• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

Капітальний ремонт і реставрація

Завершена

187 143.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 935.72 UAH
Період оскарження: 08.11.2017 09:21 - 13.11.2017 09:26
Вимога
Відхилено

оскарження

Номер: af7162ac741c46eda2264456eb3c47dd
Ідентифікатор запиту: UA-2017-11-08-000081-b.c4
Назва: оскарження
Вимога:
оскарження
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: На Вашу скаргу від 23.11.2017 «Про необґрунтовані зауваження та причини дискваліфікації» Кам’янське об’єднане управління Пенсійного фонду України Дніпропетровської області (далі – управління) повідомляє наступне. 08.11.2017 на Веб-сайті Уповноваженого органу управлінням надано оголошення про проведення допорогової закупівлі з капітального ремонту (код ДК 021:2015 45453000-7 – капітальний ремонт і реставрація). До оголошення про проведення закупівлі надано додатки: 1) технічні завдання на проведення капітального ремонту; 2) вимоги до кваліфікації учасників та спосіб їх підтвердження; 3) форма цінової пропозиції; 4) форма листа-згоди на обробку персональних даних учасника; 5) проект типового договору про закупівлю. Відповідно до ст. 17 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі» переможець у строк, що не перевищує п’яти днів з дати оприлюднення на Веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір повинен надати замовнику наступні документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 2, 3, 5, 6 і 8 частини першої цієї статті. Також управління, як замовник, вимагає від учасника подання документально підтвердженої документації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям зазначеним у додатку 2 до Оголошення про проведення закупівлі через систему електронних торгів, а саме: 1. Наявність обладнання та матеріально-технічної бази: 1.1. Довідка у довільній формі, що містить інформацію про наявність в учасника матеріально-технічної бази, необхідної для виконання умов договору, підтверджена орігіналом документа на право власності та/ або право користування матеріально-технічної бази (договір повинен бути чинний на дату подання пропозиції) і термін його дії повинен бути не меншим ніж до 31 грудня 2017 року). 1.2. Довідка про наявність обладнання, машин і механізмів, що підтверджує можливість виконання робіт визначених Учасником у пропозиції. 1.3.Учасник повинен підтвердити форму власності обладнання, машин та механізмів (надати оригінал договору купівлі-продажу або свідоцтва про право власності, або договору оренди, копію бухгалтерського документу, тощо). 2. Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід: 2.1. Довідка про наявність в учасника робітників відповідної кваліфікації, що мають необхідні знання та досвід виконання робіт визначених Учасником у пропозиції. 3. Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору: 3.1. Інформаційна довідка, яка містить відомості про виконання аналогічного договору в період з 2015 по 2017 рр., складена за наданою формою. Аналогичним слід вважати договір, який підтверджує факт виконання кожного виду робіт з капітального ремонту. Вказані роботи можуть бути у складі одного або декількох договорів, але в будь-якому разі Учаснику необхідно підтвердити виконання усіх видів робіт. Учасник самостійно визначає, за який (які) із зазначених років подає інформацію. 3.2. На підтвердження виконання аналогічного Договору за період з 2015 по 2017 рр. відповідно до пп. 3.1 п. 3 Додатку 1 Учасник надає у складі пропозиції копію акта виконаних робіт відповідно до Договору. та/або інші документи, які підтверджують виконання робіт. Примітки до Додатку 2: 1. Усі документи повинні бути дійсними на момент подання пропозицій. 