій частині.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний учасник! На виконання ст. 7, п. 1 ст. 25 Закону України «Про житлово – комунальні послуги» індивідуальний споживач зобов’язаний укладати договори про надання житлово-комунальних послуг у порядку і випадках, визначених законом . У зв’язку з цим, з 1 січня 2020 року укладання договору на вивіз сміття є обов'язковим для усіх. Згідно з чинним законодавством України, а саме: відповідно до ч. 2. ст. 35-1 Закону України «Про відходи» власники або наймачі, користувачі, у тому числі орендарі, джерел утворення побутових відходів, земельних ділянок укладають договори з юридичною особою, яка визначена виконавцем послуг на вивезення побутових відходів та здійснюють оплату таких послуг. До джерел утворення побутових відходів стаття 1 даного Закону відносить об’єкти, на яких утворюються побутові відходи (житлові будинки, підприємства, установи, організації та земельні ділянки). При виявленні фактів порушення Правил благоустрою уповноважені на те особи мають право складати протоколи, в яких фіксуватимуться дані порушення і на підставі яких буде відкриватись адміністративне провадження. Згідно зі ст. 152 Кодексу України про адміністративні правопорушення, порушення правил у сфері благоустрою населених пунктів тягне за собою накладення штрафу: - на громадян – від 20 до 80 неоподаткованих мінімумів доходів громадян (від 340 до 1360 грн), - на посадових осіб, громадян - суб’єктів підприємницької діяльності – від 50 до 100 неоподаткованих мінімумів доходів громадян (від 850 до 1700 грн). Тобто, відсутність договору на вивезення побутових відходів у фізичної особи, юридичної особи, підприємця є порушенням Законів «Про відходи», «Про житлово-комунальні послуги», «Про благоустрій населених пунктів» і тягне за собою адміністративну відповідальність. Відповідно до ст. 46 Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів», оператори ринку під час поводження з харчовими відходами (неїстівні субпродукти та інші залишки) повинні: 1) якомога швидше видаляти харчові відходи з приміщення, де є харчові продукти; 2) розміщувати харчові відходи у закритих контейнерах, сконструйованих таким чином, щоб забезпечити максимальний рівень захисту та їх дезінфекцію; 3) дотримуватися відповідних положень законодавства щодо зберігання і утилізації (знищення) харчових та інших відходів та/або мати договори щодо їх утилізації (знищення). Враховуючи вищезазначене, оператор ринку повинен здійснювати дезінфекцію контейнерів для збору ТПВ з певною періодичністю, але не рідше одного разу на місяць. Дякуємо за запитання.
Статус вимоги: Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 24.02.2022 17:35
Вимога
Залишено без розгляду

Дискримінаційні вимоги оголошення

Номер: c69a6f0ce0af4cfd97bb6e98328b66c9
Ідентифікатор запиту: UA-2022-02-18-013818-b.b1
Назва: Дискримінаційні вимоги оголошення
Вимога:
Згідно підпункту 1.8.2 Додатку № 1 до Оголошення, Замовник вимагає: З метою підтвердження здійснення контролю якості дезінфекції потужності (приміщень), Учасник у складі пропозиції надає: • Договір про надання послуг бактеріологічного контролю якості дезінфекції потужності (приміщень). • Надати результати бактеріологічного контролю якості дезінфекції, оформлені у вигляді результатів лабораторних досліджень (протокол, висновок тощо), на потужності, інформація щодо яких зазначена Учасником на виконання п. 1.5. ч. 1 Додатку № 1 до Тендерної документації, за останні два місяці до дати подання тендерних пропозицій (дата відбору проб повинна збігатися з датою проведення дезінфекції потужності (приміщення)). Дана вимога є дискримінаційною, що підтверджується наступним: По-перше, не існує жодного законодавчого акту, який зобов’язував би суб’єкти господарювання окрім дезинфекції приміщення, проводити ще і бактеріологічний контроль якості такої дезінфекції. ЄДИНУ згадку про проведення такого контролю можна знайти на сайті Державної