-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
33140000-3 - Медичні матеріали (29 найменувань)
леза, утримувачі, марля, вата, бинт, рукавички, клейонка, пластир, шовний матеріал
Завершена
210 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 050.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 1 050.00 UAH
Період оскарження:
02.11.2017 17:53 - 17.11.2017 00:00
Вимога
Вирішена
Вимога
Номер:
25895e1d49524e6fa4258ad8b47a3445
Ідентифікатор запиту:
UA-2017-11-02-000186-c.b1
Назва:
Вимога
Вимога:
ДЕРЖАВНІЙ УСТАНОВІ "ІНСТИТУТ ПАТОЛОГІЇ ХРЕБТА ТА СУГЛОБІВ
ІМЕНІ ПРОФЕСОРА М.І.СИТЕНКА НАЦІОНАЛЬНОЇ АКАДЕМІЇ МЕДИЧНИХ НАУК УКРАЇНИ"
м. Харків , вул. Пушкінська, 80
ВИМОГА
про внесення змін до тендерної документації
(закупівля № 1636197, номер тендеру у UA-2017-11-02-000186-c)
20.11.2017 року відбудеться аукціон відкритих торгах із закупівлі: 33140000-3 Медичні матеріали ( 29 найменувань). Відповідно тендерної документації найменуваннями предмету закупівлі в даній процедурі закупівлі є:
№ з/п Торгова назва (або еквівалент) форма випуску, розмір одиниця
виміру кількість
1 Леза SM62 шт 25
2 Леза SM65 шт 25
3 Леза SM65А шт 25
4 Леза SM68 шт 25
5 Леза SM69 шт 25
6 Леза SР91 шт 25
7 Утримувачі SF1 шт 2
8 Утримувачі SF2 шт 2
9 Утримувачі SF3 шт 2
10 Утримувачі SF4 шт 2
11 Леза Cygnetic 10 шт 50
12 Леза Cygnetic 11 шт 50
13 Леза Cygnetic 15 шт 50
14 Леза Cygnetic 20 шт 50
15 Утримувач Cygnetic Handle шт 5
16 Довгі утримувачі/Swann-Morton 4 L S/S шт 20
17 Пристрій для знімання лез шт 500
18 Шприць 5мл шт 10000
19 Шприць 10мл шт 1000
20 Шприць 20мл шт 3000
21 Марля медична вибілена нестерильна в рулонах м 3000
22 Вата н/с 100,0 шт 800
23 Бинт марлевий медичний нестерильний 14*7см шт 500
24 Рукавички ст.Orthopaedic пар 400
25 Рукавички хірургічні стер. пар 2000
26 Клейона медична підкладна шир. 80см. м 400
27 Пластир Медипор 5см*1000см шт 200
28 Шовний матеріал ПРОЛЕН з атравматичною ріжучою голкою 4/0 довжина нитки 45см шт 2
29 Шовний матеріал ПРОЛЕН з атравматичною ріжучою голкою 5/0 довжина нитки 45см шт 2
ПАТ «Гемопласт» має бажання прийняти участь в даних відкритих торгах та має можливість здійснити поставку наступних позицій предмету закупівлі:
Шприць 5мл шт 10000
Шприць 10мл шт 1000
Шприць 20мл шт 3000
згідно тендерної документації Замовника за своєю найнижчою ціновою пропозицією, однак об’єднання всіх найменувань в предметі закупівлі позбавляє ПАТ «Гемопласт» права взяти участь у процедурі закупівлі.
Замовником не обґрунтовано необхідності об’єднання всіх найменувань в один лот. Таке об’єднання обмежує право тих суб’єктів господарювання, в тому числі ПАТ «Гемопласт», на участь в процедурі закупівлі, які не можуть одночасно запропонувати постачання всіх найменувань предмету закупівлі.
Вважаємо, що Замовник має внести зміни до конкурсної документації шляхом виділення позицій предмету закупівлі в окремі лоти. В іншому випадку це значно звужує коло потенційних учасників, бажаючих прийняти участь в даній процедурі закупівлі, що має ознаки обмеження конкуренції та призводить до дискримінації учасників.
Відповідно ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі» Закупівлі здійснюються за такими принципами: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням.
Згідно до ч. 4 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Тобто чинне законодавство однозначно визначає заборону встановлювати дискримінаційні вимоги.