2. Фізичні особи не надають документи, які не передбачені їх правовим статусом. 3. Учасники не надають документи, які не передбачені їх правовим статусом, а у разі якщо вимагається надання документів, що не передбачені в діяльності учасника, він надає довідку у довільній формі із зазначенням відповідного факту та з посиланням на нормативні документи, що його підтверджують. 4. Усі вищезазначені довідки повинні бути складені на бланку Учасника (у випадку, якщо Учасник такий бланк має), з обов’язковим реєстраційним номером та датою не раніше дати публікації оголошення, містити підпис із зазначенням посади, прізвища, ініціалів уповноваженої особи Учасника, завірені печаткою (ця вимога не стосується Учасників, які здійснюють діяльність без печатки згідно з чинним законодавством. Учасник за власним бажанням може надати додаткові матеріали про його відповідність кваліфікаційним критеріям» Інші документи, що вимагаються Замовником та які необхідно подати Учаснику у складі пропозиції: Учасник повинен надати в електронному (сканованому) вигляді в складі своєї пропозиції документи, наведені нижче. Для ідентифікації документа скановані файли називати скорочено по назві документу: - ліцензію на провадження господарської діяльності, пов’язаної із створенням об’єктів архітектури; - документ, що підтверджує статус платника податків (витяг з реєстру платників податку на додану вартість, витяг з реєстру платників єдиного податку тощо); - документ, що підтверджує повноваження підпису договору та документів пропозиції учасника (виписка з протоколу засновників, наказ про призначення, довіреність, доручення або інші документи); - довідка, яка повинна містити контактні дані учасника (із зазначенням реквізитів учасника: найменування, коду ЄДРПОУ, місцезнаходження, поштової адреси, телефону, електронної адреси, інформація про реквізити банківського рахунку, відомостей про контактну особу (прізвище, ім’я, по-батькові, посада, контактний телефон); - заповнену «Форму цінової пропозиції», що додається до оголошення (Додаток 3); - згоду стосовно умов Проекту типового договору про закупівлю (Додаток 5); - інші документи, які Учасник вважає за доцільне надати у складі своєї пропозиції; - Лист-згода, що додається до оголошення (Додаток 4), про надання згоди на обробку персональних даних відповідно до Закону України «Про захист персональних даних». - гарантійний лист учасника, який підтверджує надання учасником замовнику всіх вищезазначених документів у паперовому вигляді завірені підписом та печаткою, у разі його визнання переможцем протягом 3 робочих днів з дати визнання його переможцем електронної закупівлі. 17.11.2017 управління оприлюднило на Веб-сайті Уповноваженого органу рішення про визнання переможцем ПП «Загальне будівництво» як Учасника з найнижчою ціновою пропозицією. Але переможець протягом п’яти днів не надав замовнику документального підтвердження зазначених документів за виключенням копій 13 трудових договорів з фізичними особами (з листопада 2017), які беруть на себе обов’язки тільки по монтажу електричних систем. Підтвердження наявності інших працівників (у тому числі штатних) підприємство не надало. Під час огляду обсягів робіт представники ПП «Загальне будівництво» повідомили про наміри недотримуватись наданої в оголошені кошторисної документації в плані заміни матеріалів та робіт нижчої якості з метою здешевлення робіт. Враховуючи зазначене, 23.11.2017 колегіально прийнято рішення щодо дискваліфікації Учасника ПП «Загальне будівництво».
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відхилено