служби України з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів (ДЕРЖПРОДСПОЖИВСЛУЖБи), за посиланням: https://www.asf.vet.ua/purpose-project/dezinfektsiia/236-disinfection,-deodorization,-disinsection,-disinvasion,-deratization , у Додатку 3 «Методичні вказівки щодо контролю якості ветеринарної дезінфекції ОБ'ЄКТІВ ТВАРИННИЦТВА» Об’єктами Тваринництва є господарські підприємства, що займаються розведенням і використанням сільськогосподарських тварин (Тобто, саме тваринницькі та птахівничі господарства, ферми, заводи та інше). Згідно вищевказаного додатку, Бактеріологічний контроль якості дезінфекції здійснюють фахівці державних лабораторій ветеринарної медицини періодично чи в терміни, встановлені обліком епізоотичної ситуації, технології виробництва, мети дезінфекції й інших конкретних особливостей. Бактеріологічний контроль якості дезінфекції повинен бути НЕСПОДІВАНИМ, без попереднього повідомлення працівників, відповідальних за проведення дезінфекції, і виконавців цих робіт про час та місце відбору проб для дослідження. Таким чином, незрозуміло, на якій підставі Замовник вимагає від учасників проведення бактеріологічного контролю складських приміщень, оскільки надати результати бактеріологічного контролю зможуть лише ті учасники, що є ОБ’ЄКТАМИ ТВАРИННИЦТВА. Це дискримінує всіх інших учасників, які не є такими об’єктами. Окрім цього, вимога надати договір про надання послуг бактеріологічного контролю якості дезінфекції потужності взагалі є незаконною, оскільки чинним законодавством обов’язковість укладення таких договорів не передбачена. Більше того, надати результати лабораторних досліджень (протокол, висновок тощо), на потужності, за останні два місяці до дати подання тендерних пропозицій, зможуть лише ті учасники, що попередньо уклали такі договори (які не є обов’язковими), та здійснювали такий контроль. Тобто, навіть якщо потенційний учасник зараз спробує укласти подібний договір (Не зрозуміло, з ким саме, оскільки бактеріологічний контроль здійснюють фахівці державних лабораторій ветеринарної медицини НЕСПОДІВАНО, а не за попередньо укладеними договорами), він фізично не зможе отримати результати його проведення ЗА ДВА МІСЯЦІ до дати подання пропозицій. Ця вимога прописана під конкретного учасника, що уклав такий договір з незрозумілою організацією, та має акти проведення контролю за останні два місяці. Таким чином, дана вимога є дискримінаційною до учасників, що мають намір прийняти участь у даній закупівлі, але не мають Договору про надання послуг бактеріологічного контролю якості дезінфекції потужності (приміщень) та результатів лабораторних досліджень (протокол, висновок тощо), на потужності, за останні два місяці до дати подання тендерних пропозицій, оскільки ці документи не є обов'язковими згідно чинного законодавства та не взагалі потрібні для постачання товару, що є предметом закупівлі, але їх пропозиції буде відхилено. Частиною першою статті 5 Закону визначено, що закупівлі здійснюються, зокрема, за принципом недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель. Згідно з частиною четвертою статті 5 Закону замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників. Частиною четвертою статті 22 Закону передбачено, що документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Дії Замовника в частині встановлення у Документації наведених вище вимог порушують вимоги частини четвертої статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені частиною першою статті 5 Закону. Враховуючи вище викладене, Замовник повинен усунути наведені вище невідповідності шляхом внесення відповідних змін до Документації в цій частині.