• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Послуги з технічного обслуговування автомобілів марки Peugeot Boxer

Торги не відбулися

80 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 400.00 UAH
Період оскарження: 18.02.2022 15:38 - 02.03.2022 00:00
Вимога
Залишено без розгляду

Дискримінаційні вимоги щодо відстані станцій ТО

Номер: db24f236edbe411a8625ea929b547765
Ідентифікатор запиту: UA-2022-02-18-012761-b.a1
Назва: Дискримінаційні вимоги щодо відстані станцій ТО
Вимога:
Додаток 3 Тендерної документації містить якісні та кількісні характеристики, опис та основні вимоги до предмету закупівлі щодо послуг з технічного обслуговування гарантійного автомобіля марки PEUGEOT BOXER. Місце надання послуг визначене Замовником - м. Київ, Київська область, але не далі ніж 30 км. від основного місця розташування Замовника Київська обл., Бориспільський район, с. Проліски, вул. Промислова, 11. Ми, як сумлінний учасник ринку послуг з технічного обслуговування автомобілів маємо абсолютно повний спектр обладнання та відповідаємо вимогам Замовника, які визначені у тендерній документації у повному обсязі, в тому числі щодо гарантійного технічного обслуговування авто оскільки ми є офіційними представниками марки Peugeot. Але вимога, що місце надання послуг повинне бути не далі ніж 30 км. від основного місця розташування Замовника Київська обл., Бориспільський район, с. Проліски, вул. Промислова, 11 - унеможливлює нашу участь, оскільки пропозиція учасника буде відхилена, як така, що не відповідає вимогам тендерної документації. Наша компанія, як потенційний учасник, має великий, виключно позитивний досвід роботи у галузі технічного обслуговування авто, наші станції СТО, якщо відштовхуватись від вимог замовника знаходяться на відстані 40 км від Київська обл., Бориспільський район, с. Проліски, вул. Промислова, 11. Фактично 10 додаткових км взагалі нічого не вирішує, а лише звужує коло потенційних учасників закупівлі. Зазначена вимога Замовника дискримінує безпосередньо нас, як потенційного учасника, що прямо заборонено Законом України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон). Відповідно до п. 4 ч. 1 ст. 5 Закону - закупівлі здійснюються за принципами: недискримінації учасників та рівне ставлення до них; згідно ч. 4 ст. 5 Закону - Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників; відповідно до ч. 4 ст.22 Закону - тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Відповідно до зазначеного, за для збільшення конкуренції та розширення кола потенційних учасників закупівлі, просимо внести зміни до тендерної документації та викласти пункт місце надання послуг у наступній редакції «місце надання послуг визначене Замовника - м. Київ, Київська область, але не далі ніж 40 км. від основного місця розташування Замовника Київська обл., Бориспільський район, с. Проліски, вул. Промислова, 11.» Ми, як потенційний учасник автомобільного ринку наголошуємо, що в разі ігнорування наших вимог, будемо звертатись за захистом свої прав до Антимонопольного комітету України.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний учаснику, у відповідь на вашу вимогу повідомляємо про те, що при складанні тендерної документації у ході визначення місця розташування СТО було враховано перезавантаженість автомобільних доріг, експлуатаційні витрати (витрати на доставку транспортного засобу до СТО та повернення з технічного обслуговування і ремонту, витрати на паливо-мастильні матеріали тощо). В межах 30 км від основного місця розташування Замовника Київська обл., Бориспільський район, с. Проліски, вул. Промислова, 11 наявна достатня кількість СТО, які надають послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання, що передбачені тендерною документацією. Таким чином, вимога Замовника не суперечить принципам здійснення публічних закупівель та недискримінує учасників. Також повідомляємо, що відповідно ст.5 Закону одним із принципів здійснення публічних закупівель є максимальна економія. Зазначена вимога тендерної документації необхідна для скорочення експлуатаційних витрат та визначена виключно з метою максимальної економії та ефективності використання коштів підприємства. Тому, враховуючи вищезазначене у тендерній документації не передбачено жодних обмежень щодо звуження кола учасників.
Статус вимоги: Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 24.02.2022 15:58