перелік документів

Номер: b2b3f9235ddf4af79eb8d70111c01761
Ідентифікатор запиту: UA-2017-11-08-000081-b.c3
Назва: перелік документів
Вимога:
перелік документів
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: На Вашу скаргу від 23.11.2017 «Про необґрунтовані зауваження та причини дискваліфікації» Кам’янське об’єднане управління Пенсійного фонду України Дніпропетровської області (далі – управління) повідомляє наступне. 08.11.2017 на Веб-сайті Уповноваженого органу управлінням надано оголошення про проведення допорогової закупівлі з капітального ремонту (код ДК 021:2015 45453000-7 – капітальний ремонт і реставрація). До оголошення про проведення закупівлі надано додатки: 1) технічні завдання на проведення капітального ремонту; 2) вимоги до кваліфікації учасників та спосіб їх підтвердження; 3) форма цінової пропозиції; 4) форма листа-згоди на обробку персональних даних учасника; 5) проект типового договору про закупівлю. Відповідно до ст. 17 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі» переможець у строк, що не перевищує п’яти днів з дати оприлюднення на Веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір повинен надати замовнику наступні документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 2, 3, 5, 6 і 8 частини першої цієї статті. Також управління, як замовник, вимагає від учасника подання документально підтвердженої документації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям зазначеним у додатку 2 до Оголошення про проведення закупівлі через систему електронних торгів, а саме: 1. Наявність обладнання та матеріально-технічної бази: 1.1. Довідка у довільній формі, що містить інформацію про наявність в учасника матеріально-технічної бази, необхідної для виконання умов договору, підтверджена орігіналом документа на право власності та/ або право користування матеріально-технічної бази (договір повинен бути чинний на дату подання пропозиції) і термін його дії повинен бути не меншим ніж до 31 грудня 2017 року). 1.2. Довідка про наявність обладнання, машин і механізмів, що підтверджує можливість виконання робіт визначених Учасником у пропозиції. 1.3.Учасник повинен підтвердити форму власності обладнання, машин та механізмів (надати оригінал договору купівлі-продажу або свідоцтва про право власності, або договору оренди, копію бухгалтерського документу, тощо). 2. Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід: 2.1. Довідка про наявність в учасника робітників відповідної кваліфікації, що мають необхідні знання та досвід виконання робіт визначених Учасником у пропозиції. 3. Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору: 3.1. Інформаційна довідка, яка містить відомості про виконання аналогічного договору в період з 2015 по 2017 рр., складена за наданою формою. Аналогичним слід вважати договір, який підтверджує факт виконання кожного виду робіт з капітального ремонту. Вказані роботи можуть бути у складі одного або декількох договорів, але в будь-якому разі Учаснику необхідно підтвердити виконання усіх видів робіт. Учасник самостійно визначає, за який (які) із зазначених років подає інформацію. 3.2. На підтвердження виконання аналогічного Договору за період з 2015 по 2017 рр. відповідно до пп. 3.1 п. 3 Додатку 1 Учасник надає у складі пропозиції копію акта виконаних робіт відповідно до Договору. та/або інші документи, які підтверджують виконання робіт. Примітки до Додатку 2: 1. Усі документи повинні бути дійсними на момент подання пропозицій. 2. Фізичні особи не надають документи, які не передбачені їх правовим статусом. 3. Учасники не надають документи, які не передбачені їх правовим статусом, а у разі якщо вимагається надання документів, що не передбачені в діяльності учасника, він надає довідку у довільній формі із зазначенням відповідного факту та з посиланням на нормативні документи, що його підтверджують. 4. Усі вищезазначені довідки повинні бути складені на бланку Учасника (у випадку, якщо Учасник такий бланк має), з обов’язковим реєстраційним номером та датою не раніше дати публікації оголошення, містити підпис із зазначенням посади, прізвища, ініціалів уповноваженої особи Учасника, завірені печаткою (ця вимога не стосується Учасників, які здійснюють діяльність без печатки згідно з чинним законодавством. Учасник за власним бажанням може надати додаткові матеріали про його відповідність кваліфікаційним критеріям» Інші документи, що вимагаються Замовником та які необхідно подати Учаснику у складі пропозиції: Учасник повинен надати в електронному (сканованому) вигляді в складі своєї пропозиції документи, наведені нижче. Для ідентифікації документа скановані файли називати скорочено по назві документу: - ліцензію на провадження господарської діяльності, пов’язаної із створенням об’єктів архітектури; - документ, що підтверджує статус платника податків (витяг з реєстру платників податку на додану вартість, витяг з реєстру платників єдиного податку тощо); - документ, що підтверджує повноваження підпису договору та документів пропозиції учасника (виписка з протоколу засновників, наказ про призначення, довіреність, доручення або інші документи); - довідка, яка повинна містити контактні дані учасника (із зазначенням реквізитів учасника: найменування, коду ЄДРПОУ, місцезнаходження, поштової адреси, телефону, електронної адреси, інформація про реквізити банківського рахунку, відомостей про контактну особу (прізвище, ім’я, по-батькові, посада, контактний телефон); - заповнену «Форму цінової пропозиції», що додається до оголошення (Додаток 3); - згоду стосовно умов Проекту типового договору про закупівлю (Додаток 5); - інші документи, які Учасник вважає за доцільне надати у складі своєї пропозиції; - Лист-згода, що додається до оголошення (Додаток 4), про надання згоди на обробку персональних даних відповідно до Закону України «Про захист персональних даних». - гарантійний лист учасника, який підтверджує надання учасником замовнику всіх вищезазначених документів у паперовому вигляді завірені підписом та печаткою, у разі його визнання переможцем протягом 3 робочих днів з дати визнання його переможцем електронної закупівлі. 17.11.2017 управління оприлюднило на Веб-сайті Уповноваженого органу рішення про визнання переможцем ПП «Загальне будівництво» як Учасника з найнижчою ціновою пропозицією. Але переможець протягом п’яти днів не надав замовнику документального підтвердження зазначених документів за виключенням копій 13 трудових договорів з фізичними особами (з листопада 2017), які беруть на себе обов’язки тільки по монтажу електричних систем. Підтвердження наявності інших працівників (у тому числі штатних) підприємство не надало. Під час огляду обсягів робіт представники ПП «Загальне будівництво» повідомили про наміри недотримуватись наданої в оголошені кошторисної документації в плані заміни матеріалів та робіт нижчої якості з метою здешевлення робіт. Враховуючи зазначене, 23.11.2017 колегіально прийнято рішення щодо дискваліфікації Учасника ПП «Загальне будівництво».
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відхилено