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний учасник! Відповідно до п. 1.8.2 ч. 1 Додатку № 1 до Вимог до предмету закупівл, з метою підтвердження здійснення контролю якості дезінфекції потужності (приміщень), інформація щодо яких надана Учасником відповідно до п.1.5. Додатку №1 до Вимог до предмета закупівлі, Учасник у складі пропозиції надає: • договір про надання послуг бактеріологічного контролю якості дезінфекції потужності (приміщень), чинний на кінцевий строк подання пропозицій; • Надати результати бактеріологічного контролю якості дезінфекції, оформлені у вигляді результатів лабораторних досліджень (протокол, висновок тощо), на потужності, інформація щодо яких зазначена Учасником на виконання п. 1.5. ч. 1 Додатку № 1 до Вимог до предмета закупівлі, за останній місяць до дати подання пропозицій (дата відбору проб повинна збігатися з датою проведення дезінфекції потужності (приміщення)). На підтвердження відповідності потужності, яка задіється Учасником на будь-якій стадії виробництві та/або в обігу предмету закупівлі потужності, інформація щодо яких надана Учасником, повинні відповідати загальним гігієнічним вимогам щодо поводження з харчовими продуктами, закріплених Законом України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» № 771/97-ВР від 23.12.1997р. та наказу Міністерства аграрної політики та продовольства України від 01.10.2012 р. № 590 «Про затвердження вимог щодо розробки, впровадження та застосування постійно діючих процедур, заснованих на принципах Системи управління безпечністю харчових продуктів (НАССР)», а саме: 1) підтримуватися в чистому та робочому стані; 2) бути спланованими, сконструйованими та розміщеними для належного утримання, чищення та/або дезінфекції, запобігання або мінімізації будь-якого забруднення, а також здійснення заходів, необхідних для забезпечення гігієнічних вимог, у тому числі заходів з боротьби із шкідниками, запобігання накопиченню бруду, контакту з токсичними речовинами та матеріалами, забрудненню харчових продуктів, підтримання необхідних температурних режимів; 3) мати належну природну або механічну вентиляцію. Система вентиляції має бути сконструйована таким чином, щоб механічний потік повітря із забрудненої зони не потрапляв до чистої зони, був забезпечений безперешкодний доступ до фільтрів та інших частин, які необхідно чистити або замінювати; 4) забезпечуватися належним природним та/або штучним освітленням приміщення, необхідним для виробництва та/або зберігання харчових продуктів; 5) підлога повинна мати достатню дренажну систему, конструкція якої запобігатиме ризику забруднення. При відкритих та/або частково відкритих дренажних каналах рух відходів має бути з чистої до забрудненої зони. Після проведення дезінфекції потужності (приміщення), зазначених у інформаційній довідці про потужності, проводиться оцінка якості дезінфекції у три етапи: Візуальний контроль: перевіряють ступінь очищення об’єкта на етапі «чорнової» дезінфекції, підготовку його до «чистової» вологої, аерозольної чи газової дезінфекції. Перевіряють ступінь очистки поверхонь, їх зволоженість, захист електрообладнання та приладів, герметизацію приміщень, тощо. Технологічний контроль за дотриманням режимів дезінфекції, підбором засобів, концентрацією, температурою, нормою витрат, рівномірністю нанесення, експозицією, та дотримання параметрів техніки, що використовується для проведення дезінфекції. Бактеріологічний контроль – контроль мікробіологічної ефективності проведеної дезінфекції. Бактеріологічний контроль якості дезінфекції проводять через 2-3 години після закінчення дезінфекції. Враховуючи вищезазначене, проведення бактеріологічного контролю якості дезінфекції потужності (приміщень) не є складовою частиною проведення дезінфекції приміщення, а є окремим дослідженням, що перевіряє якість проведення дезінфекційних заходів в приміщенні. Більш того результати бактеріологічного контролю не містяться в актах виконаних робіт з дезінфекції дезінсекції та дератизації потужності (приміщень), оскільки це є окремий вид дослідження, що проводиться лабораторією з відповідною акредитацією. Дякуємо за запитання.
Статус вимоги: Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 24.02.2022 17:26