Постійно діюча адміністративна колегія Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель в своєму рішенні № 388-р/пк-ск від 26.03.2015 року вже розглядала подібне питання і рішенням колегії було встановлено необхідність поділу предмета закупівлі на окремі лоти, якщо інше призведе до обмеження права певних суб’єктів господарювання взяти участь в процедурі закупівлі.
Виокремлення кожного найменування предмету закупівлі в окремі лоти буде лише сприяти залученню максимальної кількості учасників.
Відповідно ч. 1 п. 1 Порядку визначення предмету закупівлі, затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 17.03.2016 №454 Предмет закупівлі товарів і послуг визначається замовником згідно з пунктами 17 і 32 частини першої статті 1 Закону та на основі Державного класифікатора продукції та послуг ДК 016:2010, затвердженого наказом Державного комітету України з питань технічного регулювання та споживчої політики від 11 жовтня 2010 року № 457, за показником п'ятого знака із зазначенням у дужках предмета закупівлі відповідно до показників третьої – п'ятої цифр основного словника національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник”, затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23 грудня 2015 року № 1749, а також конкретної назви товару чи послуги.
Предмет закупівлі товарів і послуг визначається замовником згідно з пунктами 17 і 32 частини першої статті 1 Закону та на основі національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник”, затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23 грудня 2015 року № 1749 (далі – Єдиний закупівельний словник), за показником четвертої цифри основного словника із зазначенням у дужках конкретної назви товару чи послуги.
Замовник може визначити окремі частини предмета закупівлі (лоти) за показниками шостого – десятого знаків Державного класифікатора продукції та послуг ДК 016:2010, затвердженого наказом Державного комітету України з питань технічного регулювання та споживчої політики від 11 жовтня 2010 року № 457, із зазначенням у дужках предмета закупівлі відповідно до показників четвертої – восьмої цифр Єдиного закупівельного словника, а також за обсягом, номенклатурою та місцем поставки товарів, виконання робіт або надання послуг.
Відповідно ч. 1 ст. 23 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник має право з власної ініціативи чи за результатами звернень або на підставі рішення органу оскарження внести зміни до тендерної документації. У разі внесення змін до тендерної документації строк для подання тендерних пропозицій продовжується в електронній системі закупівель таким чином, щоб з моменту внесення змін до тендерної документації до закінчення строку подання тендерних пропозицій залишалося не менше ніж сім днів.
Враховуючи викладене, керуючись ст. 23 Закону України «Про публічні закупівлі», -
ВИМАГАЄМО:
Внести зміни до тендерної документації в процедурі закупівлі №1636197, номер тендеру у UA-2017-11-02-000186-c шляхом виділення в окремі лоти кожного найменування предмету закупівлі, які зазначені в тендерній документації в даній процедурі закупівлі, що забезпечить максимальну ефективність, економію та конкуренцію та усуне порушення вимог ч. 4 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі».
Пов'язані документи:
Учасник
- Вимога ДУ ІПXC ім. М.І. Ситенка НАМНУ.pdf 07.11.2017 09:31
Дата подачі:
07.11.2017 09:31
Вирішення:
Вирішили задовольнити вимогу зазначену в «Зверненні до Замовника за роз'ясненнями» ПАТ «Гемопласт» .
Перше - внести зміни до тендерної документації в процедурі закупівлі №1636197, номер тендеру у UA-2017-11-02-000186-c для дотримання вимог ч. 4 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі». Стосовно вже оголошених торгів вирішили вилучити в МТВ три найменування : 18 Шприць 5мл шт 10000; 19 Шприць 10мл шт 1000; 20 Шприць 20мл шт 3000,
та замінити їх на три нові найменування
18 Вата 50,0 шт 100
19 Бинт 10*5 нестерильний шт 100
20 Марля 1 м. шт 30
Друге - провести окремі відкриті торги по шприцам. на очікувану суму 34 тис. грн.
1 Шприць 5мл шт 10000
2 Шприць 10мл шт 1000
3 Шприць 20мл шт 3000
Всього кількість 14000 шт.
Що забезпечить можливість ПАТ «Гемопласт» прийняти участь в відкритих торгах по шприцам і здійснити поставку наявного у них товару.
Статус вимоги:
Задоволено