перелік документів оскарження

Номер: 5369515c96a64692a15ceeeab8cb6f2b
Ідентифікатор запиту: UA-2017-11-08-000081-b.b1
Назва: перелік документів оскарження
Вимога:
Прикріпили перелік документів до оскарження
Пов'язані документи: Учасник Замовник
Вирішення: На Вашу скаргу від 23.11.2017 «Про необґрунтовані зауваження та причини дискваліфікації» Кам’янське об’єднане управління Пенсійного фонду України Дніпропетровської області (далі – управління) повідомляє наступне. 08.11.2017 на Веб-сайті Уповноваженого органу управлінням надано оголошення про проведення допорогової закупівлі з капітального ремонту (код ДК 021:2015 45453000-7 – капітальний ремонт і реставрація). До оголошення про проведення закупівлі надано додатки: 1) технічні завдання на проведення капітального ремонту; 2) вимоги до кваліфікації учасників та спосіб їх підтвердження; 3) форма цінової пропозиції; 4) форма листа-згоди на обробку персональних даних учасника; 5) проект типового договору про закупівлю. Відповідно до ст. 17 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі» переможець у строк, що не перевищує п’яти днів з дати оприлюднення на Веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір повинен надати замовнику наступні документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 2, 3, 5, 6 і 8 частини першої цієї статті. Також управління, як замовник, вимагає від учасника подання документально підтвердженої документації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям зазначеним у додатку 2 до Оголошення про проведення закупівлі через систему електронних торгів, а саме: 1. Наявність обладнання та матеріально-технічної бази: 1.1. Довідка у довільній формі, що містить інформацію про наявність в учасника матеріально-технічної бази, необхідної для виконання умов договору, підтверджена орігіналом документа на право власності та/ або право користування матеріально-технічної бази (договір повинен бути чинний на дату подання пропозиції) і термін його дії повинен бути не меншим ніж до 31 грудня 2017 року). 1.2. Довідка про наявність обладнання, машин і механізмів, що підтверджує можливість виконання робіт визначених Учасником у пропозиції. 1.3.Учасник повинен підтвердити форму власності обладнання, машин та механізмів (надати оригінал договору купівлі-продажу або свідоцтва про право власності, або договору оренди, копію бухгалтерського документу, тощо). 2. Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід: 2.1. Довідка про наявність в учасника робітників відповідної кваліфікації, що мають необхідні знання та досвід виконання робіт визначених Учасником у пропозиції. 3. Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору: 3.1. Інформаційна довідка, яка містить відомості про виконання аналогічного договору в період з 2015 по 2017 рр., складена за наданою формою. Аналогичним слід вважати договір, який підтверджує факт виконання кожного виду робіт з капітального ремонту. Вказані роботи можуть бути у складі одного або декількох договорів, але в будь-якому разі Учаснику необхідно підтвердити виконання усіх видів робіт. Учасник самостійно визначає, за який (які) із зазначених років подає інформацію. 3.2. На підтвердження виконання аналогічного Договору за період з 2015 по 2017 рр. відповідно до пп. 3.1 п. 3 Додатку 1 Учасник надає у складі пропозиції копію акта виконаних робіт відповідно до Договору. та/або інші документи, які підтверджують виконання робіт. Примітки до Додатку 2: 1. Усі документи повинні бути дійсними на момент подання пропозицій. 2. Фізичні особи не надають документи, які не передбачені їх правовим статусом. 