• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

Капітальний ремонт системи опалення Дергачівського закладу дошкільної освіти комбінованого типу № 3 "Сонечко" Дергачівської міської ради Харківської області за адресою: 62303, Харківська область, м. Дергачі, провулок Заводський,1

Торги відмінено

1 399 344.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 6 996.72 UAH
Період оскарження: 18.02.2022 14:24 - 24.02.2022 09:30
Вимога
Є відповідь

Щодо надання відомості ресурсів

Номер: c08da785bd47481e904b7ac77e97122b
Ідентифікатор запиту: UA-2022-02-18-010418-b.a4
Назва: Щодо надання відомості ресурсів
Вимога:
Шановний Замовник! Пунктом 5.1 Кошторисних норм України передбачено зокрема наступне: "Для розрахунку ціни пропозиції учасника процедури закупівлі (договірної ціни) замовник надає відомість обсягів робіт, відомість ресурсів до неї без цін або затверджену проектну документацію." З урахуванням наведеного вище вимагаю надати відомість ресурсів або затверджену проектну документацію для розрахунку ціни пропозиції учасника закупівлі.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Замовником розглянуто Вимогу від 23.02.2022р., зареєстровану за номером: UA-2022-02-18-010418-b.a4 , за результатами розгляду якої повідомляємо наступне: Замовником дане питання буде враховане та вирішене в подальшому.
Статус вимоги: Задоволено
Вимога
Є відповідь

Щодо окремих вимог Додатку 4

Номер: 5b4290bccb4947d4b7d5e220f4e12787
Ідентифікатор запиту: UA-2022-02-18-010418-b.a3
Назва: Щодо окремих вимог Додатку 4
Вимога:
Шановний Замовник! Додатком 4 зокрема передбачено вимогу щодо надання: " - Копію виписки (свідоцтва) з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців, або витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців." Для виключення неоднозначного тлумачення вимоги Замовника вимагаю внести зміни та зазначити актуальну назву реєстру, а саме: Єдиний державний реєстр юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Замовником розглянуто Вимогу від 23.02.2022р., зареєстровану за номером: UA-2022-02-18-010418-b.a3 , за результатами розгляду якої повідомляємо наступне: Замовником дане питання буде враховане та вирішене в подальшому.
Статус вимоги: Задоволено
Вимога
Є відповідь

Щодо вимог п. 7 Додатку 3

Номер: 8ba4b0083b9e4a2caaadc06e93bab4a2
Ідентифікатор запиту: UA-2022-02-18-010418-b.a2
Назва: Щодо вимог п. 7 Додатку 3
Вимога:
Шановний Замовник! Документацією Замовника до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі встановлено наступну вимогу: «7. Обов'язковою умовою участі в спрощеній закупівлі є здійснення учасником попереднього обстеження (огляду) об’єкта для визначення детального обсягу виконання робіт та подання пропозиції. Обстеження (огляд) об’єкта здійснюється уповноваженими на це представниками учасника без ідентифікації назви учасника. При цьому уповноважені особи, які здійснюють обстеження (огляд) об’єкта повинні надати представнику балансоутримувача документ, що посвідчує таку особу, для забезпечення підписання акту від балансоутримувача, який підтверджує факт обстеження (огляду) об’єкта учасником, із обов’язковим зазначенням назви об’єкту, ПІБ уповноважених представників балансоутримувача та учасника, сканкопія якого надається у складі пропозиції.» За таких умов взяти участь у процедурі закупівлі зможуть лише ті учасники, що зможуть надати Акт огляду, який підписаний уповноваженими особами учасника та замовника / балансоутримувача, що є дискримінаційним щодо інших учасників. З незалежних від учасника підстав уповноважені особи замовника / балансоутримувача можуть не підписати зазначений акт, що в подальшому може стати підставою для відхилення пропозицій такого учасника. Виходячи з наведеного, взяти участь у процедурі закупівлі зможуть суб’єкти господарювання, які зможуть / будуть допущені попередньо обстежити (оглянути) об’єкт та на підтвердження цього надати в складі тендерної пропозиції Акт огляду, підписаний уповноваженими особами учасника та замовника / балансоутримувача, що є дискримінаційним щодо інших суб’єктів господарювання. Тобто вказана вимога є дискримінаційною, та такою що несе корупційні ризики. В аналогічних випадках такої точки зору притримується й Орган оскарження – Антимонопольний комітет України, наприклад рішення АМКУ: • № 6298-р/пк-пз від 29.03.2021, оголошення UA-2021-02-22-003442-a • № 20243-р/пк-пз від 30.10.2020, оголошення UA-2020-09-18-007021-b • № 19212-р/пк-пз від 13.10.2020, оголошення UA-2020-09-18-006970-b Вимагаю виключити вказану дискримінаційну вимогу з Документації.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Замовником розглянуто Вимогу від 23.02.2022р., зареєстровану за номером: UA-2022-02-18-010418-b.a2 , за результатами розгляду якої повідомляємо наступне: Замовником дане питання буде враховане та вирішене в подальшому.
Статус вимоги: Задоволено
Вимога
Є відповідь

Щодо аналогічного договору

Номер: ac3c165c5d5d4bd8b3850aa969ed45e4
Ідентифікатор запиту: UA-2022-02-18-010418-b.a1
Назва: Щодо аналогічного договору
Вимога:
Шановний Замовник! Предметом закупівлі є капітальний ремонт системи опалення. При цьому Замовником вимагається надання аналогічного договору - договору на виконання робіт з капітального ремонту внутрішніх приміщень (!!!) об’єктів соціальної інфраструктури (!!!). Ремонт внутрішніх приміщень та ремонт системи опалення не є тотожними роботами, отже встановлена вимога Замовника є необгрунтованою та дискримінаційною. Додатково наголошую, що вимога про виконання робіт саме щодо ремонтів об’єктів соціальної інфраструктури є дискримінаційною. Вимагаю внести відповідні зміни в Оголошення про проведення спрощеної закупівлі.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Замовником розглянуто Вимогу від 23.02.2022р., зареєстровану за номером: UA-2022-02-18-010418-b.a1 , за результатами розгляду якої повідомляємо наступне: Замовником дане питання буде враховане та вирішене в подальшому.
Статус вимоги: Задоволено