3. Учасники не надають документи, які не передбачені їх правовим статусом, а у разі якщо вимагається надання документів, що не передбачені в діяльності учасника, він надає довідку у довільній формі із зазначенням відповідного факту та з посиланням на нормативні документи, що його підтверджують. 4. Усі вищезазначені довідки повинні бути складені на бланку Учасника (у випадку, якщо Учасник такий бланк має), з обов’язковим реєстраційним номером та датою не раніше дати публікації оголошення, містити підпис із зазначенням посади, прізвища, ініціалів уповноваженої особи Учасника, завірені печаткою (ця вимога не стосується Учасників, які здійснюють діяльність без печатки згідно з чинним законодавством. Учасник за власним бажанням може надати додаткові матеріали про його відповідність кваліфікаційним критеріям» Інші документи, що вимагаються Замовником та які необхідно подати Учаснику у складі пропозиції: Учасник повинен надати в електронному (сканованому) вигляді в складі своєї пропозиції документи, наведені нижче. Для ідентифікації документа скановані файли називати скорочено по назві документу: - ліцензію на провадження господарської діяльності, пов’язаної із створенням об’єктів архітектури; - документ, що підтверджує статус платника податків (витяг з реєстру платників податку на додану вартість, витяг з реєстру платників єдиного податку тощо); - документ, що підтверджує повноваження підпису договору та документів пропозиції учасника (виписка з протоколу засновників, наказ про призначення, довіреність, доручення або інші документи); - довідка, яка повинна містити контактні дані учасника (із зазначенням реквізитів учасника: найменування, коду ЄДРПОУ, місцезнаходження, поштової адреси, телефону, електронної адреси, інформація про реквізити банківського рахунку, відомостей про контактну особу (прізвище, ім’я, по-батькові, посада, контактний телефон); - заповнену «Форму цінової пропозиції», що додається до оголошення (Додаток 3); - згоду стосовно умов Проекту типового договору про закупівлю (Додаток 5); - інші документи, які Учасник вважає за доцільне надати у складі своєї пропозиції; - Лист-згода, що додається до оголошення (Додаток 4), про надання згоди на обробку персональних даних відповідно до Закону України «Про захист персональних даних». - гарантійний лист учасника, який підтверджує надання учасником замовнику всіх вищезазначених документів у паперовому вигляді завірені підписом та печаткою, у разі його визнання переможцем протягом 3 робочих днів з дати визнання його переможцем електронної закупівлі. 17.11.2017 управління оприлюднило на Веб-сайті Уповноваженого органу рішення про визнання переможцем ПП «Загальне будівництво» як Учасника з найнижчою ціновою пропозицією. Але переможець протягом п’яти днів не надав замовнику документального підтвердження зазначених документів за виключенням копій 13 трудових договорів з фізичними особами (з листопада 2017), які беруть на себе обов’язки тільки по монтажу електричних систем. Підтвердження наявності інших працівників (у тому числі штатних) підприємство не надало. Під час огляду обсягів робіт представники ПП «Загальне будівництво» повідомили про наміри недотримуватись наданої в оголошені кошторисної документації в плані заміни матеріалів та робіт нижчої якості з метою здешевлення робіт. Враховуючи зазначене, 23.11.2017 колегіально прийнято рішення щодо дискваліфікації Учасника ПП «Загальне будівництво».
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відкликано скаржником

перелік документів до оскарження

Номер: 45a3fb775e6f458fb589db28846513ac
Ідентифікатор запиту: UA-2017-11-08-000081-b.a2
Назва: перелік документів до оскарження
Вимога:
Прикріпляємо лист з переліком документів
Пов'язані документи: Учасник
Опис причини скасування: помилково доданий документ
Дата скасування: 23.11.2017 15:50